Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

For de mindreårige sin del, må vi håpe på at den kommer ut og den selger som nybakte hveteboller. 

Enig! Og så håper jeg på at Anne Brith drar ut og promoterer den med nybakte hveteboller (i stedet for de ekle svarte makronene fra Hat-boka). Da skal jeg vurdere og dukke opp, for jeg er sikker på at bollene hennes smaker himmelsk! (Lover å ta bare en)

Forøvrig mener jeg at hun nevnte boka her om dagen. Men jeg skal ikke skryte av reklameeffekten, for jeg husker ikke engang hva hun skrev.

Forøvrig vil jeg gi Anne Brith ros for betydelig mindre bruk av barn på SoMe de siste dagene. Jeg tror ikke jeg har sett et eneste bilde av barn på trening, og gameren har vi bare sett bakhodet på. Nydelig, fortsett sånn 👏

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredagen for en travel Anne Brith..kos i sofaen med pus avsluttet med frisørtime. Ahhh...arbeidsdagen sin det. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Minipilla skrev:

Fredagen for en travel Anne Brith..kos i sofaen med pus avsluttet med frisørtime. Ahhh...arbeidsdagen sin det. 

Dette beskriver akkurat hva jeg skrev i et tidligere innlegg. På dette tidspunktet har hun et titalls mennesker på kurs, som ikke får oppfølging, men hun prioriterer egenpleie og sofasliting.

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SjokoLine skrev:

Definitivt IKKE! Da hadde vi hørt om det, for å si det sånn...for det er jo helt latterlig å ikke promotere sin nye bok som tilsynelatende skal lanseres om en uke...

Nei, dette er nok enda et luftslott og nok et punkt på lista over ting AB ikke klarer å gjennomføre. Imponerende....🙄

Men det står jo på Ark sine sider at den er i salg fra 01.02.2020

https://www.ark.no/boker/Anne-Brith-Davidsen-Kaker-aret-rundt-9788279009818

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Diamant skrev:

Men det står jo på Ark sine sider at den er i salg fra 01.02.2020

https://www.ark.no/boker/Anne-Brith-Davidsen-Kaker-aret-rundt-9788279009818

Ja, jeg ser det...det står også på en del andre sider som selger bøker. Da har vel forlaget da (som jeg forøvrig aldri har hørt om) annonsert at det kommer en bok (vet ikke helt hvordan slikt fungerer), men null bilde av boken kun en uke før lansering? Det kommer garantert ingen bok 01.02.20, ihvertfall. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, SjokoLine skrev:

Ja, jeg ser det...det står også på en del andre sider som selger bøker. Da har vel forlaget da (som jeg forøvrig aldri har hørt om) annonsert at det kommer en bok (vet ikke helt hvordan slikt fungerer), men null bilde av boken kun en uke før lansering? Det kommer garantert ingen bok 01.02.20, ihvertfall. 

Mulig du har rett, vi får vente å se.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, SjokoLine skrev:

Men håper ikke for mange har forhåndsbestilt boka.. Dumt og betale for noe man ikke vet når kommer ut

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser bakeboken skal komme på Pantagruel (nå Panta) forlag, samme som AB ga ut kvinne verst-boken sin. De har den minst informative hjemmesiden jeg har sett:   https://pantaforlag.wordpress.com Finner i farten heller ikke noe nyere info om AB på Facebook-siden deres: https://www.facebook.com/pg/pantaforlag/about/?ref=page_internal . Forlaget ble jo også saksøkt sammen med AB: https://www.vg.no/rampelys/bok/i/70BEM4/anne-brith-beklager-bokomtale

Endret av Hedy Lamarr
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ingenting mer enn at denne boken kommer ut og at Anne Brith gjør litt framgang og suksess på det hun gjør godt, nemlig baking, hadde vært helt supert for henne og familien. Jeg klarer bare ikke å skyve vekk den følelsen av at dersom denne boken hadde blitt noe av, så hadde vi fått det bekfreftet for lenge siden, AB er ikke den til å holde ting for seg selv, og det hadde nok vært et massivt fokus på å komme i mål med dette. Når boken ikke en gang har omslag og AB ikke har nevnt den med et ord, så vidt jeg vet, så tror dessverre ikke jeg at dette kommer til å bli noe av den 1.02. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå går det muligens ikke så bra for Pantagruel? Tallene for 2018 er nesten to millioner i minus. De kan ha hatt et dårlig år, det vil kanskje tallene for 2019 kunne fortelle oss?

Kilde:proff.no

68A900A7-71E4-4233-AC24-B6D02518C9EE.jpeg

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er ganske interessant hvordan AB svarer MA på mail når hun vet det det blir lagt ut på bloggen. Det er ikke akkurat det samme inntrykket hun gir til andre som kritiserer. Også vil jeg berømme MA for å takke nei til tilbakebetaling samt å ta en del på egen kappe. Og som @Felisskriver så syns jeg det er positivt at barna har fått mindre tid på sosiale medier 🤞🏻

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
28 minutter siden, Plengionika skrev:

Jeg syns det er ganske interessant hvordan AB svarer MA på mail når hun vet det det blir lagt ut på bloggen. Det er ikke akkurat det samme inntrykket hun gir til andre som kritiserer. Også vil jeg berømme MA for å takke nei til tilbakebetaling samt å ta en del på egen kappe. Og som @Felisskriver så syns jeg det er positivt at barna har fått mindre tid på sosiale medier 🤞🏻

Enig! Og håper det blir enda mindre eksponering av barna.🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
31 minutter siden, Plengionika skrev:

Det er en strategi fra AB siden hun vet det blir lagt ut, så hun prøver å gi litt ros, men Mette må huske på hva hun har gjort for henne( Ellos) noe som alle vet at kunne man faktisk fixet selv. Altså hun skriver på en manipulerende måte. hun prøver å framstilles som snill siden hun ville betale henne deler av kurset tilbake fordi hun vet dette kommer på bloggen. Sært

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Nadiahagen skrev:

Det er en strategi fra AB siden hun vet det blir lagt ut, så hun prøver å gi litt ros, men Mette må huske på hva hun har gjort for henne( Ellos) noe som alle vet at kunne man faktisk fixet selv. Altså hun skriver på en manipulerende måte. hun prøver å framstilles som snill siden hun ville betale henne deler av kurset tilbake fordi hun vet dette kommer på bloggen. Sært

Jeg er klar over hvorfor hun gjør det. Det som er interessant er jo at alle gjennomskuer det, men AB ser ikke ut til å forstå det selv. Det er jo gjennomgående i alt som blir kritisert. Det skal alltids dekkes over med dumme ting som ingen andre enn AB tror på. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...