Rev. Revenge Skrevet 1. desember 2019 #9401 Del Skrevet 1. desember 2019 3 minutter siden, fotballjenta skrev: Joa, man SKAL være stolt av hva man har fått til! Men det er noe med måten hun gjør det på, når vi vet at det meste er et stort og luftig luftslott! Enig😊 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 1. desember 2019 #9402 Del Skrevet 1. desember 2019 Jeg liker barn og syns de er sjarmerende. Men hvem i all verden finner det interessant å høre på et barn synge i x-antall videoer på story?! Sånn bortsett fra foreldre og besteforeldre. Og skjermingen ja. Bakdelen med å være «kjendis» er jo at all er dokumentert og lett å finne tilbake til. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 1. desember 2019 Populært innlegg #9403 Del Skrevet 1. desember 2019 Huff. Det er så tragisk - hun fikk hele medienorge til å tro på den tåredryppende fortellingen om hvordan barna skulle skjermes - og så holder hun på verre enn noen gang. Det er himla ugreit. 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 1. desember 2019 #9404 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) Slettet... Bare sjokkert over hva jeg har sett på snapchat idag. Endret 1. desember 2019 av DianaV 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 1. desember 2019 #9405 Del Skrevet 1. desember 2019 Jeg blir flau 🙈 Av hele opplegget... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleur Delacour Skrevet 1. desember 2019 #9406 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) Jeg antar målet hennes er å sjokkere og provosere. Så får hun kritiske kommentarer som hun kan høste sympati med; «stakkars meg så slemme ting folk sier». Så går det i en evig runddans... Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 2. desember 2019 av Måne Rampelyset 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lady T Skrevet 2. desember 2019 Populært innlegg #9407 Del Skrevet 2. desember 2019 Fra Anne Briths Story på insta/snap. Så trenger ingen flere gi henne klikk... (hva tenker hun med som legger ut noe sånt?🙈) 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stargaze Skrevet 2. desember 2019 Populært innlegg #9408 Del Skrevet 2. desember 2019 Det varsles jordskjelv på bloggerne🙄 Noen burde beskyttes mot seg selv. Den oppførselen vi ser nå (igjen) er veeeldig lite moden og reflektert.. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg yamask Skrevet 2. desember 2019 Populært innlegg #9409 Del Skrevet 2. desember 2019 (endret) Noen ganger føler jeg meg litt dum og teit som engasjerer meg så mye i en fremmed dame jeg følger på snapchat, men hun går så til grader over streken nesten hver eneste dag at jeg ikke klarer la være å bli provosert. Hadde hun ikke hatt barn hadde jeg ikke brydd meg (driter i andre «influensere»), men jeg syns at det AB gjør mot barna sine er direkte grovt. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 2. desember 2019 av Måne Rampelyset 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg DianaV Skrevet 2. desember 2019 Populært innlegg #9410 Del Skrevet 2. desember 2019 Det er ikke lov å skrive hva AB er her inne, men jeg tror mange forstår. Hun har sterke narsissistiske trekk og er ekstremt manipulerende. Det er bare hun som teller, og hun får enda mer oppmerksomhet gjennom å eksponere og utnytte andre. Jeg er veldig glad jeg ikke har den dama i livet mitt, og syns veldig synd på alle de involverte. Det er skremmende, og det har det vært en god stund. Sånn som hun får holde på er både skadelig og totalt uansvarlig, og jeg fatter ikke at det ikke går an å gjøre noe med det? 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 2. desember 2019 #9411 Del Skrevet 2. desember 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minipilla Skrevet 2. desember 2019 Populært innlegg #9412 Del Skrevet 2. desember 2019 Oooooo det varsles jordskjelv! Hvis det blir i nærheten av de forrige jordskjelvet hennes tror jeg ikke vi har mye å frykte. Det kunne vel knapt kalles en krusning på vannet en vindstille dag. Hun er så patetisk at man nesten ikke vet hvilken fot man skal stå på. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 2. desember 2019 #9413 Del Skrevet 2. desember 2019 Ramla innom snapen hennar, var det CBE som poserte for kamera som vart snappa der? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 2. desember 2019 Populært innlegg #9414 Del Skrevet 2. desember 2019 Det annonserte jordskjelv nr 2 er vel bare en måte å hausse opp seg selv på. Enig i at her er det narsissistiske trekk så det holder. Når en dame midt i førtiåra melder at hun må velge mellom kake og k** har hun vel nådd den ytterste bunnen. Det eneste som betyr noe er å bli kjendis, spiller ingen rolle på hvilken måte eller hvem det går ut over. Det er visst ingen hjemme i mors samvittighet, hun overgår dessverre alt på sin desperate vei. 👎👎👎 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 2. desember 2019 Populært innlegg #9415 Del Skrevet 2. desember 2019 Og nei -jeg lurer virkelig ikke på om hun valgte kake eller kuk. Men på tide at dama tar seg sammen og begynner å oppføre seg som en 4 barnsmamma i 40 årene, ikke prøve å være lik paradise venninnene.. Det er bare så harry at jeg har ikke ord. Hvem prøver hun å imponere her egentlig?? Ikke akkurat god strategi om hun leter etter "drømmemannen" Jævlig vulgært egentlig.. 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 3. desember 2019 Populært innlegg #9416 Del Skrevet 3. desember 2019 Så jeg kan glede meg til et nytt jordskjelv på torsdag, er det slik å forstå? Jeg skal holde meg fast og rapportere hvis jeg overlever! De eneste som har klart å lage en liten krusning i jordoverflaten den siste tiden er vel Henrikelfmortensen og Mette Ask, og det var kun følbart på Sørumsand Og jeg tror ikke Anne Brith tar dette offentlig, for hennes del er det best om det dør ut, men jeg tror ikke hun får den drømmen oppfylt... Uansett hvor håpløst kjedelig innholdet i podcasten er, så foretrekker jeg det fremfor den massive utleveringen vi har vært vitne til, men jeg tror ikke vi unngår det. Erfaringsmessig går Anne Brith rett i trassalderen hvis hun får kritikk for eksponering av barn og da pøser hun på med mer av det samme, for det er HENNES unger og de bestemmer HUN over! Selv om slik massiv utlevering Anne Brith driver med er omtalt i Barnekonvensjonen, tolker Anne Brith det dit hen at det ikke er ulovlig, fordi ingen har blitt straffet. Nå har det kommet en dom på området, og jeg håper det åpner for at flere kan straffes, for Anne Brith er beviset på at slike reaksjoner fra rettsvesenet er tvingende nødvendig! Jeg tror oppriktig at intensjonen hennes da hun startet med podcasten var å prate om grunderlivet. Hun hadde nok sett for seg at deltakerne skulle gjøre suksess, tallene på whiteboard-tavla var klare i sin tale 😂 Men de fleste står på stedet hvil, noen har trukket seg og den eneste som hadde potensiale har snudd seg mot henne. Det eneste Anne Brith har fullført her i livet er fire svangerskap, og det bruker hun for hva det er verdt (ikke spekulasjoner, finn ett prosjekt hun kom i mål med) Det er lett å sitte på et anonymt forum som Kvinneguiden og skrive at man håper at noen reagerer. Til og med riste litt på hodet av tafattheten til folk som ikke stiller opp for de barna. Men hvis dere går i dere selv og kjenner etter, hadde dere turt? Hun finner deg, tro meg! GDPR, personvern og lovnader om anonymitet er ingenting verdt når det kommer til Anne Brith. Hun må ha en fantastisk overtalelsesevne og hun er åpen på at hun bruker hacker. Hun har sporet opp folk fra KG, fra Facebook, hun har fått navnet på kritikere både fra samarbeidspartnerne sine og fra skolen til barna, og mest skremmende: På side 212 i boka si skriver hun at Barnevernet på Sørumsand røpet navnet på en som hadde sendt bekymringsmelding. Plutselig en dag ringte Barnevernet. Jeg forsto ingenting. De hadde fått en bekymringsmelding fra min "sjelevenn". Jeg kunne ikke tro det, hun hadde altså kontaktet Barnevernet fordi hun var bekymret for hvordan mine barn hadde det ... Det ble ingen undersøkelse fra Barnevernet. Saken ble henlagt umiddelbart ... Barnevernet oppfordret meg til å anmelde avsender. Der har dere Barnevernet på Sørumsand, altså... Tenk deg at du da står i følgende storm. Du får en telefon fra en rasende Anne Brith, som truer deg, hun truer barna dine, hun ringer arbeidsgiveren din og sprer løgner om deg, hun invaderer privatlivet ditt og henger deg ut på sosiale medier (eller i bokform) og hun anmelder deg. Kanskje får du et brev fra Elden i tillegg. Er det verdt det? Er det verdt å utsette din egen familie for? Kanskje ikke så rart at de rundt henne sitter stille i båten? 88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 3. desember 2019 #9417 Del Skrevet 3. desember 2019 1 time siden, Felis skrev: Så jeg kan glede meg til et nytt jordskjelv på torsdag, er det slik å forstå? Jeg skal holde meg fast og rapportere hvis jeg overlever! De eneste som har klart å lage en liten krusning i jordoverflaten den siste tiden er vel Henrikelfmortensen og Mette Ask, og det var kun følbart på Sørumsand Og jeg tror ikke Anne Brith tar dette offentlig, for hennes del er det best om det dør ut, men jeg tror ikke hun får den drømmen oppfylt... Uansett hvor håpløst kjedelig innholdet i podcasten er, så foretrekker jeg det fremfor den massive utleveringen vi har vært vitne til, men jeg tror ikke vi unngår det. Erfaringsmessig går Anne Brith rett i trassalderen hvis hun får kritikk for eksponering av barn og da pøser hun på med mer av det samme, for det er HENNES unger og de bestemmer HUN over! Selv om slik massiv utlevering Anne Brith driver med er omtalt i Barnekonvensjonen, tolker Anne Brith det dit hen at det ikke er ulovlig, fordi ingen har blitt straffet. Nå har det kommet en dom på området, og jeg håper det åpner for at flere kan straffes, for Anne Brith er beviset på at slike reaksjoner fra rettsvesenet er tvingende nødvendig! Jeg tror oppriktig at intensjonen hennes da hun startet med podcasten var å prate om grunderlivet. Hun hadde nok sett for seg at deltakerne skulle gjøre suksess, tallene på whiteboard-tavla var klare i sin tale 😂 Men de fleste står på stedet hvil, noen har trukket seg og den eneste som hadde potensiale har snudd seg mot henne. Det eneste Anne Brith har fullført her i livet er fire svangerskap, og det bruker hun for hva det er verdt (ikke spekulasjoner, finn ett prosjekt hun kom i mål med) Det er lett å sitte på et anonymt forum som Kvinneguiden og skrive at man håper at noen reagerer. Til og med riste litt på hodet av tafattheten til folk som ikke stiller opp for de barna. Men hvis dere går i dere selv og kjenner etter, hadde dere turt? Hun finner deg, tro meg! GDPR, personvern og lovnader om anonymitet er ingenting verdt når det kommer til Anne Brith. Hun må ha en fantastisk overtalelsesevne og hun er åpen på at hun bruker hacker. Hun har sporet opp folk fra KG, fra Facebook, hun har fått navnet på kritikere både fra samarbeidspartnerne sine og fra skolen til barna, og mest skremmende: På side 212 i boka si skriver hun at Barnevernet på Sørumsand røpet navnet på en som hadde sendt bekymringsmelding. Plutselig en dag ringte Barnevernet. Jeg forsto ingenting. De hadde fått en bekymringsmelding fra min "sjelevenn". Jeg kunne ikke tro det, hun hadde altså kontaktet Barnevernet fordi hun var bekymret for hvordan mine barn hadde det ... Det ble ingen undersøkelse fra Barnevernet. Saken ble henlagt umiddelbart ... Barnevernet oppfordret meg til å anmelde avsender. Der har dere Barnevernet på Sørumsand, altså... Tenk deg at du da står i følgende storm. Du får en telefon fra en rasende Anne Brith, som truer deg, hun truer barna dine, hun ringer arbeidsgiveren din og sprer løgner om deg, hun invaderer privatlivet ditt og henger deg ut på sosiale medier (eller i bokform) og hun anmelder deg. Kanskje får du et brev fra Elden i tillegg. Er det verdt det? Er det verdt å utsette din egen familie for? Kanskje ikke så rart at de rundt henne sitter stille i båten? Men Barnevernet forteller jo ikke hvem som sender inn bekymringsmelding? Det har de da taushetsplikt om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 3. desember 2019 #9418 Del Skrevet 3. desember 2019 2 minutter siden, Lille_Krokodille skrev: Men Barnevernet forteller jo ikke hvem som sender inn bekymringsmelding? Det har de da taushetsplikt om? Og de har plikt til å følge opp en bekymringsmelding, kan ikke henlegge den etter en tlf samtale. Det er noe som ikke stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 3. desember 2019 #9419 Del Skrevet 3. desember 2019 2 minutter siden, Lille_Krokodille skrev: Men Barnevernet forteller jo ikke hvem som sender inn bekymringsmelding? Det har de da taushetsplikt om? Det har de, og hun juger nok så hun tror det selv.. Tror ikke et sekund på at de røpet hvem som sendte bekymringsmelding eller at de oppfordret henne til og anmelde personen . 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 3. desember 2019 #9420 Del Skrevet 3. desember 2019 1 minutt siden, Sh999 skrev: Det har de, og hun juger nok så hun tror det selv.. Tror ikke et sekund på at de røpet hvem som sendte bekymringsmelding eller at de oppfordret henne til og anmelde personen . Nei, her snakker faktisk Anne Brith sant. Hun går langt i å identifisere "sjelevennen" i boken, så det er ikke tvil om at hun kjenner navnet. At Barnevernet oppfordret til anmeldelse av avsender håper jeg er løgn. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg