Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

4 timer siden, maia my skrev:

Når ble det tilat og filme andres unger!!! Ikke greit.

Høres ut som du kjenner henne og foreldrene til de andre barna siden du vet at hun ikke har fått tillatelse. 
Er det ikke mer ryddig da at du tar det direkte med de det gjelder og ikke skrive det på et forum  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Altså, tror hun virkelig at alle andre er såå interessert i ungene hennes? 

Dét har hun visst trodd like lenge som hun har blogget om annet enn kaker...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Viking-girl skrev:

Dét har hun visst trodd like lenge som hun har blogget om annet enn kaker...

Haha. Jeg går nok glipp av mange av snapene hennes, fordi jeg ikke gidder å se snuttene av disse, for meg, helt gjennomsnittlige barna. Orker ikke å følge henne fast, nettopp pga dem.

Endret av Ranunkelen
Rettet skriveleif
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Caroline91 skrev:

Veldig merkelig at en 7 åring (han e sju aur!) liksom skal påpeke at det er eik på dørene i bilen deres. 😅

Children learn what they live😉 Så eplet faller nok ikke så langt fra stammen

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Swell skrev:

Høres ut som du kjenner henne og foreldrene til de andre barna siden du vet at hun ikke har fått tillatelse. 
Er det ikke mer ryddig da at du tar det direkte med de det gjelder og ikke skrive det på et forum  

Nei kjenner ikke foreldrene .... men ble bare litt småfrustrert av at hun filmer andres unger.... syns det i seg selv er sterkt kritikkverdig av hu...🤔🤪😅

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Swell skrev:

Har selv barn som har vært med på skole og idrett i noen år.. Tror nesten jeg har til gode å se foreldre legge ut bilder, IG og snapchat fra arrangemang via skole og idrett. Blir det lagt ut så er det på skolen eller klubbens lukkede konto. 

Det er en uting at det skal filmes over en lav sko og legges ut for alle. I klubben her har vi faktisk ett barn som ikke skal filmes og vises frem å da bør folk tenke over det de gjør 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, maia my skrev:

Nei kjenner ikke foreldrene .... men ble bare litt småfrustrert av at hun filmer andres unger.... syns det i seg selv er sterkt kritikkverdig av hu...🤔🤪😅

Men hvis du ikke vet om hun har fått tillatelse av de foreldrene så blir det litt rart at du syns det er kritikkverdig av AB. 
Hva tenker du hvis du visste at hun hadde fått lov til å legge ut bildene? Er det bare AB da som du fortsatt syns opptrer kritikkverdig? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Swell skrev:

Men hvis du ikke vet om hun har fått tillatelse av de foreldrene så blir det litt rart at du syns det er kritikkverdig av AB. 
Hva tenker du hvis du visste at hun hadde fått lov til å legge ut bildene? Er det bare AB da som du fortsatt syns opptrer kritikkverdig? 

Om hun har innhentet lov av alle barna sine foreldre i koret og alle foreldre til de som går på de forskjellige lagene inne klubben i cheerleading så er så klart dette elt greit. Da samtykker disse til at det er lov

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Brith snappet en masse fra en stor cheerleading-konkurranse i november. Det ble bl.a lagt ut flere snapper av laget til datteren til en venninne av meg, og de ante ingenting om det. Så nei, jeg tror nok ikke AB har for vane å spørre før hun publiserer.

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Malum skrev:

Anne Brith snappet en masse fra en stor cheerleading-konkurranse i november. Det ble bl.a lagt ut flere snapper av laget til datteren til en venninne av meg, og de ante ingenting om det. Så nei, jeg tror nok ikke AB har for vane å spørre før hun publiserer.

Hun pleier jo og legge ut fra alle disse konkurransene  og i tillegg tok hun med tv2 og bloggeren dit 2 år tilbake. Nå kan det jo hende hun hadde fått klarsignal fra klubben på dette 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Swell skrev:

Det kunne hun ha løst enkelt ved å skrive "publisert med tillatelse fra Navn Navnesen".

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aidensfield skrev:

Hun pleier jo og legge ut fra alle disse konkurransene  og i tillegg tok hun med tv2 og bloggeren dit 2 år tilbake. Nå kan det jo hende hun hadde fått klarsignal fra klubben på dette 

Da synes jeg det er bittelitt rart at hverken utøver eller mor hadde hørt noe om det.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, Malum skrev:

Da synes jeg det er bittelitt rart at hverken utøver eller mor hadde hørt noe om det.

Hvilken utøver å hvilken mor? Tror ikke jeg skjønte hva du mente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aidensfield skrev:

Hvilken utøver å hvilken mor? Tror ikke jeg skjønte hva du mente

Jeg gikk ut ifra at du snakket om konkurransen i november som jeg nevnte. Misforsto deg der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en uting og etisk uforsvarlig at enkelte foreldre holder på slik Anne Brith gjør. Selv om det har seg slik at samtlige foreldre har sagt at det er greit at hun legger ut bilder og videoer, er det fremdeles overtramp med tanke på barnas rett til å bestemme over sin egen nettidentitet. De fleste av de barna jeg så på de videoene var svært unge og neppe i stand til å reflektere over at de ble eksponert for potensielt tusenvis av helt fremmede mennesker. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...