maipai Skrevet 8. juli 2019 #7881 Del Skrevet 8. juli 2019 14 minutter siden, Lkk skrev: Har AB flytta inn i huset som hun skulle bli eier av i juni ❓ble det kjøp av hus eller bygging av hus ❓eller kanskje det ikke var juni 2019 ⁉️😂 Søstera hennes var jo der for å hjelpe til i den hektiske tiden på grunn av huskjøp 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 8. juli 2019 #7882 Del Skrevet 8. juli 2019 Hus og flytting er jo hemmelig, thihi 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 9. juli 2019 #7883 Del Skrevet 9. juli 2019 8 timer siden, Oline12 skrev: Hus og flytting er jo hemmelig, thihi Hele situasjonen med husbygging, huskjøp, flytting osv må jo begynne å bli rimelig pinlig og flau, både for henne selv og ikke minst resten av husstanden/familien. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 9. juli 2019 #7884 Del Skrevet 9. juli 2019 2 timer siden, Veslefrikk skrev: Hele situasjonen med husbygging, huskjøp, flytting osv må jo begynne å bli rimelig pinlig og flau, både for henne selv og ikke minst resten av husstanden/familien. En må ha penger for å kjøpe bolig, og AB har IKKE det. Hun har kr. 0,- i egenandel + lønn fra eget AS, som er ny oppstartet. Blir ikke ny bolig av det....... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 9. juli 2019 #7885 Del Skrevet 9. juli 2019 Det er vel ikke så mange av de som har fulgt med på husplanene noen år som følger med lenger nå tror jeg. Men det kommer nye følgere til hele tiden sikkert - som ikke kjenner til "historikken". De syns nok det er kjempespennende når de får se whiteboardet med tall og mål, og teasere på Snap om visninger. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 9. juli 2019 #7886 Del Skrevet 9. juli 2019 Jeg tviler på at det blir noe huskjøp når lønnen er på under 500 tusen og gjelden til staten er på 660 tusen. Men Hum må ut fra der hun bor. Huset hun bor i fikk ny eier for over et år siden, og siden den gangen har hun skrevet om stadige utsettelser av oppsigelsen. Sist hun skrev noe kunne hun få bo der til januar 2019, det begynner å bli en stund siden. Hun har sikkert fått enda en utsettelse, men huseier begynner sikkert å bli litt fortvilet. Selv hadde jeg ikke orket, hvis jeg var henne. Jeg hater å være i veien, så jeg hadde kastet meg rundt og funnet noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 9. juli 2019 #7887 Del Skrevet 9. juli 2019 Vi vet vel egentlig ikke noe om hvorvidt det er vanskelig for huseieren at hun ikke flytter? Det kan vel være huseier syns det er uproblematisk å forlenge kontrakten? Enn så lenge? Når det er sagt, så håper jeg hun slutter å snakke noe mer om at "nå blir det hus!!" - Ta oss med på housetour når det er i orden istedet. Den dagen selskapene hennes vokser og blir til stabilitet og suksess så er det sikkert gjennomførbart, ETTER nedbetaling av skatt, og sparing til egenkapital ( Bankene setter også pris på soliditet og at man kan vise til god økonomistyring/økonomihistorikk hvis man skal låne mange millioner kroner alene) Kjøp noe som er realistisk, evt lei noe annet. Dette overdådige huset tror jeg på når jeg ser det. Og DA skal jeg være den første til å ta av meg hatten og gratulere! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
an hero Skrevet 9. juli 2019 #7888 Del Skrevet 9. juli 2019 Davidsen fikk ikke medhold i anklagene om trusler og forsøk på bestikkelser, men politimannen hun anmeldte ble funnet skyldig i å ha begått en tjenestefeil. https://www.dn.no/medier/anne-brith-davidsen/spesialenheten-for-politisaker/guro-glarum-kleppe/politimann-er-funnet-skyldig-av-spesialenheten-etter-anmeldelse-fra-anne-brith-davidsen/2-1-635475 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 9. juli 2019 #7889 Del Skrevet 9. juli 2019 3 minutter siden, an hero skrev: Davidsen fikk ikke medhold i anklagene om trusler og forsøk på bestikkelser, men politimannen hun anmeldte ble funnet skyldig i å ha begått en tjenestefeil. https://www.dn.no/medier/anne-brith-davidsen/spesialenheten-for-politisaker/guro-glarum-kleppe/politimann-er-funnet-skyldig-av-spesialenheten-etter-anmeldelse-fra-anne-brith-davidsen/2-1-635475 Tjenestefeilen var at han kontaktet henne på Snapchat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadiahagen Skrevet 9. juli 2019 #7890 Del Skrevet 9. juli 2019 5 minutter siden, an hero skrev: Davidsen fikk ikke medhold i anklagene om trusler og forsøk på bestikkelser, men politimannen hun anmeldte ble funnet skyldig i å ha begått en tjenestefeil. https://www.dn.no/medier/anne-brith-davidsen/spesialenheten-for-politisaker/guro-glarum-kleppe/politimann-er-funnet-skyldig-av-spesialenheten-etter-anmeldelse-fra-anne-brith-davidsen/2-1-635475 Det er konkludert med at han har gjort en tjenestefeil, så selv om han ikke fikk straff betyr det ikke at han ikke gjorde det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
an hero Skrevet 9. juli 2019 #7891 Del Skrevet 9. juli 2019 2 minutter siden, Nadiahagen skrev: Det er konkludert med at han har gjort en tjenestefeil, så selv om han ikke fikk straff betyr det ikke at han ikke gjorde det. Ikke gjorde hva? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadiahagen Skrevet 9. juli 2019 #7892 Del Skrevet 9. juli 2019 1 minutt siden, an hero skrev: Ikke gjorde hva? Influenser Anne Brith Davidsen (44) anmeldte en politimann etter en melding på Snapchat. Spesialenheten har konkludert med at han har begått en tjenestefeil, men vil ikke straffe ham./sitat fra avisen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
an hero Skrevet 9. juli 2019 #7893 Del Skrevet 9. juli 2019 1 minutt siden, Nadiahagen skrev: Influenser Anne Brith Davidsen (44) anmeldte en politimann etter en melding på Snapchat. Spesialenheten har konkludert med at han har begått en tjenestefeil, men vil ikke straffe ham./sitat fra avisen Men den tjenestefeilen innebærer hvert fall ikke trusler og forsøk på bestikkelser. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 9. juli 2019 #7894 Del Skrevet 9. juli 2019 2 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Men det står jo også at denne påtaleunnlatelsen er anket, og at politimannen er villig til å gå i retten hvis dette ikke blir omgjort! Virker som politimannen har en god sak, og er villig til å prøve den rettslig. Ingenting tyder på at kommunikasjonen fra politimannen har inneholdt trusler eller forsøk på bestikkelser slik ABD hevder. Jeg skjønner ikke hva han er skyldig i? Er det trusler og bestikkelser eller i å kontakte ABD? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadiahagen Skrevet 9. juli 2019 #7895 Del Skrevet 9. juli 2019 Akkurat nå, Jobbermedbarn skrev: Men det står jo også at denne påtaleunnlatelsen er anket, og at politimannen er villig til å gå i retten hvis dette ikke blir omgjort! Virker som politimannen har en god sak, og er villig til å prøve den rettslig. Ingenting tyder på at kommunikasjonen fra politimannen har inneholdt trusler eller forsøk på bestikkelser slik ABD hevder. Ja det kan være at han mener han ikke burde få tiltale at han han har gjort en tjenestefeil, og selv syntes han gjorde det rett å sende de meldingen. Vi får vente å se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
an hero Skrevet 9. juli 2019 #7896 Del Skrevet 9. juli 2019 Sitat Saken har vært etterforsket av Spesialenheten for politisaker, og nå har den konkludert med at mannen har begått en tjenestefeil, men at anklagene om trusler og forsøk på bestikkelser er henlagt. Altså kan ikke tjenestefeilen innebære trusler og forsøk på bestikkelser. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadiahagen Skrevet 9. juli 2019 #7897 Del Skrevet 9. juli 2019 1 minutt siden, Emmy_H skrev: Jeg skjønner ikke hva han er skyldig i? Er det trusler og bestikkelser eller i å kontakte ABD? AB mener han har sendt trusler, men hva som sto kan vi her inne ikke vite 100% men er det sant er det ikke bra, er det mildere en AB sier så kan det være at klagens hans når fram, eller ikke. Det er noen som vet 100% sannheten. Den ene er AB, og de som er på saken pluss politimannen selv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 9. juli 2019 #7898 Del Skrevet 9. juli 2019 2 minutter siden, Emmy_H skrev: Jeg skjønner ikke hva han er skyldig i? Er det trusler og bestikkelser eller i å kontakte ABD? Sånn som jeg leser det er det å sende mld en tjenestefeil (og det er det han er skyldig i) men at den ikke har inneholdt trusler eller forsøk på bestikkelser slik ABD hevder. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Moon Skrevet 9. juli 2019 #7899 Del Skrevet 9. juli 2019 3 minutter siden, Emmy_H skrev: Jeg skjønner ikke hva han er skyldig i? Er det trusler og bestikkelser eller i å kontakte ABD? Som offentlig tjenestemann har han ikke, som privatperson, lov til å bruke informasjon han har fått via jobben. Da han sendte meldingen var det som privatperson, og jeg vil tro at det var dette han ble funnet skyldig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadiahagen Skrevet 9. juli 2019 #7900 Del Skrevet 9. juli 2019 1 minutt siden, Jobbermedbarn skrev: Sånn som jeg leser det er det å sende mld en tjenestefeil (og det er det han er skyldig i) men at den ikke har inneholdt trusler eller forsøk på bestikkelser slik ABD hevder. Vi får vente å se når saken kommer til retten. Sannheten kommer for en dag, og jeg påstår ikke at han har sendt det for det kan jeg ikke vite, jeg bare leser hva dere sier, og referer til det som står i avisen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg