Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for injurierende utsagn/henvisninger og svar til dette. 

Sol, admin 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Minipilla skrev:

Nå må noen seriøst rulle inn. Godeste Anne Brith som for litt siden skulle stenge kanalene sine frem til mandag grunnet «trusler» (som bare er et annet ord for det å få diskusjonen vekk fra nye rykter), påstår nå at sååååå mange har spurt henne hvor strømpebuksen - ja dere leste rett....STRØMPEBUKSEN er fra at hun må dele dette med link til nettbutikken?!?!? Hvilket voksent menneske i dette land vet ikke hvor man får tak i noe så enkelt som en strømpebukse? Og skulle jeg mot alle odds se en som jeg likte ville jeg sett etter det neste gang jeg var i butikken. Ikke sende snap til henne om det. Helt alvorlig her!!

Ikke rykter, men faktaopplysninger.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

Når det gjelder ABIP kurset som nå er lagt ut på salg (nedsatt pris), hvorfor er det Isabell og ikke tidligere ABIP deltakere som anbefaler og kan gå god for dette kurset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Minipilla skrev:

Nå må noen seriøst rulle inn. Godeste Anne Brith som for litt siden skulle stenge kanalene sine frem til mandag grunnet «trusler» (som bare er et annet ord for det å få diskusjonen vekk fra nye rykter), påstår nå at sååååå mange har spurt henne hvor strømpebuksen - ja dere leste rett....STRØMPEBUKSEN er fra at hun må dele dette med link til nettbutikken?!?!? Hvilket voksent menneske i dette land vet ikke hvor man får tak i noe så enkelt som en strømpebukse? Og skulle jeg mot alle odds se en som jeg likte ville jeg sett etter det neste gang jeg var i butikken. Ikke sende snap til henne om det. Helt alvorlig her!!

Å der mistet lindex en kunde😔

Hun fortsetter å spy ut på IG og Snapchat selv om alle kanaler skulle stenges i 2 dager

Endret av Aidensfield
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Aidensfield skrev:

Å der mistet lindex en kunde😔

Hun fortsetter å spy ut på IG og Snapchat selv om alle kanaler skulle stenges i 2 dager

Hun har regning (-er) som må betales vet du. 

Endret av Veslefrikk
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Felis skrev:

-Så mange har spurt om hvor jeg kjøpte denne strømpebuksa -Anne Brith Davidsen (få timer etter å han blitt truet med mordbrann)

Nei, bare nei! INGEN spør hvor influencere kjøper strømpebuksa si! Aldri! Skjer ikke! Det er en helt vanlig, hvit strømpebukse, som man kan kjøpe over alt, man trenger ikke å "swipe opp" til nettbutikken til Lindex! 

Jeg tviler ikke på at Fru Davidsen får en del spørsmål i dag, men ordet "strømpebukse" er ikke i noen av meldingene. Jeg synes nesten synd på Lindex, som ikke kunne vært mer uheldig med tidspunktet for bruk av Anne Brith i reklame. Umerket sådan.

Uff ja.. Men desverre så går ikke jeg innom eller handler noe i de butikkene som AB prater varmt om. Så langt det lar seg gjøre så skjer det ikke

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Felis skrev:

Si det? Hun burde heller spurt Mette Ask, som tross alt har "fullført" kurset og gjør det langt skarpere enn de fleste andre deltakerne. Men hun sier selv at hun vil vente med en anbefaling til februar, når hun ikke er bundet av kontrakt lenger. Merkelig at man må ha taushetsavtale på et såpass vellykket konsept...

Da passer det fint å kjøre reklame for kurs nå, før eventuelle problemer vil oppstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

9900 følgere mot 40.000 på den andre IG kontoen. Klart hun  er desperat etter at folk skal følge. 

Hun er tydelig desperat ja, hun sier A på Snap og vil du vite B så må du følge henne på IG

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk @Felis for glimrende resymé/omtale av podcast! Det ligger så mange idiotiske podcaster ute og tar opp plass på nettet, skulle ønske hver og en av dem fikk sin «Felis» som kunne oppsummere og gjøre oss alle oppmerksomme på hva som er kvalitet og hva som aldri burde vært publisert.

Har denne podcasten annonsører? For det er vel slik man finansierer studioleie etc? 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kvins skrev:

Helt forferdelig hvis det stemmer at hun har mottatt trusler om at huset skal brennes. Skjønte jeg riktig at hun kobler det til debatten her inne? Jeg skjønner ikke hvor den koblingen er? 

For de av oss som husker essensen i hatboken, så blir normal argumentasjon og barns tullemeldinger, samt innlegg i andres tråder på KG, betraktet som hat og trusler. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Pust skrev:

Takk @Felis for glimrende resymé/omtale av podcast! Det ligger så mange idiotiske podcaster ute og tar opp plass på nettet, skulle ønske hver og en av dem fikk sin «Felis» som kunne oppsummere og gjøre oss alle oppmerksomme på hva som er kvalitet og hva som aldri burde vært publisert.

Har denne podcasten annonsører? For det er vel slik man finansierer studioleie etc? 

En av de 17 episodene hadde reklame fra Miinto. Det var ikke denne.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo akkurat samme «oppskrift» hun brukte for å bli toppblogger. Har egentlig bare sitti å venta på det de siste ukene. For fra å bare snappe unger og katt har hun faktisk begynte å jobbe igjen! Bake, poste oppskrifter på story, lokke folk hit og dit for å få nye følgere og klikk.
Og nå kom det siste kortet hun har på hånden. Finne på noe dramatisk for ennå mer oppmerksomhet og blest.

Hun har gjort akkurat det samme med jevne mellomrom i hele blog»karrieren» sin. Hun trenger cash!

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Diamant skrev:

Hun er tydelig desperat ja, hun sier A på Snap og vil du vite B så må du følge henne på IG

Nei takk. Anne Brith Davidsen har intet interessant å bidra med, og burde heller konsentrere seg om å betale regningene sine.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...