Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spurte Ark i helgen om boka til AB blir gitt ut slik det står? At jeg ikke ønsker å bestille boka før jeg vet sikkert. Å svaret ble      " den blir utgitt 1.2.2020, det kommer sikkert bilde og informasjon snart. Men helt greit og vente med bestillingen til det kommer mer info"  Så da får vi se lørdag om d blir gitt ut bok

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må flire litt ser ut som det er mange små bitre bloggere som skal sko seg på AB suksess koste hva det koste vil,  følgere er det som betyr noe.  Flaut å bli kjent pga henne eller?  AB har jo gjort noe riktig siden hun har den posisjonen hun har og at så mange gidder bruke krefter og energi på henne 😂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
2 minutter siden, fusetufs skrev:

Må flire litt ser ut som det er mange små bitre bloggere som skal sko seg på AB suksess koste hva det koste vil,  følgere er det som betyr noe.  Flaut å bli kjent pga henne eller?  AB har jo gjort noe riktig siden hun har den posisjonen hun har og at så mange gidder bruke krefter og energi på henne 😂 

Ja jeg skulle så innmari ønske at det var meg som var middelaldrende og enslig og hadde fire barn med to ulike menn! At det var meg som hadde tre konkurser på CV'en og drøssevis med søksmål, anmeldelser og brutte vennskap bak meg.  Skulle ønske det var meg som ikke betalte gjelda mi og som derfor nylig fikk utleggspant i det lille nye huset mitt, som ble fullfinansiert av banken og foreldrene mine... Er bare SÅ misunnelig!

🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rubella skrev:

Hvilken suksess?

Forventet  dette spørsmålet i det jeg skrev ordet 😂 alle ser vel at hun har hatt suksess med det hun har gjort? Hvorfor ellers har hun all denne oppmerksomheten?  Dama er jo flink til det hun holder på med ogjeg og  dere alle bidrar til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gazpacho
1 minutt siden, fusetufs skrev:

Forventet  dette spørsmålet i det jeg skrev ordet 😂 alle ser vel at hun har hatt suksess med det hun har gjort? Hvorfor ellers har hun all denne oppmerksomheten?  Dama er jo flink til det hun holder på med ogjeg og  dere alle bidrar til det.

Tre konkurser og nylig utleggspant i huset pga ubetalt gjeld vitner om stor suksess ja 👍👌🥇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
2 minutter siden, fusetufs skrev:

hehe hun kommer sterkere tilbake bare vent å se. Hun vet hva hun gjør.  Hvor lenge har hun ikke holdt på og holdt seg varm?

Føles det som et brukerangrep på deg at jeg beundrer din egenskap med skadefryd? at jeg syns den var sjarmerende?

les den dritten du selv skrev😉

Ja det er sikkert bare skadefryd å spore også hos de 10+ deltakerne i ABs influenser-program som nå går sammen fordi de ikke fikk hva de ble forespeilet. Namsmann og kemner er sikkert også bare misunnelige og ikke minst skadefro 😁 Og foreldrene til Erik sin eks, som saksøkte AB for brudd på privatlivets fred i fjor. Skadefryd? Misunnelse? Lurer på hva fellesnevneren er for samtlige av disse konfliktene??? 🤔🤔🤔🤔

Endret av Gazpacho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Isild skrev:

Jeg er ingen fan av AB jeg heller mtp hva man har lest om før, men jeg ønsker (fortsatt) for hennes og barna hennes sin del at hun lykkes og har det bra. Jeg skrev i MA-tråden at jeg støtter at MA deler sine erfaringer, og jeg syns det er trist at hun ikke ble møtt med forståelse da hun var åpen om at hun hadde en veldig vanskelig periode. 

Personlig ville jeg aldri meldt meg på et kurs som var så nytt og uprøvet (uten referanser) - nå får kurset noen referanser og det er bra for eventuelle fremtidige deltagere. Men vi må godta at noen av deltagerne sikkert har positive erfaringer også. 

Men denne MA må jo ha fått noe ut av det da siden hun ligger på 5 plass på blogglisten? eller har hun ligget der hele tiden og trodde AB kunne hjelpe henne til 1 plass? Uannsett om hun føler seg svindlet så har hun virkelig klart å komme seg bra ut av det :O) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruJohansen skrev:

Jeg skrev i MA - tråden at AB kom til å ignorere henne fra nå av, når hun går så solid ut. AB gjorde det samme med meg da hun skjønte at jeg også hadde kontakter, og at hun ikke kunne argumentere mot ting jeg skrev uten å komme i en skvis på andre måter. Samme med Helene Drage, hun kunne ikke svare noe fornuftig på hvorfor en ekkel kommentar fra HD- tråden havnet i boka som eksempel på hets hun selv hadde mottatt. (For det ER ikke noe fornuftig svar på det) Og Henrik fra sminkeprogrammet, da han ikke falt for homosmisk- sjarmen hennes, gav hun bare opp og proklamerte at hun ikke gadd å bruke energi på folk det ikke gikk an å snakke med. Fair enough, men nå er det faktisk businessen hennes som rammes, og da kan hun ikke vifte det vekk som følelserelatert hysteri. 

Tenk hvis andre bedriftsledere hadde vært som AB:

- Så styreleder i Stillasutleie AS, hva syns du om påstanden om at tjenestene dine er overpriset og ikke holder mål?

- Nei, jeg bryr meg bare om ting som løfter meg opp, og bruker ikke energi på negativitet. Jeg tar bare for gitt at folk som trenger stillas vil komme til meg uansett hvor mye dritt som skrives på nettet. Folk, særlig kvinner, hater alle som får til noe, så jeg kan ikke bry meg om det. Jeg skal fortsette å snappe kosevideoer av katten min, så går det nok over. Når det stormer er det lurt å sitte stille i båten. 

- Eh, det bildet gir jo ikke mening. Når det stormer bør man kanskje ta noen grep for å unngå å synke? 

- Det der gidder jeg ikke kommentere, men jeg skal google noen passende quotes på engelsk som jeg legger ut på snap som svar. 

Er det ikke rart hvordan dette fremstår mye mer hårreisende enn om en tilfeldig blogger svarer det samme?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama

Jeg må si at jeg synes opprinnelig synd på de rundt AB som hele tiden må stå i hennes stormer. Hun lar seg ikke affisere av negativ omtale, men de rundt henne er jo ikke laget av stein. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Suksess. Jeg lurer på om noen seriøst mener at det å få såpass mye negativ oppmerksomhet = suksess.

Problemet er at AnneBrith sin metode fungerte svært kortsiktig. Hun lå på topp, og hadde massevis av lesere på grunn av klikk-åte og provoserende innlegg som gav topplisteplassering. Men der det sviktet helt var forståelsen av at suksessen målt i penger avhenger av at leserne leser fordi de liker deg. Først da vil du være attraktiv for annonsører. Fasiten er Anna Rasmussen som kjørte sin egen blogg nedenom og hjem. Det samme skjedde med AnneBrith. Hun fikk ikke annonsører. I tillegg har hun provosert så mange at denne tråden koker av folk som er mektig lei. Men det engasjementet er negativt, og man skal ikke ha mange vekttall i markedsføring for å forstå at slikt engasjement ikke gir penger på bok. 

Suksess måles ikke i antall lesere i bloggverden, den måles i om du er attraktiv for annonsører. All PR er virkelig ikke god PR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Kelso skrev:

Forstår godt at AB ikke kan ta seg tid til å svare på spørsmål rundt ABIP nå, det er tross alt SÅ mange som har spurt henne hvor sokkene er fra. 

Skal vedde på at INGEN har spurt om det. For skjønte de ikke det ut fra snappene... ja da trenger de borrelås på skoa rundt de sokkene også... 🤪

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillesnøfnugg

Jeg har skjønt ut i fra markedsføringen av ABIP at det er mye useriøs markedsføring på gang. Men den historien Mette Ask forteller om på bloggen, den er så drøy at noen bør tenke seg om både en og to ganger før de melder seg på. At ikke ABD forstår at dette ikke kan vare evig er for meg en gåte. Forretningsmessig skyter hun seg selv i foten, litt slik CBE gjorde i sin tid med redigering av bilder. Mangel på tillit er vanskelig å reparere.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kelso skrev:

Forstår godt at AB ikke kan ta seg tid til å svare på spørsmål rundt ABIP nå, det er tross alt SÅ mange som har spurt henne hvor sokkene er fra. 

😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mistyen skrev:

😂

Veldig spesielle de sokkene så det kan jeg forstå.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...