Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Gjest Plannergirl
2 timer siden, Isild skrev:

Har ikke lest artikkelen (bak betalingsmur) Men er enig i at det er flott hvis hun setter fokus på badevett. Det har vært tragiske drukningsulykker i år. 

Bildet blir sekundært. Et helt fint bilde forøvrig. Det er vel mer bruken av filter på snapchat som tidvis kan bli litt... mye. Men akkurat det gjelder veldig mange influencere ser jeg. 

Saken var veldig bra med synspunkter fra flere hold og fakta om området. Flott at hun satte fokus på noe viktig for en gangs skyld så noen tenker seg om neste gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, nirvania skrev:

Oi. Det var faktisk VELDIG forskjell til hvordan hun ser ut på snap. 

Veldig! Det blir fort 20 års forskjell med filter. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, pøbelsara skrev:

Interressant at Anne Brith synes hun fritt kan bruke forbrukermakten sin og klage på kundebehandlingen til forsikringsselskapet. Det kan man trygt si ikke gjelder for alle som ønsker å bruke forbrukermakten sin. 

Det må hun jo gjerne gjøre, men konsekvensen er fort at alle forsikringsselskap hun tar kontakt med i etterkant da blir helt firkantet og følger beregningskalkulatoren til punkt og prikke. Så om det er så lurt er jeg usikker på,

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Rosalie skrev:

Det må hun jo gjerne gjøre, men konsekvensen er fort at alle forsikringsselskap hun tar kontakt med i etterkant da blir helt firkantet og følger beregningskalkulatoren til punkt og prikke. Så om det er så lurt er jeg usikker på,

Hun har jo politianmeldt folk for å bruke forbrukermakten sin til å si fra til samarbeidspartnerne hennes om hva de mener om eksponering av barns privatliv.

ergo er det bittelitt (eller uendelig) ironisk at hun bruker sin egen forbrukermakt (og influensermakt) på denne måten.

Jeg har startet en tråd om bruk av forbrukermakt i some på generell basis her:

Endret av pøbelsara
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
18 timer siden, nirvania skrev:

Oi. Det var faktisk VELDIG forskjell til hvordan hun ser ut på snap. 

Stor forskjell på hvordan de flesteparten ser ut på snap tenker jeg... eller hva?😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruJohansen skrev:

Det har de nok. Men det blir neppe en sak for mediene før Anne Brith åpner bloggen sin igjen. Skal vi tippe på overskriften? 

"Anne Brith er tilbake! - De skal ikke få knekke meg!" 

"Anne Brith blir blogger igjen. - Jeg savnet den daglige kontakten med leserne!"

"Anne Brith gjør comeback! - Nå som jeg er huseier, har jeg ikke råd til å la være." 

Ok, den siste var tull, jeg setter pengene mine på de to første, og høyest odds for nr. 1. 😊

Og du trenger ikke lese😉Ikke bruke tid på henne i det hele tatt faktisk om du ikke føler du MÅ 💐

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.7.2019 den 16.37, Kattetigeren skrev:

Det er litt rart altså. Dama havner i trøbbel uansett hvor hun er. Kanskje hun bør se seg selv i speilet og vurdere om det er henne det er noe gærnt med? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fint at noen forsvarer AB  irl. Får litt medfølelse og sorry for henne . Især om hun ikke tør forsvare seg her. Tenk om hun blir veldig lei seg og dypt deprimert? Har vanskelig å tro at hun er så ille som fremsatt her men jeg har kanskje lest meg opp for lite ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...