Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Medlem2020 skrev:

Hei, ja kjenner til det! 
Vet hvem hun er, men er det riktig å ødelegge en dame på den måte?
Mange folk som har det vondt i seg, som dere ikke vet om, som kjemper å klarer hverdagen!
Er det ikke bedre å heie på hverandre?

Hun holder ikke det hun lover når det gjelder ABIP-kursene sine. Det er trist å se så mange godtroende mennesker som går i fella vedr. dette kurset.

Hvis en vare ikke holder det en har blitt lovet, har en lov til å reklamere på det og det burde gjelde for kursene hennes også.

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, EMG skrev:

Nå står det i innlegget til Fru Johansen at Anne Brith har hatt muligheter for å svare før publisering, så hvis det ikke er slik, så har hun hatt alle muligheter til å forklare det.

Og en kommentar til ditt første innlegg - Nei det er ingen skam å ha gjeld i dag, men å ha så mye gjeld at man ikke klarer betale den.... ja det er en helt annen sak.

Ut fra det du skriver, så regner jeg med at du er ung og ikke har opplevt motgang!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Medlem2020 skrev:

Hei, ja kjenner til det! 
Mange folk som har det vondt i seg, som dere ikke vet om, som kjemper å klarer hverdagen!

Greier ikke å heie på noen som med fullt overlegg går inn for å utnytte sårbare mennesker. Enkelte av disse bloggerne legger mye av sjela si, penger og framtidshåp i dette. Det er moralsk forkastelig det AB gjør. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Hun holder ikke det hun lover når det gjelder ABIP-kursene sine. Det er trist å se så mange godtroende mennesker som går i fella vedr. dette kurset.

Hvis en vare ikke holder det en har blitt lovet, har en lov til å reklamere på det og det burde gjelde for kursene hennes også.

Ja, det er derfor man har en kjøpslov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
Akkurat nå, Medlem2020 skrev:

Skjønner men kan jo hende at hun er flink i det hun gjør, og andre folk har glede av hennes kurs.

Ja, hun er nok flink til å ta spraytan og fikse hår og negler. Men å innfri 1000 følgere i uka og at folk skal tjene 1 million hvis de tar kurset hennes? Not so much.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Medlem2020 skrev:

Ut fra det du skriver, så regner jeg med at du er ung og ikke har opplevt motgang!

Jeg er godt over middagshøyden for å si det sånn! Men jeg har aldri hatt mer gjeld enn hva jeg har klart å betale. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, EMG skrev:

Jeg er godt over middagshøyden for å si det sånn! Men jeg har aldri hatt mer gjeld enn hva jeg har klart å betale. 

Da er du en av dem som er heldig, så flott!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Medlem2020 skrev:

Hei, ja kjenner til det! 

Heier ikke på løgnere og bedragere. Ærlig talt.

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jobbermedbarn skrev:

Misforstår jeg deg eller mener du at når man har opplevd motgang er det lov til å utnytte, lyve og kjøre over andre mennesker? Jeg er både eldre enn AB og har opplevd mye motgang, gir meg ingen rett til å behandle andre mennesker slik AB gjør. 

Nei, det er ikke det jeg mener, mener at det er ingen skam å ha gjeld og jobber som influencer eller hva hun kaller seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Medlem2020 skrev:

Da er du en av dem som er heldig, så flott!

Det handler da ikke om å være heldig. Det handler om å være fornuftig.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Medlem2020 skrev:

Hei, ja kjenner til det! 

Er det ikke hun som ødelegger for seg selv, egentlig?

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Felis skrev:

Ja, hun hadde en forklaring: Hun hadde glemt en regning. Tror du på dette? I så fall må jeg opplyse deg om at man har "glemt" samme regning veldig mange ganger før det som er dokumentert i FruJohansens innlegg skjer. Man får gjerne 5-6 varsler først. Det er svært urealistisk at dette er en forglemmelse.

Hvordan kan et menneske med en slik eventyrlig suksess, millionlønn og økonomisk utdannelse plutselig havne i et slikt uføre? Synes du det høres plausibelt ut? Hvis han har hatt millioninntekt de siste 7 årene, hvordan kunne hun dra på seg kortsiktig gjeld på 960 000, ref siste blogginnlegg? Det er ikke vanlig å være så glemsk. Eller å ha så vanskeligheter med å styre økonomien. 

Det hele gir mer mening hvis man ser til skattelistene. Millioninntekten er i realiteten 268 000 i året. Sjekker du Proff, så ser du at firmaene hennes også har krisetall. Men du synes det er greit at hun fortsetter å si at hun er en økonomisk suksess fordi hun tjener enda mindre penger hvis sannheten kommer frem? Tenker du i det hele tatt på de menneskene som skal finansiere Anne Briths gilde? Det er ikke alle de som har så mye penger heller, bare nevner det. 

Hei Felis

Det er ikke ok, å komme med løgn, men er det kvinneguiden sitt jobb å advare folk?
Trodde kvinneguiden var mer et sted hvor andre kvinner heier på hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Medlem2020 skrev:

Nei, det er ikke det jeg mener, mener at det er ingen skam å ha gjeld og jobber som influencer eller hva hun kaller seg.

Men det er en skam å utnytte og lure godtroende bloggere.og i tillegg holde på slik som dette

https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746

https://miniblogg.no/konatilmmaprofighter/15746/jeg-har-blitt-valgt-ut.html

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skogspike skrev:

Er det ikke hun som ødelegger for seg selv, egentlig?

Det vet jeg ikke, og det er jo ikke mitt problem hun er jo voksen og må lære av sine feil.
Det er feil å skrive løgn, men kan jo hende at hun vet mer en det som ligger ute i media.
Uansett å skrive her på kvinneguiden, at hun har gjeld og miste sitt hus syns jeg er grusomt!
Tenker at hun må ha det veldig vondt å ha gjeld og på toppen lese om det i kvinneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg  tror ikke på alt som skrives i media, vet at media gjør alt for å klikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
6 minutter siden, Medlem2020 skrev:

Hei Felis

Det er ikke ok, å komme med løgn, men er det kvinneguiden sitt jobb å advare folk?
Trodde kvinneguiden var mer et sted hvor andre kvinner heier på hverandre?

3 minutter siden, Medlem2020 skrev:

Det vet jeg ikke, og det er jo ikke mitt problem hun er jo voksen og må lære av sine feil.
Det er feil å skrive løgn, men kan jo hende at hun vet mer en det som ligger ute i media.
Uansett å skrive her på kvinneguiden, at hun har gjeld og miste sitt hus syns jeg er grusomt!
Tenker at hun må ha det veldig vondt å ha gjeld og på toppen lese om det i kvinneguiden.

De som har vondt er de som har blitt lovet både det ene og det andre via ABIP. De kan ikke forvente å få noe igjen for pengene de betaler for dette kurset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...