Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Gjest Rettfralevra
34 minutter siden, Sol Rampelyset skrev:

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. 

Sol, admin.

Moderering? Av hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Plengionika skrev:

Jeg syns det er ganske interessant hvordan AB svarer MA på mail når hun vet det det blir lagt ut på bloggen. Det er ikke akkurat det samme inntrykket hun gir til andre som kritiserer. Også vil jeg berømme MA for å takke nei til tilbakebetaling samt å ta en del på egen kappe. Og som @Felisskriver så syns jeg det er positivt at barna har fått mindre tid på sosiale medier 🤞🏻

Interessant hva Anne Brith har nederst i e-posten sin der andre har kontakt og nøkkelinfo 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, minister-mio skrev:

Interessant hva Anne Brith har nederst i e-posten sin der andre har kontakt og nøkkelinfo 

HAHA! 😂

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Jegserdeg skrev:

Enig! Og håper det blir enda mindre eksponering av barna.🤞

Er redd det blir mye eksponeringen i helgen (søndag) pga konkurranse.. Men håper helt klart at hun lar mobil ligge hjemme, i bil eller veska

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det snappet hender som holdes ute på restaurant etterfulgt av tidlig morgen i heis. Skal man spekulere i om det ble en aldri så liten overnatting hos Mr.New York? Tenker årets mamma ønsker det ja. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Minipilla skrev:

Så er det snappet hender som holdes ute på restaurant etterfulgt av tidlig morgen i heis. Skal man spekulere i om det ble en aldri så liten overnatting hos Mr.New York? Tenker årets mamma ønsker det ja. 

Håper hun rakk hjem til bakekurset hun skal holde som begynte klokka 10

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Felis said:

Det er faktisk enda en Mette som klager (og får medhold) Hva er oddsen for det?

Jeg tror denne korrespondansen var ment mellom AB og hennes "assistent", og ikke til noen kursdeltager-Mette.

Ellers totalt enig med dine betraktninger, og all ære til Mette Ask som er tøff nok til å ta dette oppgjøret.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Villroses hage skrev:

Jeg tror denne korrespondansen var ment mellom AB og hennes "assistent", og ikke til noen kursdeltager-Mette.

Ellers totalt enig med dine betraktninger, og all ære til Mette Ask som er tøff nok til å ta dette oppgjøret.

Kan virkelig en beinhard business woman og sosiale medier-guru som Anne Brith gjøre en så gigantisk blemme? 🤣

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir vel en oppvask på bakrommet med denne assistenten også da.. Stakkars mennesker som går i veien for.. eller i mot... AB.

Hun burde nå skjønne at dette kurset aldri har vært bra nok! 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fotballjenta skrev:

Jeg håper så inderlig jeg tar feil nå, men prøvde hun virkelig å overbevise oss at hun var på date med mr. NY (bilde av hender som holder «lanken» og frihetsgudinnen-emoji), men så var det ei venninne? Og da hun innså at flere visste hun var ute med en jente så slettet hun bildet? 

Korrekt

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Felis said:

Kan virkelig en beinhard business woman og sosiale medier-guru som Anne Brith gjøre en så gigantisk blemme? 🤣

Sku' tatt seg ut 🤣🤣

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...