Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gådd.

De kom forresten til at han der Kåre og AB hadde fælles tippoldefar. For snart 300 år siden (jævlig lange generasjoner i den slekta, lzm - 75 år mellom hvert ledd. De greide heller ikke å regne ut at de da var firmenninger. 

Jauda. 

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir mer og mer hjernetomt. Når fokuset er meg, meg, meg blir det kanskje slik.  Bellaen må være fargeblind og mor sjøl vet jeg sannelig ikke om det er håp for. Håper hun snart får seg et mannebein før hun tørner helt.

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Felis: hyyyyyyyyyylflirer- du tar virkelig en for laget her 😂. Erre mulig at voksne (tror jeg) damer lager så mye drama om fake nails? Jeg gir meg ende over ....at kroppen skulle støte de fra seg eller om bellaen ofte slår hånda i veggen eller hva det var......klarer ikke å slutte å le......

Takk for god underholdning ❤️

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært meg til å svelge FØR jeg begynner å lese på Felis sine sammendrag... 
Kan ikke drukne pc-en med kaffe, vann eller brus🤣

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de virkelig at en lege vil skrive ut immundempende preparater fordi de falske neglene hennes detter av? Det er vel heller en god negledesigner som er det rette her. :laugh:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, loffen skrev:

Både ja og nei. Så lenge det kommer usakligheter og hets i kommentarfeltene, så hjelper det ikke at det er hundre flere saklige og velbegrunnede innlegg. De vil alltid drukne i det usaklige. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg @pøbelsara

Vi har vel også gjentatte ganger etterlyst journalistikk som har satt seg inn i kritikken, men alltid innsett at det er det ingen journalister som gjør. 

Er det fordi at de først kontakter bloggeren og da selvfølgelig får servert kommentarfeltet med hets og sjikane ? 

Jeg tror at journalister ikke tør å kritisere noen som kan dokumentere mye hets mot seg og konsekvensen da er at journalisten slutter å sette seg mer inn i saken og bloggere kan fortsette med uredeligheter, eksponering og hva det enn måtte være uten at det får konsekvenser.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle jo tro at selv folk med et minimum av journalistiske gener ville sette seg inn i «bloggproblematikken» og kritikken, særlig siden det er deres yrkesgruppe som er mest utsatt for nedskjæringer grunnet sviktende annonsesalg. Et annonsesalg som bloggere og influencere har tatt et stort jafs av. Men neida, her synser og sauser man i vei uten dekning for særlig mange av påstandene. Heldig for influencer-gjengen, da, ingen journalister tar dem seriøst nok til å sjekke fakta. Hvilke andre saker ville dette skjedd med? 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute og skal provosere litt på IG igjen...

Hvorfor skal man ikke få feste og gå i korte kjoler fordi om man har barn? lurer hun på. Og poster en haug med kleine fjortis partysnutter. Pinlig😬

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, pøbelsara skrev:

Kjære anne Brith! Man kan feste og kose seg og gå i koret kjoler så mye man orker når man har barn, så lenge barna er i trygge hender når man fester. Å legge ut vovede bilder/fyllebilder derimot, kan være belastende for barna hvis de ser dem selv, eller vennene deres ser dem. 

Derfor.

Er dette noe hun har lagt ut på den nye instagrammen sin med 18 års grense? Den med 4600 følgere? Hvordan er det mulig at ei dame med en halv million følgere har så få følgere? Det står jo ikke på innsatsen, hun reklamerer hele tiden, hun hinter, clickbaiter og provoserer i god Anne Brith-stil. Hun har til og med flyttet aktiviteten sin fra Snap og den åpne instagram-kontoen over hit, man skulle trodd at følgerne ble med på lasset?  Men enten så er de aller fleste følgerne hennes mindreårige, eller så er tallene kraftig blåst opp.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...