Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Gjest tranedatter

Var det ikke ABD som selv sa at hun kunne ha merkevesker i fleng, sponset, men ikke faktiske penger for å betale regningene med? Det er jo ett av problemet med influencer-bransjen, de selv har lagt opp til å få betalt gjennom ting, og ikke faktiske penger som behøves for regninger. Så utad kan de se rike ut med skjønnhetsbehandlinger, merkeklær, dyre vesker, mens de ikke har penger for de vanlige regningene.

Nå har vel de største fått til andre deals, med både en sum penger samt varen de promoterer. Og i visse fall sender de tilbake varen, sånn at det er bare til låns. Mer profesjonelt og mer ryddig.  Varen de får skal jo nemlig også skattes av - der av de store skatteskyldene som en del bloggere har fått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmer det, @tranedatter. Hun skrev om det i boka si. Mener å huske at hun skrev om hun kunne sitte å plukke ut klær for tusenvis av kroner til seg og barna mens hun lurte på hvordan hun skulle få betalt regningene og finne penger til å handle mat. Sponsen var vel også årsaken til skattesmellen på 660K såvidt jeg husker.

Sånn sett kan det sikkert stemme at familien hadde 1000 kr i uka disponibelt til mat og husholdningsartikler, samtidig som mor flakset fra sponset neglesalong til sponset frisørsalong, gikk på tulleprisutdeling i sponset(?) spesialdesignet kjole, bodde i sponset suite på Grand i forbindelse med tidligere nevnte tulleprisutdeling og hadde sponset klesvaskservice og ungene fikk sponset leksehjelp fra profesjonelle. Men når begge sider deler deles samtidig blir jo ingenting troverdig

Endret av Christiane_W
La til noe som manglet.
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 19.29, fotballjenta skrev:

For ikke snakke om at når hun først tilbringer tid med dem så er det med mobilkameraet fremme hele tiden. Sånn som nå når den yngste sønnen synger, og istedenfor å nyte det privat som vanlige mennesker så sender hun det på snapchat. Greit å sende til besteforeldre og nære venner, men hvem andre får noe ut av å se på det. Innmari søt gutt da, misforstå meg rett. 

Så enig med deg!

Og i går gjorde hun det igjen. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruRosa skrev:

Så enig med deg!

Og i går gjorde hun det igjen. 

Det sier mye om hva hun faktisk har å komme med..og det er, dessverre for henne, lite matnyttig.

På snap i går; bilde av bilde/hus, kos med katten og syngende barn.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

:ler: I vanlig orden ingen kontroll på hva som sier. Så mye motsigelser er jo bare fantastisk.

I 2011 var 33% hjemmefødsler i Nederland. Tallet synker da dødeligheten er høyere hjemme...

https://tidsskriftet.no/2011/01/nyheter/hoyere-dodelighet-ved-jordmorstyrte-lavrisikofodsler-i-nederland

Om det å ta vannet - om alle barn var født 3 uker for tidlig, så ser jeg ikke helt poenget med å ta vannet.. Eller hvorfor besøke sykehuset hver dag. Liiit redd for fødselen...?

Men rett skal være rett. Belgia er naboland til Nederland, motorveiene er fine og begge land små, så tar ikke lange kjøreturen. Been there done that.  Så kjøpe sjokolade i Belgia er ikke så vanskelig.

Endret av tranedatter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, tranedatter skrev:

:ler: I vanlig orden ingen kontroll på hva som sier. Så mye motsigelser er jo bare fantastisk.

I 2011 var 33% hjemmefødsler i Nederland. Tallet synker da dødeligheten er høyere hjemme...

https://tidsskriftet.no/2011/01/nyheter/hoyere-dodelighet-ved-jordmorstyrte-lavrisikofodsler-i-nederland

Om det å ta vannet - om alle barn var født 3 uker for tidlig, så ser jeg ikke helt poenget med å ta vannet.. Eller hvorfor besøke sykehuset hver dag. Liiit redd for fødselen...?

Men rett skal være rett. Belgia er naboland til Nederland, motorveiene er fine og begge land små, så tar ikke lange kjøreturen. Been there done that.  Så kjøpe sjokolade i Belgia er ikke så vanskelig.

Siden hun (og Isabel de få gangene hun slipper til) kun fullfører setningene 20% av gangene, må man gjette seg til hva de mener ganske ofte. De virrer også mellom datid og nåtid, førsteperson og tredjeperson osv, språket er så ille at den gamle norsklæreren min sikkert vrir seg i graven. 

Men når det kommer til sjokoladen var hun klar på at den var i Belgia og hun kjøpte den hver dag PÅ jobb, så antar jeg at hun fikk KLM til å mellomlande der hele tiden. Det er nesten så jeg tror på det, for hvis hun truet en jordmor til å sette igang fødselen tre uker før tiden, så er hun ganske fryktinngytende.

Endret av Felis
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun var innom sjokoladebutikken på Schiphol hver dag🙄

Kvinner i Nederland får forresten hjelp hjemme etter fødsel, men det er kun 5 dager. Så her overdriver hun nok igjen. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære vene, @Felis ! Hvis du har spart oss for detaljene, så tør jeg ikke engang å vurdere og forestille meg hva disse kan dreie seg om  😱 😱😱

Endret av Villroses hage
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du tar en for laget, @Felis

Og så skriver du så morsomt at jeg gapskratter! 

Endret av Hedy Lamarr
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HenrikElfMortensen tar opp måten AB har drevet business på. Anbefales å sjekke ut, ligger i highligtes på Instagram. Spent på hva hun har tenkt til å svare! 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, TheTeen skrev:

HenrikElfMortensen tar opp måten AB har drevet business på. Anbefales å sjekke ut, ligger i highligtes på Instagram. Spent på hva hun har tenkt til å svare! 

Hun har invitert han på kaffe..

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ellenn skrev:

Hun har invitert han på kaffe..

Og utviklet en voldsom toleranse for homofile det siste døgnet, i følge kanalene hennes. Tror hun virkelig at hun skårer noen poeng fordi hun henvender seg til legningen hans? Han virker såpass trygg på seg selv at legning ikke er et tema engang. Men jeg skjønner jo at hun prøver, for det han formidler er ikke bra for businessen. Anbefaler alle så se siste post hos Henrik. Det er innsideinformasjon fra tidligere kursdeltaker.

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Felis skrev:

Og utviklet en voldsom toleranse for homofile det siste døgnet, i følge kanalene hennes. Tror hun virkelig at hun skårer noen poeng fordi hun henvender seg til legningen hans? Han virker såpass trygg på seg selv at legning ikke er et tema engang. Men jeg skjønner jo at hun prøver, for det han formidler er ikke bra for businessen. Anbefaler alle så se siste post hos Henrik. Det er innsideinformasjon fra tidligere kursdeltaker.

Se der, ja... Man blir jo ikke akkurat overrasket.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Malum skrev:

Se der, ja... Man blir jo ikke akkurat overrasket.

Nei, man gjør ikke det. !!.. Håper bare vedkommende som sto frem ikke blir utsatt for hennes raseri.🤔😐 Men det gjør hen nok.. Håper hen har baller nok til å stå i stormen.. 

Og, du får hvertfall støtte her i KG.🤗👍

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye selvskryt fra henne. Som insta nå. Lav selvtillit når man hele tiden må dra frem sånn «skryt»?

Folk flest holder jo ikke på sånn...

Endret av Stargaze
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, TheTeen skrev:

Det er så utrolig bra at noen stepper opp og forteller hvordan ABD driver. Ingen overraskelser overhodet! Hun eier jo virkelig ikke skam den dama! Jeg forstår heller ikke hvordan noen tror man kan lære noe som helst nyttig av henne, har de ikke fulgt med? Hun er absolutt den siste jeg ville spurt om råd om noe som helst! At hun får holde på med dette lureriet sitt om og om igjen er meg en gåte! Håper flere står frem! 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...