Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Gjest adinterim
14 minutter siden, tranedatter skrev:

Så den selverklærte dronningen av Influencers (med Hoff) var ikke på Vixen? Der hun tidligere har vært såååå glad for å være med.

Er det AB eller Vixen som ikke er "in" lengere...? 

Begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, nomore82 skrev:

Ser at ingen av influencerene til blogghuset/ABD var nominert til noe på årets Vixen Awards. Eller har jeg gått glipp av noe?

Av 67 nominerte plasser var ingen fra blogghuset. Føler det sier sitt.

Når en og ser på "Møt teamet" på blogghuset.no så er Isabel ført opp to ganger, en gang som "Grunnlegger, Daglig leder" og en gang som "Eier". Og med ABD i midten... I tillegg er det ført opp en Fredrik som eier - men han er ikke oppført som eier på proff.no. Merkelig.

Enig i at Blogghuset ikke har lykkes på Vixen ja! 

Ang møt teamet så er det to forskjellige Isabel. Isabel Rinaldi Carlsen og Isabel(le) Eriksen. Pussig da at kun Eriksen står oppført som eier da ettersom jeg har skjønt så eier hun 17 %. Carlsen eier en større andel, trodde AB også gjorde det? 
Men vi ser kanskje ikke på samme side da jeg ikke ser noen Fredrik der? 

Edit: så uproft å ikke klare å stave navnet til egne eiere på egen hjemmeside riktig! Isabel/Isabelle står litt hipp som happ  når man kikker litt rundt på sidene. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Zenhouse skrev:

Ang møt teamet så er det to forskjellige Isabel. Isabel Rinaldi Carlsen og Isabel(le) Eriksen. Pussig da at kun Eriksen står oppført som eier da ettersom jeg har skjønt så eier hun 17 %. Carlsen eier en større andel, trodde AB også gjorde det? 
Men vi ser kanskje ikke på samme side da jeg ikke ser noen Fredrik der? 

Edit: så uproft å ikke klare å stave navnet til egne eiere på egen hjemmeside riktig! Isabel/Isabelle står litt hipp som happ  når man kikker litt rundt på sidene. 

Ah. Det er Isabelle de mener der ja. Godt poeng. Tenkte ikke over at det bare var skrevet feil :)

Isabel og Anne-Brith eier 33% hver, Isabelle og Natalie eier 17% hver.

Endret av nomore82
Feil prosentsats listet opp.
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, nomore82 skrev:

Ah. Det er Isabelle de mener der ja. Godt poeng. Tenkte ikke over at det bare var skrevet feil :)

Isabel og Anne-Brith eier 33% hver, Isabelle og Natalie eier 13% hver.

Hvem eier så de siste 8 %? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Dragonheart skrev:

Hvem eier så de siste 8 %? 

Sorry. Skulle vært 17% på de to siste. Har rettet opp posten nå.

Jeg roter fælt i dag...

Endret av nomore82
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, nomore82 skrev:

Ser at ingen av influencerene til blogghuset/ABD var nominert til noe på årets Vixen Awards. Eller har jeg gått glipp av noe?

Når en og ser på "Møt teamet" på blogghuset.no så er Isabel ført opp to ganger, en gang som "Grunnlegger, Daglig leder" og en gang som "Eier". Og med ABD i midten... I tillegg er det ført opp en Fredrik som eier - men han er ikke oppført som eier på proff.no. Merkelig.

Jeg har akkurat ramlet inn på tråden her.. er dette det samme blogghuset som er på Facebook, med en side spm ble oppretter i januar 2019, med hele 170 følgerne og ingen ny aktivitet etter mars 2019? 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Fruktninja skrev:

Jeg har akkurat ramlet inn på tråden her.. er dette det samme blogghuset som er på Facebook, med en side spm ble oppretter i januar 2019, med hele 170 følgerne og ingen ny aktivitet etter mars 2019? 

Vet ikke sikkert men ser sånn ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Fruktninja skrev:

Det stemmer. 
Og på Instagram har de hele(!) 485 følgere og ingen aktivitet siden oktober 2019. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Aidensfield skrev:

Å disse holder kurs om det å få 1000 flere følgere i uka? 

Strengt tatt er det Anne Brith Davidsen som gjør det, via Anne Brith Influencer Program. Hvor mye involvert Blogghuset AS er i dette vet jeg ikke, men ser med første øyekast ut til at det er et eget foretak adskilt fra Blogghuset AS.

Men graver man litt ser man jo at samme selskap som eier influencerprogram.no(siden til Anne Brith Influencer Program) som og eier blogghuset.no. Altså Anne-Brith AS.

Endret av nomore82
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Chrisssi skrev:
  • Kikket på Blogghuset.no og ble lite imponert.  I url-adressen står det for øvrig "Ikke sikker"

• Under "Influencere" finner man Isabelle Eriksen som har "01,000 abonnementer på YouTube....." - vet de ikke forskjell på abonnementer og abonnenter? Hvis hun virkelig abonnerer på 101.000 må hun ha det travelt 😄 

• "Les mer" står det på hver person, men det skjer ikke noe om man klikker, alt er dødt

• En som heter Alexandra står oppført som finalist i Vixen, så da hadde de vel med en fra Blogghuset da

• Under "Møt oss" heter Isabelle Eriksen plutselig Isabel, kaller hun seg det fordi det høres finere ut..... på samme side står det Her "Les historien", men linken funker ikke

• "Kanaler "er blank

• Nederst på siden er det symboler for FB, Instagram YouTube, etc. og alle fører til Vix, hadde det ikke vært logisk å linke til egne kanaler?

• Fin profileringsside gitt 😄 

Har ikke Jonas odden gått ut av blogghuset? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chrisssi skrev:
  • Kikket på Blogghuset.no og ble lite imponert.  I url-adressen står det for øvrig "Ikke sikker"

• Under "Influencere" finner man Isabelle Eriksen som har "01,000 abonnementer på YouTube....." - vet de ikke forskjell på abonnementer og abonnenter? Hvis hun virkelig abonnerer på 101.000 må hun ha det travelt 😄 

• "Les mer" står det på hver person, men det skjer ikke noe om man klikker, alt er dødt

• En som heter Alexandra står oppført som finalist i Vixen, så da hadde de vel med en fra Blogghuset da

• Under "Møt oss" heter Isabelle Eriksen plutselig Isabel, kaller hun seg det fordi det høres finere ut..... på samme side står det Her "Les historien", men linken funker ikke

• "Kanaler "er blank

• Nederst på siden er det symboler for FB, Instagram YouTube, etc. og alle fører til Vix, hadde det ikke vært logisk å linke til egne kanaler?

Måtte inn å se selv. Utrolig amatørmessig. Funket kjempedårlig fra mobil ihvertfall. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chrisssi skrev:

• "Kanaler "er blank

Alexandra Emilie var Vixen-finalist 2019....vant ikke. Men det er åpenbart fortsatt relevant i Blogghusets øyne. Det er sååå stort at man kan leve på det i mange år 🙄

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde dere overdrev med tanke på blogghuset nå, men... dette ser jo ikke bra ut!! Ikke fra mobil ihvertfall som noen nevnte. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, nomore82 skrev:

Det med Fredrik kan være en forsinkelse.

Aksjonærregisteret blir kun oppdatert 1 gang i året.

Fristen var 31/1 både på nett og på papir.

Så det er ikke merkelig at du ikke finner det på proff.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd hun jobber mye i kulissene og Mette sitter igjen som taper. Men håper selvfølgelig at alt kommer frem og viser hva slags menneske hun faktisk er. Får helt vondt i magen av henne.! Skikkelig, skikkelig skummel. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...