Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rettfralevra
6 minutter siden, Regine. skrev:

Hvor er dette?

Instastory....smatting, smatting og mer smatting i mens hun filmer i ett mørkt hus 🐿

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Rettfralevra skrev:

Instastory....smatting, smatting og mer smatting i mens hun filmer i ett mørkt hus 🐿

Kan man se det uten og følge? Og i såfall hva heter insta?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden damen deler så mye fra privaten skal jeg også være litt privat her. Det er noe jeg lurer på, og det er hvordan alle de fire (tre barn og en voksen) kan ha hvert sitt soverom, når det er tre soverom i huset? Og så lurer jeg på om man kan kalle et vaskerom med innlagt do for «bad»? 

PS Hadde ikke falt meg inn å lure på slikt hvis det ikke ble brakt på banen av damen selv.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Regine. skrev:

Kan man se det uten og følge? Og i såfall hva heter insta?

Nei, kontoen er privat. Et triks for å få flere følgere. "Vil du se huset mitt?" "Da må du følge meg".

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Pust skrev:

Siden damen deler så mye fra privaten skal jeg også være litt privat her. Det er noe jeg lurer på, og det er hvordan alle de fire (tre barn og en voksen) kan ha hvert sitt soverom, når det er tre soverom i huset? Og så lurer jeg på om man kan kalle et vaskerom med innlagt do for «bad»? 

PS Hadde ikke falt meg inn å lure på slikt hvis det ikke ble brakt på banen av damen selv.

Hun har vel fire barn, selv om en av de ikke er der hele tiden. Men han må jo ha et soverom likevel.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Diamant skrev:

Nei, kontoen er privat. Et triks for å få flere følgere. "Vil du se huset mitt?" "Da må du følge meg".

Ok. Takk.

Da står jeg over.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kollontaj skrev:

Og de har fortsatt ingen sponsor på Podcasten? Dermed ingen inntekter fra den? 

Men hun skryter av at den er en kommersiell suksess. Hvordan kan hun påstå det hvis de ikke har sponsorer eller inntekter på den? 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kollontaj skrev:

Og de har fortsatt ingen sponsor på Podcasten? Dermed ingen inntekter fra den? 

Nei, og ikke tror jeg de får det heller så lenge de ikke kommer på topp 200 og har så dårlige tilbakemeldinger som de har.

1 minutt siden, Veslefrikk skrev:

Men hun skryter av at den er en kommersiell suksess. Hvordan kan hun påstå det hvis de ikke har sponsorer eller inntekter på den? 

Jeg kan ikke tenke meg at podcasten er noe annet enn et digert pengesluk. De må jo betale for å få den laget. Anne Brith nevnte noe om at de hadde veldig mange tilbakemeldinger, fler enn andre blogger, så kanskje hun tolker engasjementet som suksess?. Jeg kan ikke skjønne hvordan hun får drøssevis med dårlige tilbakemeldinger til å bli klingende mynt, men det kan hende svaret står på whiteboard-tavla. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Det er jo som det pleier å være fra den kanten. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB virker bra desperat etter følgere på den nye instagramkontoen. Lokker og lokker for å få folk over. Tror nok at en "spennende" housetour virkelig er uimotståelig.

Nei, ellers takk. Hun viste jo det aller meste av dette huset under innflytningen. 3 soverom, bad og et vaskerom med WC såvidt jeg husker. Har vel ikke vært noen utbygging eller opp-pussing siden sist?  Ønsker heller ikke å se mer eksponering av barn. Fortsatt altfor mye av dette på bedriftskontoene.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Villroses hage skrev:

AB virker bra desperat etter følgere på den nye instagramkontoen. Lokker og lokker for å få folk over. Tror nok at en "spennende" housetour virkelig er uimotståelig.

Nei, ellers takk. Hun viste jo det aller meste av dette huset under innflytningen. 3 soverom, bad og et vaskerom med WC såvidt jeg husker. Har vel ikke vært noen utbygging eller opp-pussing siden sist?  Ønsker heller ikke å se mer eksponering av barn. Fortsatt altfor mye av dette på bedriftskontoene.

Som en av følgerne på den nye instakontoen hennes kan jeg fortelle at eksponeringen av de umyndige familiemedlemmene er massiv. Housetouren viser et søtt lite hus, men jeg stusser fremdeles over antall soverom kontra antall familiemedlemmer.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår folkens. Anne Brith starter det nye året med planlegging. Whiteboard tavlen er brått blitt for liten og er nå erstattet med en rull med papir. Regner med de nye tallene er såpass lange at det tar helt av. 

Jeg veksler mellom å syns synd på henne i hennes desperate forsøk på å virke interessant og viktig, og le av hvor latterlig pinlig hun er. 

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Pust said:

Som en av følgerne på den nye instakontoen hennes kan jeg fortelle at eksponeringen av de umyndige familiemedlemmene er massiv. Housetouren viser et søtt lite hus, men jeg stusser fremdeles over antall soverom kontra antall familiemedlemmer.

Huff. Bare å holde seg langt unna denne kontoen.

Nei, altså, Anne Brith og matte... :trampe:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Pust skrev:

Har hun sagt de har vært sitt rom? På insta sier hun «Guttene sitt rom», så antar de deler rom. Og et rom til som pusses opp over garasjen, til eldste (?) gutten. Kanskje ikke soverom, men et rom med plass til spill og stæsj. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lady T said:

Har hun sagt de har vært sitt rom? På insta sier hun «Guttene sitt rom», så antar de deler rom. Og et rom til som pusses opp over garasjen, til eldste (?) gutten. Kanskje ikke soverom, men et rom med plass til spill og stæsj. 

Ja, hun har skrytt flere ganger av at alle har hver sitt rom.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lady T skrev:

Akkja. Hun har hele tiden sagt at «endelig har alle fått hvert sitt rom», men det kan jo være at det betyr noe annet enn hva jeg mener med «hvert sitt rom».

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.12.2019 den 20.50, Pust skrev:

Hun skriver i det nye blogginnlegget idag at alle som ber om å få følge henne på den private IG konto må ha bilde og fullt navn. Har ingen av delene jeg men ble godkjent iløpet av 5 min

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...