Rosalie Skrevet 14. august 2019 #8441 Del Skrevet 14. august 2019 15 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg har lenge lurt på hva blogghuset er.. skjønner liksom ikke? Og nei, googling gjør meg ikke klokere. Hentet fra hukommelsen, så mener jeg å huske at når blogghuset skulle lanseres, sa AB at det skulle være et nytt influencerbyrå, hvor AB skulle fungere som bloggmamma. Altså slik jeg tolker det en konkurrent til bl.a. United Influencers. Ut fra info på hjemmesiden deres, har de kun tre influencere i stallen i tillegg til AB og Isabelle Eriksen, som startet firmaet, så jeg skjønner ikke helt hvordan dette går rundt. http://blogghuset.no/ 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 14. august 2019 #8442 Del Skrevet 14. august 2019 7 timer siden, Navigasjon skrev: Hvis en går inn på www.blogghuset.no, så er det ikke lett å skjønne hva de ønsker med dette firma? Det står ingenting om at en kan gå på kurs hos eks. AB??, det er tilsynelatende mange ansatte............ Kan ikke skjønne at Blogghuset kan tjene noen penger? Hva skal de tjene penger på? Leie ut AB på times basis? Jeg synes det står ganske tydelig nederst på siden: "Vil du nå neste generasjons forbruker? Be om en uforpliktende samtale.", altså selger de annonser hos influencerne de representerer. Det jeg blir mest overrasket over er hvor dårlig selve nettsiden er, spesielt teksten/språket og oppsettet. Overskriften på forsiden er lang og knotete og skrevet i små bokstaver (vi heter blogghuset, men jobber også med video, podcast og sosiale medier) og på siden "våre kanaler", der man kan lese om de ulike influencerne, er det flere rettskrivingsfeil og ufullstendige setninger. Jeg skjønner ikke helt hvordan de skal klare å selge annonser når de er så dårlige på å selge seg selv og sine influencere. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 14. august 2019 Populært innlegg #8443 Del Skrevet 14. august 2019 3 timer siden, Ellenn skrev: Den tigginga var rett og slett usmakelig 🤢 ABD har ikke gjort annet enn å skryte av hvor vellykket hun er de siste dagene (bortsett fra å eksponere datteren an mass), et par briller er vel bare småpenger for henne... Og avslutte med et slengkyss..skikkelig profesjonelt.. Samme tenkte jeg. I ettermiddag snappet hun bilde av den nye bilen sin, en Volvo SUV, tro det er en XC90. På Specsavers får man jo briller for noen hundrelapper, så det burde vel dama med ny FET bil som sikter på 10 mill i inntekt i 2020 kunne spandere på en trengende influencer...? 🤔 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ellenn Skrevet 14. august 2019 Populært innlegg #8444 Del Skrevet 14. august 2019 16 minutter siden, Christiane_W skrev: Samme tenkte jeg. I ettermiddag snappet hun bilde av den nye bilen sin, en Volvo SUV, tro det er en XC90. På Specsavers får man jo briller for noen hundrelapper, så det burde vel dama med ny FET bil som sikter på 10 mill i inntekt i 2020 kunne spandere på en trengende influencer...? 🤔 Ja, spesielt siden den trengende influenseren tydeligvis har gitt ABD sine siste kroner for å være med i «stallen» hennes 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 14. august 2019 #8445 Del Skrevet 14. august 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 14. august 2019 #8446 Del Skrevet 14. august 2019 Når ble en helt vanlig Volvo SUV en FET bil liksom? Anne Briths snapper er pinlige og gjør hele dama mer og mer uspiselig, om det er mulig da 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 14. august 2019 #8447 Del Skrevet 14. august 2019 3 minutter siden, Chrisssi skrev: Når ble en helt vanlig Volvo SUV en FET bil liksom? Anne Briths snapper er pinlige og gjør hele dama mer og mer uspiselig, om det er mulig da 😮 har vel alltid vært FET bil det da..om den ikke er 10 år gammel. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 15. august 2019 #8448 Del Skrevet 15. august 2019 (endret) Slettet. Dobbeltpost Endret 15. august 2019 av Isild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 15. august 2019 #8449 Del Skrevet 15. august 2019 2 minutter siden, Isild skrev: Har ikke sett snappen med bil. Men gratulerer ! Forstår ikke helt behovet for å vise frem. De fleste andre av oss på "den alderen" har ordnet oss med både hus og biler for mange år siden. Vi er ikke misunnelige, og ikke ser vi på en pen og moderat bolig og "fet" bil i seg selv som suksess heller. Det er da ganske vanlig å eie både bil og hus når man har passert 40. Jeg ser mer på det som at "så flott at hun endelig har kommet seg ut av den økonomiske gjørma, og kan begynne å betale ned på sitt eget". De som virkelig har suksess i forretninger holder ikke på sånn. Har ikke sett noen andre skryte sånn av seg selv. De trenger ikke det, for andre medier skriver om det de får til. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 15. august 2019 #8450 Del Skrevet 15. august 2019 1 time siden, Isild skrev: Klarer ikke å sitere deg Isild, men jeg er så enig. Jeg kjenner mange suksessrike og rike folk, og ingen av de flasher sånn som AB gjør. Ingen av de har behov for å vise seg frem, vise hvor mye de har. Jeg har ikke til dags dato hørt en eneste av de skryte av hverken prestasjoner, penger eller suksess. Og jeg har både hus og bil selv, og er absolutt ikke misunnelig på at AB i en alder av 45 ish har klart å skaffe seg dette for første gang. Med hennes historie, håper jeg bare for Guds skyld at hun klarer å holde på det. Ikke for hennes egen del, men for barnas. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 15. august 2019 Populært innlegg #8451 Del Skrevet 15. august 2019 Så flott at hun har fått en romslig og trygg bil til seg og barna. Skjønner at hun er fornøyd, hvis hun ikke har hatt det før. Gratulerer! Men er volvo en FET bil (med store bokstaver)? fete SUV'er er i en helt annen prisklasse enn dette, selv om den må være svimlende dyr for Anne Brith. Jeg skjønner ikke dette behovet for å fremstille alt så mye flottere enn det er. "Anne Brith kapret drømmehuset..." Vi snakker et litt eldre hus på 120 m2, litt utenfor Sørumsand, som hadde ligget ute en stund. Når hun sier at hun kapret det, så høres det ut som om det var kamp om det, liksom. Og så den FETE bilen, som bare er en vanlig familiebil. Som @Isild skriver, dette er helt vanlige ting som de fleste på 40+ har. Jeg føler meg litt smålig som i det hele tatt kommenterer bil og hus. Jeg er glad for at det endelig ordnet seg, jeg tror ingen her ikke unner henne det! Men jeg føler at dette representerer kjernen av Anne Brith. Alt hun gjør og alt hun har, er bedre enn alle andre. Likevel er ingenting bra nok. "Drømmehuset" trenger tydeligvis en real oppussing og det skal byttes i et større hus allerede neste år. Tallene på whiteboard-tavla blir villere og villere. Og hun skryter av prosjekter og møter, mens hun snapper fra spraytan og neglesalong. Hvem er det hun lurer? Kan det være hun som lurer oss? Går hun foran elevene sine som et godt eksempel, og provoserer frem innlegg i tråden sin? Skriver hun "omsette for 30 mill" på tavla si, og lener seg tilbake med en kopp te (eller glass bobler, som det går mye av om dagen, skal vi tro Jodel), og åpner KG mens hun ler så hun griner? Jeg håper faktisk det, for ellers må jeg si at oppførselen er høyst irrasjonell. 94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 15. august 2019 #8452 Del Skrevet 15. august 2019 46 minutter siden, Felis skrev: Så flott at hun har fått en romslig og trygg bil til seg og barna. Skjønner at hun er fornøyd, hvis hun ikke har hatt det før. Gratulerer! Men er volvo en FET bil (med store bokstaver)? fete SUV'er er i en helt annen prisklasse enn dette, selv om den må være svimlende dyr for Anne Brith. Jeg skjønner ikke dette behovet for å fremstille alt så mye flottere enn det er. "Anne Brith kapret drømmehuset..." Vi snakker et litt eldre hus på 120 m2, litt utenfor Sørumsand, som hadde ligget ute en stund. Når hun sier at hun kapret det, så høres det ut som om det var kamp om det, liksom. Og så den FETE bilen, som bare er en vanlig familiebil. Som @Isild skriver, dette er helt vanlige ting som de fleste på 40+ har. Jeg føler meg litt smålig som i det hele tatt kommenterer bil og hus. Jeg er glad for at det endelig ordnet seg, jeg tror ingen her ikke unner henne det! Men jeg føler at dette representerer kjernen av Anne Brith. Alt hun gjør og alt hun har, er bedre enn alle andre. Likevel er ingenting bra nok. "Drømmehuset" trenger tydeligvis en real oppussing og det skal byttes i et større hus allerede neste år. Tallene på whiteboard-tavla blir villere og villere. Og hun skryter av prosjekter og møter, mens hun snapper fra spraytan og neglesalong. Hvem er det hun lurer? Kan det være hun som lurer oss? Går hun foran elevene sine som et godt eksempel, og provoserer frem innlegg i tråden sin? Skriver hun "omsette for 30 mill" på tavla si, og lener seg tilbake med en kopp te (eller glass bobler, som det går mye av om dagen, skal vi tro Jodel), og åpner KG mens hun ler så hun griner? Jeg håper faktisk det, for ellers må jeg si at oppførselen er høyst irrasjonell. Bra skrevet, helt enig. Merkelig oppførsel å skryte uhemmet av ting som er helt normalt å ha oppnådd i 40-50-års alder. Volvo er en helt normal, men absolutt bra, familiebil - men FET.. Håper for guds skyld at hun klarer å holde på disse tingene ja. Skjønner ikke behovet for å hele tiden å hige etter noe større, bedre og flottere. Lev i nuet, nyt tiden med barna - bruk energien på de tingene som virkelig har verdi. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 15. august 2019 #8453 Del Skrevet 15. august 2019 Å leve i nuet er ikke noe for denne "influenseren". Her er det bare nye mål, mål, mål som gjelder. Status og statussymbol, koste hva det koste vil. Hun var jo heldig, som fikk foreldrene til å hjelpe seg med huslån. Leasing på firma ikke utenkelig for andre statussymbol. Ja, bevares, omtale på KG er viktig for å holde hjulene i gang (selv om blodtrykket kanskje ikke har godt av det alltid). "All reklame er god reklame". 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 15. august 2019 #8454 Del Skrevet 15. august 2019 Skjønner ikke det er mulig å få leaset noe som helst på Firma hennes? Uansett så har Firma måtte inn med en egenandel, og kostnadene for å lease en sånn bil er vel ca. kr. 7000,- i med. ved ett innskudd på ca. kr. 100 00,- ( kontant innbetaling ), hun må også skatte av fordelen det er å ha Firma bil, og den beskatningen er ganske høy, når en velger en bil over kr. 350 00,- ( eller noe rundt der ). Hun må skatte ca.kr. 3500,- 4000,- pr. med. for å kjøre rundt i den bilen. Først må hun betale leasing kostnadene via sitt eget Firma ( som bare hun eier ), også må hun skatte av Firma bil fordelen......... Dvs. at hun på 3 år har betalt inn ca. 350 000,- for en bil hun IKKE eier + ca. 100 000- i ekstra skatt for fordelen det er å kjøre Firma bil. Lykke til AB, dette blir dyrt for deg! 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 15. august 2019 #8455 Del Skrevet 15. august 2019 (endret) Var DET den fete bilen hennes...? Kom sent til festen, ser jeg 😂 lå i helspenn og ventet på en feeeet bil. Min bil er fetere enn hennes... Endret 15. august 2019 av duplexx 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 15. august 2019 #8456 Del Skrevet 15. august 2019 Tenker på et uttrykk jeg så på en IG-post (thepowerofsilence.co) når det gjelder AB (og flere andre influencere) : "Use social media to impact others, not impress others" De virker mer opptatt av å imponere enn å innvirke/påvirke. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 15. august 2019 #8457 Del Skrevet 15. august 2019 Jeg tenker på det, at når jeg nærmer meg hennes alder, er huset mitt snart utbetalt. 😊 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 16. august 2019 #8458 Del Skrevet 16. august 2019 For noen dager siden var det uaktuelt med House tour, så lang tid tok det.. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 16. august 2019 #8459 Del Skrevet 16. august 2019 3 minutter siden, FrkSvår skrev: For noen dager siden var det uaktuelt med House tour, så lang tid tok det.. Det var vel en litt ironisk house tour. Fra pappeske til pappeske. 😉 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 16. august 2019 #8460 Del Skrevet 16. august 2019 41 minutter siden, Infinity skrev: Det var vel en litt ironisk house tour. Fra pappeske til pappeske. 😉 Joda, det er jeg enig i, men da hun begynte å snakke om at folk hadde bedt om det forventet jeg et "men jeg har jo sagt at det ikke blir", huset og dets beliggenhet og inndeling er greit dokumentert totalt sett 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg