Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

1 time siden, Aidensfield skrev:

Hun skriver i det nye blogginnlegget idag at alle som ber om å få følge henne på den private IG konto må ha bilde og fullt navn. Har ingen av delene jeg men ble godkjent iløpet av 5 min

Kjenner hun ikke de hun legger til på en privat konto da?? Trodde det var hele poenget med å ha den privat jeg? 😅 Og så trenger hun navn og bilde? Vel, jeg kommer ikke til å følge. 🙈

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Minipilla skrev:

Ti millioner? Jeg ler meg ihjel. Hun må ha noen grandiose tanker om seg selv. Nei nå bikka det fra latterlig til skremmende. 

Hun mener nok ikke i kroner. Vil bare at vi skal tro det og begynne å diskutere slik at hun når målet. Jeg tror målet er antall visninger, klikk, nedlastinger etc. Alt annet er helt urealistisk. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

Screenshot_20200102-144853.thumb.jpg.5ab0916a4bb4fc86076db6eb41ce5e2c.jpg

Greit å ha mål, men 10 millioner? Har hu drekki? Hvordan i allverden skal alle tøysefirmaene hennes dra inn ti milioner kroner på ett år? 

(hentet fra mystory på annebrithdavidsen konto) 

Bør vel egentlig være godt fornøyd med en mill også..

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Justlooking skrev:

Bør vel egentlig være godt fornøyd med en mill også..

Jeg tror ikke alle hennes firmaer skaffer henne en inntekt på en mill.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt av 2020: Whiteboard-tavla er byttet ut med papirrull.

Ikke nytt: Store drømmer, digre tall, selvskryt og muligens enda et AS.

Slik jeg tolker det skal inntjeningen til firmaene være på 10 mill. Og så skal Anne Brith privat tjene 250K, som er omtrent det samme som fjorårets årsinntekt. Damen skal på ferie til Granca, New York og Maldivene, noe som sikkert er oppnåelig dersom det er Isabel som reiser dit og facetimer Anne Brith ("det er nesten som å være der selv" Anne Brith Davidsen). 4 ganger skal hun til Mosjøen, og jeg håper for Mosjøens skyld at de stabler på beina et skikkelig opplegg når hun kommer. Ellers får de kjeft igjen. Det jeg stusser mest på er at hun skal skaffe seg hytte. Jeg ville trodd at hus med nok soverom sto øverst på lista.

Det er selvfølgelig lov å ha drømmer, og det er ingenting galt med å visualisere dem på en papirrull heller. Men det blir smått komisk når det står omtrent det samme som alle tidligere år og hun fremdeles står på stedet hvil...

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med Abip gjengen hennes? Er de ferdig utlært hos henne eller holder de fortsatt på? Skulle hun starte opp ny gruppe etter jul?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Isild skrev:

Dette skriver hun bare for at hun vet at det tar fyr her i tråden tror jeg.. 

Jeg tror faktisk ikke det jeg... Det har tippa helt over for dama, og det er et fascinerende, men skremmende skue å være vitne til dette i offentlige kanaler. Kunne blitt brukt som studiemateriell i visse fag. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så trist at hun mener at verden er så ond og at så mange ikke vil henne vel. At hun ikke ser sin egen rolle i alle kontroversene?

Jeg håper hun får mer ro i sjela og tro på at verden er et OK sted å være.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare håper hele familien får ta del i disse reisene til utlandet.. Å isåfall må de legges til skolen sin ferie. 

Endret av Aidensfield
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aidensfield skrev:

Bare håper hele familien får ta del i disse reisene til utlandet.. Å isåfall må de legges til skolen sin ferie. 

Å? Her får barna fri fra skolen uansett, bare man gir beskjed. 👍🏼 Det sa rektor allerede første skoledag og der har han holdt ord. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lady T skrev:

Å? Her får barna fri fra skolen uansett, bare man gir beskjed. 👍🏼 Det sa rektor allerede første skoledag og der har han holdt ord. 

Har du hørt om fraværsgrensa?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Felis skrev:

Har du hørt om fraværsgrensa?

Går noen av hennes på videregående? Trodde vi snakket om barne-/ungdomsskolen her. Jeg aner ikke hvordan reglene er i Sørumsand, men her jeg bor er det ikke viktig å legge ferieturene i skolens ferier, som var det jeg siterte. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...