Leselusa Skrevet 1. januar 2020 #9641 Del Skrevet 1. januar 2020 1 time siden, Aidensfield skrev: Hun skriver i det nye blogginnlegget idag at alle som ber om å få følge henne på den private IG konto må ha bilde og fullt navn. Har ingen av delene jeg men ble godkjent iløpet av 5 min Kjenner hun ikke de hun legger til på en privat konto da?? Trodde det var hele poenget med å ha den privat jeg? 😅 Og så trenger hun navn og bilde? Vel, jeg kommer ikke til å følge. 🙈 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FotbaIlflua Skrevet 1. januar 2020 Populært innlegg #9642 Del Skrevet 1. januar 2020 Det nyeste innlegget på bloggen hennes (magasinet, som hun selv kaller det) vitner om en trist tilværelse hvor hun tror at alle er ute etter å ødelegge for henne. Newsflash AB; du er ikke viktig nok til at alle prøver å ødelegge for deg! Det er sikkert mange forstyrra idioter bak tastaturene det ute, men når man tolker alle tilbakemeldinger, også kontruktiv kritikk, som hat, da har paranoiaen tatt fullstendig overhånd. Lykke til i 2020, AB, jeg håper året bringer med seg selvinnsikt. Det trengs. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Walterwhite Skrevet 2. januar 2020 Populært innlegg #9643 Del Skrevet 2. januar 2020 Greit å ha mål, men 10 millioner? Har hu drekki? Hvordan i allverden skal alle tøysefirmaene hennes dra inn ti milioner kroner på ett år? (hentet fra mystory på annebrithdavidsen konto) 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minipilla Skrevet 2. januar 2020 Populært innlegg #9644 Del Skrevet 2. januar 2020 Ti millioner? Jeg ler meg ihjel. Hun må ha noen grandiose tanker om seg selv. Nei nå bikka det fra latterlig til skremmende. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 2. januar 2020 #9645 Del Skrevet 2. januar 2020 1 minutt siden, Minipilla skrev: Ti millioner? Jeg ler meg ihjel. Hun må ha noen grandiose tanker om seg selv. Nei nå bikka det fra latterlig til skremmende. Hun mener nok ikke i kroner. Vil bare at vi skal tro det og begynne å diskutere slik at hun når målet. Jeg tror målet er antall visninger, klikk, nedlastinger etc. Alt annet er helt urealistisk. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. januar 2020 #9646 Del Skrevet 2. januar 2020 23 minutter siden, Rørleggerfrue skrev: Greit å ha mål, men 10 millioner? Har hu drekki? Hvordan i allverden skal alle tøysefirmaene hennes dra inn ti milioner kroner på ett år? (hentet fra mystory på annebrithdavidsen konto) Bør vel egentlig være godt fornøyd med en mill også.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Navigasjon Skrevet 2. januar 2020 Populært innlegg #9647 Del Skrevet 2. januar 2020 41 minutter siden, Rørleggerfrue skrev: Greit å ha mål, men 10 millioner? Har hu drekki? Hvordan i allverden skal alle tøysefirmaene hennes dra inn ti milioner kroner på ett år? (hentet fra mystory på annebrithdavidsen konto) Dagens "lættis":-) Alle hennes firmaer? De ligger døde alle sammen. Ingen av de tjener penger? Hun har jo alltid fri i helgene, de bruker hun til å feste ( og det er vel ikke jobb? ) 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 2. januar 2020 #9648 Del Skrevet 2. januar 2020 23 minutter siden, Justlooking skrev: Bør vel egentlig være godt fornøyd med en mill også.. Jeg tror ikke alle hennes firmaer skaffer henne en inntekt på en mill. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 2. januar 2020 #9649 Del Skrevet 2. januar 2020 Nytt av 2020: Whiteboard-tavla er byttet ut med papirrull. Ikke nytt: Store drømmer, digre tall, selvskryt og muligens enda et AS. Slik jeg tolker det skal inntjeningen til firmaene være på 10 mill. Og så skal Anne Brith privat tjene 250K, som er omtrent det samme som fjorårets årsinntekt. Damen skal på ferie til Granca, New York og Maldivene, noe som sikkert er oppnåelig dersom det er Isabel som reiser dit og facetimer Anne Brith ("det er nesten som å være der selv" Anne Brith Davidsen). 4 ganger skal hun til Mosjøen, og jeg håper for Mosjøens skyld at de stabler på beina et skikkelig opplegg når hun kommer. Ellers får de kjeft igjen. Det jeg stusser mest på er at hun skal skaffe seg hytte. Jeg ville trodd at hus med nok soverom sto øverst på lista. Det er selvfølgelig lov å ha drømmer, og det er ingenting galt med å visualisere dem på en papirrull heller. Men det blir smått komisk når det står omtrent det samme som alle tidligere år og hun fremdeles står på stedet hvil... 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 2. januar 2020 #9650 Del Skrevet 2. januar 2020 Hvor mange firmaer har hun nå? Å hvordan gjorde de det i 2019? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 2. januar 2020 #9651 Del Skrevet 2. januar 2020 Dette skriver hun bare for at hun vet at det tar fyr her i tråden tror jeg.. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 2. januar 2020 #9652 Del Skrevet 2. januar 2020 OG en uke fri hver 2. mnd? Pluss ferie? 😂😂😂 Ja millionene kommer til å rulle inn... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regine. Skrevet 2. januar 2020 #9653 Del Skrevet 2. januar 2020 Hvordan går det med Abip gjengen hennes? Er de ferdig utlært hos henne eller holder de fortsatt på? Skulle hun starte opp ny gruppe etter jul? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 2. januar 2020 #9654 Del Skrevet 2. januar 2020 1 time siden, Isild skrev: Dette skriver hun bare for at hun vet at det tar fyr her i tråden tror jeg.. Jeg tror faktisk ikke det jeg... Det har tippa helt over for dama, og det er et fascinerende, men skremmende skue å være vitne til dette i offentlige kanaler. Kunne blitt brukt som studiemateriell i visse fag. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 2. januar 2020 Populært innlegg #9655 Del Skrevet 2. januar 2020 29 minutter siden, DianaV skrev: Jeg tror faktisk ikke det jeg... Det har tippa helt over for dama, og det er et fascinerende, men skremmende skue å være vitne til dette i offentlige kanaler. Kunne blitt brukt som studiemateriell i visse fag. Jeg tror heller ikke det. Anne Brith har et enormt ego og jeg tror oppriktig at hun tror hun er slik hun forsøker å fremstille seg: Beinhard forretningskvinne med et hjerte av gull, suksesser i fleng, venner i "Friends"-kategorien (I'll be there for you), talentfulle barn som hun har loset til suksess, gjennom verdens grusomheter. Jeg ser ikke for meg at et menneske med slikt selvbilde og slikt verdenssyn driter seg ut med vilje for å skape engasjement. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. januar 2020 #9656 Del Skrevet 2. januar 2020 Jeg synes det er så trist at hun mener at verden er så ond og at så mange ikke vil henne vel. At hun ikke ser sin egen rolle i alle kontroversene? Jeg håper hun får mer ro i sjela og tro på at verden er et OK sted å være. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 2. januar 2020 #9657 Del Skrevet 2. januar 2020 (endret) Bare håper hele familien får ta del i disse reisene til utlandet.. Å isåfall må de legges til skolen sin ferie. Endret 2. januar 2020 av Aidensfield 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 2. januar 2020 #9658 Del Skrevet 2. januar 2020 2 minutter siden, Aidensfield skrev: Bare håper hele familien får ta del i disse reisene til utlandet.. Å isåfall må de legges til skolen sin ferie. Å? Her får barna fri fra skolen uansett, bare man gir beskjed. 👍🏼 Det sa rektor allerede første skoledag og der har han holdt ord. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 2. januar 2020 #9659 Del Skrevet 2. januar 2020 7 minutter siden, Lady T skrev: Å? Her får barna fri fra skolen uansett, bare man gir beskjed. 👍🏼 Det sa rektor allerede første skoledag og der har han holdt ord. Har du hørt om fraværsgrensa? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 2. januar 2020 #9660 Del Skrevet 2. januar 2020 21 minutter siden, Felis skrev: Har du hørt om fraværsgrensa? Går noen av hennes på videregående? Trodde vi snakket om barne-/ungdomsskolen her. Jeg aner ikke hvordan reglene er i Sørumsand, men her jeg bor er det ikke viktig å legge ferieturene i skolens ferier, som var det jeg siterte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg