Felis Skrevet 30. oktober 2019 #9081 Del Skrevet 30. oktober 2019 22 minutter siden, Veslefrikk skrev: Tror du misforstår hvilket kurs det henvises til. Nå tror jeg det var snakk om makronkurset hun holdt nå i helgen. Skjønner 😊 Jeg tolker det slik at makronkurs ikke frister til gjentakelse, siden hun ikke skapte mer blest om det. For her hadde hun, igjen, en gylden anledning til å promotere businessen sin, ikke bare seg selv. Men den ene snap'en som antydet at det i det hele tatt hadde vært et kurs var imponerende. Alle makronene var perfekte, man skulle nesten tro at det var et kurs for viderekommende. Hun er nok en bedre bakelærer enn SoMe-lærer, synd at hun satser på det siste. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 30. oktober 2019 #9082 Del Skrevet 30. oktober 2019 28 minutter siden, Veslefrikk skrev: Tror du misforstår hvilket kurs det henvises til. Nå tror jeg det var snakk om makronkurset hun holdt nå i helgen. Uansett hvilket kurs det refereres til så er det null markedsføring i some, og det var vel det både @Felis og @Infinity kommenterte. Det som har blitt kommentert på de siste sidene i denne tråden er nettopp kursholderens manglende evne til å bruke some som kanal for markedsføring. Noe som er pussig med tanke på at x antall mennesker har betalt 14K hver for å lære nettopp det å bli god på some, av Anne Brith. Enten ser vi nå et tydelig eksempel på «skomakerens barn (...)», eller så ser vi at kursholderen ikke har begrep om hvordan man jobber med some for å fremme sin bedrift. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 30. oktober 2019 #9083 Del Skrevet 30. oktober 2019 Tror ikke det var noen deltakere på det makronkurset jeg 😂 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 30. oktober 2019 #9084 Del Skrevet 30. oktober 2019 3 timer siden, Pust skrev: eller så ser vi at kursholderen ikke har begrep Det har vi skjønt for lenge siden 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 30. oktober 2019 #9085 Del Skrevet 30. oktober 2019 Kanskje alt fokuset på kropp, styling (som i dag, ja vi vet at hun var fornøyd), selvbruning, hår, speilselfies, champagne og høy partyfaktor, henge med ungdommen, bil og hus rett og slett er et skjold mot dårlig selvtillit og usikkerhet. Det kan nesten virke sånn. Livet hadde nok føltes bedre og mer avslappende hvis man tok seg tid til de virkelige verdiene i livet. Når man sitter der gammel og grå er det garantert ikke de tingene som er viktige minner. Men fin og privat tid med familie og venner. Det er verdier i livet det. Leve i nuet og ikke bare hele tiden hige etter noe bedre. Slitsomt liv.. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitral Skrevet 30. oktober 2019 #9086 Del Skrevet 30. oktober 2019 Nå har hun begynt å henge med Espen Hilton igjen 🙈 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 30. oktober 2019 #9087 Del Skrevet 30. oktober 2019 Hva ER greia med å holde hånda foran panna, slik som hun gjør på snap-videoen fra frisørstolen??!!111 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 31. oktober 2019 #9088 Del Skrevet 31. oktober 2019 Jeg tror alt hun holder på med om dagen kun er iscenesatt for å virke suksessfull på bloggerne.... 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfix Skrevet 31. oktober 2019 #9089 Del Skrevet 31. oktober 2019 Ser at Anne-brith ikke har trukket vinner på instagramkonkurransen i går slik det står i konkurranseteksten. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 31. oktober 2019 #9090 Del Skrevet 31. oktober 2019 Og det kveeeernes videre på samme historien og det korte «forholdet» - 2 uker.... i ukens podcast. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 31. oktober 2019 #9091 Del Skrevet 31. oktober 2019 4 timer siden, missfix skrev: Ser at Anne-brith ikke har trukket vinner på instagramkonkurransen i går slik det står i konkurranseteksten. Stemmer, trekningen var i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 31. oktober 2019 #9092 Del Skrevet 31. oktober 2019 Kanskje vinneren ville være anonym igjen? Slik som den påståtte vinneren av iPhone. Den gangen påsto hun at regnskapsføreren satt med liste over vinnere på alle konkurranse hun har hatt. Men nå har hun jo røket uklar med denne regnskapsføreren, i følge bloggen MAGAZINET. Det er strengt tatt ikke regnskapsførerens jobb å oppbevare slike lister, hvis man er så uryddig at det må lister til for å bevise at hun har trukket vinnere, så har hun tross alt hele tre advokater å velge mellom. Men den nye regnskapsføreren er så hyggelig (enn så lenge), så kanskje han gjør henne en tjeneste. 😂 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfix Skrevet 31. oktober 2019 #9093 Del Skrevet 31. oktober 2019 (endret) Hun har forresten 2 ulike konkurranser gående. En på instagram hvor hun skulle trekke og annonsere vinner på instagram igår, 30 okt. Og en på facebook hvor hun skal trekke og annonsere vinner på facebook idag, 31 okt. Ellers er konkurransene lik med lik premie. Så da skal det etter reglene kåres 2 vinnere av bakepakke til 2500kr×2 hver. 1 vinner skulle hun trekke og annonsere i går, og 1 i dag. Endret 31. oktober 2019 av missfix 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 31. oktober 2019 #9094 Del Skrevet 31. oktober 2019 5 minutter siden, missfix skrev: Hun har forresten 2 ulike konkurranser gående. En på instagram hvor hun skulle trekke og annonsere vinner på instagram igår, 30 okt. Og en på facebook hvor hun skal trekke og annonsere vinner på facebook idag, 31 okt. Ellers er konkurransene lik med lik premie. Så da skal det etter reglene kåres 2 vinnere av bakepakke til 2500kr hver. 1 vinner skulle hun trekke og annonsere i går, og 1 i dag. Fy fader for et togkrasj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 31. oktober 2019 #9095 Del Skrevet 31. oktober 2019 Men hvor søt er ikke den katta. Mere eksponering av kattepus! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tran09 Skrevet 31. oktober 2019 #9096 Del Skrevet 31. oktober 2019 3 minutter siden, Oline12 skrev: Men hvor søt er ikke den katta. Mere eksponering av kattepus! Heller katten enn kidsa. Allikevel tror jeg de fleste er enige med meg i at den firmakontoen hennes bør eksponere firmaet, ikke alt mulig annet fjas. Men vent litt, hvordan skal hun da holde på følgere? 😱 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 31. oktober 2019 #9097 Del Skrevet 31. oktober 2019 Jeg orker ikke å høre på dagens podcast, men minner om at det finnes en fantastisk recap på Jodel. @ABpodcastsummary 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 1. november 2019 #9098 Del Skrevet 1. november 2019 På 6.6.2019 den 9.11, Pust skrev: Anne Briths bruk av bloggen til å henge ut bl.a. mindreårige, som helt lovlig sjekket skattelistene, er en viktig del av historien. https://influencere.wordpress.com/2018/02/15/ab-no-publiserte-opplysninger-om-39-skattelistesokere/ Så bra at ingen her henger ut noen 👍😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 1. november 2019 #9099 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) Ingen vinner er trukket på Facebook heller. Hun har det jo veldig travelt om dagen, med denne katten som skal koses, finne opp historier til podcasten, spraytan, løshår, gå frem og tilbake til den FETE bilen osv. Bare Tinder alene er en heldagsjobb for Anne Brith, har jeg skjønt. Men dette er faktisk ikke lov! Endret 1. november 2019 av Felis 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 1. november 2019 #9100 Del Skrevet 1. november 2019 24 minutter siden, Felis skrev: Ingen vinner er trukket på Facebook heller. Hun har det jo veldig travelt om dagen, med denne katten som skal koses, finne opp historier til podcasten, spraytan, løshår, gå frem og tilbake til den FETE bilen osv. Bare Tinder alene er en heldagsjobb for Anne Brith, har jeg skjønt. Men dette er faktisk ikke lov! Der er trukket en vinner på FB. For ca 60 min siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg