Nor Skrevet 28. august 2019 #8561 Del Skrevet 28. august 2019 På 21.8.2019 den 7.29, Viking-girl skrev: Kan meget godt være at de må signere en taushetsklausul for å bli med på bipkurset. Det må vi ikke!! Seriøst?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 28. august 2019 #8562 Del Skrevet 28. august 2019 20 minutter siden, Nor skrev: Det må vi ikke!! Seriøst?? Kan du dokumentere det? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 28. august 2019 #8563 Del Skrevet 28. august 2019 14 minutter siden, mikrobe skrev: Kan du dokumentere det? Gidder ikke. Bedre at du som skriver sånne ting bare for å sverte et menneske, dokumenterer dine påstander 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 28. august 2019 #8564 Del Skrevet 28. august 2019 38 minutter siden, Nor skrev: Det må vi ikke!! Seriøst?? På 26.8.2019 den 19.38, Nor skrev: Vi er blitt skremt, eller har måtte signert på noe 😂😂😂 Var det en spøk ? Ble litt klatt med sitatene her, men hvorfor svarer du på samme spørsmål fra @Viking-girl to ganger? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 28. august 2019 #8565 Del Skrevet 28. august 2019 4 minutter siden, Nor skrev: Gidder ikke. Bedre at du som skriver sånne ting bare for å sverte et menneske, dokumenterer dine påstander Det var ikke jeg som slang ut en påstand. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 28. august 2019 #8566 Del Skrevet 28. august 2019 Det hadde vel ikke vært så rart om Anne Brith hadde fått deltakerne til å skrive på en taushetsklausul? Hun har jo åpenbart funnet en unik oppskrift til suksess. Hun lover at kursdeltakerne skal få 1000 nye følgere i uka og tjene en million på bloggen sin innen 1-5 år. Kjipt hvis noen stjal oppskriften 😉 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 28. august 2019 #8567 Del Skrevet 28. august 2019 På 26.8.2019 den 19.38, Nor skrev: Vi er blitt skremt, eller har måtte signert på noe 😂😂😂 Var det en spøk ? «Vi» er blitt (...)? Betyr det at du deltar på «hvordan bli rik influenser»-kurset? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panfobi Skrevet 28. august 2019 #8568 Del Skrevet 28. august 2019 2 timer siden, DianaV skrev: Ble litt klatt med sitatene her, men hvorfor svarer du på samme spørsmål fra @Viking-girl to ganger? For å holde liv i tråden, hun klarte det ikke på første forsøk. 🤷🏼♀️ 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 28. august 2019 #8569 Del Skrevet 28. august 2019 Herregud disse AB bloggerne er en rar rase. Gidder ikke gi mer bensin til bålet hvertfall... 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitral Skrevet 28. august 2019 #8570 Del Skrevet 28. august 2019 På 20.8.2019 den 14.38, Isild skrev: Jeg ble litt satt ut da jeg så det igjen. Spekulerer aldri "høyt" og kaller ingens oppførsel for "ditt eller datt", men det ble veldig rart å se hvor lett og brått hun gikk fra gråt over at hun hadde måtte legge ned bloggen sin fordi hun var redd for barna sine, til å ikke gråte lenger og endre sinnstemning helt og forsvare sin rett til å fortsatt vise dem frem i kanalene sine - fordi hun var stolt. Selvsagt er hun stolt. Hun har flotte unger! Men hele dette "legger ned bloggen pga trusler mot familien" henger overhodet ikke på greip. Det er så mange ting som for meg er lite troverdig. Det virker mer som om det var for å få blest rundt boken. For min del - istedetfor å bruke noe mer tid på å "irritere" meg, så skal jeg prøve å avvenne meg fra å bruke tid i denne tråden. Skal se om jeg finner tråder og emner som interesserer meg istedet. AB kommer til å fortsette i kjent stil fremover. Hun har mange følgere og de aller færreste har egentlig fått med seg det vi diskuterer her inne. Jeg tror ikke det er så mye mer poeng i å bruke tid på å "forkynne" alt det som tidligere har skjedd til fansen og følgerne hennes. La henne bare holde på med sitt. Dette. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Showmustgoon Skrevet 3. september 2019 Populært innlegg #8571 Del Skrevet 3. september 2019 Vet det er vanskelig - hun jobber virkelig hardt for oppmerksomheten nå - men hang in there!!! Dette er så bra jobbet! ☺️ 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 4. september 2019 #8572 Del Skrevet 4. september 2019 Hun jobber hardt nå ja! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 4. september 2019 #8573 Del Skrevet 4. september 2019 På 28.8.2019 den 17.48, DianaV skrev: Herregud disse AB bloggerne er en rar rase. Gidder ikke gi mer bensin til bålet hvertfall... Enig! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 5. september 2019 #8574 Del Skrevet 5. september 2019 Har noen hørt anne brith og isabels podcast? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg BeverTramp Skrevet 5. september 2019 Populært innlegg #8575 Del Skrevet 5. september 2019 (endret) 1 time siden, foreveralone skrev: Har noen hørt anne brith og isabels podcast? Jepp, og kan gjerne oppsummere! Det er gjennomgående hyling, fnising og "oh may gaaaaaaad". Det drikkes champagne og spises makroner. De har planlagt 14 episoder (ikke overraskende fra hun som hadde uendelige a-, b- og c-innlegg liggende på lur til bloggen). De starter med å introdusere hverandre, og de roser hverandre opp i skyene samtidig som det fnises høylytt. AB har hatt kjærlighetssorg i sommer, men fant seg en rebound *fnis, fnis, fnis*, og sendte melding til Isabel litt over midnatt og fortalte at hun hadde vært en slut *fnisfnis, åååo may gaaaaad*. Et par sleivspark til pizzaboy. Ros fra Isabel om hvor smarte og flinke ungene til AB er. Og... AB forteller at hun la ned bloggen fordi at hun var så sliten, og ville ha all fokus på bok (ikke et ord om trusler altså🙄). Nå er magasinet på plass, og AB har i dag postet sitt første magasininnlegg(?) siden februar. Isabel utfordrer AB til tinderdate, og neste episode skal AB på blind date i studio med en Isabel har valgt ut. Referat fra neste episode får noen andre komme med, for jeg blir IKKE å høre flere episoder. Endret 5. september 2019 av BeverTramp 87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 5. september 2019 #8576 Del Skrevet 5. september 2019 Takk for referat, da slipper jeg høre på 👍🏻 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 5. september 2019 Populært innlegg #8577 Del Skrevet 5. september 2019 Siden @BeverTramp tok jobben med å referere fra podcasten kan jeg ta magasininnlegget. Tittelen er "Hva har skjedd?". AB innleder med at hun aldri hadde trodd hun skulle skrive "på denne måten" igjen, men at det føles veldig riktig. 2019 går inn i historieboken hennes som året med flest forandringer. "For et år det har vært. På godt og vondt dere ❤︎" Så legger hun ut om at folk er forskjellige og forskjeller, annerledesheter og rariteter burde vært fremsnakket og hyllet, men folk tenker snevert og kortsiktig og bruker for mye tid på å snakke folk som er annerledes ned. Hun gjøre noe med det. Så er det et avsnitt om at hun vet at reisen hennes har vært befriende for mange, men at det også har vært folk som har vært negative. Hvem leseren er vet hun ikke. Hun vet bare at "du er du og jeg er meg. Anne Brith ❤︎" Sitat Anne Brith er en kvinne som vet hva hun vil. Hun er uredd, nytenkende, positiv, inkluderende, mamma, ambisiøs og vil gjerne være en god mamma og venninne, men som alle andre strekker hun ikke alltid til. Hun elsker å pynte seg, pleie kropp og sjel og ta et glass vin med venninner, men også på de områdene skorter det på både tid og overskudd. Om leseren kjenner seg igjen i dette oppfordrer hun til å følge reisen videre. Hun vet ikke hvor den ender. Det er en reise inn i det ukjente der veien blir til mens man går. Og nettopp det er visstnok spennende. "Om du er åpen for forandringen, blir du med oss på veien." Siste avsnitt handler om hva som har skjedd i år. Kjapt oppsummert: Hun har kjøpt seg hus og bil. Vært med på å etablere 3 nye firmaer. Filmet nye prosjekter. Skrevet på bøker som kanskje ikke blir utgitt. Har jobbet seg gjennom mye vondt fra 2018. Har ikke hatt sommerferie. Spilt inn podcast med Isabel. Møtt mange spennende mennesker. Har begynt å date igjen. Hun gleder seg til fortsettelsen. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mme Blavatsky Skrevet 5. september 2019 Populært innlegg #8578 Del Skrevet 5. september 2019 (endret) @Christiane_W- Jeg må innrømme at jeg er grundig lei av dette spetakkelet, men takk for et godt referat uansett! 🙂 Hun sa i februar at hun aldri mer skulle blogge igjen, så jeg håper at hun innser at hun med dette viser en gang for alle i hvor liten grad man kan stole på det hun sier. «– Jeg tar en fot i bakken. Jeg velger familien min foran alt annet. Når boken kommer blir det et jordskjelv, men det blir aldri mer blogg igjen.» (https://www.vg.no/rampelys/tv/i/0E14og/anne-brith-legger-ned-aldri-mer-blogg-igjen) (https://www.tv2.no/v/1425174/) Flaut. Endret 5. september 2019 av Mme Blavatsky La inn linker 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 6. september 2019 #8579 Del Skrevet 6. september 2019 Tusen takk for flotte referater! Jeg skjønner ingenting av hensikten med tomt prat og fnising i en podcast jeg ikke har tenkt å bruke tid på, og finner det uansett uinteressant å høre AB skravle om seg selv. Det samme gjelder "magasinet". At AB tar opp igjen tråden med å dramatisere et helt alminnelig liv som inntektserverv etter å ha gått så hardt ut får være opp til henne. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 6. september 2019 #8580 Del Skrevet 6. september 2019 10 timer siden, Christiane_W skrev: Siden @BeverTramp tok jobben med å referere fra podcasten kan jeg ta magasininnlegget. Tittelen er "Hva har skjedd?". AB innleder med at hun aldri hadde trodd hun skulle skrive "på denne måten" igjen, men at det føles veldig riktig. 2019 går inn i historieboken hennes som året med flest forandringer. "For et år det har vært. På godt og vondt dere ❤︎" Så legger hun ut om at folk er forskjellige og forskjeller, annerledesheter og rariteter burde vært fremsnakket og hyllet, men folk tenker snevert og kortsiktig og bruker for mye tid på å snakke folk som er annerledes ned. Hun gjøre noe med det. Så er det et avsnitt om at hun vet at reisen hennes har vært befriende for mange, men at det også har vært folk som har vært negative. Hvem leseren er vet hun ikke. Hun vet bare at "du er du og jeg er meg. Anne Brith ❤︎" Om leseren kjenner seg igjen i dette oppfordrer hun til å følge reisen videre. Hun vet ikke hvor den ender. Det er en reise inn i det ukjente der veien blir til mens man går. Og nettopp det er visstnok spennende. "Om du er åpen for forandringen, blir du med oss på veien." Siste avsnitt handler om hva som har skjedd i år. Kjapt oppsummert: Hun har kjøpt seg hus og bil. Vært med på å etablere 3 nye firmaer. Filmet nye prosjekter. Skrevet på bøker som kanskje ikke blir utgitt. Har jobbet seg gjennom mye vondt fra 2018. Har ikke hatt sommerferie. Spilt inn podcast med Isabel. Møtt mange spennende mennesker. Har begynt å date igjen. Hun gleder seg til fortsettelsen. Cash is king hos denne bloggeren. Pyttsann om hun har jugd Vår Staude rett opp i fjeset eller bruker salgsteknikker som er uetiske og umoralske, her skal man juge seg hele veien til banken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg