Populært innlegg FruJohansen Skrevet 14. januar 2020 Populært innlegg #10021 Del Skrevet 14. januar 2020 Jeg håper imidlertid at mange skriver mail til tv2 nå som promoen til Bloggerne er ute. Det er mange etiske vurderinger jeg gjerne skulle hørt noen uttalelser om fra den kanten. Det gjelder ikke bare AB. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 14. januar 2020 #10022 Del Skrevet 14. januar 2020 5 minutter siden, FruJohansen skrev: Jeg håper imidlertid at mange skriver mail til tv2 nå som promoen til Bloggerne er ute. Det er mange etiske vurderinger jeg gjerne skulle hørt noen uttalelser om fra den kanten. Det gjelder ikke bare AB. Ser at blogg.no er nominert til årets Gullbarbie, det er en god start. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 14. januar 2020 #10023 Del Skrevet 14. januar 2020 1 time siden, lillesnøfnugg skrev: Ser at blogg.no er nominert til årets Gullbarbie, det er en god start. Stemt! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yann Skrevet 14. januar 2020 #10024 Del Skrevet 14. januar 2020 https://gullbarbie.no 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. januar 2020 #10025 Del Skrevet 14. januar 2020 2 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Ser at blogg.no er nominert til årets Gullbarbie, det er en god start. Fantastisk! Skal stemme nå! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 14. januar 2020 #10026 Del Skrevet 14. januar 2020 Hvilken mailadresse bruker dere når dere kontakter tv2 angående bloggerne? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 14. januar 2020 #10027 Del Skrevet 14. januar 2020 (endret) https://kommunikasjon.ntb.no/presserom/tv2/c?publisherId=13318709 Prøv en av disse, og be om at mailen blir sendt videre dersom de ikke kan svare Kontakt for Bloggerne er litt nede på lista. Endret 14. januar 2020 av FruJohansen 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 14. januar 2020 #10028 Del Skrevet 14. januar 2020 Tusen takk! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 14. januar 2020 #10029 Del Skrevet 14. januar 2020 Egmont og Press på Dagsnytt 18 idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. januar 2020 #10030 Del Skrevet 14. januar 2020 3 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Egmont og Press på Dagsnytt 18 idag. Hvorfor det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 14. januar 2020 #10031 Del Skrevet 14. januar 2020 3 minutter siden, MarianneE skrev: Hvorfor det? Gullbarbie prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. januar 2020 #10032 Del Skrevet 14. januar 2020 3 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Gullbarbie prisen. Ok. Takk. 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 15. januar 2020 #10033 Del Skrevet 15. januar 2020 FruJohansen 🏆❤️👏🏼👏🏼👏🏼 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 15. januar 2020 #10034 Del Skrevet 15. januar 2020 På 14.1.2020 den 7.14, Vipser skrev: Da er nok ett firma som AB er eier i oppløst............. Kreditorvarsel Oppløsning Foretaksnavn: BAKE AS Organisasjonsnummer: 920 822 983 Forretningsadresse: Strandsvegen 656 2080 EIDSVOLL Kommune: 0237 EIDSVOLL Organisasjonsform: Aksjeselskap Foretaket er meldt oppløst. Eventuelle krav/innsigelser må meldes foretaket v/styrets leder innen seks uker regnet fra 25.10.2019. Styrets leder: Linda Therese Fjeld Smedsrud Strandsvegen 656 2080 EIDSVOLL 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 15. januar 2020 Populært innlegg #10035 Del Skrevet 15. januar 2020 (endret) Hun ryddet jo også opp i desember 2018, da hun var i rettsak mot Skatt Øst og det etterhvert mye omtalte skattekravet på 660.000 som nesten slo henne personlig konkurs. Flere ganger etterpå (og strengt tatt også før) har hun proklamert seg gjeldsfri. Men nå som pantsettelsen kom for dagen, har hun plutselig hatt så mye å gjøre med skattegjelden som var nedbetalt i fjor at hun rett og slett glemte helt av faktura, purring, inkassovarsel, purring på inkassovarsel, varsel om forhøyet inkassosalær, varsel om rettslig inndriving og sannsynligvis et par brev fra namsmannen. Plutselig dukket det også opp 300.000 i ANNEN gjeld som har tatt oppmerksomheten bort fra det relativt lille kravet som ble til 68.000 i pantsettelse på huset. Man kan i alle fall trygt konstatere - utfra det AB selv har delt helt frivillig - at en opprydding var på sin plass. Å slette Bake AS virker som en god beslutning. Selskapet har knapt hatt noen omsetning siden oppstart for 2 år siden, og har tapt egenkapitalen. Andre har fått ansvaret for driften ser jeg, og det er kanskje grunnen til at avviklingen framstår som ryddig. For Bake AS har vi vel sett på et par whiteboards i høst, eller? Endret 15. januar 2020 av FruJohansen 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 15. januar 2020 #10036 Del Skrevet 15. januar 2020 Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 15. januar 2020 #10037 Del Skrevet 15. januar 2020 26 minutter siden, FruJohansen skrev: Hun ryddet jo også opp i desember 2018, da hun var i rettsak mot Skatt Øst og det etterhvert mye omtalte skattekravet på 660.000 som nesten slo henne personlig konkurs. Flere ganger etterpå (og strengt tatt også før) har hun proklamert seg gjeldsfri. Men nå som pantsettelsen kom for dagen, har hun plutselig hatt så mye å gjøre med skattegjelden som var nedbetalt i fjor at hun rett og slett glemte helt av faktura, purring, inkassovarsel, purring på inkassovarsel, varsel om forhøyet inkassosalær, varsel om rettslig inndriving og sannsynligvis et par brev fra namsmannen. Plutselig dukket det også opp 300.000 i ANNEN gjeld som har tatt oppmerksomheten bort fra det relativt lille kravet som ble til 68.000 i pantsettelse på huset. Man kan i alle fall trygt konstatere - utfra det AB selv har delt helt frivillig - at en opprydding var på sin plass. Å slette Bake AS virker som en god beslutning. Selskapet har knapt hatt noen omsetning siden oppstart for 2 år siden, og har tapt egenkapitalen. Andre har fått ansvaret for driften ser jeg, og det er kanskje grunnen til at avviklingen framstår som ryddig. For Bake AS har vi vel sett på et par whiteboards i høst, eller? Hva gjelder de 300 000,- som plutselig har dukket opp da? Du skriver veldig ryddig, informativt og bra. Både på bloggen din og her inne. Vi trenger en som deg! 💐 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 15. januar 2020 #10038 Del Skrevet 15. januar 2020 10 minutter siden, Veslefrikk skrev: Hva gjelder de 300 000,- som plutselig har dukket opp da? Du skriver veldig ryddig, informativt og bra. Både på bloggen din og her inne. Vi trenger en som deg! 💐 Aner ikke, de ble nevnt i på magazinet nylig, da hun skulle forklare hvorfor hun glemte å betale kravet som gikk til utlegg. Tusen takk! 🌷 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 15. januar 2020 Populært innlegg #10039 Del Skrevet 15. januar 2020 7 minutter siden, Veslefrikk skrev: Hva gjelder de 300 000,- som plutselig har dukket opp da? Du skriver veldig ryddig, informativt og bra. Både på bloggen din og her inne. Vi trenger en som deg! 💐 Jeg betalte ned 660.000 i gjeld i fjor, pluss litt over 300.000 på annen gjeld. Det er jeg vanvittig stolt av. Jeg var så ivrig på å betale ned gjeld at en regning rett og slett ble glemt. At man skylder noen penger er ikke avisoverskrifter. https://www.annebrith.no/post/søndagstanker @FruJohansen sendte henne en mail før hun publiserte blogginnlegget sitt, og Anne Brith valgte tydeligvis å gi dette tilsvaret på egen blogg. Hvorfor ikke, hun trenger klikk. Og hun har helt rett, at man skylder penger skaper ikke vanligvis avisoverskrifter. Men når man bruker sin egen privatøkonomi som salgspitch, så stiller det seg litt anderledes. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 15. januar 2020 #10040 Del Skrevet 15. januar 2020 9 minutter siden, Felis skrev: Jeg betalte ned 660.000 i gjeld i fjor, pluss litt over 300.000 på annen gjeld. Det er jeg vanvittig stolt av. Jeg var så ivrig på å betale ned gjeld at en regning rett og slett ble glemt. At man skylder noen penger er ikke avisoverskrifter. https://www.annebrith.no/post/søndagstanker @FruJohansen sendte henne en mail før hun publiserte blogginnlegget sitt, og Anne Brith valgte tydeligvis å gi dette tilsvaret på egen blogg. Hvorfor ikke, hun trenger klikk. Og hun har helt rett, at man skylder penger skaper ikke vanligvis avisoverskrifter. Men når man bruker sin egen privatøkonomi som salgspitch, så stiller det seg litt anderledes. Takk for svaret 😃. Og; vi trenger virkelig deg også 💐. Som klarer å blande både humor og alvor på en kjempefin og ryddig måte. Jeg fulgte linken din og var for første (og antagelig siste) gang inne på Anne Briths Magazine. Helt utrolig hvordan hun klarer å lire av seg. Og det toppet seg da hun skrev at lyset i gangen var sendt fra Gud. Maken til (forsøk på) manipulerende pjatt har jeg vel antagelig aldri sett maken til. Hun ror for livet nå om dagen. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg