missfix Skrevet 1. november 2019 #9121 Del Skrevet 1. november 2019 6 minutter siden, Felis skrev: På instagram? Jeg finner det ikke... Ja, kommer opp som siste publiserte kommentar under bildet; https://www.instagram.com/p/B3B72v7oS-8/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 1. november 2019 #9122 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) 4 minutter siden, missfix skrev: Ja, kommer opp som siste publiserte kommentar under bildet; https://www.instagram.com/p/B3B72v7oS-8/ Takk! Bedre sent enn aldri, godt hun følger med på Jodel og Kvinneguiden, så reglene blir fulgt 😂 Det er tilfeldigvis 11 timer siden jeg etterlyste premiene... 😉 Endret 1. november 2019 av Felis 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 1. november 2019 #9123 Del Skrevet 1. november 2019 8 minutter siden, missfix skrev: Ja, kommer opp som siste publiserte kommentar under bildet; https://www.instagram.com/p/B3B72v7oS-8/ 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 1. november 2019 #9124 Del Skrevet 1. november 2019 1 time siden, Glemtbrukernavnet skrev: Det er ikke nødvendig å laste ned appen, for å lese lenkene. Takk! Godt å vite. (Når jeg trykker på linken åpnes den i appen, så beklager feil informasjon, er novise på Jodel.) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 2. november 2019 #9125 Del Skrevet 2. november 2019 13 timer siden, mikrobe skrev: @Consita MVP = Most Valuable Player. Aha!👍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 2. november 2019 #9126 Del Skrevet 2. november 2019 14 timer siden, Chrisssi skrev: Anne Brith på billigsalg på Snap, 😂 tyder på laber interesse. "Lær å bak me Anne Brith" før kr 1.790,-, nå kr 490,- 🙄 Hvorfor betale for slikt som ligger gratis og lett tilgjengelig på nettet? Ofte er de også bedre forklart enn hos AB (ref oppskriftene i bloggmagazinet). 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 2. november 2019 #9127 Del Skrevet 2. november 2019 17 minutter siden, Pust skrev: Hvorfor betale for slikt som ligger gratis og lett tilgjengelig på nettet? Ofte er de også bedre forklart enn hos AB (ref oppskriftene i bloggmagazinet). Enig! Jeg bruker ofte YouTube til oppskrifter. Gratis, og veldig mange flinke som har lagt ut😊 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 2. november 2019 Populært innlegg #9128 Del Skrevet 2. november 2019 Hun holdt et gratis online bakekurs for en tid tilbake. Jeg så faktisk på det, for jeg var/er ikke spesielt god til å bake. Jeg fulgte Villa Perlesukker en gang i tiden, nettopp fordi jeg likte tipsene. Jeg husker spesielt at hun sa at det er helt innafor å pynte en ferdigbunn. Som travel tobarnsmor som måtte ha med kaker i forskjellige arrangementer alt for ofte, så var det tipset gull. Anne Brith sa det var greit å jukse og det fikk meg til å senke skuldrene. Og var det noe hun kunne, så var det å pynte, så jeg leverte pene kaker, med minimalt av innsats. Hvis hun droppet eksponering og gikk tilbake til baking var det ingenting som var bedre enn det. Men så skuffet jeg ble! Innholdet gikk i "Du må følge oppskriften" og "husk nøyaktige mål". Det der lærte jeg på skolen, det anser jeg som allmennkunnskap. Det ble med den ene episoden, for deretter skulle hun ha betalt, og det er det ikke verdt. Det var en veldig dårlig teaser, for å si det sånn. Markedsføring har aldri vært Anne Briths sterke side, men jeg trodde baking var det. Jeg har faktisk blitt flinkere til å bake, men det er på grunn av tips jeg har funnet gratis på nettet. Da velger jeg helst folk som er behagelige å høre på i tillegg. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 2. november 2019 #9129 Del Skrevet 2. november 2019 Er vel cookies og makroner hun er best på, i tillegg til smørkremrosetter. Kan ikke erindre å ha sett ei kake med fyll. Nei, følger heller Det Søte liv. Finner mer variert der. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 2. november 2019 #9130 Del Skrevet 2. november 2019 Eller krem.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 2. november 2019 #9131 Del Skrevet 2. november 2019 Kjører hun bil etter å ha drukket vin? Ref snap 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 2. november 2019 #9132 Del Skrevet 2. november 2019 Hva er det med å stadig filme at hun går mot bilen, tar på håndtaket og åpner døren? Skryt? Har råere bil enn henne, men hadde jo aldri holdt på sånn. Kanskje hvis jeg hadde hatt snap når jeg var 19 og kjøpte min første bil. Men ikke mid-forties... 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pokijh Skrevet 3. november 2019 #9133 Del Skrevet 3. november 2019 2 timer siden, Stargaze skrev: Hva er det med å stadig filme at hun går mot bilen, tar på håndtaket og åpner døren? Skryt? Har råere bil enn henne, men hadde jo aldri holdt på sånn. Kanskje hvis jeg hadde hatt snap når jeg var 19 og kjøpte min første bil. Men ikke mid-forties... Haha, enig. Naboen min har en lamborghini urus til 3+ mill, men det er nesten som om han skammer seg over å ha den. Parkerer alltid i garasjen, og viser seg aldri fram. Det tok 4 mnd før jeg la merke til at han hadde kjøpt den. AB sendte sikkert ut nabovarsel før bilen kom🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 3. november 2019 #9134 Del Skrevet 3. november 2019 9 timer siden, Stargaze skrev: Hva er det med å stadig filme at hun går mot bilen, tar på håndtaket og åpner døren? Skryt? Har råere bil enn henne, men hadde jo aldri holdt på sånn. Kanskje hvis jeg hadde hatt snap når jeg var 19 og kjøpte min første bil. Men ikke mid-forties... Ingen aning hvilken bil ABD har, men har noen på insta som er sånn. "Tilfeldigvis" gifteringen med diamant på styret så man ser bilmerket. Og gjerna lommeboka med LV i handa... 37 år. Og ute av arbeidslivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 3. november 2019 #9135 Del Skrevet 3. november 2019 All denne filmingen av bilen, kan det være sponsa leasing? Eller - vent. Fisking etter spons? 🤔 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 3. november 2019 #9136 Del Skrevet 3. november 2019 Hvis man aldri har eid noe «fint» har man kanskje behov for å vise seg litt? Hun har jo vært over gjennomsnittet (blant bloggerne) opptatt av å skaffe seg det hun mener er en «rå» bil, så det henger jo sammen. Da får det ikke hjelpe at bilen er leid. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 3. november 2019 #9137 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) Hun kan jo ikke tjene såååå bra? Hun er jo ikke blant de best betalte influencerne.... så hun tjerner hvertfall langt under millionen! Men hun gir inntrykk av at hun har flust med penger slik hun fremstiller levemåten sin... stylister, dyre middager osv. Hadde jeg vært henne hadde jeg skaffet meg en jobb med stabil inntekt eller tatt en utdannelse. Det toget hun kjører kommer til å stoppe en gang. Hva da? Hvordan vil hennes CV se ut? Endret 3. november 2019 av Fullrulle 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 3. november 2019 Populært innlegg #9138 Del Skrevet 3. november 2019 Denne flashingen av bilen, forlovelsesringen hun fikk av trønderen, YSL-veska, løshår osv tror jeg sier mye om Anne Briths bakgrunn. Vi hører aldri noe om livet før hun flyttet til Nederland, unntatt at hun aldri fikk hjelp av foreldrene og at hun ble mobbet/holdt utenfor på skolen. Årene i Nederland skriver hun gjerne om. Hun er flyvertinne, tok utdannelse i markedsføring, i senere tid har hun lagt økonomiutdannelse fra Nederland til CV'n. Dette er, i følge Anne Brith, grunnen til at hun er så annerledes, hun har et slags kontinentalt preg over seg. Kjærlighetslivet gikk det derimot ikke så bra med. Hun jobbet seg igjennom minst to Nederlendere før hun flyttet tilbake til Mosjøen. Begge forholdene havarerte fordi mannen var slem. Dette ser vi har fortsatt gjennom livet til Anne Brith, hun blir stupforelsket, har aldri vært så lykkelig før og så gjør mannen ett eller annet grusomt som førte til at hun gjorde det slutt. Alltid hun! Og i ettertid har alltid magefølelsen fortalt henne at noe var galt (likevel hører hun aldri på den). I Mosjøen dukket de første tegnene på at Anne Brith gjerne vil bli en som bemerker seg opp. Hun stiller opp i avisa og skal starte hjelpetelefon. Næringslivet står i kø for å bidra, skjønner vi. Så starter hun Drøm Mosjøen, som skal samle inn 1 million til ungdommen. Noen måneder senere er Anne Briths første fiasko en realitet. Men denne drømmen om å drive veldedighet har vi sett med jevne mellomrom siden. Senest med "Det Gule Huset". Mor Theresa er forbildet hennes, har hun skrevet. Men jeg er usikker på hva motivasjonen bak er. Er det for å høste beundring eller vil hun gjerne hjelpe. Kanskje en kombinasjon, dessverre er hun alltid raskt ute med å annonsere prosjektene sine, men etterpå hører vi ingen ting. Hvis dere ser på bildene i artiklene jeg linket til, så har Anne Brith sitt utseende vært alminnelig. Men etter at hun ble blogger har hun brukt formidable summer på ytre oppussing. Hun har innrømmet både silikon og botox, i tillegg dokumenterer hun dyre behandlinger som extensions, kosmetiske tannbehandlinger, lymfedrenasje, negler og spraytan. I tillegg har hun lært seg å posere og det er utstrakt bruk av filter. Kroppen endret seg også, det ble fokus på slanking og trening. Før hun nesten gikk konkurs sist oppgraderte hun garderoben også, helt til hun fant ut at spons var skattepliktig. En stund der syntes jeg hun ble skikkelig flott, hun var en av de som pusset opp uten å overdrive. Det har dessverre endret seg, men hun er ingen wallflower lenger! Det siste året har hun blitt hard core business woman (hennes ord). Hun smykker seg med antall AS på lik linje med bilen og ringen. Hun roper: Se på meg, se hva jeg har oppnådd! Igjen tenker jeg at det skyldes bakgrunnen hennes. At Anne Brith har vært fattig er det ingen tvil om, med tre konkurser på få år og hovedomsorgen for 3 barn. Nå er det kjempestore tall på whiteboardtavla og skåling i bobler flere kvelder i uka. Endelig er hun del av en kul jentegjeng også. Så, Anne Brith har ikke vært pen, ikke har særlig med venner, ikke hatt hell på kjærlighetsfronten og absolutt ikke vært noen suksess økonomisk. Hun har ikke utdannelse, hun mangler kulturell baggasje for ikke å snakke om at selvinnsikten er lik null. Hun lever i en boble hvor kun hyllest er lov, kritikk blokkeres og alle som sier henne imot er fiender. Det er en veldig uheldig kombinasjon og forklarer langt på vei alt skrytet hennes. 106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 3. november 2019 #9139 Del Skrevet 3. november 2019 1 time siden, Felis skrev: Denne flashingen av bilen, forlovelsesringen hun fikk av trønderen, YSL-veska, løshår osv tror jeg sier mye om Anne Briths bakgrunn. Vi hører aldri noe om livet før hun flyttet til Nederland, unntatt at hun aldri fikk hjelp av foreldrene og at hun ble mobbet/holdt utenfor på skolen. Årene i Nederland skriver hun gjerne om. Hun er flyvertinne, tok utdannelse i markedsføring, i senere tid har hun lagt økonomiutdannelse fra Nederland til CV'n. Dette er, i følge Anne Brith, grunnen til at hun er så annerledes, hun har et slags kontinentalt preg over seg. Kjærlighetslivet gikk det derimot ikke så bra med. Hun jobbet seg igjennom minst to Nederlendere før hun flyttet tilbake til Mosjøen. Begge forholdene havarerte fordi mannen var slem. Dette ser vi har fortsatt gjennom livet til Anne Brith, hun blir stupforelsket, har aldri vært så lykkelig før og så gjør mannen ett eller annet grusomt som førte til at hun gjorde det slutt. Alltid hun! Og i ettertid har alltid magefølelsen fortalt henne at noe var galt (likevel hører hun aldri på den). I Mosjøen dukket de første tegnene på at Anne Brith gjerne vil bli en som bemerker seg opp. Hun stiller opp i avisa og skal starte hjelpetelefon. Næringslivet står i kø for å bidra, skjønner vi. Så starter hun Drøm Mosjøen, som skal samle inn 1 million til ungdommen. Noen måneder senere er Anne Briths første fiasko en realitet. Men denne drømmen om å drive veldedighet har vi sett med jevne mellomrom siden. Senest med "Det Gule Huset". Mor Theresa er forbildet hennes, har hun skrevet. Men jeg er usikker på hva motivasjonen bak er. Er det for å høste beundring eller vil hun gjerne hjelpe. Kanskje en kombinasjon, dessverre er hun alltid raskt ute med å annonsere prosjektene sine, men etterpå hører vi ingen ting. Hvis dere ser på bildene i artiklene jeg linket til, så har Anne Brith sitt utseende vært alminnelig. Men etter at hun ble blogger har hun brukt formidable summer på ytre oppussing. Hun har innrømmet både silikon og botox, i tillegg dokumenterer hun dyre behandlinger som extensions, kosmetiske tannbehandlinger, lymfedrenasje, negler og spraytan. I tillegg har hun lært seg å posere og det er utstrakt bruk av filter. Kroppen endret seg også, det ble fokus på slanking og trening. Før hun nesten gikk konkurs sist oppgraderte hun garderoben også, helt til hun fant ut at spons var skattepliktig. En stund der syntes jeg hun ble skikkelig flott, hun var en av de som pusset opp uten å overdrive. Det har dessverre endret seg, men hun er ingen wallflower lenger! Det siste året har hun blitt hard core business woman (hennes ord). Hun smykker seg med antall AS på lik linje med bilen og ringen. Hun roper: Se på meg, se hva jeg har oppnådd! Igjen tenker jeg at det skyldes bakgrunnen hennes. At Anne Brith har vært fattig er det ingen tvil om, med tre konkurser på få år og hovedomsorgen for 3 barn. Nå er det kjempestore tall på whiteboardtavla og skåling i bobler flere kvelder i uka. Endelig er hun del av en kul jentegjeng også. Så, Anne Brith har ikke vært pen, ikke har særlig med venner, ikke hatt hell på kjærlighetsfronten og absolutt ikke vært noen suksess økonomisk. Hun har ikke utdannelse, hun mangler kulturell baggasje for ikke å snakke om at selvinnsikten er lik null. Hun lever i en boble hvor kun hyllest er lov, kritikk blokkeres og alle som sier henne imot er fiender. Det er en veldig uheldig kombinasjon og forklarer langt på vei alt skrytet hennes. Så fantastisk bra oppsummert! 👏👏👏 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 3. november 2019 #9140 Del Skrevet 3. november 2019 @Felis 🙌 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg