Sol Rampelyset Skrevet 11. januar 2020 #9861 Del Skrevet 11. januar 2020 Tråden er ryddet for injurierende utsagn/henvisninger og svar til dette. Sol, admin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minipilla Skrevet 11. januar 2020 Populært innlegg #9862 Del Skrevet 11. januar 2020 Nå må noen seriøst rulle inn. Godeste Anne Brith som for litt siden skulle stenge kanalene sine frem til mandag grunnet «trusler» (som bare er et annet ord for det å få diskusjonen vekk fra nye rykter), påstår nå at sååååå mange har spurt henne hvor strømpebuksen - ja dere leste rett....STRØMPEBUKSEN er fra at hun må dele dette med link til nettbutikken?!?!? Hvilket voksent menneske i dette land vet ikke hvor man får tak i noe så enkelt som en strømpebukse? Og skulle jeg mot alle odds se en som jeg likte ville jeg sett etter det neste gang jeg var i butikken. Ikke sende snap til henne om det. Helt alvorlig her!! 92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 11. januar 2020 #9863 Del Skrevet 11. januar 2020 1 minutt siden, Minipilla skrev: Nå må noen seriøst rulle inn. Godeste Anne Brith som for litt siden skulle stenge kanalene sine frem til mandag grunnet «trusler» (som bare er et annet ord for det å få diskusjonen vekk fra nye rykter), påstår nå at sååååå mange har spurt henne hvor strømpebuksen - ja dere leste rett....STRØMPEBUKSEN er fra at hun må dele dette med link til nettbutikken?!?!? Hvilket voksent menneske i dette land vet ikke hvor man får tak i noe så enkelt som en strømpebukse? Og skulle jeg mot alle odds se en som jeg likte ville jeg sett etter det neste gang jeg var i butikken. Ikke sende snap til henne om det. Helt alvorlig her!! Ikke rykter, men faktaopplysninger. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 11. januar 2020 #9864 Del Skrevet 11. januar 2020 Når det gjelder ABIP kurset som nå er lagt ut på salg (nedsatt pris), hvorfor er det Isabell og ikke tidligere ABIP deltakere som anbefaler og kan gå god for dette kurset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 11. januar 2020 Populært innlegg #9865 Del Skrevet 11. januar 2020 1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev: Når det gjelder ABIP kurset som nå er lagt ut på salg (nedsatt pris), hvorfor er det Isabell og ikke tidligere ABIP deltakere som anbefaler og kan gå god for dette kurset? Si det? Hun burde heller spurt Mette Ask, som tross alt har "fullført" kurset og gjør det langt skarpere enn de fleste andre deltakerne. Men hun sier selv at hun vil vente med en anbefaling til februar, når hun ikke er bundet av kontrakt lenger. Merkelig at man må ha taushetsavtale på et såpass vellykket konsept... 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 11. januar 2020 #9866 Del Skrevet 11. januar 2020 (endret) 47 minutter siden, Minipilla skrev: Nå må noen seriøst rulle inn. Godeste Anne Brith som for litt siden skulle stenge kanalene sine frem til mandag grunnet «trusler» (som bare er et annet ord for det å få diskusjonen vekk fra nye rykter), påstår nå at sååååå mange har spurt henne hvor strømpebuksen - ja dere leste rett....STRØMPEBUKSEN er fra at hun må dele dette med link til nettbutikken?!?!? Hvilket voksent menneske i dette land vet ikke hvor man får tak i noe så enkelt som en strømpebukse? Og skulle jeg mot alle odds se en som jeg likte ville jeg sett etter det neste gang jeg var i butikken. Ikke sende snap til henne om det. Helt alvorlig her!! Å der mistet lindex en kunde😔 Hun fortsetter å spy ut på IG og Snapchat selv om alle kanaler skulle stenges i 2 dager Endret 11. januar 2020 av Aidensfield 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 11. januar 2020 #9867 Del Skrevet 11. januar 2020 (endret) 6 minutter siden, Aidensfield skrev: Å der mistet lindex en kunde😔 Hun fortsetter å spy ut på IG og Snapchat selv om alle kanaler skulle stenges i 2 dager Hun har regning (-er) som må betales vet du. Endret 11. januar 2020 av Veslefrikk 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 11. januar 2020 Populært innlegg #9868 Del Skrevet 11. januar 2020 -Så mange har spurt om hvor jeg kjøpte denne strømpebuksa -Anne Brith Davidsen (få timer etter å han blitt truet med mordbrann) Nei, bare nei! INGEN spør hvor influencere kjøper strømpebuksa si! Aldri! Skjer ikke! Det er en helt vanlig, hvit strømpebukse, som man kan kjøpe over alt, man trenger ikke å "swipe opp" til nettbutikken til Lindex! Jeg tviler ikke på at Fru Davidsen får en del spørsmål i dag, men ordet "strømpebukse" er ikke i noen av meldingene. Jeg synes nesten synd på Lindex, som ikke kunne vært mer uheldig med tidspunktet for bruk av Anne Brith i reklame. Umerket sådan. 83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 11. januar 2020 #9869 Del Skrevet 11. januar 2020 11 minutter siden, Felis skrev: -Så mange har spurt om hvor jeg kjøpte denne strømpebuksa -Anne Brith Davidsen (få timer etter å han blitt truet med mordbrann) Nei, bare nei! INGEN spør hvor influencere kjøper strømpebuksa si! Aldri! Skjer ikke! Det er en helt vanlig, hvit strømpebukse, som man kan kjøpe over alt, man trenger ikke å "swipe opp" til nettbutikken til Lindex! Jeg tviler ikke på at Fru Davidsen får en del spørsmål i dag, men ordet "strømpebukse" er ikke i noen av meldingene. Jeg synes nesten synd på Lindex, som ikke kunne vært mer uheldig med tidspunktet for bruk av Anne Brith i reklame. Umerket sådan. Uff ja.. Men desverre så går ikke jeg innom eller handler noe i de butikkene som AB prater varmt om. Så langt det lar seg gjøre så skjer det ikke 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 11. januar 2020 #9870 Del Skrevet 11. januar 2020 1 time siden, Felis skrev: Si det? Hun burde heller spurt Mette Ask, som tross alt har "fullført" kurset og gjør det langt skarpere enn de fleste andre deltakerne. Men hun sier selv at hun vil vente med en anbefaling til februar, når hun ikke er bundet av kontrakt lenger. Merkelig at man må ha taushetsavtale på et såpass vellykket konsept... Da passer det fint å kjøre reklame for kurs nå, før eventuelle problemer vil oppstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 11. januar 2020 #9871 Del Skrevet 11. januar 2020 4 timer siden, lillesnøfnugg skrev: 9900 følgere mot 40.000 på den andre IG kontoen. Klart hun er desperat etter at folk skal følge. Hun er tydelig desperat ja, hun sier A på Snap og vil du vite B så må du følge henne på IG 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Villroses hage Skrevet 11. januar 2020 Populært innlegg #9872 Del Skrevet 11. januar 2020 Dersom du grubler på om det er mulig å leve av "Din passion", som blogger, influenser eller deromkring. Du vurderer et rådyrt kurs som lover å hjelpe deg med akkurat dette. Kursholder hevder å stå bak mange vellykkede virksomheter. Kursholder viser til millionintekter og suksess på mange fronter. Kursholder hevder å ha oppnådd sine mål og realisert sine drømmer. Kurset vil legge beslag på mye penger og tid. Vil du ikke da: 1) Google kursholders virksomheter, og vurdere disses suksess. Ligger offentlig tilgjengelig på nett. 2) Undersøke grundig rundt kursholders bakgrunn og økonomi. Omtaler og vurderinger på nett. Skattelister, seeiendom.no som har offentlige opplysninger om eiendommer. 3) Ser kursholderen fortsatt troverdig ut, og kurset som en god idé å investere i? Kjør på! Eller revurder! Bare lurer. Bare anbefaler. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 11. januar 2020 Populært innlegg #9873 Del Skrevet 11. januar 2020 Jeg legger ut resymeene igjen, i forkortet utgave. Jeg gjør som Anne Brith gjør med regningene sine, velger de mest prekære først. Mine egne kommentarer (altså mitt åndsverk, ikke Anne Briths) er endret litt i tråd med utviklingen som er skjedd. Episode 13 av podcasten heter "Hvordan bli kjendis”, og her vet jeg at Anne Brith sitter med nøkkelen. Det er jo bare å hevde at man er det, en av Norges største TV-personligheter, har hundrevis av artikler osv. Fake it til you make it. @Cessa74 hadde en glimrende oppsummering av Anne Briths kjendisstatus noen sider tilbake for de som vil konferere litt med virkeligheten. Isabel går rett på sak og lurer på om noen av lytterne har googlet Anne Brith. Det hadde vært mer interessant og visst om noen på ABIP hadde googlet henne, men jeg tipper at de ikke har gjort det. Til potensielle nye kunder vil jeg anbefale å ta en titt på Jodel, i tillegg til å Google, for Anne Brith har kjendisstatus også der. Hun er nok bare for beskjeden til å nevne det selv. I følge Isabel er det som kommer opp masse artikler om Anne Brith, alle TV-seriene hennes , bøkene hennes (flertall, faktisk). Det er ikke mange voksne influencere, sier Isabel, og det er Anne Brith enig i. Det er bare noen få og Anne Brith føler at - E har tadd rollen som The Mother. Men Anne Brith føler seg ikke som en kjendis, det har hun aldri gjort, men stadig fler andre kaller henne det. Når Anne Brith er sammen med barndomsvennene fra Mosjøen så føler hun seg som den morsomme og gærne, som setter stemningen i gjengen og finner på sprell. Alle som følger Anne Brith på SoMe fikk se den morsomme og gærne Anne Brith i fri utfoldelse på tidenes 2. Juledagsfest i Mosjøen denne jula. Det var veldig hyggelig å se henne med de gamle vennene hennes! Anne Brith forteller livshistorien sin, heldigvis tar hun kortversjonen: A4-liv, bygde hus, hadde au-pair, jobbet som salgssjef i en hotellkjede. Og så gikk hun konkurs 3 ganger, men det sier hun ingenting om. Anne Brith blir stadig kontaktet av unge jenter som ønsker å bli kjendis, men hvis ditt eneste mål i livet er å bli kjendis ringer det varsellamper i hodet på Anne Brith. Hvis du gjør noe i livet som du er dritgod på så blir du kjendis, sier hun (hva var det hun var god på igjen?) Det beste valget Anne Brith har tatt i hele sitt liv var å ta med ungene og flytte fra Mosjøen. Da hun kom til Sørumsand, som hun definerer som Oslo-området, så begynte hun å blogge. Hun hadde det veldig, veldig jævlig. Men så flyktet hun inn i bakingen og hun fikk en virtuell fantasiverden (?) og det ble redningen. Anne Brith bryter sammen i gråt. Fremdeles gråtende hevder hun at hun ikke har snakket om dette veldig ofte. Her må jeg skyte inn at Jo Anne Brith, dette har du snakket veldig mye om, man trenger ikke å ty til podcasten for å referere til denne delen av livet ditt, så dette avsnittet rammes ikke av åndsverksloven. Anne Brith blir blid igjen når hun prater om bakingen. Alle har en baggasje og Anne Brith sin koffert var ikke pakket med solkrem og bikini! Nei, hva skal man med solkrem når man ønsker å være så brun som Anne Brith? Hun fikk tips om å starte en blogg for å dele bildene sine og da gjorde hun det. Jeg føler at jeg må skyte inn at hun var, og er dritgod på bakebilder, så det var et godt tips! Den første bloggen het villaperlesukker.bloggspot.com. Isabel lurer på om hun ikke het annebrith til å starte med og jeg lurer på hvordan bellaen kan lure på dette, de er jo som søstre. Kanskje hun burde google bestevenninna si? Anne Brith forklarer hvordan hun kom på navnet Villa Perlesukker, og jeg legger merke til at det avviker veldig fra versjonen som regjerer på Din Baby, hvor flere brukere kom med forslag og Anne Brith valgte dette. Det har hun glemt. Det var min ide, sier hun. Etter 2-3 måneder tok VG og Dagbladet kontakt. Hun ble spurt om å være med i en stor.... (vi får aldri vite hva) VG var veldig på, sier Anne Brith og det digget hun for det var årsaken til at hun ble så stor. Anne Brith skjønte at hun kunne leve av bloggen og fikk tilbud om å være med i Hele Norge Baker. Det var Anne Briths første TV-serie. Det var helt tilbake i 2013 og da var Anne Brith ganske ung (38 år). Hele Norge Baker var springbrettet til Anne Brith, men hun så ikke på programmet som en konkurranse for hun har jo en bachelor i markedsføring med merkevarebygging som spesialfelt, så hun så på konkurransen som bræææænding. Dette er blank løgn, se på dette klippet fra Hele Norge Baker Anne Brith skjønte at hun var kjendis da hun skule betale i Narvesen og mannen mak kassa skrek av sine lungers kraft: ANNE BRITH! MESTERBAKER! Folk ropte visst på gata også. Anne Brith ble fremstilt negativt av TV3, så etterhvert ble hun mislikt (se klippet over) Hun ringte TV3 og sa at hun måtte til psykolog fordi de fremstilte henne så negativt. Men etter ALLE de TV-programmene hun har vært med på så skjønner hun nå at dette er for å skape en story, til og med i Bloggerne gjør de det. (Så hun er ikke så fyttipyton som hun fremstiller seg, det er produksjonen som fremstiller henne sånn? Akkurat... ) Men etter litt tid glemmer folk hvor gal hun er og da står neste TV-program for tur. Anne Brith synes det er veldig gøy å lage TV TV2 og Salto er kun opptatt av å lage bra TV og de klipper sånn at Anne Brith er seg selv. De er ikke opptatt av å henge ut noen. Så hun er faktisk så fyttipyton, da...? Isabel lurer på om Anne Brith har gjort noen strategiske valg for å komme dit hun er i dag. Anne Brith mener hun kunne vært mer strategisk for hun klarer ikke å holde munn hvis hun synes noe er urettferdig. Hun har støttet mange bloggere i shitstormer og det har ikke vært det beste for merkevaren Annebrith. Dette har folk advart henne mot, men Anne Brith klarer ikke å la noen ligge nede, selv om det går ut over henne. Jeg har fulgt Anne Brith ganske lenge, men dette har jeg aldri sett tegn til. Tenk at jeg har gått glipp av det! Anne Brith er impulsiv og da har hun noen ganger tråkket feil. Man kan ikke være i denne bransjen i 10 år uten å tråkke feil. At hun gjør feil er grunnen til at hun har mange følgere, men etterpå sier hun sorry og så går hun videre. Det er en styrke, mener Anne Brith. Anne Brith var en av de første som kom inn i UI. Det mest strategiske valget hun har gjort var å gå fra UI til Blogg.no. Og det var smart for da fikk hun en garantilønn og var ikke avhengig av klikk. Da gikk økonomien opp et hakk og Anne Brith tjente sin første million. Det er bra å være i Nettavisen og da løftes du opp og frem. Dette, sammen med Bloggerne, skapte Anne Brith og hun har helt glemt hvor forferdelig det var for henne at Nettavisen tvang henne til click baits, slik hun skrev i boken. Anne Brith mener hun har utviklet seg og derfor droppet hun Nettavisen og valgte å stå på egne ben. Og det førte til at de startet Blogghuset. Så kjører hun en studie i ”humble bragging” når hun legger ut om hvordan hun aldri har higet eller mast om berømmelse, hun blir nedringt, særlig av Egmont-eide TV2. Anne Brith forteller hvordan hun skiller seg ut. Hun lager smashing kaker, for hvis man skal bli kjendis må man ha et talent ut over å være pen og ha silikon. Hun kaller det "passion". Realitydeltakere har ingenting de er gode på og er ikke interessante, og jeg lurer på om det streifet Isabel og Anne Brith at den største profilen i Blogghuset er realitydeltaker…? Isabelle Eriksen har muligens ikke "passion" men hun er definitivt passionate, det holder kanskje? Dagens influensene er for like, sier Anne Brith og ingen har x-faktor. Men det søker Anne Brith etter i influencer-programmet. Så drar hun frem et eksempel fra Influencerprogrammet, men siden jeg aldri har hørt om dama, verken før eller siden, så henviser jeg dere til podcasten dersom dere vil høre mer om henne. Isabel lurer på hvilke råd Anne Brith gir deltakerne i ABIP, og det lurer jeg også på. Veldig! Hvis noen kommer til Anne Brith og sier at de har lyst til å bli kjent, så ringer visst ikke alarmklokkene så høyt like vel, for da lager Anne Brith et moodboard. Hva liker du, spør Anne Brith og da kan de svare: Jeg elsker hesten min, for eksempel, eller ditt eller ditt... (hva med datt?) Da finner Anne Brith ut hva som gjør at de skiller seg ut, du må ha en ”passion”! - Du må ha noe som er annerledes da, og vi har noen som for eksempel skriv om .... om.... om........ smatt.... Økonomi! (godt hun kom på i hvert fall en ting elevene driver med!). Ja hva skal du hete, spør Anne Brith, og deltakeren sier Finansfrue ... finans .... finans.... Og da sier Anne Brith at det er kjedelig! Heldigvis kommer deltakeren på at hun kan hete Rakablakk og det synes Anne Brith fenger. Rakablakk skriver om hvordan hun skal komme seg ut av gjeld, og det sluker Anne Brith rått. Sier hun... Anne Brith: - Det er så spennandes med folk som tørr å vær annerledes, da, For du kan være PEN og snakk om LIVET og blablabla,... du kan snakk om at du har kjørt bil i dag og at du har vært nær og du har vært der... Men Anne Brith har lyst til å se det som skiller deg ut fra alle andre (her er det veldig vanskelig å ikke sette inn en latteremojie, vi snakker tross alt dronninga av kjøre bil, prate om livet og dokumentere alle steder man han hvert i løpet av dagen). Anne Brith er kjempegod på å finne ting som andre er god på og bygge dem enda sterkere. I redsel for å røpe hele pensumet i kurset hennes dropper jeg noen av de neste punktene, men det ett syntes jeg var ganske fint, noe vi alle kan ta med oss selv om vi ikke vil leve av vår ”passion”: Man må svare på meldinger man får på sosiale medier! Og så er det bare å vente på at kursdeltakerne skal få sine første kommentarer, det ser dessverre ut til å gå tregt med engasjementet. Anne Brith mener at det som skiller henne ut er at hun kan finne på å ringe opp en person som sender opp en fin melding. Enda mer spesielt er det vel at hun ringer opp og truer de som ikke sender så fine meldinger, for eksempel velbegrunnet kritikk. Det er selvfølgelig masse haters der ute, men dem driter Anne Brith i (right...) Isabel mener hun "sjenner" Anne Brith fordi de snakker sammen hver dag, og hun synes det er veldig mange som misforstår Anne Brith. det er fordi de ikke skjønner hva hun har vært igjennom. Jeg tenker at Dronninga Av Markedsføring kanskje ikke er så god på brææænding, siden hun stadig blir misforstått. Anne Brith har vært på den mest kontrastfylte reisen Isabel noen gang har hørt om (har hun bodd under en stein?) for hun har ikke alltid tjent masse penger, bodd bra og hatt fin bil. Dette har hun jobbet beinhardt for og det er en vanvittig inspirasjon for Isabel. Jeg kan nesten høre Anne Brith suge til seg skrytet. Anne Brith skryter veldig lite av hvor mye hun hjelper andre, sier Isabel (hun har bodd under en stein!!!) i 2020 skal Anne Brith realisere Det Gule Huset hvor hun skal hjelpe kvinner som har det økonomisk vanskelig, men dette snakker hun ikke om, for hun trenger ikke å bygge merkevaren sin noe sterkere (jeg lurer på om hun kanskje fulgte med på kritikken rundt CBE og Omvendt Julenisse og prøvde å unngå samme fella?). Jeg minner om at denne episoden ble spilt inn før hun kjøpte papirrull på bokhandleren, og skrev fremtidsbrev til seg selv. Nå har vi hørt ganske mye om Det Gule Huse alle sammen, det gjenstår bare å få prosjektet opp og stå. Det skjer når Anne Brith har penger å donere til prosjektet, i følge brevet. Med millionlønn og forventet inntjening på 10 mill i Alene hennes, så regner jeg med at åpning er rett rundt hjørnet! Anne Brith er så trygg på seg selv at hun ikke trenger å skryte, sier hun. Right... Hvis hun skal gi et tips til nye influencere, også de gamle nye på 40-50 år.... atte, atte... Ikke noe tips. Nye influencere er så utålmodige, til og med de med 1000 følgere på Instagram ber om samarbeid og da tenker Anne Brith at hun ga SÅ MYE de første 5 årene. - Du gir og gir og gir og gir og gir og gir og gir og gir og gir.... og gir... og gir og gir og gir... og så får du LITT tilbake. ... og så gir du og gir du og gir du og gir du og så får du litt tilbake igjen og plutselig en dag får du kanskje like mye tilbake igjen som du gir. Med denne tiraden tror jeg ordet "gir" ble brukt mer enn "liksom" i en episode, for første gang! Anne Brith hadde ledd seg i hjel hvis en følger med bare 500 følgere på IG hadde bedt om et samarbeid. Kem tru du at du e, liksom! Hvor mange følgere har deltakerne på ABIP igjen...? Anne Brith avslutter med : There is no elevator to success, you have to take the stairs. 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Malum Skrevet 11. januar 2020 Populært innlegg #9874 Del Skrevet 11. januar 2020 12 minutter siden, Felis skrev: Anne Brith avslutter med : There is no elevator to success, you have to take the stairs. Og det er her jeg lurer på om Anne Brith rett og slett misforsto retning, og tok den trappa ned til kjelleren? 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 11. januar 2020 #9875 Del Skrevet 11. januar 2020 Takk @Felis for glimrende resymé/omtale av podcast! Det ligger så mange idiotiske podcaster ute og tar opp plass på nettet, skulle ønske hver og en av dem fikk sin «Felis» som kunne oppsummere og gjøre oss alle oppmerksomme på hva som er kvalitet og hva som aldri burde vært publisert. Har denne podcasten annonsører? For det er vel slik man finansierer studioleie etc? 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 11. januar 2020 #9876 Del Skrevet 11. januar 2020 6 timer siden, Kvins skrev: Helt forferdelig hvis det stemmer at hun har mottatt trusler om at huset skal brennes. Skjønte jeg riktig at hun kobler det til debatten her inne? Jeg skjønner ikke hvor den koblingen er? For de av oss som husker essensen i hatboken, så blir normal argumentasjon og barns tullemeldinger, samt innlegg i andres tråder på KG, betraktet som hat og trusler. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 11. januar 2020 #9877 Del Skrevet 11. januar 2020 11 minutter siden, Pust skrev: Takk @Felis for glimrende resymé/omtale av podcast! Det ligger så mange idiotiske podcaster ute og tar opp plass på nettet, skulle ønske hver og en av dem fikk sin «Felis» som kunne oppsummere og gjøre oss alle oppmerksomme på hva som er kvalitet og hva som aldri burde vært publisert. Har denne podcasten annonsører? For det er vel slik man finansierer studioleie etc? En av de 17 episodene hadde reklame fra Miinto. Det var ikke denne. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bypass Skrevet 11. januar 2020 #9878 Del Skrevet 11. januar 2020 Dette er jo akkurat samme «oppskrift» hun brukte for å bli toppblogger. Har egentlig bare sitti å venta på det de siste ukene. For fra å bare snappe unger og katt har hun faktisk begynte å jobbe igjen! Bake, poste oppskrifter på story, lokke folk hit og dit for å få nye følgere og klikk. Og nå kom det siste kortet hun har på hånden. Finne på noe dramatisk for ennå mer oppmerksomhet og blest. Hun har gjort akkurat det samme med jevne mellomrom i hele blog»karrieren» sin. Hun trenger cash! 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 11. januar 2020 #9879 Del Skrevet 11. januar 2020 2 timer siden, Diamant skrev: Hun er tydelig desperat ja, hun sier A på Snap og vil du vite B så må du følge henne på IG Nei takk. Anne Brith Davidsen har intet interessant å bidra med, og burde heller konsentrere seg om å betale regningene sine. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 11. januar 2020 #9880 Del Skrevet 11. januar 2020 @Felis 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg