Aidensfield Skrevet 10. januar 2020 #9801 Del Skrevet 10. januar 2020 1 time siden, tranedatter skrev: Mulig jeg har feil, men den eldste har vel valgt aktivt og ikke bli offentliggjort. Kanskje flere av barna har gjort sitt standpunkt. Hun skrev at den eldste har sagt nei til eksponeringen i SoMe.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 10. januar 2020 #9802 Del Skrevet 10. januar 2020 1 time siden, EMG skrev: Er det sant? Var det før jul vi fikk vite om satsingen på gaming til en av dem? Kan være jeg husker feil at det var etter jul.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bypass Skrevet 10. januar 2020 #9803 Del Skrevet 10. januar 2020 Og der var influencer programmet på salg også. Nå kun på nett og varer i 6-12 mnd! Er det mulig.... 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 10. januar 2020 #9804 Del Skrevet 10. januar 2020 8 minutter siden, Bypass skrev: Og der var influencer programmet på salg også. Nå kun på nett og varer i 6-12 mnd! Er det mulig.... Må ha inn litt raske penger nå vettu.... 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. januar 2020 #9805 Del Skrevet 10. januar 2020 Håper virkelig ingen biter på. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 10. januar 2020 #9806 Del Skrevet 10. januar 2020 Hun skriver at hun i løpet av 3 år tjente over en mill i året. Det må vel være omtrent samtidig som hun gikk konkurs for 3. gang, med Villa Perlesukker? Dokumentasjon Imgur: https://imgur.com/a/qNQIeOJ 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 10. januar 2020 #9807 Del Skrevet 10. januar 2020 4 minutter siden, Felis skrev: Hun skriver at hun i løpet av 3 år tjente over en mill i året. Det må vel være omtrent samtidig som hun gikk konkurs for 3. gang, med Villa Perlesukker? Dokumentasjon Imgur: https://imgur.com/a/qNQIeOJ Du er jo så flink til å holde oversikt og skrive utfyllende og saklig om dette. Det virker også som du har fulgt med en god stund og derfor kjenner til mye av det som har blitt sagt og gjort. Du burde jo ta en for laget (og alle stakkarene som er på vei til å gå i fella) og varsle DN eller noen andre. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg annebanane Skrevet 10. januar 2020 Populært innlegg #9808 Del Skrevet 10. januar 2020 (endret) Interessant at den som gir anbefaling av influenserkurset på fremsiden av nettsiden er Isabel - hennes såkallede bestevenn og forretningspartner. Det er altså ikke en av deltagerne på kurset som hadde vært hakket mer upartisk og faktisk kan si om kurset gir noe eller ei. Endret 10. januar 2020 av Moonwalker 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 10. januar 2020 #9809 Del Skrevet 10. januar 2020 Skulle ikke Mette komme med et innlegg om dette «samarbeidet»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 10. januar 2020 #9810 Del Skrevet 10. januar 2020 3 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Skulle ikke Mette komme med et innlegg om dette «samarbeidet»? Hun sa det skulle komme et innlegg om det i februar, men det er jeg ganske sikker på at hun ikke tør. Dessverre! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. januar 2020 #9811 Del Skrevet 10. januar 2020 38 minutter siden, Moonwalker skrev: Interessant at den som gir anbefaling av influenserkurset på fremsiden av nettsiden er Isabel - hennes såkallede bestevenn og forretningspartner. Det er altså ikke en av deltagerne på kurset som hadde vært hakket mer upartisk og faktisk kan si om kurset gir noe eller ei. Kan det være lov? Takk til @Felis og @Cessa74 som orker dra historikken. 💐 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 10. januar 2020 #9812 Del Skrevet 10. januar 2020 1 minutt siden, Kollontaj skrev: Kan det være lov? Takk til @Felis og @Cessa74 som orker dra historikken. 💐 Hvem som helst kan jo anbefale noe (akkurat som at vi kan gjøre det med omtaler inne på facebooksider), men troverdigheten bak anbefalingen faller betraktelig når det er en person som er så nær i det personlige som anbefaler. Det er ikke en kunde av programmet som anbefaler her, for å si det slik. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 10. januar 2020 #9813 Del Skrevet 10. januar 2020 Til de som vurderer å melde seg på ABIP-kurs: https://influencere.wordpress.com/annebrith-no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 10. januar 2020 #9814 Del Skrevet 10. januar 2020 Så synd at Asti har pause! Skulle ønske hun kunne ta en liten gjesteopptreden og skrive om siste døgns utvikling i Anne Briths markedsføring og kanskje en bisetning eller to om det tette båndet mellom Egmont og ABD også. Asti er ryddig og nøytral og en ypperlig kilde, både her inne på forumet, men også når man henvender seg til andre. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 10. januar 2020 Populært innlegg #9815 Del Skrevet 10. januar 2020 Fra influencerprogram.no; Anne Brith startet å blogge for nesten 10 år siden. Siden da har hun blitt omtalt i flere tusen artikler på nett og i aviser. Hun er et kjent ansikt på TV, blant annet fra Hele Norge baker, Bloggerne og 4 stjerners middag, og har også gjestet flere tv-show og nyhetssendinger. I 2019 ga Anne Brith ut boken "Kvinner som hater kvinner" og boken ble raskt en bestselger. I dag er Anne Brith medeier i ni ulike selskaper/ prosjekter og har over en halv million ukentlige følgere fordelt i ulike kanaler, alle under samme merkenavn: Anne Brith Altså -dette MÅ jo være villedende markedsføring??? "Hun er omtalt i flere tusen artikler" - jaha? Tviler på sannheten rundt dette. Medieoppmerksomhet rundt boka, som i etterkant viste seg å bli dømt for injuriende innhold, løgner og såkalte bevis på netthets som ikke engang omhandlet henne selb. "Hun er et kjent ansikt på TV" (WTF???) Gjestet flere tv-show og nyhetssendinger?? Altså igjen -den såkallte boka var kjernen til medieoppmerksomhet skapt av bloggeren selv. Etter hun og forlaget tapte rettsaken har det vært helt stille, merkelig nok. Utover det har hun ikke vært på et eneste tv-show eller nyhetssending.. Hun utga boken Kvinner som hater kvinner og boken ble raskt en bestselger -det er ren LØGN. Pga alt oppstyret i media i forkant ble det bestilt inn til butikker, men selve salget floppet fullstendig -boka er ikke engang på topp 100 listen over solgte bøker i 2019.. Medeier i 9 selskap og over en halv million følgere -Igjen bare ren løgn. Hun har i beste fall kanskje 100 000 klikk ila en uke (maks) -og at de samme titter innom jevnlig øker ikke følgertallet. Og ingen av hennes selskap har sålangt noen form for profitt -de går i underskudd eller er inaktive. Jeg vil påstå at ingenting av dette faktisk kan dokumenteres. Hun selger et kurs basert på løgn og oppblåst fakta skrevet av henne selv. Er dette lov? Hvor kan man anmelde dette? Det er opplagt at hun er desperat etter å få inn penger nå. Det er ikke gratis å lease bil i den prisklassen eller ha fullfinansiert boliglån. Hun må nok ha ganske solid regning på forskuddskatt også -tatt i betraktning all den reklamen hun har lagt ut om kremer, kurs, hotell, spraytan, negler, hår, sminke, klær, dyreklinikk etc etc. Vi snakker MANGE tusen krover i skatt her. I tillegg til annen unevnelig gjeld og regninger. Som sagt: At hun våger! Og at TV2 filmer og distruberer ut dette influencerkurset -som gir henne massiv omtale i beste sendetid -da mener jeg de medvirker til svindel. Og dette står jeg fast ved inntil AB kan dokumentere de påstandene hun selger inn om egen suksess og resultater fra tidligere deltagere. Noe vi alle vet hun ikke kan.. 92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 10. januar 2020 #9816 Del Skrevet 10. januar 2020 @Cessa74 Bra oppsummering! Det er ikke til å begripe at man kan fortsette og fortsette og fortsette med å lyve om og å skryte av seg selv, på en slik måte. Det er jo bare tøys og skuebrød og jeg har mine tvil om at det er innenfor loven. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoMore Skrevet 10. januar 2020 #9817 Del Skrevet 10. januar 2020 Disse 109 sidene er et kjerne eksempel på hvor lite liv folk flest har selv, og hvor mye idiotiske meninger folk har, om andres liv!! Sykt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 10. januar 2020 Populært innlegg #9818 Del Skrevet 10. januar 2020 (endret) 12 timer siden, NoMore skrev: Disse 109 sidene er et kjerne eksempel på hvor lite liv folk flest har selv, og hvor mye idiotiske meninger folk har, om andres liv!! Sykt! Men da har jo du din fulle rett til å holde deg langt unna. Jeg er uenig i at man ikke bør ha et engasjement rundt mennesker som bevisst bryter regelverk og opptrer uærlig for egen vinnings skyld , og som skal få holde på uten kritiske blikk og motmeninger. Særlig når man truer, anmelder, ringer arbeidsgivere for å ødelegge for folk som kun brukte sin forbrukermakt, forsøk på hacking av en som hadde sagt klart fra hun ville være anonym og jeg vet snart ikke hva den dama har gjort.. For ikke å snakke om den massive utleveringen av mindeårige. Så lenge sånne for oppmerksomhet og tjener penger på skittent spill, så holder ikke jeg kjeft i hvertfall.. (Og kan ikke bry meg mindre om din hersketeknikk -det er f.. ikke sykt å engasjere seg i saker som angår og påvirker mange. Å ikke engasjere seg -DET er sykt det! Endret 11. januar 2020 av Cessa74 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 10. januar 2020 #9819 Del Skrevet 10. januar 2020 33 minutter siden, Cessa74 skrev: Fra influencerprogram.no; Anne Brith startet å blogge for nesten 10 år siden. Siden da har hun blitt omtalt i flere tusen artikler på nett og i aviser. Hun er et kjent ansikt på TV, blant annet fra Hele Norge baker, Bloggerne og 4 stjerners middag, og har også gjestet flere tv-show og nyhetssendinger. I 2019 ga Anne Brith ut boken "Kvinner som hater kvinner" og boken ble raskt en bestselger. I dag er Anne Brith medeier i ni ulike selskaper/ prosjekter og har over en halv million ukentlige følgere fordelt i ulike kanaler, alle under samme merkenavn: Anne Brith Altså -dette MÅ jo være villedende markedsføring??? "Hun er omtalt i flere tusen artikler" - jaha? Tviler på sannheten rundt dette. Medieoppmerksomhet rundt boka, som i etterkant viste seg å bli dømt for injuriende innhold, løgner og såkalte bevis på netthets som ikke engang omhandlet henne selb. "Hun er et kjent ansikt på TV" (WTF???) Gjestet flere tv-show og nyhetssendinger?? Altså igjen -den såkallte boka var kjernen til medieoppmerksomhet skapt av bloggeren selv. Etter hun og forlaget tapte rettsaken har det vært helt stille, merkelig nok. Utover det har hun ikke vært på et eneste tv-show eller nyhetssending.. Hun utga boken Kvinner som hater kvinner og boken ble raskt en bestselger -det er ren LØGN. Pga alt oppstyret i media i forkant ble det bestilt inn til butikker, men selve salget floppet fullstendig -boka er ikke engang på topp 100 listen over solgte bøker i 2019.. Medeier i 9 selskap og over en halv million følgere -Igjen bare ren løgn. Hun har i beste fall kanskje 100 000 klikk ila en uke (maks) -og at de samme titter innom jevnlig øker ikke følgertallet. Og ingen av hennes selskap har sålangt noen form for profitt -de går i underskudd eller er inaktive. Jeg vil påstå at ingenting av dette faktisk kan dokumenteres. Hun selger et kurs basert på løgn og oppblåst fakta skrevet av henne selv. Er dette lov? Hvor kan man anmelde dette? Det er opplagt at hun er desperat etter å få inn penger nå. Det er ikke gratis å lease bil i den prisklassen eller ha fullfinansiert boliglån. Hun må nok ha ganske solid regning på forskuddskatt også -tatt i betraktning all den reklamen hun har lagt ut om kremer, kurs, hotell, spraytan, negler, hår, sminke, klær, dyreklinikk etc etc. Vi snakker MANGE tusen krover i skatt her. I tillegg til annen unevnelig gjeld og regninger. Som sagt: At hun våger! Og at TV2 filmer og distruberer ut dette influencerkurset -som gir henne massiv omtale i beste sendetid -da mener jeg de medvirker til svindel. Og dette står jeg fast ved inntil AB kan dokumentere de påstandene hun selger inn om egen suksess og resultater fra tidligere deltagere. Noe vi alle vet hun ikke kan.. For at ting Skal være riktig så var hun vel på Dagsnytt 18 etter utgivelsen av boka om jeg ikke husker feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 10. januar 2020 #9820 Del Skrevet 10. januar 2020 1 minutt siden, Aidensfield skrev: For at ting Skal være riktig så var hun vel på Dagsnytt 18 etter utgivelsen av boka om jeg ikke husker feil Ukeslutt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg