Populært innlegg Aidensfield Skrevet 11. januar 2020 Populært innlegg #9881 Del Skrevet 11. januar 2020 Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.. For kun 10 timer ser vi en IG story der vi får vite at AB har blitt truet og hun vil stenge sine SoMe kanaler frem til mandag. Også legger hun ut en ny IG med 9 bilder av sine små. I en spørreunde på nyåret sier hun til en leser at den eldste vil ikke være med i hennes kanaler mere men 5 av bildene er han med på. Uff.. Hva skal man si😔😔 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 11. januar 2020 Populært innlegg #9882 Del Skrevet 11. januar 2020 3 timer siden, Diamant skrev: Hun er tydelig desperat ja, hun sier A på Snap og vil du vite B så må du følge henne på IG Jeg mener at Anne Brith avslører den virkelige følgerskaren med sin nye, private instagramkonto. Den har ikke engang 10 000 følgere!!.. Og hun bruker ALLE knep i boka på å lokke inn følgere. Uten hell. Om det var noe som helst sannhet i hennes påstander om over 500 000 følgere på "de ulike sosiale medier", så burde definitivt hennes private konto med 18 års grense og hvor hun lokker med saftige avsløringer osv ha minst 100 000 følgere. Men ooops -her kom sannheten glatt frem (inntil hun kjøper følgere da, som hun gjorde på den andre firmakontoen sin.. Og det henger overhode IKKE på greip at hun har mottatt trussel om at huset skal brennes ned/mordbrann. Da ville man SELVSAGT gå umiddelbart til politiet for å anmelde trusselen. Ikke lagt det ut på snap og IG for å få mer klikk!.. Og skal vi være helt ærlige her folkens; Ingen vanlig person truer andre med mordbrann.. Da skal man være rimelig skrudd/psyk i hodet.. Så hvor reel en slik trussel skal tolkes, vel det kan nok diskuteres. Samme med når mindreårig fikk den såkallte "trusselen": Jeg vet hvor du bor". Ble heller ikke anmeldt, den sparte hun på til boka skulle publiseres flere mnd senere.. Akkurat denne "trusselen" kombinert med en gråtende AB som måtte lukke bloggen pga trussler ble jo selvsagt en stor PR for boka. INGEN mamma med sunn fornuft vil rett etterpå oppfordre alle til å følge samme mindreårig på hennes egen IG + legge ut tusenvis av bilder og video av den samme på egen åpen IG.. Hvem tror hun at hun lurte? Og taktikken hennes er så åpenbar at det blir for dumt. Hver gang hun står i en shitstorm (som regel sannheter rundt hennes buisness/økonomi/svindlekurs etc -så er det bare å kjøre på med avledning -og en alvorlig trussel funker jo hver gang... Dramaqueen er det riktige navnet på AB -drama selger -selv om det er oppdiktet eller fullstendig overdrevet. Poenget er at det funker ikke i lengden -Ulv -ulv effekten begynner heldigvis å trå til her. Og føkk så lei jeg er at hun IKKE merker sponsa innlegg som reklame (selv om hun ironisk nok skal kurse andre om det samme). Og hvor ærlig hun er på all sponsen til skatte etaten kan man bare lure på. Umulig å ettergå hva hun har lagt ut på snap -så selvsagt genialt å bruke snap til sponsen.. (Men trolig ikke korrekt solgt inn til annonsører da, hvis hun mener hun har 500 000 følgere i uka) Og enda mer føkk å lei jeg er; "Mange har spurt om.. Mange lurer på... Mange ønsker flere snap/innlegg/bilder av etc etc. NEI AB - Mange lurer ikke på det. Kanskje en. Men trolig INGEN faktisk.. Og @Felis please begynn å skriv gjesteinnlegg i BOTB om du sensureres av tv2/egmont moderatorer. Herremin så herlig underholdning det er! (og nei -de "mister" ikke en potensiell lytter -kunne ikke falle meg inn å høre på det uansett. Trolig vil jeg heller påstå disse recapene gir de FLERE lyttere, da man synes det er så komisk eller fasinerende at man vil høre selv. Og den kommersielle sukseen vil jo ingen ende ta uansett -eller..?? 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 11. januar 2020 #9883 Del Skrevet 11. januar 2020 Mette Ask har kommet med sin anbefaling av ABIP: Jeg tjener ca 5000 kroner på selve bloggen (Egmont) og litt varierende fra Ellos hver måned (kommer ann på hvor mye jeg takker ja til). Skal få flere samarbeid fremover nå . Ellos var det Anne Brith som ordnet til meg og er veldig takknemlig for det. Min erfaring er at kurset passer de som er nybegynnere og de som trenger hjelp til å sette igang med blogg. Selv følte jeg at jeg ble sittende å vente på at det skulle komme noe jeg fikk bruk for. Du vil ikke automatisk tjene penger på bloggen ved å gå på kurset, så ikke sikkert du får tjent tilbake pengene. https://metteask.blogg.no/penger-fodsel-permisjon-litt-intime-detaljer.html#kommentarer 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 11. januar 2020 #9884 Del Skrevet 11. januar 2020 1 minutt siden, Cessa74 skrev: Og @Felis please begynn å skriv gjesteinnlegg i BOTB om du sensureres av tv2/egmont moderatorer. Herremin så herlig underholdning det er! (og nei -de "mister" ikke en potensiell lytter -kunne ikke falle meg inn å høre på det uansett. Trolig vil jeg heller påstå disse recapene gir de FLERE lyttere, da man synes det er så komisk eller fasinerende at man vil høre selv. Og den kommersielle sukseen vil jo ingen ende ta uansett -eller..?? Helt enig, for det er ingen lov som tilsier at resyme/recap av en podcast på den måten er lovstridig, selv om Egmont mener det 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg marthes Skrevet 11. januar 2020 Populært innlegg #9885 Del Skrevet 11. januar 2020 28 minutter siden, Felis skrev: Mette Ask har kommet med sin anbefaling av ABIP: Jeg tjener ca 5000 kroner på selve bloggen (Egmont) og litt varierende fra Ellos hver måned (kommer ann på hvor mye jeg takker ja til). Skal få flere samarbeid fremover nå . Ellos var det Anne Brith som ordnet til meg og er veldig takknemlig for det. Min erfaring er at kurset passer de som er nybegynnere og de som trenger hjelp til å sette igang med blogg. Selv følte jeg at jeg ble sittende å vente på at det skulle komme noe jeg fikk bruk for. Du vil ikke automatisk tjene penger på bloggen ved å gå på kurset, så ikke sikkert du får tjent tilbake pengene. https://metteask.blogg.no/penger-fodsel-permisjon-litt-intime-detaljer.html#kommentarer Ab ordna ellos? Det er jo en egen link på ellos sine sider man kan registrere seg på selv... https://www.ellos.no/page/helpdesk/affiliates 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Skrottefar Skrevet 11. januar 2020 Populært innlegg #9886 Del Skrevet 11. januar 2020 13 minutter siden, marthes skrev: Ab ordna ellos? Det er jo en egen link på ellos sine sider man kan registrere seg på selv... https://www.ellos.no/page/helpdesk/affiliates Hahahah....MA er takknemlig for at AB tok seg betalt for noe hun selv kunne ordnet på få minutter.....ja ja, valuta for pengene det kurset der ja 🤣 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 11. januar 2020 #9887 Del Skrevet 11. januar 2020 Når kom denne fra Metta Ask? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 11. januar 2020 #9888 Del Skrevet 11. januar 2020 18 minutter siden, Skrottefar skrev: Hahahah....MA er takknemlig for at AB tok seg betalt for noe hun selv kunne ordnet på få minutter.....ja ja, valuta for pengene det kurset der ja 🤣 Hun kjente sikkert ikke til at alle kan gjøre dette 😊 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 11. januar 2020 Populært innlegg #9889 Del Skrevet 11. januar 2020 Anne Brith har ikke mottatt en trussel om hverken nedbrenning av huset hennes eller en trussel om mordbrann, grunnen til at vi vet det er at den meldingen hadde ellers blitt plastret utover alt og høstet langt mer oppmerksomhet enn hun ellers får, så enkelt er det. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 11. januar 2020 #9890 Del Skrevet 11. januar 2020 1 minutt siden, Stjernekikkeren skrev: Anne Brith har ikke mottatt en trussel om hverken nedbrenning av huset hennes eller en trussel om mordbrann, grunnen til at vi vet det er at den meldingen hadde ellers blitt plastret utover alt og høstet langt mer oppmerksomhet enn hun ellers får, så enkelt er det. Det hadde nok vært hovedoppslag i lokalavisa Romerikes Blad dersom disse truslene var reelle, det er jeg helt sikker på 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 11. januar 2020 #9891 Del Skrevet 11. januar 2020 1 minutt siden, Skrottefar skrev: Det hadde nok vært hovedoppslag i lokalavisa Romerikes Blad dersom disse truslene var reelle, det er jeg helt sikker på Ikke sant, en trussel om å brenne noen inne er veldig alvorlig, såpass alvorlig at det neppe holder å sperre sosiale media, eller hva hun sperret, til over helgen... 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 11. januar 2020 #9892 Del Skrevet 11. januar 2020 2 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Ikke sant, en trussel om å brenne noen inne er veldig alvorlig, såpass alvorlig at det neppe holder å sperre sosiale media, eller hva hun sperret, til over helgen... Hun la ut noe på snap 3 timer senere, så den sperringen og helga var kort 🤣 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 11. januar 2020 #9893 Del Skrevet 11. januar 2020 Akkurat nå, Skrottefar skrev: Hun la ut noe på snap 3 timer senere, så den sperringen og helga var kort 🤣 Stemmer det, det å fortelle hvor strømpebuksen var fra var viktigere enn.. ja, hva enn hun egentlig drev med for å hanskes med mordbranntrusselen. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 11. januar 2020 #9894 Del Skrevet 11. januar 2020 1 minutt siden, Stjernekikkeren skrev: Stemmer det, det å fortelle hvor strømpebuksen var fra var viktigere enn.. ja, hva enn hun egentlig drev med for å hanskes med mordbranntrusselen. Og da lurer jeg på, hvem i all verden spør om en helt ordinær strømpebukse liksom? Kommer fra det og det stedet ja, en helt vanlig strømpebukse.....joda, strømpebuksa var viktigere enn alt annet da 😜 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 11. januar 2020 Populært innlegg #9895 Del Skrevet 11. januar 2020 Hvis hensikten var å få flere følgere på instagram, så er jeg ikke imponert. Mordbranntrusler, hint om p**k, strømpebuksereklame, eksponering av barn og senest en konkurranse, har skaffet henne 300 flere følgere. Dette er damen som hevder at en halv million mennesker følger henne, og så har ikke det siste døgnets eskapader skaffet henne fler enn 10 400 følgere på sin nye IG. Det er flaut, hvis man sammenligner med bestevenninna, som ikke har blogg og ikke jobber med sosiale medier, men likevel har nesten like mange følgere. Jeg lurer på om Anne Brith synes det er verdt det? Det som har kommet fram denne helgen, samt den påfølgende avledningsmanøveren, må ha kostet både omdømme og selvfølelse? Det stusselige resultatet på IG er langt skadeligere enn noen andre avsløringer. Hvordan skal Anne Brith lære noen å leve av sosiale medier, når hun ikke klarer det selv, selv om hun bruker alle de skitneste triksene i boka? 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. januar 2020 #9896 Del Skrevet 11. januar 2020 Nei, tviler på at det er så veldig mange som ønsker å bruke alle de triksene hun anvender, det meste strider mot vanlig fornuft, etikk og kunnskap. Man skal være temmelig desperat for å gå i hennes fotspor - og for hva? En inntekt langt under gjennomsnittet, ødelagt omdømme og det som potensielt er store menneskelige kostnader for familien. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 11. januar 2020 #9897 Del Skrevet 11. januar 2020 1 time siden, Stjernekikkeren skrev: Ikke sant, en trussel om å brenne noen inne er veldig alvorlig, såpass alvorlig at det neppe holder å sperre sosiale media, eller hva hun sperret, til over helgen... Det har vært posting på IG og snapchat gjennom hele dagen og kvelden selv om ga beskjed om at det ikke ville postes noe før mandag 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 11. januar 2020 #9898 Del Skrevet 11. januar 2020 Akkurat nå, Aidensfield skrev: Det har vært posting på IG og snapchat gjennom hele dagen og kvelden selv om ga beskjed om at det ikke ville postes noe før mandag Er vel ikke første gang AB sier en ting og gjør en annen.. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 11. januar 2020 Populært innlegg #9899 Del Skrevet 11. januar 2020 (endret) På 11.1.2020 den 23.13, Felis skrev: Hvis hensikten var å få flere følgere på instagram, så er jeg ikke imponert. Mordbranntrusler, hint om p**k, strømpebuksereklame, eksponering av barn og senest en konkurranse, har skaffet henne 300 flere følgere. Dette er damen som hevder at en halv million mennesker følger henne, og så har ikke det siste døgnets eskapader skaffet henne fler enn 10 400 følgere på sin nye IG. Det er flaut, hvis man sammenligner med bestevenninna, som ikke har blogg og ikke jobber med sosiale medier, men likevel har nesten like mange følgere. Jeg lurer på om Anne Brith synes det er verdt det? Det som har kommet fram denne helgen, samt den påfølgende avledningsmanøveren, må ha kostet både omdømme og selvfølelse? Det stusselige resultatet på IG er langt skadeligere enn noen andre avsløringer. Hvordan skal Anne Brith lære noen å leve av sosiale medier, når hun ikke klarer det selv, selv om hun bruker alle de skitneste triksene i boka? Akkurat det samme tenker jeg også. Snakk om å drite seg loddrett ut. Hun skal altså ha 10 000 kr per person for å delta på hennes influencerkurs -og så klarer hun ikke selv å få flere enn 10 000 følgere på sin konto, selv om ALLE lokketriks er brukt -hun prøver så hardt på alle måter å få følgere uten å lykkes. Snakk om å bevise hvor verdiløst hennes eget kurs er (som nå er på salg -fordi hun enten mangler penger eller fordi hun mangler deltagere) -herregud man må jo bare le!!! Hvis noen virkelig melder seg på det kurset, eller sponser henne videre -så fortjener de faktisk å tape de pengene. Litt researh håper jeg potensielle kursdeltagere og annonsører gjør. Den eneste av deltagere son kan "vise til" resultater etter å ha betalt 14500 kr på influencerkurset er Mette Ask som "fikk" spons fra Ellos (som hvem som helst med blogg kan fikse selv) -som eneste resultat.. -ja så sier det alt om kurset. Synes oppriktig synd på alle de som betalte AB uhyggelig mye penger for absolutt ingenting. Og det er dessuten den mest ærlige feedback et kurs kan ha = Absolutt INGEN har lykkes eller oppnådd noe som helst!!! Ryddet for injurie. Sol, admin. Endret 13. januar 2020 av Sol Rampelyset 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 11. januar 2020 #9900 Del Skrevet 11. januar 2020 2 minutter siden, Cessa74 skrev: mangler penger Tror det er svaret 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg