Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Jeg må si at jeg er spent på å følge med på barna til AB når de vokser opp. Mest på grunnlag av det som er skrevet her inne. Skal jeg tippe, så vil ikke eksponeringen AB har drevet med ha noe å si. Er det noe jeg har erfaring med, så er det at narsissister, egoister og psykopater (uten å sette en konkret diagnose på AB) stort sett får det slik de vil og oppnår det de ønsker, om det tar et helt liv å få til, eller en uke. Når barna til AB etter all sannsynlighet ender opp med å bli noe stort som jeg tror de har all mulighet til å bli, så tenker jeg at det verste de vil se om seg selv og familien deres på nettet, er oppgulpet en gjeng med damer har klint utover et lite samfunnsnyttig forum her på kvinneguiden. Tror det er på tide å legge fra seg de få steinene som er igjen og tusle rolig ut av glasshuset en del her inne sitter i (jeg kan gå i bresjen etter dette innlegget her).
Barnevernet har forøvrig saker som er langt mer tragisk enn en oppmerksomhetssyk mamma med fire barn, som bor i et sinnsykt hus og kjører en grisefet bil (Volvo XC90), å ta seg av.

Endret av Stillfaret
Kritikk fra andre brukere
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Stillfaret skrev:

Barnevernet har forøvrig saker som er langt mer tragisk enn en oppmerksomhetssyk mamma med fire barn, som bor i et sinnsykt hus og kjører en grisefet bil (Volvo XC90), å ta seg av.

Sinnsykt hus?
Grisefet bil? 
Hahahahahahahaahahahahahaha .... 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Fjugur skrev:

Sinnsykt hus?
Grisefet bil? 
Hahahahahahahaahahahahahaha .... 

Jeg antar du leste ironien i den setningen 😉

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Stillfaret skrev:

Jeg må si at jeg er spent på å følge med på barna til AB når de vokser opp. Mest på grunnlag av det som er skrevet her inne. Skal jeg tippe, så vil ikke eksponeringen AB har drevet med ha noe å si. Er det noe jeg har erfaring med, så er det at narsissister, egoister og psykopater stort sett får det slik de vil og oppnår det de ønsker, om det tar et helt liv å få til, eller en uke. Når barna til AB etter all sannsynlighet ender opp med å bli hjernekirurger, rakettforskere, vinnere av Nobels fredspris eller hva nå ABs ambisjoner er for dem, så tenker jeg at det verste de vil se om seg selv og familien deres på nettet, er oppgulpet en gjeng med damer har klint utover et lite samfunnsnyttig forum her på kvinneguiden. Tror det er på tide å legge fra seg de få steinene som er igjen og tusle rolig ut av glasshuset en del her inne sitter i (jeg kan gå i bresjen etter dette innlegget her).

La oss håpe at du ikke får det, eller hva?

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Malum skrev:

La oss håpe at du ikke får det, eller hva?

Det tror jeg bare vil bli å annse som ønsketenkning. Men ja, dessverre.

Nå var derimot ikke målet å fortsette diskusjonen rundt eksponeringen av barna, som jeg tror det råder grei enighet om at er overdrevet og til tider ekstrem. Jeg håpte kanskje noen kan tenke seg om i forhold til hva barna må finne seg i av meninger som blir ytret her inne. Jeg syns det er det tristeste med hele greien her. Selvsagt er hovedpersonen skyld i det selv, men dette forumet (meg selv inkludert nå) gjør ikke annet enn å holde bålet brennende.

Endret av Stillfaret
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
9 timer siden, Stillfaret skrev:

Jeg tenker at alle får stå til ansvar for det de skriver. 

Ellers er innlegget ditt rapportert, deler av det du skriver omkring AB er uttalelser som de fleste tar sterk avstand fra. Begynn med deg selv. 

Endret av CecilieX
Fjernet sitert innlegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, CecilieX skrev:

Jeg tenker at alle får stå til ansvar for det de skriver. 

Ellers er innlegget ditt rapportert, deler av det du skriver omkring AB er uttalelser som de fleste tar sterk avstand fra. Begynn med deg selv. 

Jeg kan se at det er mye å kalle AB narsissist eller psykopat. Det er vel det at jeg drar egoisten i henne i samme "bås" som disse mer alvorlige diagnosene og det kan jeg i aller høyeste grad beklage og være enig i at man kan ta avstand fra. Egoistisk vil jeg velge å fremdeles påstå hun er, men samtidig, la barna være utenfor samtaleemnet. Og ja, takk - jeg begynner med meg selv, har sagt mitt og takker for meg 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glasshuset jeg refererer til er vel at diskusjonen rundt eksponeringen av barn handler om å ivareta barnas ve og vel. Og jeg mener at barna har like lite godt av at moren blir diskutert opp og ned i mente her, samt barna, de og blir diskutert her inne. Vi og har et ansvar, som medmennesker. Og det ansvaret skal jeg være bevisst fra nå. Med det sagt; jeg vet ikke om dere eksponerer barna eller ikke @Felis. Fortsett å diskuter akkurat hva du vil, du er for all del underholdende. Jeg ville bare også ha en stemme og dette var min mening. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Stillfaret skrev:

Glasshuset jeg refererer til er vel at diskusjonen rundt eksponeringen av barn handler om å ivareta barnas ve og vel. Og jeg mener at barna har like lite godt av at moren blir diskutert opp og ned i mente her, samt barna, de og blir diskutert her inne. Vi og har et ansvar, som medmennesker. Og det ansvaret skal jeg være bevisst fra nå. Med det sagt; jeg vet ikke om dere eksponerer barna eller ikke @Felis. Fortsett å diskuter akkurat hva du vil, du er for all del underholdende. Jeg ville bare også ha en stemme og dette var min mening. 

Kan du fjerne/redigere innlegget ditt som omhandler konkrete barn?

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Stillfaret skrev:

Du kan ikke skrive at barna blir diskutert her uten å dokumentere det! Barna har IKKE vært diskutert!

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Stillfaret skrev:

Håper du har lest deg opp litt på hvordan bloggeren AB opptrer eller har opptrådt de siste 2-3 årene? Alle anmeldelser av andre mennesker? Hengt ut andre helt ned i 17 års alderen men fullt navn og fødselsdato på bloggen,? Sitte og si på riksdekkende tv at hun legger ned bloggen pga trusler mot ei i familien for så å masseeksponere i neste sekund.

Kan sikkert nevne mange andre kritikkverdige ting... Les deg litt opp på alle disse sidene her inne å fortell etterpå om du mener alt er helt greit 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Felis Jeg er HELT enig med deg, du skriver godt, mye bedre enn meg og jeg ønsker og at sårbare mennesker bør få et varsel. 

Jeg regner med det første innlegget mitt blir fjernet, men jeg er glad jeg klarte å sette i gang en diskusjon, som du vinkler ekstremt bra. Det er sunt og det gjør at folk tenker og igjen blir minnet på hvor viktig det er at vi er varsomme. 

For å forsvare innlegget mitt; jeg mener helt alvorlig at det ikke er på noen som helst måte umulig for barna å oppnå drømmene sine. Skaden er skjedd, jeg åpnet ballet og diskuterte ungene og jeg står for det, fordi det virker som sunne, friske og ikke minst FLINKE barn. Og jeg håper ikke damene her leser dette som hån mot dem.

Kritikken er mottatt og jeg har tatt det til meg.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Aidensfield skrev:

Håper du har lest deg opp litt på hvordan bloggeren AB opptrer eller har opptrådt de siste 2-3 årene? Alle anmeldelser av andre mennesker? Hengt ut andre helt ned i 17 års alderen men fullt navn og fødselsdato på bloggen,? Sitte og si på riksdekkende tv at hun legger ned bloggen pga trusler mot ei i familien for så å masseeksponere i neste sekund.

Kan sikkert nevne mange andre kritikkverdige ting... Les deg litt opp på alle disse sidene her inne å fortell etterpå om du mener alt er helt greit 

Joda. Har fått med meg alt. Jeg forsvarer ikke henne. Jeg ber forumet være varsomme. Inkludert meg selv. Jeg har lært meg litt å kjenne dere her, leser alt som blir skrevet og jeg er innimellom like sjokkert som dere er av meg, derfor klar melding, for det vet jeg dere får med dere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stillfaret skrev:

@Felis Jeg er HELT enig med deg, du skriver godt, mye bedre enn meg og jeg ønsker og at sårbare mennesker bør få et varsel. 

Jeg regner med det første innlegget mitt blir fjernet, men jeg er glad jeg klarte å sette i gang en diskusjon, som du vinkler ekstremt bra. Det er sunt og det gjør at folk tenker og igjen blir minnet på hvor viktig det er at vi er varsomme. 

For å forsvare innlegget mitt; jeg mener helt alvorlig at det ikke er på noen som helst måte umulig for barna å oppnå drømmene sine. Skaden er skjedd, jeg åpnet ballet og diskuterte ungene og jeg står for det, fordi det virker som sunne, friske og ikke minst FLINKE barn. Og jeg håper ikke damene her leser dette som hån mot dem.

Kritikken er mottatt og jeg har tatt det til meg.

Innlegget ditt er helt greit det, og hvis du går tilbake og trykker på "rediger" og så fjerner innholdet som spesifiserer barna, så må det ikke fjernes. Her skal det være rom for alles synspunkt, og det er mulig jeg misforsto deg da jeg tolket det som at vi måtte legge tråden død fordi Anne Brith sine barn kan bli såret av kritikken. 

Og takk for ros, det var hyggelig 😊

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte litt på podcasten når jeg trente i går og tok rådet som AB ga (skrudde den rett av igjen). Absolutt ikke noe som er verdt å få med seg. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...