Felis Skrevet 23. oktober 2019 #9001 Del Skrevet 23. oktober 2019 8 minutter siden, Glemtbrukernavnet skrev: Er det smart å holde seg aktuell, hvis folk forbinder man med noe negativt? Hvis man sletter all kritikk, eller avfeier det som hat, samtidig som man suger til seg alle hjertene fansen sender, så skjønner man kanskje ikke hvor negativt resten av verden ser på seg? Er det ikke det man kaller "bloggbobla"? Det er klart dette har underholdningsverdi og derav deltakelse i bloggerne. Hadde TV" tatt businesskvinne-narrativet på alvor, så hadde de laget et helt annet program om henne. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 23. oktober 2019 #9002 Del Skrevet 23. oktober 2019 Hmmmm.... heksejakt 🤔😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poyse Skrevet 23. oktober 2019 #9003 Del Skrevet 23. oktober 2019 Til og med katten jobber for livsopphold 😂😂 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 23. oktober 2019 #9004 Del Skrevet 23. oktober 2019 Jeg blir så skuffa over firmaer som sponser sånne folk... Så de reklameinnleggene gjør at jeg finner andre å handle fra. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 23. oktober 2019 #9005 Del Skrevet 23. oktober 2019 (endret) 4 timer siden, Poyse skrev: Til og med katten jobber for livsopphold 😂😂 Ja der kom forklaringen på den enorme snappingen av lille pus 🙄den er gjennomsponsa... håper pus vet det skal skattes av alt det «digget».... Endret 23. oktober 2019 av Zenhouse 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poyse Skrevet 23. oktober 2019 #9006 Del Skrevet 23. oktober 2019 2 timer siden, Zenhouse skrev: Ja der kom forklaringen på den enorme snappingen av lille pus 🙄den er gjennomsponsa... håper pus vet det skal skattes av alt det «digget».... 😂😂😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pokijh Skrevet 24. oktober 2019 #9007 Del Skrevet 24. oktober 2019 13 timer siden, Nor skrev: Hmmmm.... heksejakt 🤔😉 Jeg kan være enig i at Anne Brith jakter på mye rart, men synes ikke vi skal kalle hun heks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 24. oktober 2019 #9008 Del Skrevet 24. oktober 2019 14 timer siden, Poyse skrev: Til og med katten jobber for livsopphold 😂😂 Alle i husholdningen må bidra der i gården vet du, det har hun jo sagt mange ganger.🤣 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 24. oktober 2019 #9009 Del Skrevet 24. oktober 2019 10 timer siden, pokijh skrev: Jeg kan være enig i at Anne Brith jakter på mye rart, men synes ikke vi skal kalle hun heks. Da tror jeg ikke du skjønner begrepet heksejakt, det er ikke AB som kalles for heks, men heller tråden her som noen synes er Sitat En offentlig svertekampanje mot en enkeltperson (sakset fra Wikipedia som forklaring på begrepet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 24. oktober 2019 #9010 Del Skrevet 24. oktober 2019 For den som orker: Dagens podkast har høy underholdningsverdi og er avslørende på så mange måter. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 24. oktober 2019 #9011 Del Skrevet 24. oktober 2019 2 minutter siden, Pust said: For den som orker: Dagens podkast har høy underholdningsverdi og er avslørende på så mange måter. Orker ikke! Venter heller på resymé 😏. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 24. oktober 2019 #9012 Del Skrevet 24. oktober 2019 9 minutter siden, Villroses hage skrev: Orker ikke! Venter heller på resymé 😏. Lurt 👍 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 24. oktober 2019 #9013 Del Skrevet 24. oktober 2019 1 time siden, Villroses hage skrev: Orker ikke! Venter heller på resymé 😏. Jeg syntes episoden er verdt en lytt. Jeg vet ikke om det kan gjensgis skriftlig hvor kleint det høres ut når intervjuobjekter forsøker å lese manuset ordrett uten å i det hele tatt forsøke å få det til å høres naturlig ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 24. oktober 2019 #9014 Del Skrevet 24. oktober 2019 Jeg skjønner hvorfor det var Ida Gran Jensen som vant «hele Norge baker», hun har et helt annet nivå enn ABD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 24. oktober 2019 #9015 Del Skrevet 24. oktober 2019 2 timer siden, minister-mio skrev: Jeg syntes episoden er verdt en lytt. Jeg vet ikke om det kan gjensgis skriftlig hvor kleint det høres ut når intervjuobjekter forsøker å lese manuset ordrett uten å i det hele tatt forsøke å få det til å høres naturlig ut. Jeg forsøkte, men orker nesten ikke mer. Mammagjesten sitter og leser en lang passiar med monoton og nervøs stemme, men det blir faktisk enda hakket verre når dialogen starter og gjesten fortsatt leser svarene sine som en robot. Hvordan kan man publisere noe så amatørmessig, det forundrer meg virkelig. 🤣 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 24. oktober 2019 #9016 Del Skrevet 24. oktober 2019 (endret) Den gjesten i podcasten høres jo helt... hva skal man si? Dopa ut? Høres ut som hu dama i Your Mind AS! Endret 24. oktober 2019 av Rubella 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regine. Skrevet 24. oktober 2019 #9017 Del Skrevet 24. oktober 2019 Hvor finner man podkast. Youtube? Hva søker jeg på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvem er dette? Skrevet 24. oktober 2019 #9018 Del Skrevet 24. oktober 2019 Haha, ja den monotone stemmer var forferdelig å høre på. Sikkert en veldig flink dame altså. og mange av svarene ble opplest, kanskje noe av årsaken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 24. oktober 2019 #9019 Del Skrevet 24. oktober 2019 1 time siden, Chrisssi skrev: Hvordan kan man publisere noe så amatørmessig, det forundrer meg virkelig. 🤣 Det forundrer ikke meg, er jo AB det er snakk om 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveliina Skrevet 24. oktober 2019 #9020 Del Skrevet 24. oktober 2019 På 22.10.2019 den 13.33, Christiane_W skrev: Som jeg skrev tidligere i tråden så tror jeg manglende forhåndspromotering og deling mens de var i Tromsø er pga Bloggerne. De har allerede filmet en workshop med ABIP deltakere hjemme hos AB (det delte jo heller ikke AB noe særlig rundt i sine kanaler såvidt jeg fikk med meg) og de var med til Tromsø og filmet. Sannsynligvis er det begrenset hva AB får lov til å dele, det er nok en avtale mellom henne og TV2 på at Tromsøturen skal vises på Bloggerne først eller noe sånt. [.....] Kanskje, men kan ikke helt se hvorfor det skal være viktig for Bloggerne at ting de evt. vil bruke som innhold i serien ikke skal deles og promoteres i sosiale media? Det er jo gratis reklame? Har tenkt litt på dette, og ikke bare angående Davidsen, men også bloggere generelt - de er vel ikke særlig flinke til å skape en positiv hype? Når har Anne Brith klart å bygge opp en smittende entusiasme og engasjement i sosiale medier for noen av sine prosjekter.....? Hun spesielt er jo en provokasjonsblogger. Lesertall og klikk har i stor grad vært basert på å hisse på seg folk, med overskifter og innlegg hun vet vil irritere, provosere eller sjokkere - ref. det berømmelige brystkreftinnlegget blant annet. Joda, promoteringen av boken fikk en hel del oppmerksomhet - men - den kom også av provokasjon, offerrolle samt en generell trend der aviser gjerne skiver om ting som skjer på nett. Gratis innhold for aviser. Ref. kun VG gadd å lage en sak på at hun måtte inngå forlik og beklage deler av innholdet i boken. Det er lett å skaffe seg oppmerksomhet, spesielt for kvinner, om en er villig til å kjøre provokasjonslinja og være drøy. Å skaffe seg ekte engasjement derimot, der folk bryr seg om greiene dine - det er noe helt annet. Det krever en helt annen type jobbing, enn hva de typiske click-bait greiene bloggere flest kjører. Anne Brith har hatt flere egne prosjekter den tiden jeg har fulgt med. Det var f.eks adventskalenderen på youtube i fjor. Hun har vært med å produsere og utgi en app. Det var snakk om et online bakekurs. Bloggen som ble et 'magasin' - i to versjoner. Av ting jeg kommer på i farta. Ingenting av dette ble promotert noe særlig i egne kanaler? Bake-app'en ble såvidt nevnt som del i et innlegg da den ble lagt ut. Forvirrende nok hadde hun også relativt nært i tid reklamert for en annen app - så det var vanskelig å skjønne at det var to ulike ting. Sånn utenom tråden her, vet folk flest at Anne Brith har en bake app liggende ute til salgs...? Det 'gratis-kurset' om baking som viste seg å i hovedsak være forsøk på innsalg av et dyrere kurs, var bare pinlig. Folk følte seg vel tydlig heller lurt enn entusiasme. Adventskalenderen var det vel ingen som hadde hørt om , før den plutselig bare var der 1. desember....? Ironisk nok, så er mitt inntrykk at flere sosiale medie-personligheter egentlig er veldig dårlige til å utnytte sosiale medier. Positivt vel og merke. De som klarer det, er vel også typisk de personer som klarer å bygge seg opp gode navn, er interessante for sammarbeidspartnere og lever godt - uten å brette ut sjela si, private detaljer eller familiemedlemmer. Generelt sett, så er vel kanskje mange av de som tiltrekkes av et liv i sosiale medier og mennesker som i stor grad ønsker oppmerksomhet om egen person? Dette er vel kanskje ikke rette personer til å klare å dra med seg andre og forstå hvordan en skaper engasjement? Så nei, jeg tror ikke denne mangelfulle promoteringen nødvendigvis handler om kontraktsforhold med Bloggerne. Jeg tror vel heller det handler om manglende kunnskap og innsikt i hvordan promotere noe i sosiale medier - om en ikke kan bruke provokasjon og click-bait. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg