Gjest Nina1975 Skrevet 6. august 2019 #8301 Del Skrevet 6. august 2019 Fin og koselig hus, håper de vil trivest der. Blir nok en befrielse å endelig få seg eget bo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 6. august 2019 #8302 Del Skrevet 6. august 2019 Det er langt mellom en helt ordinær bolig til rundt 4 mill og det 13 millioners herskapshuset som hang på veggen sammen med alle gule lapper og fantastiske tall på whiteboarden. Men det er sikkert en grei familiebolig selv om det ser ut til å mangle et soverom, strengt tatt ikke er to bad og sikkert trenger litt oppshining her og der. Kanskje rom over garasjen blir soverom. Når mor sjøl lekker deler av adressen på Snap er det vel tydelig at ønsket om å dele bare presser seg frem. Skulle ikke forundre meg om bloggen vekkes til liv igjen for å dra inn litt spons. Ønsker familien lykke til i nytt hus, disse barna fortjener det. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 6. august 2019 #8303 Del Skrevet 6. august 2019 Akkurat dette med at mor selv lekket såpass mye av adressen (lite) til at man skjønner det er DET huset, tenkte jeg på også. Ønsket om å dele, få spekulasjonene til å leve, er veldig fremtredende 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 6. august 2019 #8304 Del Skrevet 6. august 2019 28 minutter siden, Chrisssi skrev: Det er langt mellom en helt ordinær bolig til rundt 4 mill og det 13 millioners herskapshuset som hang på veggen sammen med alle gule lapper og fantastiske tall på whiteboarden. Men det er sikkert en grei familiebolig selv om det ser ut til å mangle et soverom, strengt tatt ikke er to bad og sikkert trenger litt oppshining her og der. Kanskje rom over garasjen blir soverom. Når mor sjøl lekker deler av adressen på Snap er det vel tydelig at ønsket om å dele bare presser seg frem. Skulle ikke forundre meg om bloggen vekkes til liv igjen for å dra inn litt spons. Ønsker familien lykke til i nytt hus, disse barna fortjener det. Hun deler nok det store soverommet i andre etasje opp i to mindre og gjør om loftsstuen til ett soverom. Da har hun plutselig 5 soverom. Å lager loftsstue/spillrom til ungene på hemsem over garasjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 6. august 2019 #8305 Del Skrevet 6. august 2019 2 minutter siden, Flettfrid skrev: Hun deler nok det store soverommet i andre etasje opp i to mindre og gjør om loftsstuen til ett soverom. Da har hun plutselig 5 soverom. Å lager loftsstue/spillrom til ungene på hemsem over garasjen. Så ABD som la ned bloggen fordi datteren ble truet, lekker adressen til det nye huset på sosiale medier? Når hun faktisk kunne ha begynt med blanke ark og ikke gitt ut privat informasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg norovirus Skrevet 6. august 2019 Populært innlegg #8306 Del Skrevet 6. august 2019 Gratulerer med nytt hus Anne Brith!!! Jeg så ærlig talt ikke den komme, men så kjekt for dere alle. Overrasket over at du avslører adresse og flasher lånepapirer på en offentlig snap. Hvem gjør det når barna er blitt truet såpass at mamma må legge ned bloggen? Så også på snap, mammas anbefaling med clickbait om å følge ett av barna på instagram. Synes ikke liv og lære henger sammen overhodet, litt trist å se at kampen om oppmeksomhet blir dradd så langt 84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 6. august 2019 #8307 Del Skrevet 6. august 2019 6 timer siden, Emmy_H skrev: Så ABD som la ned bloggen fordi datteren ble truet, lekker adressen til det nye huset på sosiale medier? Når hun faktisk kunne ha begynt med blanke ark og ikke gitt ut privat informasjon? Hvor lekker hun denne adressen? Ser bare litt av den gamle på snap? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 7. august 2019 #8308 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) 7 timer siden, Chrisssi skrev: Det er langt mellom en helt ordinær bolig til rundt 4 mill og det 13 millioners herskapshuset som hang på veggen sammen med alle gule lapper og fantastiske tall på whiteboarden. Men det er sikkert en grei familiebolig selv om det ser ut til å mangle et soverom, strengt tatt ikke er to bad og sikkert trenger litt oppshining her og der. Kanskje rom over garasjen blir soverom. Når mor sjøl lekker deler av adressen på Snap er det vel tydelig at ønsket om å dele bare presser seg frem. Skulle ikke forundre meg om bloggen vekkes til liv igjen for å dra inn litt spons. Ønsker familien lykke til i nytt hus, disse barna fortjener det. Signerer! Huset ser greit ut det. Om alle skal få egne soverom må det gjøres noe med rominndelingen, samt at rommet over garasjen nok må tas i bruk. Tipper det @Flettfrid skisserer blir løsningen. En ting jeg skjønner lite av er at AB babler om å bytte kjøkken. Kjøkkenet ser jo faktisk relativt nytt ut, med fin planløsning og stilmessig kan jeg ikke skjønne at det er så helt på jordet. Mangler jo pastellfargen fra leieboligen, men om det er noe hun ønsker seg er det jo utrolig hva man kan få til med fliser, maling, tapet og det man styler med. Kjøkken er dyrt å bytte, så når kjøkkenet er såpass fint burde det være nederst på prioriteringslista til AB. Men det fiskes vel etter spons...🎣 Endret 7. august 2019 av Christiane_W skrivefeil 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 7. august 2019 #8309 Del Skrevet 7. august 2019 Hvordan er det egentlig dersom man skulle få sponset maling, håndtak, fastmonterte møbler, andre møbler, fliser osv. Blir det ikke fryktelig mye merking å passe på etterhvert? Og hvor lenge må det egentlig merkes? Blir det sånn at hver gang man publiserer et bilde fra et sponset kjøkken, skal alt som synes som er sponset merkes? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 7. august 2019 Populært innlegg #8310 Del Skrevet 7. august 2019 6 timer siden, Christiane_W skrev: Signerer! Huset ser greit ut det. Om alle skal få egne soverom må det gjøres noe med rominndelingen, samt at rommet over garasjen nok må tas i bruk. Tipper det @Flettfrid skisserer blir løsningen. En ting jeg skjønner lite av er at AB babler om å bytte kjøkken. Kjøkkenet ser jo faktisk relativt nytt ut, med fin planløsning og stilmessig kan jeg ikke skjønne at det er så helt på jordet. Mangler jo pastellfargen fra leieboligen, men om det er noe hun ønsker seg er det jo utrolig hva man kan få til med fliser, maling, tapet og det man styler med. Kjøkken er dyrt å bytte, så når kjøkkenet er såpass fint burde det være nederst på prioriteringslista til AB. Men det fiskes vel etter spons...🎣 -Hallo, det er Kjøkkenprodusenten som ringer! Vi vil gjerne sponse deg med nytt kjøkken til noen hundre tusen, som du kan vise frem på bloggen din. Nei vent, du har jo ikke lenger en blogg. Og det er månedsvis siden du oppdaterte Instagramkontoen din. Og på Snap har du gjort det klart at det ikke blir noen housetour. Sorry, vi ringer noen andre.... 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 7. august 2019 #8311 Del Skrevet 7. august 2019 10 timer siden, Hattifnatten skrev: Hvor lekker hun denne adressen? Ser bare litt av den gamle på snap? Først ble det lagt ut en link til et hus på Finn.no her, som senere ble fjernet. Like etterpå ble det snappet signert avtale med banken hvor de første 4-5 bokstavene i adressen var synlig. Man trengte for såvidt bare de første bokstavene i adressen for å finne adressen. Mor sjøl med alle AS'ene sine oppfører seg ikke som andre bedriftseiere nei 😂 Og skjønner heller ikke hvorfor det skal skiftes kjøkken, det var del et av de bedre rommene i boligen. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 7. august 2019 #8312 Del Skrevet 7. august 2019 Den whiteboarden hennes altså. Hva skal man si? 100 millioner i omsetning i 2022. Fra hva??? 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 7. august 2019 Populært innlegg #8313 Del Skrevet 7. august 2019 11 minutter siden, LilleSnupp skrev: Den whiteboarden hennes altså. Hva skal man si? 100 millioner i omsetning i 2022. Fra hva??? Det er jo helt basic matte; har man 100 AS, trenger man bare 1 mill i omsetning på hver av dem. Vips, så har man 100 millioner i omsetning. Og det eneste du trenger for å få dette til er et vintage whiteboard og en snapkonto. Helt utrolig at ikke alle businessfolk driver på denne måten! 86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AstridK Skrevet 7. august 2019 #8314 Del Skrevet 7. august 2019 Snakker dere om snappen av bankpapirene? For der stod jo den gamle adressen hennes, ikke den nye ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 7. august 2019 #8315 Del Skrevet 7. august 2019 19 minutter siden, AstridK skrev: Snakker dere om snappen av bankpapirene? For der stod jo den gamle adressen hennes, ikke den nye ? På snappen i går av bankpapirene sto de første bokstavene i hennes nye adresse. Det sto noe sånn som lån innvilges for kjøp av bolig i ... *adresse* 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 7. august 2019 Populært innlegg #8316 Del Skrevet 7. august 2019 På bildene av den berømmelige whiteboard-tavla står det "blogge igjen?". Det kommer vel ikke som et sjokk på noen hvis bloggingen gjenopptas? Hun trenger pengene, ingen av luftslottene hennes genererer penger. Dessuten vil jeg tro hun sitter på en del irritasjon hun må få ut, nå som ABIP ikke går som forventet. Skjønner godt at de som slutter går stille i dørene, for ellers kan de fort se en side av Anne Brith de sannsynligvis ikke er kjent med. Clickbaits og hevn i skjønn forening. Sett det før.... 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 7. august 2019 #8317 Del Skrevet 7. august 2019 Jeg har ikke sett siste nytt på whiteboardet, men ler litt.. Tallene er vel bare for å se reaksjonene her? Hvis hun har skrevet "blogge igjen?" så kan vi nok gå utifra at magasinet (som det aldri ble noen aktivitet i allikevel) plutselig en morgen har gjennoppstått som den gode gamle bloggen, og at det blir business as usual. Jeg er nemlig fristet til å tro at blogg-læreren ikke egentlig kan ha noe av at lærlingene blir mer kjent enn henne ? Men truslene da? Skal vi ha en gjettekonkurranse på avis-overskriftene? "Bloggmamma begynner selv å blogge igjen", "Tilbake på blogg! Jeg trengte bare en pause for meg og mine". Hadde jeg lånt til over pipa alene så hadde nok jeg fortet meg tilbake til den jobben som tross alt har vært mest stabil jeg også. Alle de andre prosjektene er jo bare masse fancy navn og ingen aktivitet? 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. august 2019 #8318 Del Skrevet 7. august 2019 100 mill, ja. Ok. Hun begynner å blogge snart, jeg tipper innen 1.9. Gratis overskrift til avisene: Skremte bort haterne med bok, starter opp bloggen igjen! 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 7. august 2019 #8319 Del Skrevet 7. august 2019 Eller «hatet gjorde meg sterk, nå er jeg klar for å blogge igjen» også første blogginnlegg ; «Jeg har kjøpt meg hus og trenger nytt kjøkken.» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 7. august 2019 #8320 Del Skrevet 7. august 2019 1 time siden, Emmy_H skrev: Eller «hatet gjorde meg sterk, nå er jeg klar for å blogge igjen» også første blogginnlegg ; «Jeg har kjøpt meg hus og trenger nytt kjøkken.» Ligger nok mange upubliserte innlegg klare om hvordan hun klarte å stå i alt hatet, truslene og nedleggelsen. Boka i bloggform kommer nok. For boka i seg selv ble det vel veldig fort stille rundt. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg