Gjest Plannergirl Skrevet 31. juli 2019 #8201 Del Skrevet 31. juli 2019 2 timer siden, Isild skrev: Har ikke lest artikkelen (bak betalingsmur) Men er enig i at det er flott hvis hun setter fokus på badevett. Det har vært tragiske drukningsulykker i år. Bildet blir sekundært. Et helt fint bilde forøvrig. Det er vel mer bruken av filter på snapchat som tidvis kan bli litt... mye. Men akkurat det gjelder veldig mange influencere ser jeg. Saken var veldig bra med synspunkter fra flere hold og fakta om området. Flott at hun satte fokus på noe viktig for en gangs skyld så noen tenker seg om neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 31. juli 2019 #8202 Del Skrevet 31. juli 2019 Fornuftig innspill fra AB! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvania Skrevet 31. juli 2019 #8203 Del Skrevet 31. juli 2019 22 hours ago, Rosalie said: Lite filterbruk hos avisfotografen, antagelig https://images.app.goo.gl/R6ozcMJXfhSGfwKx9 Oi. Det var faktisk VELDIG forskjell til hvordan hun ser ut på snap. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. juli 2019 #8204 Del Skrevet 31. juli 2019 46 minutter siden, nirvania skrev: Oi. Det var faktisk VELDIG forskjell til hvordan hun ser ut på snap. Veldig! Det blir fort 20 års forskjell med filter. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Luca_ Skrevet 31. juli 2019 Populært innlegg #8205 Del Skrevet 31. juli 2019 På snap nå: spør etter hvor hun skal forsikre huset sitt, er ikke fornøyd med kundebehandler i Gjensidige. Betyr: hun vil at Gjensidige snapper opp dette og gjør hva som helst for å blidgjøre henne. Har dere sett filmen og dokumentaren Dirty John, Google for de som ikke har, der har du AB i kvinnelig versjon. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minipilla Skrevet 31. juli 2019 Populært innlegg #8206 Del Skrevet 31. juli 2019 «Kjenner jeg en snekker som vil snekre terrasse». Helt alvorlig!? Man vet vel hvem man kjenner? Sånne åpenbare tiggemeldinger er like irriterende som rumenerne som sitter på Torgallmenningen her i Bergen. Samme ulla. Skjerp deg Anne Brith! 110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Miss.Wildfox Skrevet 1. august 2019 Populært innlegg #8207 Del Skrevet 1. august 2019 Over 1 million har fulgt storyen på snap, skrytes det i morgentimene. Blir ikke helt reelt når man må legge til seertallet for hvert enkelt bilde for å komme opp i det tallet, men whatever floats her boat si! 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 1. august 2019 Populært innlegg #8208 Del Skrevet 1. august 2019 (endret) Interressant at Anne Brith synes hun fritt kan bruke forbrukermakten sin og klage på kundebehandlingen til forsikringsselskapet. Det kan man trygt si ikke gjelder for alle andre som ønsker å bruke forbrukermakten sin. Endret 1. august 2019 av pøbelsara 87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 1. august 2019 Populært innlegg #8209 Del Skrevet 1. august 2019 2 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Over 1 million har fulgt storyen på snap, skrytes det i morgentimene. Blir ikke helt reelt når man må legge til seertallet for hvert enkelt bilde for å komme opp i det tallet, men whatever floats her boat si! Kanskje det skorter litt på mattekunnskapene, noe som også kan forklare skattesmell på nærmere 700 000. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 1. august 2019 #8210 Del Skrevet 1. august 2019 2 timer siden, pøbelsara skrev: Interressant at Anne Brith synes hun fritt kan bruke forbrukermakten sin og klage på kundebehandlingen til forsikringsselskapet. Det kan man trygt si ikke gjelder for alle som ønsker å bruke forbrukermakten sin. Det må hun jo gjerne gjøre, men konsekvensen er fort at alle forsikringsselskap hun tar kontakt med i etterkant da blir helt firkantet og følger beregningskalkulatoren til punkt og prikke. Så om det er så lurt er jeg usikker på, 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 1. august 2019 Populært innlegg #8211 Del Skrevet 1. august 2019 Jeg ser at familiemedlemmet som ble truet til en slik grad at Anne Brith måtte legge ned bloggen, nå er utenfor fare og kan eksponeres som aldri før. Fint at internett nå har blitt trygt nok til at man kan sluse egne følgere inn på mindreårige sin konto. Verden går jammen fort framover. 104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 1. august 2019 Populært innlegg #8212 Del Skrevet 1. august 2019 3 minutter siden, FruJohansen skrev: Jeg ser at familiemedlemmet som ble truet til en slik grad at Anne Brith måtte legge ned bloggen, nå er utenfor fare og kan eksponeres som aldri før. Fint at internett nå har blitt trygt nok til at man kan sluse egne følgere inn på mindreårige sin konto. Verden går jammen fort framover. Jepp. Lurer på om journalistene som slo truslene opp som stor nyhetssak har fått med seg dette? 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. august 2019 #8213 Del Skrevet 1. august 2019 (endret) 14 minutter siden, Rosalie skrev: Det må hun jo gjerne gjøre, men konsekvensen er fort at alle forsikringsselskap hun tar kontakt med i etterkant da blir helt firkantet og følger beregningskalkulatoren til punkt og prikke. Så om det er så lurt er jeg usikker på, Hun har jo politianmeldt folk for å bruke forbrukermakten sin til å si fra til samarbeidspartnerne hennes om hva de mener om eksponering av barns privatliv. ergo er det bittelitt (eller uendelig) ironisk at hun bruker sin egen forbrukermakt (og influensermakt) på denne måten. Jeg har startet en tråd om bruk av forbrukermakt i some på generell basis her: Endret 1. august 2019 av pøbelsara 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 1. august 2019 Populært innlegg #8214 Del Skrevet 1. august 2019 (endret) 14 minutter siden, pøbelsara skrev: Jepp. Lurer på om journalistene som slo truslene opp som stor nyhetssak har fått med seg dette? Det har de nok. Men det blir neppe en sak for mediene før Anne Brith åpner bloggen sin igjen. Skal vi tippe på overskriften? "Anne Brith er tilbake! - De skal ikke få knekke meg!" "Anne Brith blir blogger igjen. - Jeg savnet den daglige kontakten med leserne!" "Anne Brith gjør comeback! - Nå som jeg er huseier, har jeg ikke råd til å la være." Ok, den siste var tull, jeg setter pengene mine på de to første, og høyest odds for nr. 1. 😊 Endret 1. august 2019 av FruJohansen Skrivefeil 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 1. august 2019 #8215 Del Skrevet 1. august 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sh999 Skrevet 1. august 2019 Populært innlegg #8216 Del Skrevet 1. august 2019 Har aldri AB fått oppmerksomhet ? Det er da voldsomt til skryting på snap om dagen.. om evnerike barn osv.. Tenker at når en voksen dame må fremheve seg selv og sine i den grad, er det nok for å kompensere for et eller annet. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 1. august 2019 #8217 Del Skrevet 1. august 2019 18 timer siden, nirvania skrev: Oi. Det var faktisk VELDIG forskjell til hvordan hun ser ut på snap. Stor forskjell på hvordan de flesteparten ser ut på snap tenker jeg... eller hva?😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 1. august 2019 #8218 Del Skrevet 1. august 2019 2 timer siden, FruJohansen skrev: Det har de nok. Men det blir neppe en sak for mediene før Anne Brith åpner bloggen sin igjen. Skal vi tippe på overskriften? "Anne Brith er tilbake! - De skal ikke få knekke meg!" "Anne Brith blir blogger igjen. - Jeg savnet den daglige kontakten med leserne!" "Anne Brith gjør comeback! - Nå som jeg er huseier, har jeg ikke råd til å la være." Ok, den siste var tull, jeg setter pengene mine på de to første, og høyest odds for nr. 1. 😊 Og du trenger ikke lese😉Ikke bruke tid på henne i det hele tatt faktisk om du ikke føler du MÅ 💐 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 1. august 2019 #8219 Del Skrevet 1. august 2019 På 30.7.2019 den 16.37, Kattetigeren skrev: Det er litt rart altså. Dama havner i trøbbel uansett hvor hun er. Kanskje hun bør se seg selv i speilet og vurdere om det er henne det er noe gærnt med? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattetigeren Skrevet 1. august 2019 #8220 Del Skrevet 1. august 2019 Er veldig fint at noen forsvarer AB irl. Får litt medfølelse og sorry for henne . Især om hun ikke tør forsvare seg her. Tenk om hun blir veldig lei seg og dypt deprimert? Har vanskelig å tro at hun er så ille som fremsatt her men jeg har kanskje lest meg opp for lite ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg