Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Haha! De sure, gamle kjerringene på KG får selvfølgelig skylden for alle de dårlige anmeldelsene på podcasten 😂 

Endret av Angeleye
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Felis said:

men Anne Brith og tall....

🤣🤣 Tusen, tusen takk igjen for fantastisk referat! Blir helt skjelven i ørene bare av å lese her 😅.

Endret av Villroses hage
liten justering
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne podcasten er da formidlet fra en voksen (middeladrende) kvinnne?

Veldig umodent og antakelig svært lite interessant for målgruppen.

Hvem nå enn det er..

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2019 den 17.11, Stargaze skrev:

Og denne podcasten er da formidlet fra en voksen (middeladrende) kvinnne?

Veldig umodent og antakelig svært lite interessant for målgruppen.

Hvem nå enn det er..

Dette er hva de sier selv:

Denne podkasten er ufiltrert, går rett på sak og har et glimt i øyet. Vi inviterer dere inn i hverdagen vår med gründerskap, tinderflauser og mange morsomme live-utfordringer. Vi snakker åpent og ærlig om ekser, kjærlighetssorg, dating og forhold, og om fremtidsdrømmen vår som er nabohus på Snarøya og mye, mye mer.

Jeg vet ikke om det bringer oss noe nærmere hvem målgruppen deres er, men det er faktisk en veldig presis beskrivelse. Rent bortsett fra det med ærlig, for det skinner altfor ofte igjennom at historiene er oppdiktet. De har absolutt ikke noe filter, det er så vidt Anne Brith klarer å tøyle seg såpass at hun ikke blir saksøkt av familien til eksen. 

Ryddet for injurie. Sol, admin.

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes, atter en gang, at det er imponerende å ha så mye å skrive om en 14-dagers flørt. 

Ja flørt, 14-dager er ikke å klassifisere som et langt og seriøst forhold. Selv om det høres ut som om AB allerede hadde planlagt mye med ham🙈

Lite å snakke om i den podcasten tydeligvis.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Man forteller da ikke åpenlyst at man sliter med likviditeten i firma sitt? Dette er en parodi 🙄

For en person som mangler alt av antenner antar jeg at dette også på en måte er skryt, hun kjemper jo som den store karrierekvinnen hun anser seg å være.  Hun ser vel ikke hvor galt det bærer avsted. 

Alle snapper er jo bare for å flashe, se på meg, se så vakker jeg er med mitt nye hår og mine velpleide hender. Se på huset mitt, se min FETE bil. Se mine fantastiske barn, hvor flinke de er. Se alle mine AS, hvor vellykket jeg er. 

Det er en total parodi!

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@felis 🙌👏

Jeg har aldri forstått AB sin fascinasjon for AS-er eller hennes tolkning av hva det vil si å være en gründer. Hva er det forresten som skal selges i disse AS-ene?

Endret av Pust
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Pust skrev:

@felis 🙌👏

Jeg har aldri forstått AB sin fascinasjon for AS-er eller hennes tolkning av hva det vil si å være en gründer. Hva er det forresten som skal selges i disse AS-ene?

Det er ikke så nøye. Det er bare om å gjøre å ha mange.

Før øvrig er jeg usikker på om gjentagende dager med kattekos på sofaen kan defineres som travel arbeidsdag.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Chrisssi skrev:

For en person som mangler alt av antenner antar jeg at dette også på en måte er skryt, hun kjemper jo som den store karrierekvinnen hun anser seg å være.  Hun ser vel ikke hvor galt det bærer avsted. 

Alle snapper er jo bare for å flashe, se på meg, se så vakker jeg er med mitt nye hår og mine velpleide hender. Se på huset mitt, se min FETE bil. Se mine fantastiske barn, hvor flinke de er. Se alle mine AS, hvor vellykket jeg er. 

Det er en total parodi!

Det er et underlig skue ja. Til og med pus får bling,bling-filter på seg. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud hvor fjollete det ser ut med hånden på pannen på snappene i det berømte speilet!!!! Skal selv på julebord i morgen der de fleste er 40+...og jeg tror det hadde blitt endel blikk om en av oss kom med femten cm gullkjole. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Minipilla skrev:

Å herregud hvor fjollete det ser ut med hånden på pannen på snappene i det berømte speilet!!!! Skal selv på julebord i morgen der de fleste er 40+...og jeg tror det hadde blitt endel blikk om en av oss kom med femten cm gullkjole. 

Tenåringene mine hadde dødd om jeg gikk sånn. 

How to dress your age classy..

Endret av Stargaze
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å glede seg til neste ukes podcast! Hun etterlyser nå hysterisk morsomme åpningsreplikker på Tinder, til neste ukes pod. 🙈

Så da fortsetter det nok i samme flaue fjortisstil, - med fnising, menn, utlevering, «kjærlighetssorg» og nye dater.

Hva med en liten mer voksen stil på de sendingene? 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Stargaze skrev:

Bare å glede seg til neste ukes podcast! Hun etterlyser nå hysterisk morsomme åpningsreplikker på Tinder, til neste ukes pod. 🙈

Så da fortsetter det nok i samme flaue fjortisstil, - med fnising, menn, utlevering, «kjærlighetssorg» og nye dater.

Hva med en liten mer voksen stil på de sendingene? 

Utgangspunktet er vel at man klarer gå ut av sin lille narsisitiske boble, men løpet er vel kjørt.🤔

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 minutter siden, Hyachint31 skrev:

Er det bare party der for tida? 

Julebord for de fleste på denne tiden av året 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være mor til ungdommer som er i en fase av livet hvor det er viktig med foreldre tilgjengelig, spesielt om helgen, er hun mye ute og fester.

Men det virker som om det er en del av blogglivet. Meg, meg, meg - og hun har jo uttalt at hun setter seg selv først opptil flere ganger..

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...