Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

På 11.8.2019 den 12.26, Isild skrev:

Så dette da det gikk på TV, men når jeg så det igjen nå ble det nesten litt creepy å se det "skiftet" mellom emosjonell og gråtkvalt til ikke en tåre å spore og"full forsvarsmodus" - det kom med et knips 😮 

Er det flere enn meg som synes det er noe patologisk over oppførselen hennes her? 😓😶

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen media som biter på alle disse historiene som fortelles her? Jeg er rystet over alt jeg leser, og hva med de som har betalt for å være med på kursene ?  Har noen av disse uttalt seg eller er de betalt taus? 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kattetigeren skrev:

Ingen media som biter på alle disse historiene som fortelles her? Jeg er rystet over alt jeg leser, og hva med de som har betalt for å være med på kursene ?  Har noen av disse uttalt seg eller er de betalt taus? 

De er nok ikke betalt for å være tause. Tror nok heller de er skremt til taushet! Av alt de ser som kan komme fra «mentoren sin» dersom de uttaler seg negativt om noe.

Endret av Veslefrikk
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Veslefrikk skrev:

De er nok ikke betalt for å være tause. Tror nok heller de er skremt til taushet! Av alt de ser som kan komme fra «mentoren sin» dersom de uttaler seg negativt om noe.

Kan meget godt være at de må signere en taushetsklausul for å bli med på bipkurset. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Isild skrev:

Jeg ble litt satt ut da jeg så det igjen. Spekulerer aldri "høyt" og kaller ingens oppførsel for "ditt eller datt", men det ble veldig rart å se hvor lett og brått hun gikk fra gråt over at hun hadde måtte legge ned bloggen sin fordi hun var redd for barna sine, til å ikke gråte lenger og endre sinnstemning helt og forsvare sin rett til å fortsatt vise dem frem i kanalene sine - fordi hun var stolt. 

Selvsagt er hun stolt. Hun har flotte unger! 

Men hele dette "legger ned bloggen pga trusler mot familien" henger overhodet ikke på greip. Det er så mange ting som for meg er lite troverdig. 

Det virker mer som om det var for å få blest rundt boken. 

For min del - istedetfor å bruke noe mer tid på å "irritere" meg, så skal jeg prøve å avvenne meg fra å bruke tid i denne tråden. Skal se om jeg finner tråder og emner som interesserer meg istedet. AB kommer til å fortsette i kjent stil fremover. Hun har mange følgere og de aller færreste har egentlig fått med seg det vi diskuterer her inne. Jeg tror ikke det er så mye mer poeng i å bruke tid på å  "forkynne" alt det som tidligere har skjedd til fansen og følgerne hennes. 

La henne bare holde på med sitt. 

sic

Jeg er ellers enig i at det ikke har noen hensikt i å bruke tid på denne tråden. Hvis jeg skal bruke tid på bloggere, skal det være for å rapportere lovbrudd til FT og varsle annonsører om hvem de knytter merkevarene sine til.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pust skrev:

sic

Jeg er ellers enig i at det ikke har noen hensikt i å bruke tid på denne tråden. Hvis jeg skal bruke tid på bloggere, skal det være for å rapportere lovbrudd til FT og varsle annonsører om hvem de knytter merkevarene sine til.

🙌🏼

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2019 den 7.29, Viking-girl skrev:

Kan meget godt være at de må signere en taushetsklausul for å bli med på bipkurset. 

Vi er blitt skremt, eller har måtte signert på noe 😂😂😂 Var det en spøk ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, panfobi skrev:

Ikke bit på, helt fantastisk at denne tråden har ligget stille i flere døgn. 

100 prosent enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får vondt av at det snakkes ned om hvilket hus AB kjøper.

Ja, hun har leid i alle år og burde ha kjøpt bolig, om enn en bitteliten leilighet da hun var 20 og oppgradert etterhvert. Det hadde vært en enormt god investering. Men det skjedde ikke.

Ja, hun skryter mye av pengene og suksessen sin. For veldig mange er ikke da et hus til 4mill spesielt bra. Men når du først får økonomien på stell etter 40åra er det greit nok. Det er som det er.

Men vi burde holde oss for gode til å le av huset hun har kjøpt. Dette er det hun har råd til slik ting har blitt og hvordan ting er.

Ellers synes jeg også at hele kjerringa virker falsk når hun sitter å griner over at dattera blir truet og legger ned bloggen og fortsatt driver massiv utlevering av henne. Det er selvfølgelig ikke greit, uansett årsak, fordi det er eksponering.

Så enten var aldri dattera truet og hun løy om noe såpass alvorlig, dattera ble truet og hun fortsatt utsetter datteren for fare, eller hun løy for å få publisitet rundt boka hun ga ut. Da er det uansett årsak mer alvorlig enn bare utlevering.

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, loveli skrev:

Jeg får vondt av at det snakkes ned om hvilket hus AB kjøper.

Ja, hun har leid i alle år og burde ha kjøpt bolig, om enn en bitteliten leilighet da hun var 20 og oppgradert etterhvert. Det hadde vært en enormt god investering. Men det skjedde ikke.

Ja, hun skryter mye av pengene og suksessen sin. For veldig mange er ikke da et hus til 4mill spesielt bra. Men når du først får økonomien på stell etter 40åra er det greit nok. Det er som det er.

Men vi burde holde oss for gode til å le av huset hun har kjøpt. Dette er det hun har råd til slik ting har blitt og hvordan ting er.

Ellers synes jeg også at hele kjerringa virker falsk når hun sitter å griner over at dattera blir truet og legger ned bloggen og fortsatt driver massiv utlevering av henne. Det er selvfølgelig ikke greit, uansett årsak, fordi det er eksponering.

Så enten var aldri dattera truet og hun løy om noe såpass alvorlig, dattera ble truet og hun fortsatt utsetter datteren for fare, eller hun løy for å få publisitet rundt boka hun ga ut. Da er det uansett årsak mer alvorlig enn bare utlevering.

Ingen som har ledd av huset. 

Men hun har gått høyt ut med hva hun skulle kjøpe, blant annet vist bilder og tegninger.

Det er faktisk helt greit å se at det da kjøpes noe som er oppnåelig for folk flest, og absolutt bra nok, og at drømmeslottet bare vare en drøm.

Men veldig enig i alt du skriver.

Sitatet er ryddet for persondebatt.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt det hun la ut på snap nå ang. «Lørdagens kjole». Hun spurte først her om dagen følgerne sine på snap hvilken hun skulle bestille, og nå står det at hennes nye stylist «Trine» har kjøpt den inn til henne? Bør ikke «Trine» vite hvilken AB bør ha?😂 Den dama der altså.. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, nirvania skrev:

Skjønner ikke helt det hun la ut på snap nå ang. «Lørdagens kjole». Hun spurte først her om dagen følgerne sine på snap hvilken hun skulle bestille, og nå står det at hennes nye stylist «Trine» har kjøpt den inn til henne? Bør ikke «Trine» vite hvilken AB bør ha?😂 Den dama der altså.. 

Ikke så lett å huske alle historiene man har fortalt..

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kjolen var 100 x finere på. Enn på bildet hun la ut. Fin kjole altså. Men syns ikke den var noe finere på henne akkurat.

Hun er så frekk....

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

Hva skjedde med at tråden skulle dø ut?? Å kommentere hva hun kjøper av klær og sladre om hus er ikke konstruktiv kritikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...