Consita Skrevet 26. juli 2019 #8141 Del Skrevet 26. juli 2019 Det er altfor varmt til at jeg orker abd i kveld.🥵 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pollen Skrevet 26. juli 2019 Populært innlegg #8142 Del Skrevet 26. juli 2019 Ei dame i midten av førtiårene som kaller venninna for «bae». Bare nei. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 26. juli 2019 #8143 Del Skrevet 26. juli 2019 2 timer siden, Oline12 skrev: AB kan meddele at hun ikke er intr/har tid til dating da hun har barn, flere AS og hus! OK! Og bekledningen på bilde som ledsaget teksten 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 26. juli 2019 #8144 Del Skrevet 26. juli 2019 9 minutter siden, minister-mio skrev: Og bekledningen på bilde som ledsaget teksten Hun skal jo ut og feire med «jentene» 😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 26. juli 2019 #8145 Del Skrevet 26. juli 2019 5 minutter siden, Felis skrev: Hun skal jo ut og feire med «jentene» 😂 Ikke i det antrekket håper jeg 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 26. juli 2019 #8146 Del Skrevet 26. juli 2019 17 minutter siden, minister-mio skrev: Ikke i det antrekket håper jeg «Jentene» kan også være et kallenavn på bryster 😉 Hun sa hun skulle ut og feire med jentene og tilsynelatende mente hun det bokstavlig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 26. juli 2019 #8147 Del Skrevet 26. juli 2019 (endret) 43 minutter siden, minister-mio skrev: Ikke i det antrekket håper jeg Joda, hun har snappet seg selv i det antrekket i vannkanten på Tjuvholmen (ved Astrup Fearnely museet tror jeg). Og snappene som har kommet utover kvelden vil jeg definere som fyllesnapper ei godt voksen dame (og venninnene som faktisk ser ut til å være på samme alder (noen er kanskje litt yngre, men ikke unge nok til å være dattera hennes)) burde vite bedre enn å dele. LAGT TIL: Og uansett alder burde de ikke vært lagt ut på firmasnap. Endret 26. juli 2019 av Christiane_W 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg nirvania Skrevet 27. juli 2019 Populært innlegg #8148 Del Skrevet 27. juli 2019 Jeg tror jeg har skjønt hvorfor hun holder hånden foran pannen på alle bilder, så tydelig hvorfor på snap nå hvor hun skal vise frem den søte hestehalen tanteungen min på 4 også pleier å ha. Altså; hun vil skjule rynkene i pannen sin. Jeg synes det er litt spesielt, å legge ut fyllesnapper når 1. Man er over 40 2. Det er en firmakonto(?) 3. Barna hennes kan se mor på 40 være full og kysse venninner på kinnet som ikke fjortiser gjør en gang for tiden. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 27. juli 2019 #8149 Del Skrevet 27. juli 2019 Hun har ikke kommet dit hun er i dag ved å date førtitusen menn altså... 🙄 For en måte å fortelle at det er såååå mange menn som vil date henne... 😂 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 27. juli 2019 #8150 Del Skrevet 27. juli 2019 Kommet dit hun er i dag? Hvor er hun kommet da? Skulle likt å visst hva hun har skapt, altså hva er det faktisk hun gjør? Bortsett fra Influencerkurset. Det hjelper ikke å ha en haug med AS som ikke skaper verdi. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 27. juli 2019 #8151 Del Skrevet 27. juli 2019 Og en detalj til, morsomt hvordan hun fortsatt pynter på historiene sine Ref snap hvor det står »når du gjør dette på en stokk som flyter på vannet» Går du inn på instagram til henne hun ber oss følge, så ligger hele det bildet ute. med mesteparten av stokken godt oppe på land. Den flyter ikke kan man si.. Why? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 27. juli 2019 #8152 Del Skrevet 27. juli 2019 1 time siden, Hesya skrev: Hun har ikke kommet dit hun er i dag ved å date førtitusen menn altså... 🙄 For en måte å fortelle at det er såååå mange menn som vil date henne... 😂 Og hun ønsker heller ikke å bytte ut èn idiot med en annen. Ref Snap. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 27. juli 2019 Populært innlegg #8153 Del Skrevet 27. juli 2019 26 minutter siden, Diamant skrev: Og hun ønsker heller ikke å bytte ut èn idiot med en annen. Ref Snap. Hun kan jo slutte med "idioter" in the first place tenker jeg. Når man er over 40, så kan man igrunn ikke bare skylde på "idioten" hvis det viser seg å ikke fungere i et (flere) forhold. Kanskje man rett og slett virkelig ikke passet sammen - og at man gikk for fort frem. Det å kalle noen idioter syns jeg blir barnslig. Kanskje det er man selv som er idioten? Jeg er ikke så fan av sånn "jævla mannfolk"-mentalitet hos damer. Det var bare ikke match. Lurer mer på hvorfor noen damer på vår alder tilsynelatende aldri har fått og får et forhold til å fungere jeg. Hva er det med DE som gjør at de aldri får det til. 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 27. juli 2019 #8154 Del Skrevet 27. juli 2019 I går hadde hun jammen meg en ny lang arbeidsdag. 🤪 Seriøst, hun snapper hver dag, så hun må jo vite at følgerne hennes vet at disse lange arbeidsdagen hennes er bullshit . 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Illusen Skrevet 27. juli 2019 Populært innlegg #8155 Del Skrevet 27. juli 2019 Jeg syns dama fremstår som ganske manisk. Nå er det igjen en periode med full fart, skåling og fest med alle de superherlige venninnene, såååå mye jobb og travle dager, tonnevis med bilder av barna og selvskryt om hvor flink og tøff hun selv er. Så bruker det å komme en periode der noen har oppført deg dårlig mot henne, man hører aldri mer om verdens beste (for øyeblikket) venninne, det kommer en og annen snap med gåing eller selfie i speilet og litt kryptiske meldinger om at noe stort er på gang.... også er det full fart og fnising igjen. Den siste tida har virkelig vært et personlighets-bytte for henne og. Fra sofistikert dame på Oustøya, og dyre merkevarer - til blodharry festsnapping, og en shorts som er så trang at hele dåsa sitter utenpå. Hvis hun satser på mer TV - vil jeg tro charterfeber med Svein kunne passe fint nå om dagen. Flott huset endelig kom på plass da. Det var jo en god nyhet! 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 27. juli 2019 Populært innlegg #8156 Del Skrevet 27. juli 2019 (endret) 4 timer siden, Stargaze skrev: Kommet dit hun er i dag? Hvor er hun kommet da? Skulle likt å visst hva hun har skapt, altså hva er det faktisk hun gjør? Bortsett fra Influencerkurset. Det hjelper ikke å ha en haug med AS som ikke skaper verdi. Jeg tenkte det samme. Kommet hvor??? Hun er 44 år gammel. Alenemor til 4. Har vært involvert i flere firmaer som har gått konkurs. Er per i dag involvert i flere firmaer som går heller dårlig. Flere prosjekter hun har lansert med brask og bram ligger i brakk, bl.a. Franskemakroner.no som skulle åpne 1. april og Blogghuset som ikke har lagt ut noe på Instagram på flere måneder. Rundt nyttår holdt hun på å gå personlig konkurs pga en skattegjeld på 660 K (ref. boken) og hun har i perioder hatt så lite penger at hun har slitt med å kjøpe mat (ref. boken), til tross for store tall på whiteboard tavla og lassevis med sponsede produkter. Det det har vært flere saker AB ikke har kommet godt ut av; da hun hang ut de som sjekket skattelisten på bloggen med fullt navn, da hun kontaktet arbeidsgiveren til Gry M. Engen og anklaget henne for å være et nettroll og nå sist måtte hun jo inngå forlik og beklage noe av innholdet i boka si. Hun har drømt om å kjøpe seg hus i årevis. Leserne har blitt presentert for flotte, store hus til tosifrede millionbeløp, men gang på gang har det bare rent ut i sanden og hun har flere ganger fått forlenget leiekontrakten på tre-roms leiligheten hun og familien har bodd i. Nå er huskjøp endelig en realitet. Et helt vanlig hus med grei standard til en langt lavere pris enn drømmehusene. Kjøpet ble mulig pga hjelp fra foreldrene hennes. Influencerprogrammet promoterte hun jo heftig i perioden før oppstart, og hun påstod jo at pågangen var stor. "Bare 1 plass igjen!" var en påstand som dukket opp flere ganger. Mens flere har fortalt de ble kontaktet av AB eller noen i teamet hennes som forsøkte å selge dem en plass på kurset. Det stemmer dårlig med at det kun er en eller få plasser igjen og folk står i kø for å delta. Etter at de kom i gang har det vært stille rundt det i hennes kanaler. Kan jo være at hun hadde sett for seg litt andre deltakere enn godt voksne damer som sliter med psykisk helse, fibromyalgi og diverse andre plager og blogger mest om hverdagen med sykdom og sånt? Strengt tatt har ingen av dem potensiale til å bli "store" bloggere/influencere og det kan det jo være at kursholderen som har lovet dem gull og grønne skoger innser selv og derfor går stille i dørene. Jeg skjønner fortsatt ikke hvor hun mener å ha kommet. Hva hun har fått til som er så ekstraordinært er for meg en gåte... Endret 27. juli 2019 av Christiane_W 102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 27. juli 2019 #8157 Del Skrevet 27. juli 2019 26 minutter siden, Christiane_W skrev: Jeg tenkte det samme. Kommet hvor??? Hun er 44 år gammel. Alenemor til 4. Har vært involvert i flere firmaer som har gått konkurs. Er per i dag involvert i flere firmaer som går heller dårlig. Flere prosjekter hun har lansert med brask og bram ligger i brakk, bl.a. Franskemakroner.no som skulle åpne 1. april og Blogghuset som ikke har lagt ut noe på Instagram på flere måneder. Rundt nyttår holdt hun på å gå personlig konkurs pga en skattegjeld på 660 K (ref. boken) og hun har i perioder hatt så lite penger at hun har slitt med å kjøpe mat (ref. boken), til tross for store tall på whiteboard tavla og lassevis med sponsede produkter. Det det har vært flere saker AB ikke har kommet godt ut av; da hun hang ut de som sjekket skattelisten på bloggen med fullt navn, da hun kontaktet arbeidsgiveren til Gry M. Engen og anklaget henne for å være et nettroll og nå sist måtte hun jo inngå forlik og beklage noe av innholdet i boka si. Hun har drømt om å kjøpe seg hus i årevis. Leserne har blitt presentert for flotte, store hus til tosifrede millionbeløp, men gang på gang har det bare rent ut i sanden og hun har flere ganger fått forlenget leiekontrakten på tre-roms leiligheten hun og familien har bodd i. Nå er huskjøp endelig en realitet. Et helt vanlig hus med grei standard til en langt lavere pris enn drømmehusene. Kjøpet ble mulig pga hjelp fra foreldrene hennes. Influencerprogrammet promoterte hun jo heftig i perioden før oppstart, og hun påstod jo at pågangen var stor. "Bare 1 plass igjen!" var en påstand som dukket opp flere ganger. Mens flere har fortalt de ble kontaktet av AB eller noen i teamet hennes som forsøkte å selge dem en plass på kurset. Det stemmer dårlig med at det kun er en eller få plasser igjen og folk står i kø for å delta. Etter at de kom i gang har det vært stille rundt det i hennes kanaler. Kan jo være at hun hadde sett for seg litt andre deltakere enn godt voksne damer som sliter med psykisk helse, fibromyalgi og diverse andre plager og blogger mest om hverdagen med sykdom og sånt? Strengt tatt har ingen av dem potensiale til å bli "store" bloggere/influencere og det kan det jo være at kursholderen som har lovet dem gull og grønne skoger innser selv og derfor går stille i dørene. Jeg skjønner fortsatt ikke hvor hun mener å ha kommet. Hva hun har fått til som er så ekstraordinært er for meg en gåte... 👏🏻 Godt oppsummert! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 27. juli 2019 #8158 Del Skrevet 27. juli 2019 29 minutter siden, Christiane_W skrev: Jeg tenkte det samme. Kommet hvor??? Hun er 44 år gammel. Alenemor til 4. Har vært involvert i flere firmaer som har gått konkurs. Er per i dag involvert i flere firmaer som går heller dårlig. Flere prosjekter hun har lansert med brask og bram ligger i brakk, bl.a. Franskemakroner.no som skulle åpne 1. april og Blogghuset som ikke har lagt ut noe på Instagram på flere måneder. Rundt nyttår holdt hun på å gå personlig konkurs pga en skattegjeld på 660 K (ref. boken) og hun har i perioder hatt så lite penger at hun har slitt med å kjøpe mat (ref. boken), til tross for store tall på whiteboard tavla og lassevis med sponsede produkter. Det det har vært flere saker AB ikke har kommet godt ut av; da hun hang ut de som sjekket skattelisten på bloggen med fullt navn, da hun kontaktet arbeidsgiveren til Gry M. Engen og anklaget henne for å være et nettroll og nå sist måtte hun jo inngå forlik og beklage noe av innholdet i boka si. Hun har drømt om å kjøpe seg hus i årevis. Leserne har blitt presentert for flotte, store hus til tosifrede millionbeløp, men gang på gang har det bare rent ut i sanden og hun har flere ganger fått forlenget leiekontrakten på tre-roms leiligheten hun og familien har bodd i. Nå er huskjøp endelig en realitet. Et helt vanlig hus med grei standard til en langt lavere pris enn drømmehusene. Kjøpet ble mulig pga hjelp fra foreldrene hennes. Influencerprogrammet promoterte hun jo heftig i perioden før oppstart, og hun påstod jo at pågangen var stor. "Bare 1 plass igjen!" var en påstand som dukket opp flere ganger. Mens flere har fortalt de ble kontaktet av AB eller noen i teamet hennes som forsøkte å selge dem en plass på kurset. Det stemmer dårlig med at det kun er en eller få plasser igjen og folk står i kø for å delta. Etter at de kom i gang har det vært stille rundt det i hennes kanaler. Kan jo være at hun hadde sett for seg litt andre deltakere enn godt voksne damer som sliter med psykisk helse, fibromyalgi og diverse andre plager og blogger mest om hverdagen med sykdom og sånt? Strengt tatt har ingen av dem potensiale til å bli "store" bloggere/influencere og det kan det jo være at kursholderen som har lovet dem gull og grønne skoger innser selv og derfor går stille i dørene. Jeg skjønner fortsatt ikke hvor hun mener å ha kommet. Hva hun har fått til som er så ekstraordinært er for meg en gåte... 👏🏽👏🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 27. juli 2019 #8159 Del Skrevet 27. juli 2019 29 minutter siden, Christiane_W skrev: Jeg tenkte det samme. Kommet hvor??? Hun er 44 år gammel. Alenemor til 4. Har vært involvert i flere firmaer som har gått konkurs. Er per i dag involvert i flere firmaer som går heller dårlig. Flere prosjekter hun har lansert med brask og bram ligger i brakk, bl.a. Franskemakroner.no som skulle åpne 1. april og Blogghuset som ikke har lagt ut noe på Instagram på flere måneder. Rundt nyttår holdt hun på å gå personlig konkurs pga en skattegjeld på 660 K (ref. boken) og hun har i perioder hatt så lite penger at hun har slitt med å kjøpe mat (ref. boken), til tross for store tall på whiteboard tavla og lassevis med sponsede produkter. Det det har vært flere saker AB ikke har kommet godt ut av; da hun hang ut de som sjekket skattelisten på bloggen med fullt navn, da hun kontaktet arbeidsgiveren til Gry M. Engen og anklaget henne for å være et nettroll og nå sist måtte hun jo inngå forlik og beklage noe av innholdet i boka si. Hun har drømt om å kjøpe seg hus i årevis. Leserne har blitt presentert for flotte, store hus til tosifrede millionbeløp, men gang på gang har det bare rent ut i sanden og hun har flere ganger fått forlenget leiekontrakten på tre-roms leiligheten hun og familien har bodd i. Nå er huskjøp endelig en realitet. Et helt vanlig hus med grei standard til en langt lavere pris enn drømmehusene. Kjøpet ble mulig pga hjelp fra foreldrene hennes. Influencerprogrammet promoterte hun jo heftig i perioden før oppstart, og hun påstod jo at pågangen var stor. "Bare 1 plass igjen!" var en påstand som dukket opp flere ganger. Mens flere har fortalt de ble kontaktet av AB eller noen i teamet hennes som forsøkte å selge dem en plass på kurset. Det stemmer dårlig med at det kun er en eller få plasser igjen og folk står i kø for å delta. Etter at de kom i gang har det vært stille rundt det i hennes kanaler. Kan jo være at hun hadde sett for seg litt andre deltakere enn godt voksne damer som sliter med psykisk helse, fibromyalgi og diverse andre plager og blogger mest om hverdagen med sykdom og sånt? Strengt tatt har ingen av dem potensiale til å bli "store" bloggere/influencere og det kan det jo være at kursholderen som har lovet dem gull og grønne skoger innser selv og derfor går stille i dørene. Jeg skjønner fortsatt ikke hvor hun mener å ha kommet. Hva hun har fått til som er så ekstraordinært er for meg en gåte... Hun mener sikkert kjendisstatusen sin. Media har alltid omtalt henne som "Bakebloggeren", "Toppbloggeren" og "Livsstilsbloggeren". Nå skriver de vel tidligere da men. Hun har jo fått mye spalteplass og vært med i disse TV-programmene osv. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 27. juli 2019 #8160 Del Skrevet 27. juli 2019 5 minutter siden, Isild skrev: Hun mener sikkert kjendisstatusen sin. Media har alltid omtalt henne som "Bakebloggeren", "Toppbloggeren" og "Livsstilsbloggeren". Nå skriver de vel tidligere da men. Hun har jo fått mye spalteplass og vært med i disse TV-programmene osv. Men det er da ingen bragd å bli kalt for kjendis. Media har lagt terskelen veldig lavt. I tillegg ser det ut som om det ikke har vært innbringende økonomisk, og omdømmemessig har det vært total katastrofe. @Christiane_W treffer spikeren på hodet 👏 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg