Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Kollontaj skrev:

Vanskelig å ta AB helt på alvor, men nå tenker jeg at hun er over i den kategorien som bør ties om av hensyn til de rundt. Når hun selv ikke skjønner hvordan hun fremstår, bør man kanskje ikke oppildne henne til å offentliggjøre mer av urealismen. :vetikke:

Er helt enig med deg. Det er veldig tydelig at flere og flere har forstått hvordan det henger sammen. En dag får vi håpe også Tv2 tar til vettet, og så får vi andre gå foran og tie, først og fremst av hensyn til de rundt. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rettfralevra
3 timer siden, Sol Rampelyset skrev:

Tråden er ryddet for brudd på åndsverkloven. Vi informerer om at det ikke er tillatt med store og omfattende referater av podcast. 

Sol, admin. 

🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rart å tenke på at det er et voksent menneske som holder på slik AB gjør på Instagram, snapchat og i den nye bloggen. Man kan lure på hva som er hensikten, om det ligger en kynisk kalkulasjon bak slike innlegg, men med tanke på innholdet i podkastene, er det nok ikke det. 

PS Hvorfor tuller hun med at hun ikke kan legge på seg? (Instagram, spørsmålsrunde) Hun skrev da noe helt annet i bloggen for noen år siden. http://web.archive.org/web/20170516055207/http%3A//annebrith.blogg.no/1452242096_knekkebrddietten.html

Endret av Pust
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Pust skrev:

Det er litt rart å tenke på at det er et voksent menneske som holder på slik AB gjør på Instagram, snapchat og i den nye bloggen. Man kan lure på hva som er hensikten, om det ligger en kynisk kalkulasjon bak slike innlegg, men med tanke på innholdet i podkastene, er det nok ikke det. 

PS Hvorfor tuller hun med at hun ikke kan legge på seg? (Instagram, spørsmålsrunde) Hun skrev da noe helt annet i bloggen for noen år siden. http://web.archive.org/web/20170516055207/http%3A//annebrith.blogg.no/1452242096_knekkebrddietten.html

Ikke så lett å huske hva man har sagt og skrevet tidligere. Hun lyver jo så hun tror det selv.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Felis skrev:

Jeg vil ikke bryte med regelverket, så jeg nøyer meg med å si at jeg tar til meg hva som står i ryddemeldingen og heretter kommer jeg til å skrive kortere resymeer. 

Anne Brith hevder å ha en podcast som er en kommersiell suksess, og hvis jeg hadde en slik podcast ville jeg synes det var ugreit at noen poster resymeer på et forum, da dette kan skade inntjeningen. Og jeg vet jo hvor opptatt hun er av åndsverksloven, november 2018 anmeldte hun Bloggomtoppbloggere

– De har brutt åndsverkloven ved å bruke mine bilder og personvernloven ved å legge ut et skjermbilde av mitt telefonnummer https://www.rb.no/nyheter/blogg/kuriosa-og-kjendiser/kjendisblogger-anmeldte-bloggkritiker/s/5-43-925107

Anne Brith har også sporet opp en bruker av dette forumet og beskyldt henne for brudd på åndsverksloven

– Jeg ble skjelt ut og hun sa jeg hadde brutt loven ved å dele skjermbildet. Senere truet hun med anmeldelse, sier kvinnen, som ønsker å være anonym. https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746

Bildet var av noen post it lapper som Anne Brith hadde publisert på 100-dagers gruppa, dere kan lese mer om hvordan det gikk med den her: https://influencere.wordpress.com/2019/04/12/anne-brith-rett-person-til-a-hjelpe-andre/comment-page-1/

Jeg sier absolutt ikke at Anne Brith står bak dette, det ville være spekulasjoner. Men hun har skrevet flere ganger, blant annet i boka si, at hun skriver drøssevis av mailer til forumledelsen for å fjerne innhold i denne tråden.

Jeg ønsker ikke å sette Kvinneguiden i en posisjon hvor Anne Brith anmelder dem for brudd på åndsverksloven, og jeg vil for all del ikke spores opp og anmeldes selv, derfor regner jeg med at moderatorene, som jeg oppfatter som svært profesjonelle og ryddige, modererer dersom resymeene blir for omfattende heretter 😊

Men resymeene mine er avhengig av at Anne Brith og Isabel fortsetter podcasten. Episode 18 var annonsert 2. januar, men den kom ikke og det er ingen kommentarer på hvorfor eller når vi kan forvente den. Jeg ble litt bekymret når Isabel var byttet ut med xxx i brevet hun skrev til seg selv, tenker Anne Brith å bytte henne ut? Jeg la merke til at hun var i studio med Kleiven, uten at det trenger å bety så mye. Kleiven profilerer seg som svindeljeger og da er kanskje Anne Brith en naturlig gjest? Uansett, som jeg har nevnt før, Anne Brith skal være glad for å ha en så snill og lite plasskrevende venninne og jeg håper hun ikke er en av de som Anne Brith skriver at hun har fjernet fra livet sitt!

Kan du sende resymeene dine til blogg om toppbloggere så de kan legge dem ut? 😀

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, apokryf skrev:

Den siste podcast episoden hennes, er den slettet? Finner den ikke ?

Den siste so ligger ute er 19.12

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

Hun er mest sannsynlig aktivt på forumet også,  som bruker. Jmfr boken hennes.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Ja gjett om hun er! 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun har vært på premieren til Sophie Elise i dag på snap.. Litt spesielt at en voksen dame skriver «fineste» med hjerte bak til S.E. 🙈 Det er synd at hun ikke har andre forbilder enn blogger ungdomen.? Hun blir bare mer og mer desperat. Pinlig 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, lillesnøfnugg skrev:

Hun er nok mer aktiv enn vi tror og sørger nok fortsatt for at ting Blir redigert bort her inne

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Aidensfield skrev:

Den siste so ligger ute er 19.12

Jeg hørte den nyeste episoden på torsdag,og vips var den borte. Synes det var litt rart å bare fjerne den

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, apokryf skrev:

Jeg hørte den nyeste episoden på torsdag,og vips var den borte. Synes det var litt rart å bare fjerne den

Episode 18? Hva handlet den om?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 5.1.2020 den 12.02, DianaV skrev:

Virkeligheten kaller! Mye som skal skje ser jeg. 

Fra annebrithdavidsen Instagram:

20200105_115925.jpg

20200105_115908.jpg

Å, kjære 😟

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sh999 skrev:

Ser hun har vært på premieren til Sophie Elise i dag på snap.. Litt spesielt at en voksen dame skriver «fineste» med hjerte bak til S.E. 🙈 Det er synd at hun ikke har andre forbilder enn blogger ungdomen.? Hun blir bare mer og mer desperat. Pinlig 

Hun har jo en tendens til å «elske» dem som er mest i media. Håper nok på ekstra klikk når hun nevner SE.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, apokryf skrev:

Du mener det var ny episode 2 januar? Synes det er rart siden hun ikke har skrevet noe om det

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...