Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Ja, er det noe annet enn datteren som frontes nå på snap, ser bare første bilde og går ikke inn for å se. 

Endret av Loke37
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille_Krokodille
4 minutter siden, Pust skrev:

@Felis 👍 Legger bare til denne https://influencere.wordpress.com/annebrith-no/ Utmerket sted å hente informasjon om influensernes yrkesetikk. 

Skulle akkurat til å nevne som svar på din fantastiske post at i tillegg til DN og VG, så har vi noen som heter Asti, og dét er en grunnvollsryster bloggerne helst skulle vært foruten!!! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Haust virkelig betalt for reklameplass på ABs insta/snap? Det ser jo ut som bilder fra Fretex eller et loppemarked! 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Elefantenirommet skrev:

Hvis hun tjener så mange millioner, og har gjort det i årevis; hvorfor i alle dager har det vært så vanskelig for henne å få kjøpt seg et lite, billig hus langt ute på bygda!? 😆 Et mysterie for meg. 

Kanskje hun bygger opp spenningen? ☺️ 

Neida. Hun overdriver. Inntekten har vært i underkant av millionen årlig, men skattesmell på nærmere 700 000 nå i januar tyder på lite kontroll over budsjettet. 

https://influencere.wordpress.com/2019/04/12/anne-brith-rett-person-til-a-hjelpe-andre/

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Minipilla skrev:

Spenstig at hun skal tjene 10 millioner neste år. 

Ja, spesielt siden begge AS’ene hennes gikk med underskudd i 2018

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Pittelille skrev:

På snap nå så legger hun ut om hvor langt hun har kommet. Om at det startet i 2012, og at hun i 2016 tjente sin første million. For noen dager siden var det vel to år det hadde tatt? Hun legger ut om at hun aldri har mislykkes i målene sine. Men alle som har fulgt henne en stund veit jo om 3 konkurser og over 600k i skattesmell. Hvem tror hun at hun lurer? Tror hun at leserne er stokk dumme og ikke følger med? 

Jeg tror også som @pøbelsara - at hun tror på det selv. Hun ser på konkurser og skattesmell som motgang som hun til tross for klarte å oppnå den suksessen hun har nå (suksess for henne er jo å ha kjøpt hus, og å ha x antall AS. At hun antagelig har lån til over pipa og at det er rimelig dødt i de AS`ene ser hun ikke på på den måten noen av oss gjør) 

Hvem hun tror hun lurer? Det er nok overraskende mange. Vi kan ikke ta fra henne at hun har mange fans, mange ser opp til forretningskvinnen og alenemoren AB som til tross for ovennevnte motgang ( i tillegg til hat, mobbing og trusler)  fortsatt står oppreist - de syns det er helt rått. Om hun tror leserne er stokk dumme? Hun ser nok på deltagerne på kurset sitt og på fansen sin som sin egen litt "armè". KG-kjerringer som oss derimot er nok "stokk dumme" ;) 

Media er i stor grad med på å opprettholde "fasaden om suksess". De elsker influencere og skriver det de SIER, og ikke så mye om hva de faktisk gjør, og om hvordan forretningene rent praktisk går. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Christiane_W skrev:

Man kan jo begynne å lure... Men jeg tror @pøbelsara har rett; hun tror nok på det selv. 

Jeg blir bare oppgitt av selvskrytet. Hun skal for alltid kjøre fet bil, huset skal oppgraderes før det selges og erstattes av et større og bedre hus. 10 mill er målet neste år og halvparten av overskuddet i holdingselskapet skal hun sette i fond for å støtte alenemødre. Joda, jada, javel ja...🙄 

Både Bake AS og Anne Brith AS ligger ute med offentlig resultatinformasjon. Begge selskapene har «ikke tilfredstillende» i lønnsomhet.

De som lar seg lure til å tro at dette er suksess, vil nok ikke se dette.

Hadde dama vært smart hadde hun satset på ett selskap og jobbet beinhardt med å få det opp.

Hun dokumenterer jo stort sett hele døgnet, ikke mye beinhard og fokusert jobbing å se der.

Men for all del, det er viktig å sette seg mål og ha troen.

Men det bør være et snev av realitet i det.

ingen blir rik av å etablere ørten AS.

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, miss spjåk skrev:

Forstår ikke dette konstante behovet for å overdrive. 1/5 av norges befolkning har altså fulgt storyen ifølge henne. 18t jobbdager.. Trusler mot barna som tydeligvis ikke er så viktig lenger ref videre eksponering av barna på instagram osv. Påstandene i boken hennes osv. Helt umulig å ta noe hun sier for god fisk. Jeg hadde skjønt det om hun var 18 år og usikker, men hun er en godt voksen dame. Når man legger til alle konfliktene hun hele tiden roter seg opp i (noen nevnte at hun ble skvist ut både som svømmetrener og i håndballaget), så tenker jeg hun bør ta et par skritt bakover og analysere seg selv litt. Hvordan kan det ha seg at hun alltid er offeret i alle sammenhenger? Men noe sier meg ta det er vanskelig med så liten selvinnsikt. Jeg blir faktisk skremt av det totalinntrykket jeg har av henne. 

Jeg vet bare om én annen person med like stor hang til overdrivelser og grandiost selvbilde, en som geniforklarer barna sine og som presenterer «sannheter» på løpende bånd på sine sosiale medier. Navnet er Trump. Kanskje han har gått på ABIP kurs? 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...