Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

«Liker så godt det jeg gjør»...

Lurer fortsatt på hva det er hun gjør? 

Eller er det frisør-/neglesalongbesøk, festing, Tinder og hylende podcast de liker? Ikke så rart i såfall, det er jo oppføreselen til en 18-åring. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Stargaze skrev:

«Liker så godt det jeg gjør»...

Lurer fortsatt på hva det er hun gjør? 

Eller er det frisør-/neglesalongbesøk, festing, Tinder og hylende podcast de liker? Ikke så rart i såfall, det er jo oppføreselen til en 18-åring. 

Tinder sa hun på IG story at hun har slettet. Har ikke tid til det

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm ... Det tar veldig mye tid å lage stories på både snap og insta. Det er kanskje det som er alle jobbtimene? Og så må man jo se bra ut på disse storyene, så da blir det masse jobbing med løshår og løsnegler og løsvipper og whatnot. 
Strevsomt. 
Men hvor kommer pengene fra? Alle AS-ene er luftslott med underskudd og null aktivitet, men kanskje det er nye ABIP-ere som er villig til å betale for «å bli influenser med tusenvis av følgere»? 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Aidensfield skrev:

Tinder sa hun på IG story at hun har slettet. Har ikke tid til det

Hva skal da podcast-episodene inneholde fremover??? 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Pust skrev:

Hmmm ... Det tar veldig mye tid å lage stories på både snap og insta. Det er kanskje det som er alle jobbtimene? Og så må man jo se bra ut på disse storyene, så da blir det masse jobbing med løshår og løsnegler og løsvipper og whatnot. 
Strevsomt. 
Men hvor kommer pengene fra? Alle AS-ene er luftslott med underskudd og null aktivitet, men kanskje det er nye ABIP-ere som er villig til å betale for «å bli influenser med tusenvis av følgere»? 

Endret da det jeg skrev var unødvendig kritisk. Essensen var at det hun produserer ikke kan ta særlig tid, da kvaliteten er veldig dårlig.

Endret av Felis
Modererte meg selv.
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver AB at hun har blogget i 10 år? Ser hun kommenterer det på insta blant annet. 

Hele Norge baker var vel i 2013. Hun var vel ikke videre veldig kjent før det? Minstemann skulle nå gått i 2. klasse, sånn omtrent 7 år da, og hun har da ikke fått barn i løpet av sin bloggkarriere🤔 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Diafrua skrev:

Hvorfor skriver AB at hun har blogget i 10 år? Ser hun kommenterer det på insta blant annet. 

Hele Norge baker var vel i 2013. Hun var vel ikke videre veldig kjent før det? Minstemann skulle nå gått i 2. klasse, sånn omtrent 7 år da, og hun har da ikke fått barn i løpet av sin bloggkarriere🤔 

Hun startet i oktober -2010 - http://villaperlesukker.blogspot.com/2010/12/artikkel-indre-akershus-blad-24.html. Og så stoppet hun å blogge i februar -2019 - https://www.tv2.no/a/10428626/. Dvs. blogget i ca. 8 år og 4 måneder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Diafrua skrev:

Det stemmer, hun var ikke kjent før 2013, men hadde en liten blogg med noen få følgere. Kun kakeoppskrifter. På den tida var hun forlovet og samboer med faren til minstemann. 

Det er morsomt å se hun skrive at hun allerede tre år før 2013 jobbet mot sine mål om jobb, forhold og hus. Det var altså allerede da planlagt å gå fra mann, flytte ut, gå konkurs? 🤔 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LeiaO skrev:

Hun startet i oktober -2010 - http://villaperlesukker.blogspot.com/2010/12/artikkel-indre-akershus-blad-24.html. Og så stoppet hun å blogge i februar -2019 - https://www.tv2.no/a/10428626/. Dvs. blogget i ca. 8 år og 4 måneder. 

"Det jeg ønsker, er å motivere leserne, ikke ha hemmeligheter for dem, men dele alle knep og triks – og så forsøker jeg å vise fram det jeg tror faller i smak og ”selger”. Men jeg tjener ikke penger på dette, for jeg er ikke interessert i å ha annonser på siden min. Jeg følger ”vær varsom-bloggplakaten” og vil være uavhengig og ikke reklamestyrt. Jeg vil heller holde kurs. Det kan det hende jeg satser på etter hvert, men jeg vil aldri bake på bestilling, sier Anne Brith."

Ironisk nok hadde hun antagelig vært på nivå med detsoteliv hadde hun bare fortsatt med kaker uten drama. Jeg synes det var morsomt å følge henne selv, helt til hun endret fokus. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Aidensfield skrev:

Jeg skjønner ikke at noen synes penger betyr så mye at det er viktigere enn noe annet.. Hvorfor må mange hige etter å ha best hus, best bil, best hage av alle i nabolaget? Hvorfor er det så viktig å jobbe 80 timer i uka for å tjene 1 million eller 10millioner? Hvorfor ikke kose seg med en normal jobb med en grei lønn og kunne eller kose seg med familien sin? Jeg fatter det bare ikke

Akkurat det samme tenker jeg. Anonymitet, god helse og små hverdagsgleder er sterkt undervurdert i dag. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her snakker vi virkelig om en med et grandiost selvbilde ja... 

selvinnsikt er totalt fraværende.

PUTEFLAUT! 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Synes dette er en god forklaring på hvorfor hun ikke greier å realisere drømmene sine. Målene er urealistiske og hun har jo ikke begrep om hvordan man forvalter penger. 

Nå tror jeg dette bare er skrevet for å få opp engasjementet, men jeg har vondt for å forstå hvorfor noen ønsker å fremstille seg selv som så totalt blottet for fornuft bare for å få å få oppmerksomhet. 

Jeg kjenner flere grundere som er i startfasen der de trenger å reise kapital og da er ikke dette «brevet» noe som vil friste investorer om de kommer over det når de gjør sine undersøkelser. Slik sett skyter hun seg i foten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Justlooking skrev:

Som å lese en stil fra en tolvåring.. 😊

Der sa du det! 👏

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...