Stargaze Skrevet 4. januar 2020 #9721 Del Skrevet 4. januar 2020 «Liker så godt det jeg gjør»... Lurer fortsatt på hva det er hun gjør? Eller er det frisør-/neglesalongbesøk, festing, Tinder og hylende podcast de liker? Ikke så rart i såfall, det er jo oppføreselen til en 18-åring. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 4. januar 2020 #9722 Del Skrevet 4. januar 2020 6 minutter siden, Stargaze skrev: «Liker så godt det jeg gjør»... Lurer fortsatt på hva det er hun gjør? Eller er det frisør-/neglesalongbesøk, festing, Tinder og hylende podcast de liker? Ikke så rart i såfall, det er jo oppføreselen til en 18-åring. Tinder sa hun på IG story at hun har slettet. Har ikke tid til det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 4. januar 2020 #9723 Del Skrevet 4. januar 2020 Hmmm ... Det tar veldig mye tid å lage stories på både snap og insta. Det er kanskje det som er alle jobbtimene? Og så må man jo se bra ut på disse storyene, så da blir det masse jobbing med løshår og løsnegler og løsvipper og whatnot. Strevsomt. Men hvor kommer pengene fra? Alle AS-ene er luftslott med underskudd og null aktivitet, men kanskje det er nye ABIP-ere som er villig til å betale for «å bli influenser med tusenvis av følgere»? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 4. januar 2020 #9724 Del Skrevet 4. januar 2020 11 minutter siden, Aidensfield skrev: Tinder sa hun på IG story at hun har slettet. Har ikke tid til det Hva skal da podcast-episodene inneholde fremover??? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 4. januar 2020 #9725 Del Skrevet 4. januar 2020 (endret) 32 minutter siden, Pust skrev: Hmmm ... Det tar veldig mye tid å lage stories på både snap og insta. Det er kanskje det som er alle jobbtimene? Og så må man jo se bra ut på disse storyene, så da blir det masse jobbing med løshår og løsnegler og løsvipper og whatnot. Strevsomt. Men hvor kommer pengene fra? Alle AS-ene er luftslott med underskudd og null aktivitet, men kanskje det er nye ABIP-ere som er villig til å betale for «å bli influenser med tusenvis av følgere»? Endret da det jeg skrev var unødvendig kritisk. Essensen var at det hun produserer ikke kan ta særlig tid, da kvaliteten er veldig dårlig. Endret 4. januar 2020 av Felis Modererte meg selv. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diafrua Skrevet 5. januar 2020 #9726 Del Skrevet 5. januar 2020 Hvorfor skriver AB at hun har blogget i 10 år? Ser hun kommenterer det på insta blant annet. Hele Norge baker var vel i 2013. Hun var vel ikke videre veldig kjent før det? Minstemann skulle nå gått i 2. klasse, sånn omtrent 7 år da, og hun har da ikke fått barn i løpet av sin bloggkarriere🤔 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 5. januar 2020 #9727 Del Skrevet 5. januar 2020 21 minutter siden, Diafrua skrev: Hvorfor skriver AB at hun har blogget i 10 år? Ser hun kommenterer det på insta blant annet. Hele Norge baker var vel i 2013. Hun var vel ikke videre veldig kjent før det? Minstemann skulle nå gått i 2. klasse, sånn omtrent 7 år da, og hun har da ikke fått barn i løpet av sin bloggkarriere🤔 Hun startet i oktober -2010 - http://villaperlesukker.blogspot.com/2010/12/artikkel-indre-akershus-blad-24.html. Og så stoppet hun å blogge i februar -2019 - https://www.tv2.no/a/10428626/. Dvs. blogget i ca. 8 år og 4 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 5. januar 2020 #9728 Del Skrevet 5. januar 2020 24 minutter siden, Diafrua skrev: Hvorfor skriver AB at hun har blogget i 10 år? Ser hun kommenterer det på insta blant annet. Hele Norge baker var vel i 2013. Hun var vel ikke videre veldig kjent før det? Minstemann skulle nå gått i 2. klasse, sånn omtrent 7 år da, og hun har da ikke fått barn i løpet av sin bloggkarriere🤔 Det stemmer, hun var ikke kjent før 2013, men hadde en liten blogg med noen få følgere. Kun kakeoppskrifter. På den tida var hun forlovet og samboer med faren til minstemann. Det er morsomt å se hun skrive at hun allerede tre år før 2013 jobbet mot sine mål om jobb, forhold og hus. Det var altså allerede da planlagt å gå fra mann, flytte ut, gå konkurs? 🤔 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 5. januar 2020 #9729 Del Skrevet 5. januar 2020 4 minutter siden, LeiaO skrev: Hun startet i oktober -2010 - http://villaperlesukker.blogspot.com/2010/12/artikkel-indre-akershus-blad-24.html. Og så stoppet hun å blogge i februar -2019 - https://www.tv2.no/a/10428626/. Dvs. blogget i ca. 8 år og 4 måneder. "Det jeg ønsker, er å motivere leserne, ikke ha hemmeligheter for dem, men dele alle knep og triks – og så forsøker jeg å vise fram det jeg tror faller i smak og ”selger”. Men jeg tjener ikke penger på dette, for jeg er ikke interessert i å ha annonser på siden min. Jeg følger ”vær varsom-bloggplakaten” og vil være uavhengig og ikke reklamestyrt. Jeg vil heller holde kurs. Det kan det hende jeg satser på etter hvert, men jeg vil aldri bake på bestilling, sier Anne Brith." Ironisk nok hadde hun antagelig vært på nivå med detsoteliv hadde hun bare fortsatt med kaker uten drama. Jeg synes det var morsomt å følge henne selv, helt til hun endret fokus. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 5. januar 2020 #9730 Del Skrevet 5. januar 2020 Tråden er rydder for persondebatt og svar til dette. Sol, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg DianaV Skrevet 5. januar 2020 Populært innlegg #9731 Del Skrevet 5. januar 2020 Virkeligheten kaller! Mye som skal skje ser jeg. Fra annebrithdavidsen Instagram: 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Justlooking Skrevet 5. januar 2020 Populært innlegg #9732 Del Skrevet 5. januar 2020 Som å lese en stil fra en tolvåring.. 😊 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pås Skrevet 5. januar 2020 Populært innlegg #9733 Del Skrevet 5. januar 2020 Flaut... hun må jo ha kikket langt ned i rødvinsflasken da hun skrev dette. 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 5. januar 2020 Populært innlegg #9734 Del Skrevet 5. januar 2020 Er det feil av meg å glede meg til 5 år frem i tid, hvor jeg kan sammenligne dette med virkeligheten? 82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aidensfield Skrevet 5. januar 2020 Populært innlegg #9735 Del Skrevet 5. januar 2020 Jeg skjønner ikke at noen synes penger betyr så mye at det er viktigere enn noe annet.. Hvorfor må mange hige etter å ha best hus, best bil, best hage av alle i nabolaget? Hvorfor er det så viktig å jobbe 80 timer i uka for å tjene 1 million eller 10millioner? Hvorfor ikke kose seg med en normal jobb med en grei lønn og kunne eller kose seg med familien sin? Jeg fatter det bare ikke 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 5. januar 2020 #9736 Del Skrevet 5. januar 2020 Akkurat nå, Aidensfield skrev: Jeg skjønner ikke at noen synes penger betyr så mye at det er viktigere enn noe annet.. Hvorfor må mange hige etter å ha best hus, best bil, best hage av alle i nabolaget? Hvorfor er det så viktig å jobbe 80 timer i uka for å tjene 1 million eller 10millioner? Hvorfor ikke kose seg med en normal jobb med en grei lønn og kunne eller kose seg med familien sin? Jeg fatter det bare ikke Akkurat det samme tenker jeg. Anonymitet, god helse og små hverdagsgleder er sterkt undervurdert i dag. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 5. januar 2020 #9737 Del Skrevet 5. januar 2020 Her snakker vi virkelig om en med et grandiost selvbilde ja... selvinnsikt er totalt fraværende. PUTEFLAUT! 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 5. januar 2020 #9738 Del Skrevet 5. januar 2020 Synes dette er en god forklaring på hvorfor hun ikke greier å realisere drømmene sine. Målene er urealistiske og hun har jo ikke begrep om hvordan man forvalter penger. Nå tror jeg dette bare er skrevet for å få opp engasjementet, men jeg har vondt for å forstå hvorfor noen ønsker å fremstille seg selv som så totalt blottet for fornuft bare for å få å få oppmerksomhet. Jeg kjenner flere grundere som er i startfasen der de trenger å reise kapital og da er ikke dette «brevet» noe som vil friste investorer om de kommer over det når de gjør sine undersøkelser. Slik sett skyter hun seg i foten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 5. januar 2020 #9739 Del Skrevet 5. januar 2020 29 minutter siden, Justlooking skrev: Som å lese en stil fra en tolvåring.. 😊 Der sa du det! 👏 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 5. januar 2020 Populært innlegg #9740 Del Skrevet 5. januar 2020 (endret) 8 minutter siden, Aidensfield skrev: Jeg skjønner ikke at noen synes penger betyr så mye at det er viktigere enn noe annet.. Hvorfor må mange hige etter å ha best hus, best bil, best hage av alle i nabolaget? Hvorfor er det så viktig å jobbe 80 timer i uka for å tjene 1 million eller 10millioner? Hvorfor ikke kose seg med en normal jobb med en grei lønn og kunne eller kose seg med familien sin? Jeg fatter det bare ikke Du glemmer et viktig moment her: Alle pengene hun skal gi bort, all suksessen hun skal dele og hvordan hun løfter alle opp og fram. Hun har sagt at forbildet hennes er Mor Theresa, og det blir tydelig i det ... brevet. Forskjellen er at Mor Theresa hjalp andre fordi de trengte hjelp. Anne Brith fabler om å hjelpe andre, for å hjelpe seg selv. Hun drømmer om ros og tilbedelse, ikke en bedre hverdag for "kvinner på krisesenter". Og hun tar gjerne den hyllesten på forskudd, ser det ut til... Det brevet er ganske skremmende egentlig. Tror hun på dette, eller er det ment som humor? Hvis det er det første så er jeg alvorlig bekymret for sinnstilstanden hennes. Og hva skjer med podcasten? Hvorfor er sjelevenner Isabel byttet ut med xxx? Tror Anne Brith at hun blir flinkere med en annen partner? Endret 5. januar 2020 av Felis 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg