Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sett fnisende AB i musekort glitterkjole sammen med en gjeng ungjenter i en middag hvor «desserten» var en fjortisaktig drikkelek, etterfulgt av en tur i karaoketaxi (herregud 🙈). Grøftefyll, derimot, som noen beskriver her, det kan jeg virkelig ikke si å ha sett, altså. Rett skal være rett, også kan man jo mene hva man vil om resten.

Endret av Malum
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nina1975
På 16.11.2019 den 19.25, fotballjenta skrev:

Er det bare jeg som ser ironien i dette? 129 følgere til en lukket konto, laget av hun som skal lære andre hvordan få mange følgere? Hun får det jo ikke til selv engang! I tillegg til skrivefeil selvfølgelig. 

E77D6193-9EE0-4F91-8F7A-C7B6DEF528F6.jpeg

På 16.11.2019 den 20.09, Den røde fare skrev:

Den teksten minner meg om noe Your Mind kunne skrevet🙈😂

Your mind har 982 followers, kanskje hun har noe å lære derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på noe; Hvordan kan skatteetaten og forbrukertilsynet følge opp reklameinntekter og skattepliktig spons når hun kun bruker snap som kanal? Har tenkt en stund at det umulig kan være en god deal for annonsører når reklamen består av en 10 sekunders snap et par ganger? Men det er klart at om det ikke blir mulig å føre ettersyn på alt av spons og reklame fordi det foregår kun på snap -da vil jo AB lett kunne "glemme" å føre opp endel goder. Hun reklamerer jo på daglig basis for spraytan, hårekstension, vippe-ekstension, div behandlinger, neglesalonger, produkter, klær og hotellopphold for å nevne noe. Goder, behandlinger, opplevelser og produkter hun SKAL føre opp og skatte av. Skulle likt å vite hvordan skatteetaten følger opp dette så "influencere" ikke slipper unna det som de lovmessig faktisk skal skatte av..??

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cessa74 skrev:

Kom til å tenke på noe; Hvordan kan skatteetaten og forbrukertilsynet følge opp reklameinntekter og skattepliktig spons når hun kun bruker snap som kanal? Har tenkt en stund at det umulig kan være en god deal for annonsører når reklamen består av en 10 sekunders snap et par ganger? Men det er klart at om det ikke blir mulig å føre ettersyn på alt av spons og reklame fordi det foregår kun på snap -da vil jo AB lett kunne "glemme" å føre opp endel goder. Hun reklamerer jo på daglig basis for spraytan, hårekstension, vippe-ekstension, div behandlinger, neglesalonger, produkter, klær og hotellopphold for å nevne noe. Goder, behandlinger, opplevelser og produkter hun SKAL føre opp og skatte av. Skulle likt å vite hvordan skatteetaten følger opp dette så "influencere" ikke slipper unna det som de lovmessig faktisk skal skatte av..??

Rekner med bedriftene som betaler sponsavtaler må rapportere det inn til skatteetaten. F.eks ellos må rapportere inn at de har en sponsavtale med henne.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cessa74 skrev:

Skal ikke uttale meg om Skatteetaten følger med på de mer flyktige sosiale medier, men vi vet at f.eks Forbrukerombudet har ført aktiv kontroll med instastory over enkelte perioder. Så noen myndighetsinstanser er klar over problemstillingen.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Flettfrid skrev:

Rekner med bedriftene som betaler sponsavtaler må rapportere det inn til skatteetaten. F.eks ellos må rapportere inn at de har en sponsavtale med henne.

Større aktører gjør nok det, men slike samarbeidspartnere har Anne Brith få igjen av. I stedet går det i skjønnhetsbehandlinger. På Spraytanhuset koster det 199 å bli oransje brun, og jeg tipper de har råd til å spraye Anne Brith uten å føre opp dette i regnskapet. Om hun får betalt ved siden av brunfargen vet jeg ikke, men i så fall regner jeg med at hun fører det opp, siden Spraytanhuset må føre det opp på sin side. De har ikke kjempebra tall de heller, selv om de har noe bedre likviditet enn Anne Brith AS. https://www.proff.no/selskap/spraytanhuset-as/oslo/kroppspleie-og-fysisk-velvære/IF3VCFF10P5/

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Kollontaj skrev:

Og dette selger de til annonsører? Det er jo helt hysterisk dårlig. 

De har ingen annonsører, forståelig nok.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh,  @Felis 😂🤣! Etter denne innsatsen, og spot-on (🤣) sidebemerkninger fortjener du virkelig en god juleferie.   Podkast-snekrene (!), derimot, burde skamme seg! Bare skammelig  for det ene å drite ut seg selv på so-me når man har barn, og spesielt barn i en sårbar alder. For det andre utilgivelig å dele personlige detaljer om egne, forsvarsløse barn i offentlige kanaler. Står ikke mye ære i og være medutgiver til dette på alle måter grusomme produktet heller.

Endret av Villroses hage
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...