Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, missfix skrev:

Ja, kommer opp som siste publiserte kommentar under bildet; https://www.instagram.com/p/B3B72v7oS-8/

Takk! Bedre sent enn aldri, godt hun følger med på Jodel og Kvinneguiden, så reglene blir fulgt 😂

Det er tilfeldigvis 11 timer siden jeg etterlyste premiene... 😉

Endret av Felis
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glemtbrukernavnet skrev:

Det er ikke nødvendig å laste ned appen, for å lese lenkene. 

Takk! Godt å vite. (Når jeg trykker på linken åpnes den i appen, så beklager feil informasjon, er novise på Jodel.)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Chrisssi skrev:

Anne Brith på billigsalg på Snap, 😂 tyder på laber interesse.

"Lær å bak me Anne Brith" før kr 1.790,-, nå kr 490,- 🙄

Hvorfor betale for slikt som ligger gratis og lett tilgjengelig på nettet? Ofte er de også bedre forklart enn hos AB (ref oppskriftene i bloggmagazinet).

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Pust skrev:

Hvorfor betale for slikt som ligger gratis og lett tilgjengelig på nettet? Ofte er de også bedre forklart enn hos AB (ref oppskriftene i bloggmagazinet).

Enig! Jeg bruker ofte YouTube til oppskrifter. Gratis, og veldig mange flinke som har lagt ut😊

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel cookies og makroner hun er best på, i tillegg til smørkremrosetter. 
Kan ikke erindre å ha sett ei kake med fyll.

Nei, følger heller Det Søte liv. Finner mer variert der. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med å stadig filme at hun går mot bilen, tar på håndtaket og åpner døren? Skryt?

Har råere bil enn henne, men hadde jo aldri holdt på sånn. Kanskje hvis jeg hadde hatt snap når jeg var 19 og kjøpte min første bil.

Men ikke mid-forties... 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Stargaze skrev:

Hva er det med å stadig filme at hun går mot bilen, tar på håndtaket og åpner døren? Skryt?

Har råere bil enn henne, men hadde jo aldri holdt på sånn. Kanskje hvis jeg hadde hatt snap når jeg var 19 og kjøpte min første bil.

Men ikke mid-forties... 

Haha, enig. Naboen min har en lamborghini urus til 3+ mill, men det er nesten som om han skammer seg over å ha den. Parkerer alltid i garasjen, og viser seg aldri fram. Det tok 4 mnd før jeg la merke til at han hadde kjøpt den. AB sendte sikkert ut nabovarsel før bilen kom🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tranedatter
9 timer siden, Stargaze skrev:

Men ikke mid-forties... 

Ingen aning hvilken bil ABD har, men har noen på insta som er sånn. "Tilfeldigvis" gifteringen med diamant på styret så man ser bilmerket. Og gjerna lommeboka med LV i handa... 37 år. Og ute av arbeidslivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All denne filmingen av bilen, kan det være sponsa leasing?

Eller - vent. Fisking etter spons? 🤔

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man aldri har eid noe «fint» har man kanskje behov for å vise seg litt? Hun har jo vært over gjennomsnittet (blant bloggerne) opptatt av å skaffe seg det hun mener er en «rå» bil, så det henger jo sammen. Da får det ikke hjelpe at bilen er leid. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kan jo ikke tjene såååå bra? Hun er jo ikke blant de best betalte influencerne.... så hun tjerner hvertfall langt under millionen! Men hun gir inntrykk av at hun har flust med penger slik hun fremstiller levemåten sin... stylister, dyre middager osv. 
Hadde jeg vært henne hadde jeg skaffet meg en jobb med stabil inntekt eller tatt en utdannelse. Det toget hun kjører kommer til å stoppe en gang. Hva da? Hvordan vil hennes CV se ut?

Endret av Fullrulle
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Felis skrev:

Denne flashingen av bilen, forlovelsesringen hun fikk av trønderen, YSL-veska, løshår osv tror jeg sier mye om Anne Briths bakgrunn. Vi hører aldri noe om livet før hun flyttet til Nederland, unntatt at hun aldri fikk hjelp av foreldrene og at hun ble mobbet/holdt utenfor på skolen. Årene i Nederland skriver hun gjerne om. Hun er flyvertinne, tok utdannelse i markedsføring, i senere tid har hun lagt økonomiutdannelse fra Nederland til CV'n. Dette er, i følge Anne Brith, grunnen til at hun er så annerledes, hun har et slags kontinentalt preg over seg.

Kjærlighetslivet gikk det derimot ikke så bra med. Hun jobbet seg igjennom minst to Nederlendere før hun flyttet tilbake til Mosjøen. Begge forholdene havarerte fordi mannen var slem. Dette ser vi har fortsatt gjennom livet til Anne Brith, hun blir stupforelsket, har aldri vært så lykkelig før og så gjør mannen ett eller annet grusomt som førte til at hun gjorde det slutt. Alltid hun! Og i ettertid har alltid magefølelsen fortalt henne at noe var galt (likevel hører hun aldri på den).

I Mosjøen dukket de første tegnene på at Anne Brith gjerne vil bli en som bemerker seg opp. Hun stiller opp i avisa og skal starte hjelpetelefon. Næringslivet står i kø for å bidra, skjønner vi. Så starter hun Drøm Mosjøen, som skal samle inn 1 million til ungdommen. Noen måneder senere er Anne Briths første fiasko en realitet. Men denne drømmen om å drive veldedighet har vi sett med jevne mellomrom siden. Senest med "Det Gule Huset". Mor Theresa er forbildet hennes, har hun skrevet. Men jeg er usikker på hva motivasjonen bak er. Er det for å høste beundring eller vil hun gjerne hjelpe. Kanskje en kombinasjon, dessverre er hun alltid raskt ute med å annonsere prosjektene sine, men etterpå hører vi ingen ting.

Hvis dere ser på bildene i artiklene jeg linket til, så har Anne Brith sitt utseende vært alminnelig. Men etter at hun ble blogger har hun brukt formidable summer på ytre oppussing. Hun har innrømmet både silikon og botox, i tillegg dokumenterer hun dyre behandlinger som extensions, kosmetiske tannbehandlinger, lymfedrenasje, negler og spraytan. I tillegg har hun lært seg å posere og det er utstrakt bruk av filter. Kroppen endret seg også, det ble fokus på slanking og trening. Før hun nesten gikk konkurs sist oppgraderte hun garderoben også, helt til hun fant ut at spons var skattepliktig.  En stund der syntes jeg hun ble skikkelig flott, hun var en av de som pusset opp uten å overdrive. Det har dessverre endret seg, men hun er ingen wallflower lenger!

Det siste året har hun blitt hard core business woman (hennes ord). Hun smykker seg med antall AS på lik linje med bilen og ringen. Hun roper: Se på meg, se hva jeg har oppnådd! Igjen tenker jeg at det skyldes bakgrunnen hennes. At Anne Brith har vært fattig er det ingen tvil om, med tre konkurser på få år og hovedomsorgen for 3 barn. Nå er det kjempestore tall på whiteboardtavla og skåling i bobler flere kvelder i uka. Endelig er hun del av en kul jentegjeng også. 

Så, Anne Brith har ikke vært pen, ikke har særlig med venner, ikke hatt hell på kjærlighetsfronten og absolutt ikke vært noen suksess økonomisk. Hun har ikke utdannelse, hun mangler kulturell baggasje for ikke å snakke om at selvinnsikten er lik null. Hun lever i en boble hvor kun hyllest er lov, kritikk blokkeres og alle som sier henne imot er fiender. Det er en veldig uheldig kombinasjon og forklarer langt på vei alt skrytet hennes. 

Så fantastisk bra oppsummert! 👏👏👏

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...