Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser siste IG story og blir trist... Skal virkelig de 4 barna gjøre absolutt all husarbeid der hjemme for at hun skal tjene  10 millioner i året? Skal ikke de få ha noe fritid?  Å for all den jobben det krever å holde ett stort hus med 5 stk boende i orden så får de max 3000 kr delt på 4 personer. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presterer på høyt nivå? Hva er det disse bedriftene presterer? Utover deltagelse i tv2 program og snapper av katten?

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Felis skrev:

Anne Brith svarer på hvorfor ungene gjør alt husarbeidet på sin private instagram. Hun har tatt frem whiteboard-tavla si for å forklare (mulig det ble for kronglete å presentere det på den overdimensjonerte dassrullen)

"Mamma tjener 100K, kjører alle til trening, handler mat og betaler ferier og kjøper klær og utstyr."

Gjør hun virkelig det? Det med lønnen er åpenbar løgn, hun har igjen glemt at skattelistene er offentlige, i inntektsåret 2018 hadde hun en årsinntekt på 269 000! På tross av at hun jobbet 16-18 timer i døgnet, i 2020 har hun halvert antall arbeidstimer, men skal tjene mange ganger så mye (noen kan sikkert regne ut prosenten, selv er jeg dårlig på prosentregning)

Og når var ungene sist på ferie? For noen år siden var de på Granca, men den ferien var det TV2 som sponset. I fjor var de yngste med på partitur på Beito og lærte hva "afterski" betydde. Kan det kalles ferie? Noen flere ferier har jeg ikke sett, og jeg er bombesikker på at Anne Brith hadde dokumentert det ,hvis de fant sted.

Og så er det alt utstyret hun kjøper. For et par dager siden reklamerte hun for en butikk som solgte cheerleading-utstyr og den kommende gaming-stjerna fikk sponset PC til konfirmasjonen.

"Så nok en hel grei fordeling. Skal jeg jobbe 5-16 timer hver dag, prestere på høyt nivå og ha overskudd til meg selv slik at jeg forblir kreativ må vi alle delta" Skriver Anne Brith på IG. 

Er hun egentlig så kreativ? Hvis hun må bruke timesvis på egenpleie og ligge utallige timer på sofaen, med katta på brystet, for å produsere det hun leverer på blogg og SoMe, så er jeg ikke imponert. Utlevere ungene og skryte av seg selv, samt bilde i speilet av dagens antrekk... Kanskje hun mener kreativ markedsføring eller kreativ regnskapsføring? Det mest kreative hun leverer er det hun skriver på nevnte whiteboard.

Jeg jobber også kreativt, men jeg ligger ikke på sofaen og kommanderer Familien AS til å gjøre alt husarbeid av den grunn. Jeg er fult i stand til å tenke ut ideer mens jeg tar ut av oppvaskmaskinen eller tørker over gulvet. Er det en ide jeg er redd for at skal glippe, finner jeg frem notatblokka på telefonen og noterer stikkord. Mannen min hadde ledd seg i hjel hvis jeg brukte halve uka på egenpleie og siste halvpart på sofaligging, fordi jeg skulle produsere. Jeg forsøker å innføre kontaktforbud mens jeg skriver, men jeg har ikke lykkes enda, for det skjer stadig kriser som forsvunnede sokker og tomme melkekartonger. Det ordner seg like vel, men vi er alle forskjellige.

Å dette cheerleadingfirma hun reklamerer for har mistet en kunde.. 

Jeg er ikke imot at barn har oppgaver hjemme men det må da være en grense for hva man kan kreve av de når de er mellom 7 og 16 år

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, minister-mio skrev:

Presterer på høyt nivå? Hva er det disse bedriftene presterer? Utover deltagelse i tv2 program og snapper av katten?

Hun står som eier av 4 firmaer på nett og 2 av de er ikke tifredstillende når det gjelder lønnsomhet

Endret av Aidensfield
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror aldri jeg har sett noen være å høye på seg selv, det siste AB trenger er desillusjonerte følgere om gir henne komplimenter... 

Bilde: annebrithdavidsen IG konto

20200104_132421.jpg

Endret av DianaV
+
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, DianaV skrev:

Tror aldri jeg har sett noen være å høye på seg selv, det siste AB trenger er desillusjonerte følgere om gir henne komplimenter... 

I alle dager......jeg vet egentlig ikke om jeg skal tro på det hun sier der, for hvordan skal unge mennesker mellom 18 og 30 bli inspirert av AB? Inspirert til hva da? Tro på luftslott og se på seg selv som "viktig"? Men det sier vel mer om de mellom 18 og 30 som ikke ser skogen for bare trær og ser på AB som inspirerende.

Endret av Skrottefar
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, DianaV skrev:

20200104_132421.jpg

Hvordan vet hun at "surekjerringene" er over 40 og mødre? Hun skriver selv at de sitter bak anonymknappen... Bildet er fra IG kontoen annebrithdavidsen.

Endret av Felis
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, DianaV skrev:

20200104_132421.jpg

De over 40, har lang erfaring, og skjønner at det AB driver og har drevet med IKKE er til inspirasjon. En trenger ikke være "surekjærring" for å skjønne det! Hele AB er latterlig, og hun kommer ALDRI til å tjene mye penger. Hun er så grådig og selvgod, og skjønner ikke sin egen begrensning, men heldigvis er hun lett å lese, så langt færre går i hennes felle. Hun har vel snart "tatt livet" av vennskapet med gulroten..........

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, DianaV skrev:

20200104_132421.jpg

Men hva er det egentlig hun gjør? Annet enn å snappe katta og ungene, ta spraytan og delta i noen få greier på tv2?

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, minister-mio skrev:

Men hva er det egentlig hun gjør? Annet enn å snappe katta og ungene, ta spraytan og delta i noen få greier på tv2?

Skulle gjerne sett AB minutt for minutt over 2 døgn. Husarbeidet er det ikke, bortsett fra baking. Jeg blir kraftig provosert når noen av bloggerene sier de er så slitne av og blogge. De snakker om 12-15 timers dager. De de legger ut på nett er dager på spraytan, negler, hudpleie, frisør, lunsj. Ikke noen andre arbeidere kan utføre dette i arbeidstiden

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Aidensfield skrev:

Skulle gjerne sett AB minutt for minutt over 2 døgn. Husarbeidet er det ikke, bortsett fra baking. Jeg blir kraftig provosert når noen av bloggerene sier de er så slitne av og blogge. De snakker om 12-15 timers dager. De de legger ut på nett er dager på spraytan, negler, hudpleie, frisør, lunsj. Ikke noen andre arbeidere kan utføre dette i arbeidstiden

Haha ja.

Jeg fatter det bare ikke. Hun sier hun presterer på høyt nivå og jobber non-stop. Folk blir så imponert over henne, men hva er det egentlig hun gjør? Jeg spør fordi jeg virkelig lurer.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, minister-mio skrev:

Haha ja.

Jeg fatter det bare ikke. Hun sier hun presterer på høyt nivå og jobber non-stop. Folk blir så imponert over henne, men hva er det egentlig hun gjør? Jeg spør fordi jeg virkelig lurer.

Kanskje hun tar Hintet og gir oss minutt for minutt story... 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, minister-mio skrev:

Haha ja.

For å ta et eksempel: I dag har hun postet diverse provoserende poster, slik at engasjementet økte på både KG og Jodel. Folk blir nysgjerrige og begynner å følge den nye instagramkontoen hennes. Disse følgerne bruker hun som argument ril å skaffe seg sponsoravtaler. Slik kan hun kanskje finansiere utstyr til ungene og i beste fall en ferie. Sånn jobber Anne Brith i skippertak mellom sofasliting og sponsede skjønnhetsbehandlinger og dette definerer hun som kreativ, hard jobbing.

Endret av Felis
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Felis skrev:

For å ra et eksempel: I dag har hun postet diverse provoserende poster, slik at engasjementet økte på både KG og Jodel. Folk blir nysgjerrige og begynner å følge den nye instagramkontoen hennes. Disse følgerne bruker hun som argument ril å skaffe seg sponsoravtaler. Slik kan hun kanskje finansiere utstyr til ungene og i beste fall en ferie. Sånn jobber Anne Brith i skippertak mellom sofasliting og sponsede skjønnhetsbehandlinger og dette definerer hun som kreativ, hard jobbing.

Og dette mener hun folk blir inspirert av?

Menne har rett i at hun deler ting kun for å provosere. Sånn typ "nå har jeg badet katten" og alle bare "man skal ikke både katter". Eller "sønnen min spiller 50 timer i uka", åpenbart kun for å få reaksjoner.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, håper hun husker at hun må sette av nok penger til skatt i år, da. Og at all spons skal skattes av...

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, DianaV skrev:

Bilde: annebrithdavidsen IG konto

20200104_132421.jpg

Sure kjerringer  over 40 som har barn er vel ikkesåååå ofte på byen da. Hva med de mellom 30 og 40 da. Hvilken kategori er de. 😂 

Endret av Supermammsen75
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...