Gjest Rettfralevra Skrevet 24. januar 2020 #10161 Del Skrevet 24. januar 2020 34 minutter siden, Sol Rampelyset skrev: Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Sol, admin. Moderering? Av hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 24. januar 2020 #10162 Del Skrevet 24. januar 2020 1 time siden, Plengionika skrev: Jeg syns det er ganske interessant hvordan AB svarer MA på mail når hun vet det det blir lagt ut på bloggen. Det er ikke akkurat det samme inntrykket hun gir til andre som kritiserer. Også vil jeg berømme MA for å takke nei til tilbakebetaling samt å ta en del på egen kappe. Og som @Felisskriver så syns jeg det er positivt at barna har fått mindre tid på sosiale medier 🤞🏻 Interessant hva Anne Brith har nederst i e-posten sin der andre har kontakt og nøkkelinfo 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 24. januar 2020 #10163 Del Skrevet 24. januar 2020 5 minutter siden, Rettfralevra skrev: Moderering? Av hva? iNjUrIeR 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 24. januar 2020 #10164 Del Skrevet 24. januar 2020 6 minutter siden, minister-mio skrev: Interessant hva Anne Brith har nederst i e-posten sin der andre har kontakt og nøkkelinfo HAHA! 😂 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 24. januar 2020 Populært innlegg #10165 Del Skrevet 24. januar 2020 Den teksten nederst i mailen sier vel alt om den desperate Anne Brith Davidsen som så gjerne vil være kjent 😂 Se på meg..... litt i samme gate som flashing av huset og bilen, den FETE bilen . Middelaldrende 4-barns mor wannabe rich and famous 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 24. januar 2020 #10166 Del Skrevet 24. januar 2020 Charterfeber next? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 24. januar 2020 Populært innlegg #10167 Del Skrevet 24. januar 2020 (endret) 1 time siden, Chrisssi skrev: Den teksten nederst i mailen sier vel alt om den desperate Anne Brith Davidsen som så gjerne vil være kjent 😂 Se på meg..... litt i samme gate som flashing av huset og bilen, den FETE bilen . Middelaldrende 4-barns mor wannabe rich and famous Jeg skjønner ikke hvorfor hun må ha med i signaturen sin at hun er kjent fra Hele Norge Baker TV3, Bloggerne TV2 livsstil og 4 stjerners middag TV Norge. Hun har sagt i podcasten at hun aldri har trengt å si at hun er berømt. Etter Hele Norge Baker var hun så berømt at mannen i kassa på Narvesen ropte ANNE BRITH MESTERBAKER! Folk ropte etter henne på gata at de likte henne også. Hun sier at hun aldri har sett på seg selv som berømt, men alle sier det til henne. Anne Brith, du er kjendis! Hun har aldri trengt å kontakte media, de ringer alltid henne. Og så sitter hun der og velger og vraker mellom tilbud om intervjuer og tv-opptredner. Episode 13, hvis noen vil sjekke. Hvorfor skal denne superkjendisen trenge å minne folk på at hun var på tv for 7 år siden? Hvorfor må hun nevne Bloggerne og 4 Stjerners middag. Så berømt som hun er burde vel folk koblet dette selv? Noe henger ikke på greip! Jeg tror henne ikke når hun sier at hun skal på TV. Jeg tror i hvert fall ikke at de ringer henne! Jeg ser for meg Anne Brith som ringer rundt og trygler om å få være med på diverse biluigproduksjoner. Jeg er KJENDIS!!! Jeg tror hun har et grandiost selvbilde, men akkurat nok selvinnsikt at hun skjønner at hun er en lett forglemmelig d-kjendis som går ut på dato. Derfor må hun minne dem på storhetstiden hennes... Endret 24. januar 2020 av Felis 87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 24. januar 2020 Populært innlegg #10168 Del Skrevet 24. januar 2020 Flaut flaut flaut Men hun skjønner det nok ikke selv og det er kanskje like greit. Lurer på om den bunnteksten er med når hun sender mail til advokater og politi også 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 24. januar 2020 #10169 Del Skrevet 24. januar 2020 4 timer siden, Jegserdeg skrev: Enig! Og håper det blir enda mindre eksponering av barna.🤞 Er redd det blir mye eksponeringen i helgen (søndag) pga konkurranse.. Men håper helt klart at hun lar mobil ligge hjemme, i bil eller veska 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 25. januar 2020 #10170 Del Skrevet 25. januar 2020 Så er det snappet hender som holdes ute på restaurant etterfulgt av tidlig morgen i heis. Skal man spekulere i om det ble en aldri så liten overnatting hos Mr.New York? Tenker årets mamma ønsker det ja. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 25. januar 2020 #10171 Del Skrevet 25. januar 2020 3 timer siden, Minipilla skrev: Så er det snappet hender som holdes ute på restaurant etterfulgt av tidlig morgen i heis. Skal man spekulere i om det ble en aldri så liten overnatting hos Mr.New York? Tenker årets mamma ønsker det ja. Håper hun rakk hjem til bakekurset hun skal holde som begynte klokka 10 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ast Skrevet 25. januar 2020 #10172 Del Skrevet 25. januar 2020 https://shared.jodel.com/Pr5VWBZix3 i følge Jodel var det ingen date, men AB og hun som var på den første snappen satt bare på hver sin mobil 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 25. januar 2020 Populært innlegg #10173 Del Skrevet 25. januar 2020 1 time siden, Ast skrev: https://shared.jodel.com/Pr5VWBZix3 i følge Jodel var det ingen date, men AB og hun som var på den første snappen satt bare på hver sin mobil Nå venter vi bare i spenning på en dårlig unnskyldning på hvorfor hun "velger bort" new york turen med Shybert.. Utrolig patetisk å lure følgere om at hun er på date -og så fjerne bilde når hun blir avslørt av andre som sitter på samme spisested. Men nok et bevis på at løgn og fasade er det viktigste i AB sitt liv. Må være utrolig slitsomt å ha det sånn. Konstant fokus på SoMe for å beholde oppmerksomheten.. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 25. januar 2020 Populært innlegg #10174 Del Skrevet 25. januar 2020 Jeg venter i spenning på neste kapittel om ABIP på bloggen til Mette Ask. I innlegget om mailkorrespondansen mellom Mette og Anne Brith, skriver Anne Brith følgende: Og en annen ting: Ettersom jeg forstår Mette er skuffet over vår oppfølging så bør vi vurdere å betale henne tilbake kurset i sin helhet. Så skriver Mette at Anne Brith har svart henne dette(i i kommentarfeltet til samme innlegg): Yes, den var ikke ment til meg og jeg har «sitering: Aldri fått tilbud om penger tilbake.» https://metteask.blogg.no/svar-ifra-abip-leder-pa-mitt-innlegg.html#kommentarer Resten av kommentarfeltet til Mette er også nyttig lesing, så ikke vær redd for å gi henne et klikk 😊 Det kan se ut som om Anne Brith har funnet fram kalkulatoren sin og regnet på hva hun må ut med hvis hun må betale tilbake kursavgiften til de som ikke er fornøyde, og fått en liten hetetokt. Så prøver hun seg med at mailen er feilsendt. Hvis det faktisk er sant, så forteller det oss at det ikke bare er Mette Ask som er misfornøyd med kurset. Det er faktisk enda en Mette som klager (og får medhold) Hva er oddsen for det? Uansett åpner Anne Brith med denne mailen (uansett hvilken Mette vi prater om) for å refundere kursavgiften. Håper de som ikke har fått det ABIP lover tar det til etterretning. Jeg må igjen rose Mette (Ask) for hvordan hun håndterer dette. 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 25. januar 2020 #10175 Del Skrevet 25. januar 2020 7 minutter siden, Felis said: Det er faktisk enda en Mette som klager (og får medhold) Hva er oddsen for det? Jeg tror denne korrespondansen var ment mellom AB og hennes "assistent", og ikke til noen kursdeltager-Mette. Ellers totalt enig med dine betraktninger, og all ære til Mette Ask som er tøff nok til å ta dette oppgjøret. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 25. januar 2020 #10176 Del Skrevet 25. januar 2020 5 minutter siden, Villroses hage skrev: Jeg tror denne korrespondansen var ment mellom AB og hennes "assistent", og ikke til noen kursdeltager-Mette. Ellers totalt enig med dine betraktninger, og all ære til Mette Ask som er tøff nok til å ta dette oppgjøret. Kan virkelig en beinhard business woman og sosiale medier-guru som Anne Brith gjøre en så gigantisk blemme? 🤣 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 25. januar 2020 #10177 Del Skrevet 25. januar 2020 Blir vel en oppvask på bakrommet med denne assistenten også da.. Stakkars mennesker som går i veien for.. eller i mot... AB. Hun burde nå skjønne at dette kurset aldri har vært bra nok! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg yamask Skrevet 25. januar 2020 Populært innlegg #10178 Del Skrevet 25. januar 2020 9 timer siden, Minipilla skrev: Så er det snappet hender som holdes ute på restaurant etterfulgt av tidlig morgen i heis. Skal man spekulere i om det ble en aldri så liten overnatting hos Mr.New York? Tenker årets mamma ønsker det ja. Jeg håper så inderlig jeg tar feil nå, men prøvde hun virkelig å overbevise oss at hun var på date med mr. NY (bilde av hender som holder «lanken» og frihetsgudinnen-emoji), men så var det ei venninne? Og da hun innså at flere visste hun var ute med en jente så slettet hun bildet? 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ast Skrevet 25. januar 2020 #10179 Del Skrevet 25. januar 2020 2 minutter siden, fotballjenta skrev: Jeg håper så inderlig jeg tar feil nå, men prøvde hun virkelig å overbevise oss at hun var på date med mr. NY (bilde av hender som holder «lanken» og frihetsgudinnen-emoji), men så var det ei venninne? Og da hun innså at flere visste hun var ute med en jente så slettet hun bildet? Korrekt 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 25. januar 2020 #10180 Del Skrevet 25. januar 2020 51 minutter siden, Felis said: Kan virkelig en beinhard business woman og sosiale medier-guru som Anne Brith gjøre en så gigantisk blemme? 🤣 Sku' tatt seg ut 🤣🤣 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg