Jammf Skrevet 11. januar 2020 #9901 Del Skrevet 11. januar 2020 Det sitter jo noen å trommer med fingrene og venter på sine 70K. Denne kreditoren kan når som helst kreve inn beløpet med kort frist. Må noen clicks til for å skrape inn det. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 11. januar 2020 #9902 Del Skrevet 11. januar 2020 2 timer siden, Felis skrev: Mette Ask har kommet med sin anbefaling av ABIP: Jeg tjener ca 5000 kroner på selve bloggen (Egmont) og litt varierende fra Ellos hver måned (kommer ann på hvor mye jeg takker ja til). Skal få flere samarbeid fremover nå . Ellos var det Anne Brith som ordnet til meg og er veldig takknemlig for det. Min erfaring er at kurset passer de som er nybegynnere og de som trenger hjelp til å sette igang med blogg. Selv følte jeg at jeg ble sittende å vente på at det skulle komme noe jeg fikk bruk for. Du vil ikke automatisk tjene penger på bloggen ved å gå på kurset, så ikke sikkert du får tjent tilbake pengene. https://metteask.blogg.no/penger-fodsel-permisjon-litt-intime-detaljer.html#kommentarer Så ærlig, og ikke noe tullball og gråsoner som vi er vant til i bloggerverden 🙏 Berømmer henne for å sjekke ut med nav om hvordan ting blir fremover. Kjempebra at hun tar dette seriøst 🙏🙏 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 11. januar 2020 #9903 Del Skrevet 11. januar 2020 3 minutter siden, Jammf skrev: Det sitter jo noen å trommer med fingrene og venter på sine 70K. Denne kreditoren kan når som helst kreve inn beløpet med kort frist. Må noen clicks til for å skrape inn det. Får håpe det ordner seg.. Endelig hus for barna og med hjelp fra foreldrene.. Håper det blir streng prioritering i heimen. Trenger ikke lease så dyr bil for eksempel. Det viktigste er at huset ikke blir tatt.. Alt annet må komme i andre rekke. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 12. januar 2020 #9904 Del Skrevet 12. januar 2020 AB på snapchat for 8 timer siden: https://imma.gr/86426xedf85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 12. januar 2020 Populært innlegg #9905 Del Skrevet 12. januar 2020 33 minutter siden, Asti skrev: AB på snapchat for 8 timer siden: https://imma.gr/86426xedf85 Inntrykket er at det er slik hun ser på alle rundt seg som ikke er støttende. Må være kjipt å dele verden inn i «motherfuckers» og heiagjeng, særlig når den første gjengen ser ut til å være langt større og med mer reell innflytelse på økonomien hennes. Menneskesynet hennes kom jo godt frem i denne avisartikkelen, der hun skriver om triksene for å røre folks følelser. https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535 I artikkelen kan man også lese at hun ikke tjente penger de første fem årene, noe som er merkelig siden hun i nyeste reklame for ABIP skriver at det tok tre år. Å kalle folk motherfuckers minner heller ikke om uttalelsen i intervjuet om å inspirere til nestekjærlighet. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 12. januar 2020 #9906 Del Skrevet 12. januar 2020 1 time siden, Asti skrev: AB på snapchat for 8 timer siden: https://imma.gr/86426xedf85 Må være litt slitsomt å hele tiden føle at man skal vise/bevise noe. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bypass Skrevet 12. januar 2020 #9907 Del Skrevet 12. januar 2020 Og ikke overraskende har det plutselig blitt blogget om truslene. Det er veldig synd at dette er den eneste måten hun tror hun kan tjene penger på, men å prøve å bygge seg opp igjen som seriøst bakeblogger tar vel for lang tid.. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg yamask Skrevet 12. januar 2020 Populært innlegg #9908 Del Skrevet 12. januar 2020 Har fått tilsendt screenshot av hennes nyeste blogginnlegg. Hun holder på akkurat som før med selvmedlidenhet, selvskryt opp i skyende og virkelighetsfjerne «innrømmelser». Hun sier at hun har glemt en regning, men det skal veldig mye til før det går så langt som det har gjort i dette tilfelle. Jeg gir opp. Dama oppfatter verden og seg selv på en veldig annerledes måte enn de fleste av oss at jeg nesten mistenker at hun er psyk. Uten at jeg har noen faglig tyngde i dette feltet, så ikke ta meg på ordet. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 12. januar 2020 #9909 Del Skrevet 12. januar 2020 AB as viser et stort talent for å spille på folks følelser. Ved "åpenhjertighet", vridning på sannheter, alternativ virkelighetsoppfatning og perfekt spilt offerrolle. Funker, det! Får fokus vekk fra alvorlig utfordrende økonomiske forhold. Svært sårbart skjønner man jo, for en selvstendig næringsdrivende som også blander sammen bedrift og familieliv. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 12. januar 2020 #9910 Del Skrevet 12. januar 2020 Glemme en regning.. ja det kan alle gjøre. Men det går som regel opp et lys for de fleste når første purring kommer i posten... 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 12. januar 2020 Populært innlegg #9911 Del Skrevet 12. januar 2020 Hvis det er slik at hun har fått trusler om at noen vil brenne huset hennes, er det en politisak og burde føre til både politivakt og anmeldelser. Men, I «Magazin by Anne Brith» (sic!) skriver hun noe som avslører at hun sannsynligvis har misforstått noe: «Men å insinuere at jeg en dag ikke har noe hus å komme hjem til fordi det har "gått opp i røyk" eller brent ned. DET er å dra "kampens hete" og diskusjonen for langt». At noe »går opp i røyk», betyr at det forsvinner som røyk, blir borte (at man mister noe på grunn av økonomisk tullball, for eksempel). Den språklige forvirringen kan jo skyldes Anne Briths mange år i Nederland, selv om man har det samme uttrykket der også. Må ikke forveksles med andre røykeaktiviteter mange tenker på, når det er snakk om Nederland. Lenke til blogginnlegg i «Magazine by Anne Brith» https://www.annebrith.no/post/søndagstanker 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ESFP Skrevet 12. januar 2020 Populært innlegg #9912 Del Skrevet 12. januar 2020 Nei AB! Alle alenemødre sliter ikke. Mange alenemødre er veldig fornøyd med den situasjonen de er i. Mange alenemødre aksepterer at det er økonomisk annerledes å være alene enn to voksne. Mange alenemødre planlegger økonomien slik at alle regninger kan betales i tide. Mange alenemødre har "vanlige" jobber slik at de har fritid til å bruke sammen med barna. Mange alenemødre tenker de er heldige fremfor å tenke at tilværelsen er et helvete. Om tilværelsen er et helvete, så kan det anbefales å søke hjelp til å snu tankegangen og prioriteringene. Du er ikke et offer selv om du er alenemor!! 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 12. januar 2020 Populært innlegg #9913 Del Skrevet 12. januar 2020 For de fleste alenemødre finnes det også fedre som bidrar på en eller annen måte. Så så veldig mye mer alene enn andre alenemødre er ABD ikke. Snakk om å sette seg selv i en offerrolle som ikke finnes, og å omskrive egen historikk med sterke overdrivelser. I tillegg forundrer det meg at midt i den passivt-aggressive klagesangen blogginnlegget presterer hun å sette et premiss for at om man omtaler hennes offentlig tilgjengelige meritter negativt, har man selv ikke oppnådd nok i livet og bør kanalisere energien på seg selv for å oppnå mye mer. For å bli like suksessfull som henne, da eller? ABD fremstår som å ha særdeles grandiose og urealistiske tanker om seg selv og hennes firmaer. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 12. januar 2020 #9914 Del Skrevet 12. januar 2020 Akkurat nå, Revenge o'Cavatina skrev: ABD fremstår som å ha særdeles grandiose og urealistiske tanker om seg selv og hennes firmaer. Mye av problematikken ligger nok her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kvins Skrevet 12. januar 2020 Populært innlegg #9915 Del Skrevet 12. januar 2020 (endret) 27 minutter siden, Pust skrev: Hvis det er slik at hun har fått trusler om at noen vil brenne huset hennes, er det en politisak og burde føre til både politivakt og anmeldelser. Men, I «Magazin by Anne Brith» (sic!) skriver hun noe som avslører at hun sannsynligvis har misforstått noe: «Men å insinuere at jeg en dag ikke har noe hus å komme hjem til fordi det har "gått opp i røyk" eller brent ned. DET er å dra "kampens hete" og diskusjonen for langt». At noe »går opp i røyk», betyr at det forsvinner som røyk, blir borte (at man mister noe på grunn av økonomisk tullball, for eksempel). Den språklige forvirringen kan jo skyldes Anne Briths mange år i Nederland, selv om man har det samme uttrykket der også. Må ikke forveksles med andre røykeaktiviteter mange tenker på, når det er snakk om Nederland. Lenke til blogginnlegg i «Magazine by Anne Brith» https://www.annebrith.no/post/søndagstanker Hvis det stemmer at hun har fått en melding /kommentar om at hun en dag ikke har noe hus å komme hjem til fordi det har gått opp i røyk, ja da burde hun 1. slå opp i ordboka og lese hva uttrykket betyr og 2. komme med en oppklaring på Instagram og Magazin om at hun misforsto, det forelå ingen mordbranntrussel. Tror jeg det kommer til å skje? Nei. Endret 12. januar 2020 av Kvins Glemte ett ord 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 12. januar 2020 Populært innlegg #9916 Del Skrevet 12. januar 2020 Fantastiske @FruJohansen har skrevet et innlegg om Anne Brith, ABIP og markedsføringen. Jeg tror vi alle kan regne oss frem til hvem "motherfuckeren" er... http://frujohansen.no/?p=6371 88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stargaze Skrevet 12. januar 2020 Populært innlegg #9917 Del Skrevet 12. januar 2020 13 minutter siden, Felis skrev: Fantastiske @FruJohansen har skrevet et innlegg om Anne Brith, ABIP og markedsføringen. Jeg tror vi alle kan regne oss frem til hvem "motherfuckeren" er... http://frujohansen.no/?p=6371 Utrolig bra!👏👏 Anne Brith er ingen influenser, men det klarer hun ikke å se selv. Det blåser gjerne på toppen skriver hun, men hun er langt fra toppen. Så den blæsten nede i bunnen der skaper hun helt selv. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 12. januar 2020 Populært innlegg #9918 Del Skrevet 12. januar 2020 15 minutter siden, Felis skrev: Fantastiske @FruJohansen har skrevet et innlegg om Anne Brith, ABIP og markedsføringen. Jeg tror vi alle kan regne oss frem til hvem "motherfuckeren" er... http://frujohansen.no/?p=6371 Så utrolig godt skrevet. Jeg ble ekstra glad for å lese at det er flere som stiller spørsmål til TV2. Det er veldig på tide at de må svare for seg hva slags rolle de har i det som kan se ut som juks og villedende markedsføring. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 12. januar 2020 #9919 Del Skrevet 12. januar 2020 (endret) @FruJohansen 💐og ABD tar en «Pinocchio» selv når hun blir tatt med buksene nede. Endret 12. januar 2020 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. januar 2020 #9920 Del Skrevet 12. januar 2020 1 time siden, Pust skrev: Hvis det er slik at hun har fått trusler om at noen vil brenne huset hennes, er det en politisak og burde føre til både politivakt og anmeldelser. Men, I «Magazin by Anne Brith» (sic!) skriver hun noe som avslører at hun sannsynligvis har misforstått noe: «Men å insinuere at jeg en dag ikke har noe hus å komme hjem til fordi det har "gått opp i røyk" eller brent ned. DET er å dra "kampens hete" og diskusjonen for langt». At noe »går opp i røyk», betyr at det forsvinner som røyk, blir borte (at man mister noe på grunn av økonomisk tullball, for eksempel). Den språklige forvirringen kan jo skyldes Anne Briths mange år i Nederland, selv om man har det samme uttrykket der også. Må ikke forveksles med andre røykeaktiviteter mange tenker på, når det er snakk om Nederland. Lenke til blogginnlegg i «Magazine by Anne Brith» https://www.annebrith.no/post/søndagstanker "Gått opp i røyk" kan også henvise til at hun er redd for å miste huset sitt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg