Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Det sitter jo noen å trommer med fingrene og venter på sine 70K. Denne kreditoren kan når som helst kreve inn beløpet med kort frist. Må noen clicks til for å skrape inn det.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Felis skrev:

Mette Ask har kommet med sin anbefaling av ABIP:

Jeg tjener ca 5000 kroner på selve bloggen (Egmont) og litt varierende fra Ellos hver måned (kommer ann på hvor mye jeg takker ja til). Skal få flere samarbeid fremover nå . Ellos var det Anne Brith som ordnet til meg og er veldig takknemlig for det. Min erfaring er at kurset passer de som er nybegynnere og de som trenger hjelp til å sette igang med blogg. Selv følte jeg at jeg ble sittende å vente på at det skulle komme noe jeg fikk bruk for. Du vil ikke automatisk tjene penger på bloggen ved å gå på kurset, så ikke sikkert du får tjent tilbake pengene.

https://metteask.blogg.no/penger-fodsel-permisjon-litt-intime-detaljer.html#kommentarer

Så ærlig, og ikke noe tullball og gråsoner som vi er vant til i bloggerverden 🙏 Berømmer henne for å sjekke ut med nav om hvordan ting blir fremover. Kjempebra at hun tar dette seriøst 🙏🙏

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jammf skrev:

Det sitter jo noen å trommer med fingrene og venter på sine 70K. Denne kreditoren kan når som helst kreve inn beløpet med kort frist. Må noen clicks til for å skrape inn det.

Får håpe det ordner seg.. Endelig hus for barna og med hjelp fra foreldrene.. Håper det blir streng prioritering i heimen. Trenger ikke lease så dyr bil for eksempel. Det viktigste er at huset ikke blir tatt.. Alt annet må komme i andre rekke.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ikke overraskende har det plutselig blitt blogget om truslene.

Det er veldig synd at dette er den eneste måten hun tror hun kan tjene penger på, men å prøve å bygge seg opp igjen som seriøst bakeblogger tar vel for lang tid..

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB as viser et stort talent for å spille på folks følelser. Ved "åpenhjertighet", vridning på sannheter, alternativ virkelighetsoppfatning og perfekt spilt offerrolle. Funker, det! Får fokus vekk fra alvorlig utfordrende økonomiske forhold. Svært sårbart skjønner man jo, for en selvstendig næringsdrivende som også blander sammen bedrift og familieliv.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemme en regning.. ja det kan alle gjøre. Men det går som regel opp et lys for de fleste når første purring kommer i posten...

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lama_Drama
Akkurat nå, Revenge o'Cavatina skrev:

ABD fremstår som å ha særdeles grandiose og urealistiske tanker om seg selv og hennes firmaer.

Mye av problematikken ligger nok her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Pust skrev:

Hvis det er slik at hun har fått trusler om at noen vil brenne huset hennes, er det en politisak og burde føre til både politivakt og anmeldelser. Men, I «Magazin by Anne Brith» (sic!) skriver hun noe som avslører at hun sannsynligvis har misforstått noe: «Men å insinuere at jeg en dag ikke har noe hus å komme hjem til fordi det har "gått opp i røyk" eller brent ned. DET er å dra "kampens hete" og diskusjonen for langt». At noe »går opp i røyk», betyr at det forsvinner som røyk, blir borte (at man mister noe på grunn av økonomisk tullball, for eksempel). Den språklige forvirringen kan jo skyldes Anne Briths mange år i Nederland, selv om man har det samme uttrykket der også. Må ikke forveksles med andre røykeaktiviteter mange tenker på, når det er snakk om Nederland.

Lenke til blogginnlegg i «Magazine by Anne Brith» https://www.annebrith.no/post/søndagstanker

"Gått opp i røyk" kan også henvise til at hun er redd for å miste huset sitt.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...