Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mette Ask har kommet med sin anbefaling av ABIP:

Jeg tjener ca 5000 kroner på selve bloggen (Egmont) og litt varierende fra Ellos hver måned (kommer ann på hvor mye jeg takker ja til). Skal få flere samarbeid fremover nå . Ellos var det Anne Brith som ordnet til meg og er veldig takknemlig for det. Min erfaring er at kurset passer de som er nybegynnere og de som trenger hjelp til å sette igang med blogg. Selv følte jeg at jeg ble sittende å vente på at det skulle komme noe jeg fikk bruk for. Du vil ikke automatisk tjene penger på bloggen ved å gå på kurset, så ikke sikkert du får tjent tilbake pengene.

https://metteask.blogg.no/penger-fodsel-permisjon-litt-intime-detaljer.html#kommentarer

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cessa74 skrev:

Og @Felis please begynn å skriv gjesteinnlegg i BOTB om du sensureres av tv2/egmont moderatorer. Herremin så herlig underholdning det er! (og nei -de "mister" ikke en potensiell lytter -kunne ikke falle meg inn å høre på det uansett. Trolig vil jeg heller påstå disse recapene gir de FLERE lyttere, da man synes det er så komisk eller fasinerende at man vil høre selv. Og den kommersielle sukseen vil jo ingen ende ta uansett -eller..??

Helt enig, for det er ingen lov som tilsier at resyme/recap av en podcast på den måten er lovstridig, selv om Egmont mener det 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Skrottefar skrev:

Hahahah....MA er takknemlig for at AB tok seg betalt for noe hun selv kunne ordnet på få minutter.....ja ja, valuta for pengene det kurset der ja 🤣

Hun kjente sikkert ikke til at alle kan gjøre dette 😊

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Stjernekikkeren skrev:

Anne Brith har ikke mottatt en trussel om hverken nedbrenning av huset hennes eller en trussel om mordbrann, grunnen til at vi vet det er at den meldingen hadde ellers blitt plastret utover alt og høstet langt mer oppmerksomhet enn hun ellers får, så enkelt er det. 

Det hadde nok vært hovedoppslag i lokalavisa Romerikes Blad dersom disse truslene var reelle, det er jeg helt sikker på

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skrottefar skrev:

Det hadde nok vært hovedoppslag i lokalavisa Romerikes Blad dersom disse truslene var reelle, det er jeg helt sikker på

Ikke sant, en trussel om å brenne noen inne er veldig alvorlig, såpass alvorlig at det neppe holder å sperre sosiale media, eller hva hun sperret, til over helgen... 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Ikke sant, en trussel om å brenne noen inne er veldig alvorlig, såpass alvorlig at det neppe holder å sperre sosiale media, eller hva hun sperret, til over helgen... 

Hun la ut noe på snap 3 timer senere, så den sperringen og helga var kort 🤣

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skrottefar skrev:

Hun la ut noe på snap 3 timer senere, så den sperringen og helga var kort 🤣

Stemmer det, det å fortelle hvor strømpebuksen var fra var viktigere enn.. ja, hva enn hun egentlig drev med for å hanskes med mordbranntrusselen. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Stjernekikkeren skrev:

Stemmer det, det å fortelle hvor strømpebuksen var fra var viktigere enn.. ja, hva enn hun egentlig drev med for å hanskes med mordbranntrusselen. 

Og da lurer jeg på, hvem i all verden spør om en helt ordinær strømpebukse liksom? Kommer fra det og det stedet ja, en helt vanlig strømpebukse.....joda, strømpebuksa var viktigere enn alt annet da 😜

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tviler på at det er så veldig mange som ønsker å bruke alle de triksene hun anvender, det meste strider mot vanlig fornuft, etikk og kunnskap. Man skal være temmelig desperat for å gå i hennes fotspor - og for hva? En inntekt langt under gjennomsnittet, ødelagt omdømme og det som potensielt er store menneskelige kostnader for familien. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Stjernekikkeren skrev:

Det har vært posting på IG og snapchat gjennom hele dagen og kvelden selv om ga beskjed om at det ikke ville postes noe før mandag

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aidensfield skrev:

Det har vært posting på IG og snapchat gjennom hele dagen og kvelden selv om ga beskjed om at det ikke ville postes noe før mandag

Er vel ikke første gang AB sier en ting og gjør en annen.. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...