Gjest LeiaO Skrevet 10. januar 2020 #9821 Del Skrevet 10. januar 2020 9 minutter siden, Aricia skrev: Ukeslutt. Stemmer. 😊 https://influencere.wordpress.com/2019/03/09/anne-brith-ukeslutt-uten-styring/amp/ https://radio.nrk.no/serie/ukeslutt/NMAG04001019/09-03-2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 10. januar 2020 #9822 Del Skrevet 10. januar 2020 13 minutter siden, Aricia skrev: Ukeslutt. Det var d ja😀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 10. januar 2020 #9823 Del Skrevet 10. januar 2020 Akkurat nå, LeiaO skrev: Stemmer. 😊 https://influencere.wordpress.com/2019/03/09/anne-brith-ukeslutt-uten-styring/amp/ https://radio.nrk.no/serie/ukeslutt/NMAG04001019/09-03-2019 Egentlig synd det ikke var Dagsnytt 18, for det er et mye mer seriøst program. Ukeslutt er overflatisk, kjapt og tabloid, og har mer som siktemål å underholde enn å diskutere seriøst. I tillegg var journalisten dårlig forberedt og tydelig uinteressert, og representanten for KG var minst like uforberedt. Så Anne Brith fikk ture fram nokså uimotsagt, dessverre. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 10. januar 2020 #9824 Del Skrevet 10. januar 2020 Fra https://influencere.wordpress.com/2019/03/09/anne-brith-ukeslutt-uten-styring/amp/ Sitat ... hun har sendt over 150 eposter til Kvinneguiden. Videre har hun anmeldt Kvinneguiden med forumansvarlig og digital direktøren denne uken, der hun har lagt ved beviser i saken. Anne Brith bekreftet at hun går sterkt ut mot Kvinneguiden. Wow... Stakkars KG hvis Anne Brith Davidsen holder på slik enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. januar 2020 #9825 Del Skrevet 10. januar 2020 Det er vel absolutt ingenting som tyder på at det har vært noen endring. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 10. januar 2020 #9826 Del Skrevet 10. januar 2020 1 time siden, NoMore skrev: Disse 109 sidene er et kjerne eksempel på hvor lite liv folk flest har selv, og hvor mye idiotiske meninger folk har, om andres liv!! Sykt! Hei Anne Birth 👋🏼 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 10. januar 2020 Populært innlegg #9827 Del Skrevet 10. januar 2020 1 time siden, NoMore skrev: Disse 109 sidene er et kjerne eksempel på hvor lite liv folk flest har selv, og hvor mye idiotiske meninger folk har, om andres liv!! Sykt! Hadde det vært idiotiske meninger så hadde ikke 109 sider fått stått. Kvinneguiden modererer nemlig vekk idioti, udokumenterte påstander og hets, såå.. YOU do the math. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 10. januar 2020 #9828 Del Skrevet 10. januar 2020 15 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Hadde det vært idiotiske meninger så hadde ikke 109 sider fått stått. Kvinneguiden modererer nemlig vekk idioti, udokumenterte påstander og hets, såå.. YOU do the math. Nå er ikke matte AB’s sterkeste side... 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 11. januar 2020 #9829 Del Skrevet 11. januar 2020 Tråden er ryddet for injurie. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bypass Skrevet 11. januar 2020 #9830 Del Skrevet 11. januar 2020 Det er jo egentlig bare veldig trist.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ellenn Skrevet 11. januar 2020 Populært innlegg #9831 Del Skrevet 11. januar 2020 AB har tre strategier hun bruker hvis det diskuteres saker her som hun vil dysse ned; -hun sender inn «hordene» sine for å vri diskusjonen over på brukerdebatt -hun publiserer noe kontroversielt på some-kanalene sine - eller hun bombarderer forumledelsen med e-poster og truer med anmeldelse. Det er tydelig hvilken strategi hun har brukt denne gangen.. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 11. januar 2020 #9832 Del Skrevet 11. januar 2020 Og så skrev hun et eller annet om at det var noe hjertesorg igjen... nok et forsøk på å skape liv på en "bedrift" som ikke produserer noe? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ashera Skrevet 11. januar 2020 Populært innlegg #9833 Del Skrevet 11. januar 2020 (endret) Snap der AB forteller om trusler om nedbrenning av hus etc. og indirekte tolker dette i forlengelsen av diskusjonen her. Stenger kanalene «noen dager og så får vi skje hva som skjer på mandag». Fokus vris dermed fra saklig diskusjon her inne til noe som ikke dokumenteres, verken truslene i seg selv eller årsakssammenhengen med denne debatten. Det er selvsagt grusomt dersom bloggeren mottar slike trusler. Og det er lovbrudd å true folk på den måten det fortelles om. Men det kan ikke få kneble den fullt lovlige og etisk nødvendige samtalen her i forumet. Endret 11. januar 2020 av ashera 89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg DianaV Skrevet 11. januar 2020 Populært innlegg #9834 Del Skrevet 11. januar 2020 3 minutter siden, ashera skrev: Snap der AB forteller om trusler om nedbrenning av hus etc. og indirekte tolker dette i forlengelsen av diskusjonen her. Stenger kanalene «noen dager og så får vi skje hva som skjer på mandag». Fokus vris dermed fra saklig diskusjon her inne til noe som ikke dokumenteres, verken truslene i seg selv eller årsakssammenhengen med denne debatten. Det er selvsagt grusomt dersom bloggeren mottar slike trusler. Og det er lovbrudd å true folk på den måten det fortelles om. Men det kan ikke få kneble den fullt lovlige og etisk nødvendige samtalen her i forumet. Blitt så mistroisk til henne at jeg tenker alle disse truslene om brenning av hus etc kanskje fører til at hun "må" flytte igjen. 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 11. januar 2020 #9835 Del Skrevet 11. januar 2020 Akkurat nå, DianaV skrev: Blitt så mistroisk til henne at jeg tenker alle disse truslene om brenning av hus etc kanskje fører til at hun "må" flytte igjen. Det tenkte jeg også. Om det skulle stemme med disse truslene er det jo selvsagt veldig trist. Jeg klarer ikke helt å stole på noe hun sier, det har vist seg flere ganger å ikke være mulig. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 11. januar 2020 #9836 Del Skrevet 11. januar 2020 Fy fader, så patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ashera Skrevet 11. januar 2020 Populært innlegg #9837 Del Skrevet 11. januar 2020 (endret) Samtidig, rundt en time etter nevnte snap, er det instastory på bedriftsprofilen hvor AB er sitt vanlige smilende jeg og inviterer folk til å følge sin private insta. Som den blondinen jeg er, har jeg to enkle spørsmål: 1) Hva skjedde med stengte kanaler? 2) Hvorfor invitere folk til et mer privat rom på sosiale medier om man utsettes for trusler? Endret 11. januar 2020 av ashera Skrivefeil 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 11. januar 2020 #9838 Del Skrevet 11. januar 2020 (endret) 2 timer siden, ashera skrev: Samtidig, rundt en time etter nevnte snap, er det instastory på bedriftsprofilen hvor AB er sitt vanlige smilende jeg og inviterer folk til å følge sin private insta. Som den blondinen jeg er, har jeg to enkle spørsmål: 1) Hva skjedde med stengte kanaler? 2) Hvorfor invitere folk til et mer privat rom på sosiale medier om man utsettes for trusler? Slettet Endret 11. januar 2020 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvins Skrevet 11. januar 2020 #9839 Del Skrevet 11. januar 2020 Helt forferdelig hvis det stemmer at hun har mottatt trusler om at huset skal brennes. Skjønte jeg riktig at hun kobler det til debatten her inne? Jeg skjønner ikke hvor den koblingen er? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg DianaV Skrevet 11. januar 2020 Populært innlegg #9840 Del Skrevet 11. januar 2020 Akkurat nå, Kvins skrev: Helt forferdelig hvis det stemmer at hun har mottatt trusler om at huset skal brennes. Skjønte jeg riktig at hun kobler det til debatten her inne? Jeg skjønner ikke hvor den koblingen er? Er nok bare AB selv som ser den koblingen HVIS det i det hele tatt har kommet noen trusler. Rart det der med at hun blir truet på livet hver gang det blusser opp en diskusjon om hva som er fakta i livet hennes. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg