Gjest Bloodymary Skrevet 14. desember 2019 #9521 Del Skrevet 14. desember 2019 1 minutt siden, commeilfaut skrev: Synes jeg også. En mellomting mellom Mor Teresa og Kim Kardashian. Men jeg synes ikke dette er stedet for å diskutere hennes person, det er forretningsdriften og hennes profesjonelle, offentlige virksomhet som skal diskuteres. Javel. Jeg har ikke peiling på forretningsdriften hennes. Trodde hun var en fattig alenemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest commeilfaut Skrevet 14. desember 2019 #9522 Del Skrevet 14. desember 2019 1 minutt siden, Bloodymary skrev: en fattig alenemor. Slutt med alt dette hatet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloodymary Skrevet 14. desember 2019 #9523 Del Skrevet 14. desember 2019 Akkurat nå, commeilfaut skrev: Slutt med alt dette hatet! Jeg hater henne absolutt ikke. Jeg prøvde være støttende. Jeg syns utelukkende hun virker som en bra dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 14. desember 2019 #9524 Del Skrevet 14. desember 2019 13 minutter siden, Bloodymary skrev: Jeg hater henne absolutt ikke. Jeg prøvde være støttende. Jeg syns utelukkende hun virker som en bra dame. https://bloggomtoppbloggere.com/2019/03/05/hatet/ Seriøst? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloodymary Skrevet 14. desember 2019 #9525 Del Skrevet 14. desember 2019 2 minutter siden, DianaV skrev: https://bloggomtoppbloggere.com/2019/03/05/hatet/ Seriøst? Jeg beklager dersom jeg har såret noen. Følger ikke med i noen debatt rundt henne men kjenner henne som sagt bare via chatting privat. Og der har jeg bare gode inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 14. desember 2019 #9526 Del Skrevet 14. desember 2019 31 minutter siden, Bloodymary skrev: Javel. Jeg har ikke peiling på forretningsdriften hennes. Trodde hun var en fattig alenemor. Anne Brith har chattet med deg og fortalt at hun er fattig alenemor? Nylig? 🤔 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 14. desember 2019 #9527 Del Skrevet 14. desember 2019 18 minutter siden, Bloodymary skrev: Jeg beklager dersom jeg har såret noen. Følger ikke med i noen debatt rundt henne men kjenner henne som sagt bare via chatting privat. Og der har jeg bare gode inntrykk. Jeg hadde passa litt på hvis jeg var deg, mtp kommunikasjon med AB. Bare sier det. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloodymary Skrevet 14. desember 2019 #9528 Del Skrevet 14. desember 2019 2 minutter siden, DianaV skrev: Jeg hadde passa litt på hvis jeg var deg, mtp kommunikasjon med AB. Bare sier det. Har ingen kontakt med henne nå, dette er lenge siden. Forstår ingenting nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 14. desember 2019 #9529 Del Skrevet 14. desember 2019 40 minutter siden, commeilfaut skrev: Slutt med alt dette hatet! Hun er da ikke fattig? Hun har hus og fet bil og mange AS! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloodymary Skrevet 14. desember 2019 #9530 Del Skrevet 14. desember 2019 10 minutter siden, Vipser skrev: Anne Brith har chattet med deg og fortalt at hun er fattig alenemor? Nylig? 🤔 Nei dette er lenge siden. Jeg forstår som sagt ingenting så beklager dersom jeg fornærmet noen. Jeg har ikke all kunnskap jeg bare hadde en positiv erfaring med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bypass Skrevet 14. desember 2019 #9531 Del Skrevet 14. desember 2019 På 13.12.2019 den 10.45, Cessa74 skrev: Skulle gjerne sett dokumentasjon på at hun har 500 000 seere pr døgn -det tviler jeg sterkt på. Det betur jo en tiendel av norges befolkning.. Hun blåser opp tallene -både på snap og podcast og det er ren SVINDEL. Trolig har hun rundt 60 000-70 000 pr døgn på snap -som i AB sitt hode blir 500 000 UNIKE tittere pr uke... Som er ren løgn. Det er de samme som følger henne på daglig basis -innimellom en ekstra titter som ser av nysjerrighet, men allikevel.. Men det er bare din synsing og spekulasjoner. Du kan ikke vite om hun lyver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadiahagen Skrevet 14. desember 2019 #9532 Del Skrevet 14. desember 2019 2 timer siden, Bloodymary skrev: Nei dette er lenge siden. Jeg forstår som sagt ingenting så beklager dersom jeg fornærmet noen. Jeg har ikke all kunnskap jeg bare hadde en positiv erfaring med henne. Jeg tror ikke folk blir fornærmet her inne, men de aller fleste vet hva som har foregått over tid, og at det finnes andre sider en bare AB sin. Jeg må bare innrømme at jeg har støttet AB i denne tråden her, men etter som jeg leser , ser fakta over ting som har skjedd så skjønner jeg folkene her inne mer og mer. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. desember 2019 #9533 Del Skrevet 14. desember 2019 2 timer siden, Bypass skrev: Men det er bare din synsing og spekulasjoner. Du kan ikke vite om hun lyver. Det er komplett usannsynlig at det er 500 000 unike brukere det er snakk om. Men hun må gjerne underbygge tallene sine. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 14. desember 2019 #9534 Del Skrevet 14. desember 2019 Det er svært lite sannsynlig at en halv million av Norges fem millioners innbyggere følger AB på Snap! Som sagt før, AB kan ikke regne. Hvertfall skjønner hun ikke antall visninger og følgere 🙄 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jonas Bie Skrevet 14. desember 2019 #9535 Del Skrevet 14. desember 2019 Jeg tenker den nye Instagramkontoen hun har opprettet (etter påtrykk fra fansen, og med heftig reklame på Snap) sier sitt. Der skal hennes nordnorske humor og lynne komme frem. NB Aldersgrense 18 år! På fem dager er tallet på følgere 2436.Tenker at hadde hun hatt denne enorme følgermassen på snap og podcast, ville tallet vært adskillig høyere. Ikke er det særlig aktivitet der heller, utover at hun lånte datterens trener, og strevet og skrevet en hel dag med ham, for å komme ned i spagat. Det gikk ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 14. desember 2019 #9536 Del Skrevet 14. desember 2019 40 minutter siden, Viking-girl skrev: Det er svært lite sannsynlig at en halv million av Norges fem millioners innbyggere følger AB på Snap! Som sagt før, AB kan ikke regne. Hvertfall skjønner hun ikke antall visninger og følgere 🙄 Statistikk fra nov-19 er at det er ca 2.5 mill norske snapkontoer. Lite troverdig at AB da har 500 000 unike følgere i mnd. Utrolig naivt hvis noen faktisk tror på det! Men mer problematisk er jo all reklame hun trykker ut hver dag. Hvis skatteberegningen skal styres av hva Fru snapdronning selv rapporterer inn, så tror jeg den norske stat går glipp av mye penger. Hun reklamerer jo omtrent daglig for spraytan, skjønnhetsbehandlinger, kremer, veterinær, hotelspons osv osv. Håper det er slik at alle som sponser en "influencer" må rapportere inn. Ingen spons er gratis -kun med heftig rabatt. Dvs at hver gang hun reklamerer for noe spons, så må hun legge av ca 30% av verdien. Håper hun har lært nå da, så ikke det blir ny rettsak mot staten/skatteetaten.. (men har mine tvil..) 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 14. desember 2019 #9537 Del Skrevet 14. desember 2019 10 minutter siden, Cessa74 skrev: Statistikk fra nov-19 er at det er ca 2.5 mill norske snapkontoer. Lite troverdig at AB da har 500 000 unike følgere i mnd. Utrolig naivt hvis noen faktisk tror på det! Men mer problematisk er jo all reklame hun trykker ut hver dag. Hvis skatteberegningen skal styres av hva Fru snapdronning selv rapporterer inn, så tror jeg den norske stat går glipp av mye penger. Hun reklamerer jo omtrent daglig for spraytan, skjønnhetsbehandlinger, kremer, veterinær, hotelspons osv osv. Håper det er slik at alle som sponser en "influencer" må rapportere inn. Ingen spons er gratis -kun med heftig rabatt. Dvs at hver gang hun reklamerer for noe spons, så må hun legge av ca 30% av verdien. Håper hun har lært nå da, så ikke det blir ny rettsak mot staten/skatteetaten.. (men har mine tvil..) Ja, her burde det bli satt et bokettersyn jo før jo bedre, for hvis ikke så kan en ny skattesmell komme fortere enn hun selv klarer å innse eller forstå, og hvorvidt de som AB får spons av eller reklamerer for virkelig rapporterer det inn finner jeg tvilsomt 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 15. desember 2019 #9538 Del Skrevet 15. desember 2019 Mon tro hvorfor AB ikke fikk være med på Bakeoff med Funkygine? Jessheim og Sørumsand er ganske nærme, samt at de er med i samme TV-program... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 15. desember 2019 #9539 Del Skrevet 15. desember 2019 (endret) ABD bruker yngstemann sin opptreden i kirka til å få flere følgere på sin «private» instakonto..lavmål.. Endret 15. desember 2019 av Ellenn 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maia my Skrevet 15. desember 2019 #9540 Del Skrevet 15. desember 2019 Når ble det tilat og filme andres unger!!! Ikke greit. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg