Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Skjønner hva du mener med redigert, hvem er denne damen til høyre? 

731B8CE9-9B70-45C1-8DED-5208728C26E8.jpeg

Hvis du ser lengre ned på den Instagram kontoen er det ett forholdsvis nytt bilde som viser Tina, Anne Brith og en dame til - så kan du sammenligne litt der. (Og det er ikke noe å utsette på det reelle Anne-Brith utseendet - hun ser helt fin ut - men finner det tydeligvis nødvendig å vise en mer polert utgave. Veldig trist egentlig)

B00250E2-E576-4FDF-B424-C87DDF9E2F46.jpeg

Endret av Illusen
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg antar at en såpass erfaren blogger SoMe-bruker som AB, vet akkurat hvor mye oppmerksomhet hun får ved å legge ut informasjon om sitt og familiens private liv.

Hvis det var sant at hun måtte slutte som blogger på grunn av trusler mot barna, da forstår jeg ikke hvorfor det pøses på med bilder, videoer og tekst om hvordan de lever og hva de gjør, og opplysninger om når barna er alene hjemme (mor er på byen).  https://www.tv2.no/a/10428626/

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Pust skrev:

Jeg antar at en såpass erfaren blogger SoMe-bruker som AB, vet akkurat hvor mye oppmerksomhet hun får ved å legge ut informasjon om sitt og familiens private liv.

Hvis det var sant at hun måtte slutte som blogger på grunn av trusler mot barna, da forstår jeg ikke hvorfor det pøses på med bilder, videoer og tekst om hvordan de lever og hva de gjør, og opplysninger om når barna er alene hjemme (mor er på byen).  https://www.tv2.no/a/10428626/

Spill for galleriet det innslaget der

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chrisssi skrev:

Og så har det på mystisk vis forsvunnet. Veldig seriøs den dama der....NOT 😡

Får jo bare bekreftet mistanken om posting av tråder som handler om henne selv. Og plutselige brukere som er udelt positive. 

Hun skaper ikke akkurat mer tillit med å holde på sånn.

Lurer på hvor mange av de gode anmeldelsene de står for selv😉

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg

Wow @Felis 👌🏼, legg på fake positiv tilbakemelding på Podcast og pynting av tall via blogghuset, så er vi der. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Girlygirl9 skrev:

Problemet er st hun plusser sammen seertallene fra hver dag sammen, og ikke skjønner at det er de samme som ser på hver dag. Så 500/7= Ca 71 000 følgere 

Dette er litt vanskeligere å sannsynliggjøre - men - i tillegg er det også helt feil å sette likhetstegn mellom lesertall på div. ulike kanaler og totalt antall personer som følger.

Sannsynligvis er det et stort overlapp mellom de ulike kanalene - de samme menneskene som er nysgjerrige nok til å følge, følger/leser også flere av kanalene.

Det reelle tallet mennesker som følger kanalene hennes er nok betraktelig lavere.  

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

ABD Magasinet har 59,7k følgere. Bildet med flest likes i løpet av de siste 3 mnd har litt over 2000 likes. Det står ingenting om boka hennes på noen av IG kontoene, så noe sier meg at det var et tapsprosjekt? 

09CD6E07-B733-4CBD-B8DF-D399829FCAAE.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

ABD Magasinet har 59,7k følgere. Bildet med flest likes i løpet av de siste 3 mnd har litt over 2000 likes. Det står ingenting om boka hennes på noen av IG kontoene, så noe sier meg at det var et tapsprosjekt? 

Jeg tror ingen tjente penger på den boka og etter at Anne Brith også måtte innrømme at deler av den var løgn, så tror jeg ikke hun ønsker å assosieres med den lenger.

https://influencere.wordpress.com/2019/05/30/anne-brith-ma-beklage-innhold-i-boken-kvinner-som-hater-kvinner/

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
På 5.10.2019 den 22.48, Felis skrev:

Jeg tror ingen tjente penger på den boka og etter at Anne Brith også måtte innrømme at deler av den var løgn, så tror jeg ikke hun ønsker å assosieres med den lenger.

https://influencere.wordpress.com/2019/05/30/anne-brith-ma-beklage-innhold-i-boken-kvinner-som-hater-kvinner/

Panta forlag fikk 35 likes på IG da de lanserte boken i mars. De som gjør butikk med denne fantastiske gründeren, vet de ikke hva bakgrunnssjekk er?

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Panta forlag fikk 35 likes på IG da de lanserte boken i mars. I tillegg så finner jeg ikke bakengo appen i AppStore? De som gjør butikk med denne fantastiske gründeren, vet de ikke hva bakgrunnssjekk er?

Deltakerne på Anne Brith Influencer Program er diskutert i denne tråden. Dessverre kan det se ut som om Anne Brith henvender seg til, og appellerer til, en viss type mennesker. Felles for mange av disse medlemmene er at de sårbare i form av å være syke, ofte psykisk syke. Og hvis jeg skal dømme ut i fra kvaliteten på det de leverer så er nok det eneste kravet for å bli tatt opp på kurset evnen til å betale 14 500 kr. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Felis skrev:

Deltakerne på Anne Brith Influencer Program er diskutert i denne tråden. Dessverre kan det se ut som om Anne Brith henvender seg til, og appellerer til, en viss type mennesker. Felles for mange av disse medlemmene er at de sårbare i form av å være syke, ofte psykisk syke. Og hvis jeg skal dømme ut i fra kvaliteten på det de leverer så er nok det eneste kravet for å bli tatt opp på kurset evnen til å betale 14 500 kr. 

Så sant.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på første podcastepisoden... "æææææææ... hææææreguuuuud æææææ døøøøør!!! Hæhæhæhæ.." 

Au! Øra mine! Dette går det oppriktig talt ikke an å høre på. Og for noen samtalsemner.. uthening av folk.. og skryt på skryt på skryt... 🙄

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Stargaze skrev:

Når kommer bakeboka som hun sa skulle komme ut i høst da? Kan vel ikke være langt unna den?

1.02.2020 står det på ark.no 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra https://www.dagbladet.no/kjendis/det-er-ingen-deler-av-kroppen-min-som-ikke-er-diskutert/70848247

"Til Dagbladet kan hun fortelle at hun allerede er i gang med flere prosjekter, blant annet en ny bakebok som lanseres til høsten."

Hva har skjedd? Fra https://www.haugenbok.no/Generell-litteratur/kokeboeker/Kaker-året-rundt/I9788279009818

"Forventes i salg 01.02.2020"

Endret av LeiaO
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...