Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

En bloggers/influencers jobb er å være aktiv i sosiale medier. Så uansett hva de poster så kaller de det jobb. 🤦🏼‍♀️

Hun var heller ikke så veldig oppegående da hun annonserte høyt at barna var alene hjemme..

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Pust skrev:

Hvis Smeg sponser henne kommer jeg til å sende både kjøkkenmaskin, vannkoker og kjøleskap i retur og forklare hvorfor. Offentlig!!!

Hva mener du offentlig? Skal du ha pressekonferanse eller noe? Hvorfor tror du det svir at du leverer de tilbake offentlig?

Forøvrig enig i boikott av produkter som velger å sponse dette, men hvorfor tror du at det rammer dem at akkurat du leverer tilbake produktene dine?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pust skrev:

@minister-mio  Jeg må visst forklare mitt innlegg.

Dersom Smeg velger å knytte sin merkevare til noen med en såpass tvilsom virksomhet (les: løgner, barneeksponering, beskyldninger, grunnløse anmeldelser, etc), vil det spille inn på mitt forhold til hva jeg velger å omgi meg med på mitt kjøkken, og derfor bytte alle Smeg-produkter med merker som har nøytral profil.

«(...) og forklare hvorfor. Offentlig!» betyr leserbrev e.l. som forklarer hvorfor Smeg mister meg (og andre) som kunde. KitchenAid har mistet mange kunder på grunn av massivt bruk av (tvilsomme) bloggere i markedsføringen og Smeg vil gå samme vei dersom de velger samme type markedsføring.

Ble det klarere nå?

Her blir det flere som velger bort Smeg , har blitt sendt mange mail til div firmaer her for å gjøre dem oppmerksom hva bloggerene står for .

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pust skrev:

Ble det klarere nå?

Det vært egentlig ingenting som var uklart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, minister-mio skrev:

Det vært egentlig ingenting som var uklart

Det var rart. Sitatet under er konkrete spørsmål rettet til mitt innlegg om ABD & Smeg, og som jeg ga et utfyllende svar på. 😊

6 timer siden, minister-mio skrev:

Hva mener du offentlig? Skal du ha pressekonferanse eller noe? Hvorfor tror du det svir at du leverer de tilbake offentlig?

Forøvrig enig i boikott av produkter som velger å sponse dette, men hvorfor tror du at det rammer dem at akkurat du leverer tilbake produktene dine?

Ha en riktig så god dag. 😊

Endret av Pust
Rettet skrivefeil.
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Pust skrev:

Det var rart. Sitatet under er konkrete spørsmål rettet til mitt innlegg om ABD & Smeg, og som jeg ga et utfyllende svar på. 😊

Ha en riktig så god dag. 😊

Hva var rart?

Ha en god dag ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Pust skrev:

Hvis Smeg sponser henne kommer jeg til å sende både kjøkkenmaskin, vannkoker og kjøleskap i retur og forklare hvorfor. Offentlig!!!

Er det noe som ligger i kortene? Spons fra SMEG? (eller holder hun på med sin velkjente fisking?) 

Jeg er glad i det jeg har av produkter fra de, og ser på leverandøren som seriøs og merkevaren som solid. Involverer de seg med kontroversielle influencere derimot, er jeg også ferdig med de. 

Så fort kan i tilfelle en merkevare gå fra "eksklusiv" til "jalla". For det blir litt sånn for min del. Nå må annonsørene få opp øynene for at det er harry og fullstendig bortkastede penger å reklamere hos influencere med dårlig rykte. For meg sier det etterhvert også noe om at annonsøren overhodet ikke kan holde seg oppdatert innen markedsføring. 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Isild skrev:

Er det noe som ligger i kortene? Spons fra SMEG? (eller holder hun på med sin velkjente fisking?) 

Jeg er glad i det jeg har av produkter fra de, og ser på leverandøren som seriøs og merkevaren som solid. Involverer de seg med kontroversielle influencere derimot, er jeg også ferdig med de. 

Så fort kan i tilfelle en merkevare gå fra "eksklusiv" til "jalla". For det blir litt sånn for min del. Nå må annonsørene få opp øynene for at det er harry og fullstendig bortkastede penger å reklamere hos influencere med dårlig rykte. For meg sier det etterhvert også noe om at annonsøren overhodet ikke kan holde seg oppdatert innen markedsføring. 

Hun har fisket etter Smeg lenge. Det vil si lagt ut dvelende videoer av Smegprodukter på snap. Jeg skjønner godt at hun syns de er fine, det er kvalitetsdesign, men jeg orker ikke eie noe som gir slike assosiasjoner. Da bytter jeg heller til en influenser-fri og klumpete dings. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pust skrev:

Hun har fisket etter Smeg lenge. Det vil si lagt ut dvelende videoer av Smegprodukter på snap. Jeg skjønner godt at hun syns de er fine, det er kvalitetsdesign, men jeg orker ikke eie noe som gir slike assosiasjoner. Da bytter jeg heller til en influenser-fri og klumpete dings. 

Jeg også ! 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Twinkle~ skrev:

Skal male gulvet ja.. ikke råd til de mest eksklusive løsningene da tydeligvis..

https://imgshare.io/image/M6qEq

Hvorfor spør hun ikke i malebutikken eller googler litt? Eller fins det masse malere som følger henne på snap og kan komme med gode råd? 🤔

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Isild skrev:

Ganske sikker på at det var fisking og at Smeg fremdeles har æren i behold. Hun fisket etter både sko og klær også.

Jeg tror mange annonsører er lite oppdatert, særlig innen content marketing. I dette tilfelle tror jeg det er en bra ting, for Snap er en ny og flyktig kanal å reklamere på. Ting forsvinner jo med en gang, hva er vitsen? Vil et glimt på Anne Briths snap eller instastory veie opp for prisen på produktet? Jeg tror de ønsker noe mer varig.

Så lenge hun ikke blogger og IG ligger død, tror jeg hun vil slite med å få sponset noe annet enn spraytan og en og annen lunsj.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, kahaki skrev:

Det er ikke den smarteste løsningen hvis du skal investere og kjøpe dyrere hus ved videresalg.

Men svømmebasseng skal det bli🤡

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lille_Krokodille
1 time siden, Felis skrev:

Ganske sikker på at det var fisking og at Smeg fremdeles har æren i behold. Hun fisket etter både sko og klær også.

Én ting er 17-åringer som «ikke skjønner bedre», men når en voksen dame i 40-årene tigger om produkter på snap... Dét er flaut, det!!! Det er ikke puteflaut engang, det har bikket over i å gjemme seg bak sofaen for å slippe å se... 😳😳😳

Særlig når hun skryter av å tjene så mye i tillegg. Da er det vel bare å gå og kjøpe da!? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Felis skrev:

Jeg tror mange annonsører er lite oppdatert, særlig innen content marketing. I dette tilfelle tror jeg det er en bra ting, for Snap er en ny og flyktig kanal å reklamere på. Ting forsvinner jo med en gang, hva er vitsen? Vil et glimt på Anne Briths snap eller instastory veie opp for prisen på produktet? Jeg tror de ønsker noe mer varig.

Så lenge hun ikke blogger og IG ligger død, tror jeg hun vil slite med å få sponset noe annet enn spraytan og en og annen lunsj.

Ifølge de som har greie på markedet så er det Snapchat og IG som gjelder om dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pust skrev:

Hvorfor spør hun ikke i malebutikken eller googler litt? Eller fins det masse malere som følger henne på snap og kan komme med gode råd? 🤔

Det er vel fisking av spons dette også - enten nytt gulv, slipere, malere etc. For ellers ville den selvstendige gründeren googlet selv.

Er som når de skriver «kan noen anbefale en som er flink på vipper?» så får de 25 henvendelser på spons😑 trist at noen biter på.

som vi nå ser hun gjør med feks SMEG...

Endret av Carrosen
Lagt til siste setning
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Carrosen skrev:

Det er vel fisking av spons dette også - enten nytt gulv, slipere, malere etc. For ellers ville den selvstendige gründeren googlet selv.

Er som når de skriver «kan noen anbefale en som er flink på vipper?» så får de 25 henvendelser på spons😑 trist at noen biter på.

som vi nå ser hun gjør med feks SMEG...

Akkurat, og det er så lett å gjennomskue og så fryktelig flaut.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...