kahaki Skrevet 12. august 2019 #8421 Del Skrevet 12. august 2019 Blir vel reprise av hjemmet til Komikerfrue. Hele huset hennes er sponset så hvorfor ikke ABD. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 12. august 2019 #8422 Del Skrevet 12. august 2019 Skjer ikke mye spennende i livet hennes når omtrent det eneste hun gjør er å legge ut snap på snap av dattera på trening. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 12. august 2019 #8423 Del Skrevet 12. august 2019 (endret) 5 timer siden, Twinkle~ skrev: Skal male gulvet ja.. ikke råd til de mest eksklusive løsningene da tydeligvis.. https://imgshare.io/image/M6qEq 5 timer siden, Twinkle~ skrev: Men svømmebasseng skal det bli🤡 Jeg tenker at dette er ganske irrelevante temaer for tråden. Mange, inkludert meg selv, kan synes at gulv er finest når de er malt. Det trenger ikke å ha noe med økonomi å gjøre i det hele tatt. Generelt synes jeg at en del av trådene om bloggere og kjente personer, inkludert denne, har tatt en negativ retning i det siste, med en del usakligheter og pjatt, og det tjener ikke den viktige debatten. Endret 12. august 2019 av Malum Skrivefeil 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. august 2019 #8424 Del Skrevet 12. august 2019 Det @Malum sa! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 12. august 2019 #8425 Del Skrevet 12. august 2019 3 timer siden, Emmy_H skrev: Ifølge de som har greie på markedet så er det Snapchat og IG som gjelder om dagen. Fullt mulig at dette gjelder små produkter og tjenester. Men hvis du vil reklamere for bedriften din med nytt kjøkken, nye kjøkkenapparater, oppussing av hus osv, så holder det ikke med en snap. Reklameverdien står ikke i stil med produktet de gir bort. Tror jeg. Anne Brith reklamerte nylig for en klesbutikk. Bildene var tatt inne på et prøverom, de var mørke med blits i speilet og hun hadde ikke giddet å ta av seg de hvite sokkene engang. De matchet ikke antrekket, for å si det sånn. Jeg kan ikke tro at butikken var fornøyd med dette. Bildet var merket med reklame, da 👏 (men det var alle Gant-produktene også, og der var det ikke noe samarbeid). Jeg håper at Anne Brith klarer å beholde huset og helst gå litt i overskudd. Men jeg synes ikke noe om hvordan hun tilsynelatende tjener pengene sine. Hun tar altfor mange snarveier og tyr altfor ofte til løgn. Og influenserprogrammet hennes får nakkehårene til å reise seg. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabethw Skrevet 12. august 2019 #8426 Del Skrevet 12. august 2019 7 timer siden, Twinkle~ skrev: Skal male gulvet ja.. ikke råd til de mest eksklusive løsningene da tydeligvis.. https://imgshare.io/image/M6qEq Aha, det er sånn oppussing hun babler om ja. Ingen ting ordentlig da altså. Jeg er selv under 25 år, og vet i alle fall såpass at skal man pusse opp bolig mtp verdiøkning så legger man ordentlig gulv, altså parkett. Hvorfor skryte av fet bil og millioninntekt hvis man ikke har råd til å legge gulv hjemme? Tror kanskje hun har satt seg litt høye ambisjoner ang oppussing hvis hun ikke vet hvordan man maler et gulv. Merker jeg blir helt matt av den dama. Hun skjønner innerst inne at huset er av helt annen standard enn hva hun har gitt utrykk for(drømmehuset til 13 mill). Derfor kjapt ute med planer om basseng, nytt kjøkken og bad. Når det gjelder intervjuet. Jeg er målløs! Hun er virkelig elendig til å prate for seg. Er hun i en slags midtlivskrise? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. august 2019 #8427 Del Skrevet 12. august 2019 Det er nok Tinastreningsblogg som har spons/avtale hos denne klesbutikken, ikke AB, hun var med. (Under People på haust collection på IG ser man Tina i klær fra Haust. https://instagram.com/haust_collection?igshid=2lks63kdt4wr 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 14. august 2019 #8428 Del Skrevet 14. august 2019 (endret) På 12.8.2019 den 22.46, Elisabethw skrev: Aha, det er sånn oppussing hun babler om ja. Ingen ting ordentlig da altså. Jeg er selv under 25 år, og vet i alle fall såpass at skal man pusse opp bolig mtp verdiøkning så legger man ordentlig gulv, altså parkett. Hvorfor skryte av fet bil og millioninntekt hvis man ikke har råd til å legge gulv hjemme? Tror kanskje hun har satt seg litt høye ambisjoner ang oppussing hvis hun ikke vet hvordan man maler et gulv. Merker jeg blir helt matt av den dama. Hun skjønner innerst inne at huset er av helt annen standard enn hva hun har gitt utrykk for(drømmehuset til 13 mill). Derfor kjapt ute med planer om basseng, nytt kjøkken og bad. Når det gjelder intervjuet. Jeg er målløs! Hun er virkelig elendig til å prate for seg. Er hun i en slags midtlivskrise? Tja, har man barn legger man ikke parkett, men et fint laminatgulv kan vel milionæren koste på seg. Endret 14. august 2019 av neiognei 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 14. august 2019 #8429 Del Skrevet 14. august 2019 Hvis en går inn på www.blogghuset.no, så er det ikke lett å skjønne hva de ønsker med dette firma? Det står ingenting om at en kan gå på kurs hos eks. AB??, det er tilsynelatende mange ansatte............ Kan ikke skjønne at Blogghuset kan tjene noen penger? Hva skal de tjene penger på? Leie ut AB på times basis? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuslix Skrevet 14. august 2019 #8430 Del Skrevet 14. august 2019 Eller tigge om spons til briller på vegne av en kollega/kursdeltaker🤦🏼♀️ Flaut! 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Poyse Skrevet 14. august 2019 Populært innlegg #8431 Del Skrevet 14. august 2019 8 minutter siden, Tuslix skrev: Eller tigge om spons til briller på vegne av en kollega/kursdeltaker🤦🏼♀️ Flaut! Jeg ser ingen forskjell på denne tiggingen, eller en som sitter utenfor Oslo S. Eller forresten, personen utenfor Oslo S TRENGER det 🤔 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 14. august 2019 #8432 Del Skrevet 14. august 2019 1 minutt siden, Poyse skrev: Jeg ser ingen forskjell på denne tiggingen, eller en som sitter utenfor Oslo S. Eller forresten, personen utenfor Oslo S TRENGER det 🤔 En liten digresjon: Så lenge det ikke en rumenere som tigger. De trenger det absolutt ikke. Har sett med egne øyne hvordan de kommer i flokk i en stor bil (ikke noe vrak) til Grønland hver morgen (jobbet på Grønland tidligere), får tildelt dagens områder og sprer seg utover. Kvinnene har gjerne en mann som følger etter de og følger med på avstand. Bakmennene plukker de opp på samme sted på kvelden igjen. Men på en annen side så er det like organisert tigging som det som AB driver med i stor skala. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 14. august 2019 #8433 Del Skrevet 14. august 2019 14 minutter siden, Tuslix said: Eller tigge om spons til briller på vegne av en kollega/kursdeltaker🤦🏼♀️ Flaut! Hjelpes! Trodde faktisk det var et forsøk på (selv)ironi 🙈. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 14. august 2019 #8434 Del Skrevet 14. august 2019 Er hun lenger aktiv andre steder enn på Snapchat? Er det virkelig "nok" for en influencer å ha kun Snapchat som kanal? Ser ikke for meg at det er særlig tilfredstillende for annonsører med "flyktige" reklamesnutter for sine produkter (jeg får aldri med meg særlig mye på Snapchat iallefall ) Det blir også veldig rotete og usmakelig (min mening) når reklamen kommer innimellom den overdrevne delingen av datterens trening, selvskryt, tigging og selfies med filter. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Veslefrikk Skrevet 14. august 2019 Populært innlegg #8435 Del Skrevet 14. august 2019 34 minutter siden, Tuslix skrev: Eller tigge om spons til briller på vegne av en kollega/kursdeltaker🤦🏼♀️ Flaut! Jeg tenker at om vedkommende ikke har råd til å kjøpe seg et par briller... Er det da riktig prioritert å bruke 14500,- kroner på et kurs hos AB? 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Blubird Skrevet 14. august 2019 Populært innlegg #8436 Del Skrevet 14. august 2019 1 minutt siden, Veslefrikk skrev: Jeg tenker at om vedkommende ikke har råd til å kjøpe seg et par briller... Er det da riktig prioritert å bruke 14500,- kroner på et kurs hos AB? Jeg tenker jo at AB kan bruke av det fondet til alenemødre hun har skrytt så fælt av å ha opprettet, til å kjøpe et par briller til denne dama. Eller er kanskje fondet noe hun bare skryter av, men som så mye annet, ikke er reelt..? 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Vipser Skrevet 14. august 2019 Populært innlegg #8437 Del Skrevet 14. august 2019 Virker veldig rart at ikke millionæren Anne Brith kan sponse denne personen med et par tusen til briller. 🤷♀️ 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrosen Skrevet 14. august 2019 #8438 Del Skrevet 14. august 2019 1 time siden, Tuslix skrev: Eller tigge om spons til briller på vegne av en kollega/kursdeltaker🤦🏼♀️ Flaut! Åh så flauuut😫 håper ingen biter på, blir helt dårlig av hvordan dette med spons fungerer🙄 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ellenn Skrevet 14. august 2019 Populært innlegg #8439 Del Skrevet 14. august 2019 (endret) Den tigginga var rett og slett usmakelig 🤢 ABD har ikke gjort annet enn å skryte av hvor vellykket hun er de siste dagene (bortsett fra å eksponere datteren an mass), et par briller er vel bare småpenger for henne... Og avslutte med et slengkyss..skikkelig profesjonelt.. Endret 14. august 2019 av Ellenn 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 14. august 2019 #8440 Del Skrevet 14. august 2019 6 timer siden, Navigasjon skrev: Hvis en går inn på www.blogghuset.no, så er det ikke lett å skjønne hva de ønsker med dette firma? Det står ingenting om at en kan gå på kurs hos eks. AB??, det er tilsynelatende mange ansatte............ Kan ikke skjønne at Blogghuset kan tjene noen penger? Hva skal de tjene penger på? Leie ut AB på times basis? Jeg har lenge lurt på hva blogghuset er.. skjønner liksom ikke? Og nei, googling gjør meg ikke klokere. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg