Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Stargaze skrev:

Til å være mor til ungdommer som er i en fase av livet hvor det er viktig med foreldre tilgjengelig, spesielt om helgen, er hun mye ute og fester.

Men det virker som om det er en del av blogglivet. Meg, meg, meg - og hun har jo uttalt at hun setter seg selv først opptil flere ganger..

Reg politiet i media denne uken. Ifht økende narkotika bruk blant svært unge:

« Ofte aner ikke opphavet hva ungdommene driver med før politiet ringer og ber dem hente de unge på politistasjonen»

« – Foreldrene må på banen i større grad. De bør ikke bare slippe taket og stikke på hytta hver helg, med liten eller ingen kontroll over hvor poden eller dattera befinner seg, eller hvilke fester de oppsøker.

– Jeg vil faktisk gå så langt som å si at kravet om tilstedeværelse i perioden når ungene er fra 13 til 18 år er helt kritisk, når det gjelder å holde dem borte fra ulovlig rus» - sitat slutt

Endret av Stargaze
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger henne ikke i noen kanaler, men de gangene hun popper opp i feeden min ser det ut som hun kun fester med/er med mennesker som er ca halvparten av hennes alder? For all del, jeg har også mange venner som er yngre enn meg, men ville trodd hovedtyngden lå på samme alder +- når man er såpass voksen? Vet ikke hvor gammel AB er, men tipper at vi er ca på samme alder. 
En ting er julebord og sånt, men syns hun fester ofte og mye med veldig unge folk? Her i heimen (og hos andre på min alder) ville det blitt store logistikkproblemer dersom mor skulle på party hver helg. Kunne forresten ønsket meg å ha litt av energien hennes, blir sliten bare av tanken på en full uke med jobb/trening/lekser/husarbeid/matlaging og så party og eventer i helgene til langt på natt i tillegg.. 

Som nevnt, det med alder på vennene er med stort forbehold siden jeg ikke følger nok med til å vite om det er sånn jevnt over eller bare de 2-3 gangene jeg har sett

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Er det noen her som vet hvorfor ABD er helt forandret i ansiktet? Har hun hatt regulering? 

Ja

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Flettfrid skrev:

Julebord for de fleste på denne tiden av året 😊

Ja, absolutt!😊 Men hadde jeg vært alenemamma til tenåringer hadde jeg nok holdt meg hjemme på fredagen, hvis det var julebord lørdagen. Og kanskje kuttet ned på all annen festing.

ikke mange andre mid-forties med tenåringer (og småbarn) som fester panisk så ofte.

Tenker at det er normalt for aldersgruppen vennene er i. Men ikke for hennes aldersgruppe. Er i den selv, og kjenner absolutt ingen som holder på sånn.

Ref viktigheten tilstedeværelse for tenåringer.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tranedatter

@FruJohansen

Er jo litt symptomatisk på ABD da. Mange narrativ pågående, mange AS'er, barna skal oppfylle mange ønsker. Virker som at det er problemer med å fokusere, utvikle og planlegge, en sak om gangen. ALT skal skje med en gang, her og nå. Alt skjer impulsivt og korttenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn har absolutt ikke godt av å føle på så mye press både på skole, idrett og med husarbeid. Det er flere undersøkelser i media som viser at dagens barn og ungdom har større grad av utbrenthet og angst nå enn før i tiden. Hvordan vil disse barna få det som voksne? Nei la barn være barn tenke eg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2019 den 12.18, Pust skrev:

@felis 🙌👏

Jeg har aldri forstått AB sin fascinasjon for AS-er eller hennes tolkning av hva det vil si å være en gründer. Hva er det forresten som skal selges i disse AS-ene?

Sjela og selvrespekten hennes 

Endret av Rubella
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske åpenbart at Anne Brith har lyst på en mann. Hun tråler de to sjekkearenaene hun kjenner, Tinder og byen (fredag var det Lillestrøm, i natt var det Sandefjord), i tillegg legger hun ut dårlig kamuflerte søknader til "Kjendis søker kjæreste" og prater generelt mye om at hun er ledig på markedet.

Dette er på full kollisjonskurs for narrativet om 14 timers arbeidsdager. Hvis ikke hun regner festing for jobb. Kanskje hun faktisk gjør det? Noe må de fylle Podcasten med, og til og med Anne Brith må begynne å skjønne at to-ukers forholdet hennes er brukt opp, og vel så det. 

I første Podcast-episoden beskrev hun en oppførsel som var bekymringsverdig, med mye alkohol og mange one night stands. I det siste tror jeg hun ofte kjører når hun skal på byen, for det mangler ikke Snap'er av en stivpyntet Anne Brith på vei mot Volvoen. Det er jo bra, med tanke på at hun har huset fullt av barn i en sårbar alder. Hun kan komme seg hjem forholdsvis fort hvis noe skulle skje. Selv om hennes barn sikkert er fornuftige, så annonserer hun jo hver gang de er alene hjemme. De kan jo bli invadert av andre, hvis noen finner veien helt ut dit Anne Brith bor.

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at hun Isabell har ting på stell da,  grunnlegger av tannlege-kjede etc ? Jeg skjønner ikke da hennes behov for å være tilknyttet ab ? Kan noen forklare dette? 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker100 skrev:

Virker som at hun Isabell har ting på stell da,  grunnlegger av tannlege-kjede etc ? Jeg skjønner ikke da hennes behov for å være tilknyttet ab ? Kan noen forklare dette? 

Noen som vet hvorfor ? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker100 skrev:

Det ser ikke ut som det går så greit med Spraytanhuset, ref. Proff.no

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ikke snakke om at når hun først tilbringer tid med dem så er det med mobilkameraet fremme hele tiden. Sånn som nå når den yngste sønnen synger, og istedenfor å nyte det privat som vanlige mennesker så sender hun det på snapchat. Greit å sende til besteforeldre og nære venner, men hvem andre får noe ut av å se på det. Innmari søt gutt da, misforstå meg rett. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...