Justlooking Skrevet 15. november 2019 #9261 Del Skrevet 15. november 2019 5 timer siden, TheTeen skrev: HenrikElfMortensen tar opp måten AB har drevet business på. Anbefales å sjekke ut, ligger i highligtes på Instagram. Spent på hva hun har tenkt til å svare! Sorry fra en som ikke har Instagram og ikke fant highlights, hva sier han der? 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 15. november 2019 #9262 Del Skrevet 15. november 2019 1 time siden, Justlooking skrev: Sorry fra en som ikke har Instagram og ikke fant highlights, hva sier han der? 😊 Anbefaler instagram! Det er alt for krevende å gjengi. Du trenger ikke følge vedkommende. Så du har et valg selv. Sorry? Not sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 15. november 2019 Populært innlegg #9263 Del Skrevet 15. november 2019 (endret) 1 time siden, Justlooking skrev: Sorry fra en som ikke har Instagram og ikke fant highlights, hva sier han der? 😊 Jeg tror ikke det er lov å gjengi, siden det inneholder ord som "svindel" og juks. Men i korte trekk gjør han det klart at det Anne Brith lover, ikke er mulig å oppnå. Man kan ikke få 1000 nye følgere i måneden, eller i uka som hun først lovte, hun kan ikke hjelpe noen å "leve av drømmen", eller bli "den neste store", for det fungerer ikke sånn. Og hun sitter i hvertfall ikke på kompetanse som kan hjelpe noen som at hun ikke lykkes selv. Videre antyder han at det er bakgrunnen for kjøpte følgere og likes på Anne Brith og ABIPere sin instagram, men her må jeg få skyte inn at Anne Brith har en helt annen forklaring på dette, slik at dette ikke blir tolket som spekulasjoner. Han anbefaler alle som vurderer influenser-programet hennes å ta en titt på regnskapet til firmaene hennes og spørre seg selv hvorfor hun selger en tjeneste hun ikke kan levere. Anne Brith sender han deretter en usedvanlig hyggelig melding, hvor hun viser til at de begge er fra Mosjøen, at de har felles venner og at ett av barna hennes ville elsket han. Hun legger også med et bilde av nevnte barn med et prideflagg, men ber han ikke poste bildet på sine sosiale medier. Henrik svarer at det selvfølgelig aldri ville falt han inn å legge ut bilde av et barn på Instagram (touché). Jeg aner forresten ingenting om Henriks legning, men noe sier meg at Anne Brith gjør det. Hun kommer med denne forklaringen på hvorfor hun plutselig har fått masse falske likes og forsikrer han om at hun aldri ville jukset (ups, der brukte jeg visst det ordet, men det kom fra Anne Brith). Henrik biter ikke på smisken og hevder at han står for hvert ord. Han legger til at han bekymrer seg for at (den umerkede) reklamen henvender seg til unge mennesker og at flere som er åpne om psykiske utfordringer også er kontaktet. Han legger også med screenshots fra en deltaker i influencerprogrammet som er veldig fornøyd. Meldingen hennes starter forbausende likt som Anne Brith, altså med smisk, men hovedbudskapet er at kurset er fantastisk og ikke minst billig, i forhold til hva man får (som er ingen ting, i følge Henrik). Tilfeldigvis reklamerte Anne Brith for en deltaker på ABIP, som er fra samme sted som den anonymiserte melderen og som har akkurat samme skrivemåte, samme kveld. Jeg skal ikke si at reklamen for bloggen i Anne Briths kanaler var premie for å sende meldingen, for det ville vært spekulasjon, men det skjer ikke ofte at hun "løfter andre frem" som hun bruker å hevde. Henrik har også fått en melding fra en tidligere deltaker som ikke er fullt så fornøyd. Hun skriver at hun ble ringt opp av Anne Brith og invitert med i det første kurset hun kjørte. Hun måtte betale 4000 kroner der og da, men fikk vente med de resterende 10 000 til slutten av måneden. Anne Brith lovte henne 1000 følgere i uka. Det fikk hun ikke. Anne Brith lovte også å ringe henne hver uke. Det gjorde hun ikke. Deltakeren klaget og nektet å betale den resterende summen. Kommunikasjonen med Anne Brith oppfattet melderen som ubehagelig (jeg bruker et forsiktig ord her), men siden hun hadde skriftlige bevis på at AB ikke overholdt sin del av avtalen, kom hun seg unna. Hun skrev også at hun ikke var alene om denne opplevelsen og henviste til en annen deltaker (Henrik sladdet navnet). Jeg må legge til at jeg ikke er sikker på hvem disse to melderne er, men Henrik har selvfølgelig sjekket autentisiteten. Endret 15. november 2019 av Felis 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 15. november 2019 #9264 Del Skrevet 15. november 2019 2 minutter siden, Felis skrev: Jeg tror ikke det er lov å gjengi siden det inneholder ord som "svindel" og juks. Men i korte trekk gjør han det klart at det Anne Brith lover, ikke er mulig å oppnå. Man kan ikke få 1000 nye følgere i måneden, eller i uka som hun først lovte, hun kan ikke hjelpe noen å "leve av drømmen", eller bli "den neste store", for det fungerer ikke sånn. Og hun sitter i hvertfall ikke på kompetanse som kan hjelpe noen som at hun ikke lykkes selv. Videre antyder han at det er bakgrunnen for kjøpte følgere og likes på Anne Brith og ABIPere sin instagram, men her må jeg få skyte inn at Anne Brith har en helt annen forklaring på dette, slik at dette ikke blir tolket som spekulasjoner. Han anbefaler alle som vurderer influenser-programet hennes å ta en titt på regnskapet til firmaene hennes og spørre seg selv hvorfor hun selger en tjeneste hun ikke kan levere. Anne Brith sender han deretter en usedvanlig hyggelig melding, hvor hun viser til at de begge er fra Mosjøen, at de har felles venner og at ett av barna hennes ville elsket han. Hun legger også med et bilde av nevnte barn med et prideflagg, men ber han ikke poste bildet på sine sosiale medier. Henrik svarer at det selvfølgelig aldri ville falt han inn å legge ut bilde av et barn på Instagram (touché). Hun kommer med denne forklaringen på hvorfor hun plutselig har fått masse falske likes og forsikrer han om at hun aldri ville jukset (ups, der brukte jeg visst det ordet, men det kom fra Anne Brith). Henrik biter ikke på smisken og hevder at han står for hvert ord. Han legger til at han bekymrer seg for at (den umerkede) reklamen henvender seg til unge mennesker og at flere som er åpne om psykiske utfordringer også er kontaktet. Han legger også med screenshots fra en deltaker i influencerprogrammet som er veldig fornøyd. Meldingen hennes starter forbausende likt som Anne Brith, altså med smisk, men hovedbudskapet er at kurset er fantastisk og ikke minst billig, i forhold til hva man får (som er ingen ting, i følge Henrik). Tilfeldigvis reklamerte Anne Brith for en deltaker på ABIP, som er fra samme sted som den anonymiserte melderen og som har akkurat samme skrivemåte samme kveld. Jeg skal ikke si at reklamen for bloggen i Anne Briths kanaler var premie for å sende meldingen, for det ville vært spekulasjon, men det skjer ikke ofte at hun "løfter andre frem" som hun bruker å hevde. Henrik har også fått en melding fra en tidligere deltaker som ikke er fullt så fornøyd. Hun skriver at hun ble ringt opp av Anne Brith og invitert med i det første kurset hun kjørte. Hun måtte betale 4000 kroner der og da, men fikk vente med de resterende 10 000 til slutten av måneden. Anne Brith lovte henne 1000 følgere i uka. Det fikk hun ikke. Anne Brith lovte også å ringe henne hver uke. Det gjorde hun ikke. Deltakeren klaget og nektet å betale den resterende summen. Kommunikasjonen med Anne Brith oppfattet melderen som ubehagelig (jeg bruker et forsiktig ord her), men siden hun hadde skriftlige bevis på at AB ikke overholdt sin del av avtalen, kom hun seg unna. Hun skrev også at hun ikke var alene om denne opplevelsen og henviste til en annen deltaker (Henrik sladdet navnet). Jeg må legge til at jeg ikke er sikker på hvem disse to melderne er, men Henrik har selvfølgelig sjekket autentisiteten. Sirkus ABD ruller videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 15. november 2019 #9265 Del Skrevet 15. november 2019 2 timer siden, Stargaze skrev: Folk flest holder jo ikke på sånn... AB er heller ikke som folk flest, på langt nær 😎 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 15. november 2019 #9266 Del Skrevet 15. november 2019 32 minutter siden, Felis skrev: Jeg tror ikke det er lov å gjengi, siden det inneholder ord som "svindel" og juks. Men i korte trekk gjør han det klart at det Anne Brith lover, ikke er mulig å oppnå. Man kan ikke få 1000 nye følgere i måneden, eller i uka som hun først lovte, hun kan ikke hjelpe noen å "leve av drømmen", eller bli "den neste store", for det fungerer ikke sånn. Og hun sitter i hvertfall ikke på kompetanse som kan hjelpe noen som at hun ikke lykkes selv. Videre antyder han at det er bakgrunnen for kjøpte følgere og likes på Anne Brith og ABIPere sin instagram, men her må jeg få skyte inn at Anne Brith har en helt annen forklaring på dette, slik at dette ikke blir tolket som spekulasjoner. Han anbefaler alle som vurderer influenser-programet hennes å ta en titt på regnskapet til firmaene hennes og spørre seg selv hvorfor hun selger en tjeneste hun ikke kan levere. Anne Brith sender han deretter en usedvanlig hyggelig melding, hvor hun viser til at de begge er fra Mosjøen, at de har felles venner og at ett av barna hennes ville elsket han. Hun legger også med et bilde av nevnte barn med et prideflagg, men ber han ikke poste bildet på sine sosiale medier. Henrik svarer at det selvfølgelig aldri ville falt han inn å legge ut bilde av et barn på Instagram (touché). Jeg aner forresten ingenting om Henriks legning, men noe sier meg at Anne Brith gjør det. Hun kommer med denne forklaringen på hvorfor hun plutselig har fått masse falske likes og forsikrer han om at hun aldri ville jukset (ups, der brukte jeg visst det ordet, men det kom fra Anne Brith). Henrik biter ikke på smisken og hevder at han står for hvert ord. Han legger til at han bekymrer seg for at (den umerkede) reklamen henvender seg til unge mennesker og at flere som er åpne om psykiske utfordringer også er kontaktet. Han legger også med screenshots fra en deltaker i influencerprogrammet som er veldig fornøyd. Meldingen hennes starter forbausende likt som Anne Brith, altså med smisk, men hovedbudskapet er at kurset er fantastisk og ikke minst billig, i forhold til hva man får (som er ingen ting, i følge Henrik). Tilfeldigvis reklamerte Anne Brith for en deltaker på ABIP, som er fra samme sted som den anonymiserte melderen og som har akkurat samme skrivemåte, samme kveld. Jeg skal ikke si at reklamen for bloggen i Anne Briths kanaler var premie for å sende meldingen, for det ville vært spekulasjon, men det skjer ikke ofte at hun "løfter andre frem" som hun bruker å hevde. Henrik har også fått en melding fra en tidligere deltaker som ikke er fullt så fornøyd. Hun skriver at hun ble ringt opp av Anne Brith og invitert med i det første kurset hun kjørte. Hun måtte betale 4000 kroner der og da, men fikk vente med de resterende 10 000 til slutten av måneden. Anne Brith lovte henne 1000 følgere i uka. Det fikk hun ikke. Anne Brith lovte også å ringe henne hver uke. Det gjorde hun ikke. Deltakeren klaget og nektet å betale den resterende summen. Kommunikasjonen med Anne Brith oppfattet melderen som ubehagelig (jeg bruker et forsiktig ord her), men siden hun hadde skriftlige bevis på at AB ikke overholdt sin del av avtalen, kom hun seg unna. Hun skrev også at hun ikke var alene om denne opplevelsen og henviste til en annen deltaker (Henrik sladdet navnet). Jeg må legge til at jeg ikke er sikker på hvem disse to melderne er, men Henrik har selvfølgelig sjekket autentisiteten. Takk ♥️ Det er vel ingen tvil om at hun brøt markedsføringsloven grundig med alle lovnadene sine. Det kunne medført høye bøter så hun er heldig om hun slipper unna. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 15. november 2019 #9267 Del Skrevet 15. november 2019 På 1.11.2019 den 13.27, Glemtbrukernavnet skrev: Jodel - oppsummering av podcasten til AB og Isabel: Episode 1: https://shared.jodel.com/iCrP2JEX50?channel=copy Episode 2: https://shared.jodel.com/UfEULAKX50?channel=copy Episode 3: https://shared.jodel.com/6GTHDPMX50?channel=copy Episode 4: https://shared.jodel.com/3ter9hPX50?channel=copy Episode 5: https://shared.jodel.com/vkiDxO3X50?channel=copy Episode 6: https://shared.jodel.com/J3O1sfUX50?channel=copy Episode 7: https://shared.jodel.com/xD2EDpRX50?channel=copy Episode 8: https://shared.jodel.com/VKOC7uXg50?channel=copy Episode 9: https://shared.jodel.com/lJU2KjiXe1?channel=copy På 7.11.2019 den 22.41, Glemtbrukernavnet skrev: Episode 10: https://shared.jodel.com/FwYQFcjPq1?channel=copy Episode 11: https://shared.jodel.com/NGOY6FDfE1?channel=copy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 16. november 2019 #9268 Del Skrevet 16. november 2019 På 15.11.2019 den 12.13, TheTeen skrev: HenrikElfMortensen tar opp måten AB har drevet business på. Anbefales å sjekke ut, ligger i highligtes på Instagram. Spent på hva hun har tenkt til å svare! Finner ikke highlights inne på IGen hans 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 16. november 2019 #9269 Del Skrevet 16. november 2019 (endret) Var lansering av bakebok høsten -19 og "Franske makroner" kun "luftslott? Fra https://www.dagbladet.no/kjendis/det-er-ingen-deler-av-kroppen-min-som-ikke-er-diskutert/70848247 Ser lansering av boka er utsatt til februar-20, jf. https://www.tanum.no/_kaker-aret-rundt-anne-brith-davidsen-9788279009818 Tro om det blir noe av i det hele tatt? Endret 16. november 2019 av LeiaO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 16. november 2019 #9270 Del Skrevet 16. november 2019 1 time siden, Rosalie skrev: Finner ikke highlights inne på IGen hans Ligger under "shaade" og "shade dos". 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 16. november 2019 Populært innlegg #9271 Del Skrevet 16. november 2019 Hun skriver i bloggen (magazinet) at hun avslutter et stort prosjekt i disse dager. Kanskje bok? Makronnettstedet: For den som ikke følger henne på Snapchat kan det opplyses at det er lagt ut metervis med snapper av makronproduksjon ... som helt sikkert er til eget bruk, for hvem baker vel på bestilling med løshår/parykk hengende over deigen og lange akrylnegler uten hansker? 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 16. november 2019 #9272 Del Skrevet 16. november 2019 2 timer siden, Rosalie skrev: Finner ikke highlights inne på IGen hans Prøv å trykke på bilde av han. Da fikk jeg opp siste innlegg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 16. november 2019 #9273 Del Skrevet 16. november 2019 1 time siden, Pust skrev: Hun skriver i bloggen (magazinet) at hun avslutter et stort prosjekt i disse dager. Kanskje bok? Makronnettstedet: For den som ikke følger henne på Snapchat kan det opplyses at det er lagt ut metervis med snapper av makronproduksjon ... som helt sikkert er til eget bruk, for hvem baker vel på bestilling med løshår/parykk hengende over deigen og lange akrylnegler uten hansker? Jeg hadde ikke bestilt en eneste makron av henne mtp hygienen. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 16. november 2019 #9274 Del Skrevet 16. november 2019 (endret) Digger forresten Henrik som står opp og i mot ABIP programmet som er lureri fra ende til annen. Kursdeltagere har betalt fra 6000,- , 8000,- og 14500,- AB har aldri brukt ordet reklame når hun har søkt etter nye deltagere, og har pushet folk ved å legge ut «Kun 1 plass igjen!» For ikke å snakke om alle hun har henvendt seg til på ulike vis. DM på insta og ved å ringe opp folk i ulike aldre. Endret 16. november 2019 av Viking-girl tilføyelse 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 16. november 2019 #9275 Del Skrevet 16. november 2019 3 timer siden, Viking-girl skrev: Digger forresten Henrik som står opp og i mot ABIP programmet som er lureri fra ende til annen. Kursdeltagere har betalt fra 6000,- , 8000,- og 14500,- AB har aldri brukt ordet reklame når hun har søkt etter nye deltagere, og har pushet folk ved å legge ut «Kun 1 plass igjen!» For ikke å snakke om alle hun har henvendt seg til på ulike vis. DM på insta og ved å ringe opp folk i ulike aldre. Det er heller ikke lagt ut nødvendig informasjon om kurset på nettet eller andre steder. Med nødvendig informasjon mener jeg opplysninger om kursets konkrete innhold og progresjon, og forventet resultat etter endt kurs. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 16. november 2019 #9276 Del Skrevet 16. november 2019 Er det bare jeg som ser ironien i dette? 129 følgere til en lukket konto, laget av hun som skal lære andre hvordan få mange følgere? Hun får det jo ikke til selv engang! I tillegg til skrivefeil selvfølgelig. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 16. november 2019 #9277 Del Skrevet 16. november 2019 Akkurat nå, fotballjenta skrev: Er det bare jeg som ser ironien i dette? 129 følgere til en lukket konto, laget av hun som skal lære andre hvordan få mange følgere? Hun får det jo ikke til selv engang! I tillegg til skrivefeil selvfølgelig. Den kontoen ble lukket etter all ståheien rundt det med kjøpte likes. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 16. november 2019 #9278 Del Skrevet 16. november 2019 Uansett er jeg ikke kjempeimponert. Hvor lenge har hun hatt denne kontoen? Hun skal tjene penger på å «coache» folk til å tjene penger på sin «brand», mens hennes eget brand har 147 følgere etter ... 3 måneder? "Hvis du skal lære hvordan du skal tjene penger på sosiale medier og kunne leve av din passion - hvem er da mest egnet til å kunne lære bort dette? Personlig veiledning, kunnskap om bransjen og erfaring fra bransjen, gjør meg godt skikket til å være akkurat din coach. Jeg skal nå hjelpe deg med å nå din drøm om å bli Norges nye, store Influencer" Fra influencerprogram.no 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 16. november 2019 #9279 Del Skrevet 16. november 2019 42 minutter siden, fotballjenta skrev: Er det bare jeg som ser ironien i dette? 129 følgere til en lukket konto, laget av hun som skal lære andre hvordan få mange følgere? Hun får det jo ikke til selv engang! I tillegg til skrivefeil selvfølgelig. Den teksten minner meg om noe Your Mind kunne skrevet🙈😂 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 16. november 2019 #9280 Del Skrevet 16. november 2019 Infleuncer... Relativt »fleut». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg