Isild Skrevet 1. juni 2019 #7561 Del Skrevet 1. juni 2019 2 minutter siden, Sjokka skrev: Synes det var fint innlegg du skrev jeg. Du ga komplimenter til AB. Det som.blir helt feil er når de kritiserer utseendet, noe du ikke gjorde. Takk! Jeg følte litt for å ta henne i forsvar på akkurat det og si noe pent.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 1. juni 2019 #7562 Del Skrevet 1. juni 2019 5 minutter siden, Isild skrev: Takk! Jeg følte litt for å ta henne i forsvar på akkurat det og si noe pent.. Skulle bare mangle. ⚘ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 1. juni 2019 #7563 Del Skrevet 1. juni 2019 Jeg syns bare det er så trist når noen som ikke hadde trengt å fikse på noe begynner å gjøre det bare for å passe inn i det som glorifiseres av media. Det var da ingenting galt med AB's utseende i utgangspunktet men ser jo hun har bukket under for presset. Det er trist at hun har fått det for seg at hun må fikse utseendet sitt. På samme måte som så mange andre bloggere. Syns det er skummelt å se hvor langt det går for noen når de så helt fint normale ut i utgangspunktet. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 1. juni 2019 #7564 Del Skrevet 1. juni 2019 Det er massiv eksponering av barn på snap om dagen, virker nesten som det er kun for å provosere, "få litt action i tråden på KG liksom" 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaS87 Skrevet 1. juni 2019 #7565 Del Skrevet 1. juni 2019 23 minutter siden, Fjugur skrev: Det er massiv eksponering av barn på snap om dagen, virker nesten som det er kun for å provosere, "få litt action i tråden på KG liksom" Eller få vekk fokuset fra "beklagelsen" 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rossici Skrevet 1. juni 2019 #7566 Del Skrevet 1. juni 2019 1 time siden, Isild skrev: Ja, jeg ga henne komplimenter for utseendet og gikk vel i "kommentere utseende"-fellen selv kanskje. Beklager det. Jeg gjorde det vel muligens fordi jeg oppfattet det jeg leste som negativ kritikk ang AB`s utseende - uten at det var i kontekst til noe annet vi disktuerer her i tråden. Kanskje jeg misforsto innlegget. Kommentarer på utseendet til noen (positivt eller negativt) er ikke noe man vil se mye av fra meg. Hverken HER eller andre steder. Regner med at det er mitt innlegg som du misforsto. Mener absolutt ikke at AB er en mindre pen person. Sier at alle kan stæsje seg opp til skjønnheter men det er jo ikke sånn vi ser ut. Hun er en influencer/påvirker og da blir følgere påvirket av handlingene deres. Har man litt grått hår må det farges, er man bleik i huden må den brunes, korte negler må man sette på løsnegler, litt fett på rompa må den dreneres, litt kviser,rynker,linjer må det fjernes på bilder. Er man i 40 åra skal man helst se ut som 20 på bilder. Thigh gap er et stort pluss såklart. Hun sier jo selv hun ble påvirket til å tattovere øyenbryn for noen sa hun ikke hadde noen. Selvsagt blir følgere påvirket til å se perfekt ut. Influencere/påvirkere skal da påvirke mennesker til å ha tro på seg selv samme hvordan de ser ut. Hun fokuserer ekstremt mye på slanke kropper i korte skjørt og et perfekt utseende. Når barna mine var små hadde jeg verken tid eller ork til å tenke så mye på meg selv. Hadde ikke samvittighet til det heller. Hun lever nok litt i en fantasiverden hvor alt er glam og glitter desverre. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 1. juni 2019 #7567 Del Skrevet 1. juni 2019 4 minutter siden, Rossici skrev: Regner med at det er mitt innlegg som du misforsto. Mener absolutt ikke at AB er en mindre pen person. Sier at alle kan stæsje seg opp til skjønnheter men det er jo ikke sånn vi ser ut. Hun er en influencer/påvirker og da blir følgere påvirket av handlingene deres. Har man litt grått hår må det farges, er man bleik i huden må den brunes, korte negler må man sette på løsnegler, litt fett på rompa må den dreneres, litt kviser,rynker,linjer må det fjernes på bilder. Er man i 40 åra skal man helst se ut som 20 på bilder. Thigh gap er et stort pluss såklart. Hun sier jo selv hun ble påvirket til å tattovere øyenbryn for noen sa hun ikke hadde noen. Selvsagt blir følgere påvirket til å se perfekt ut. Influencere/påvirkere skal da påvirke mennesker til å ha tro på seg selv samme hvordan de ser ut. Hun fokuserer ekstremt mye på slanke kropper i korte skjørt og et perfekt utseende. Når barna mine var små hadde jeg verken tid eller ork til å tenke så mye på meg selv. Hadde ikke samvittighet til det heller. Hun lever nok litt i en fantasiverden hvor alt er glam og glitter desverre. Takk for at du utdyper. Jeg misforsto nok litt. Jeg er sterkt imot påvirkernes "salg" av kroppsfokus jeg også. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 1. juni 2019 #7568 Del Skrevet 1. juni 2019 Det er noe manisk over snappingen om dagen synes jeg... 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetraPerlesukker Skrevet 1. juni 2019 #7569 Del Skrevet 1. juni 2019 På 29.5.2019 den 10.09, Pust skrev: Det er noe som er veldig, veldig feil når barn blir brukt for å gi foreldre oppmerksomhet på SoMe. Jeg kan forstå (ikke godta) at naive, unge mødre flommer over av meddelelsestrang når de opplever det mirakelet det er å få barn, men når en godt voksen kvinne - som til og med har fått hovedansvaret for tre barn - utleverer barnas private øyeblikk, bør det lyse i alle varsellamper. Jeg skal ikke beskrive her hva hun gjør, men det siste døgnets utleveringer (på snapchat) gjør vondt å se. Det er uopprettelig, bildene er for alltid på nettet, de blir ikke borte når snaptiden timer ut. 😔 Helt helt enig med deg👍🏻 Men la meg spørre: hvorfor i helvete følger dere henne på snap/sosiale medier??? det er jo sånne som deg som gir henne penger i kassa sånn at hun kan fortsette å utlevere ungene sine. Eneste motgift er jo å boikotte 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 1. juni 2019 #7570 Del Skrevet 1. juni 2019 31 minutter siden, PetraPerlesukker skrev: Helt helt enig med deg👍🏻 Men la meg spørre: hvorfor i helvete følger dere henne på snap/sosiale medier??? det er jo sånne som deg som gir henne penger i kassa sånn at hun kan fortsette å utlevere ungene sine. Eneste motgift er jo å boikotte Jeg kan svare for meg og jeg får ofte opp hennes snapper i feeden, eller hva det heter. Jeg følger henne altså ikke, men klikker meg avogtil inn på snappene når de kommer som forslag. Blir det også registrert som klikk/følgere tro? Hun er den minst engasjerende og troverdig av alle bloggere jeg har vært innom, tror jeg. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 1. juni 2019 #7571 Del Skrevet 1. juni 2019 Akkurat nå, Halle-Palle skrev: Jeg kan svare for meg og jeg får ofte opp hennes snapper i feeden, eller hva det heter. Jeg følger henne altså ikke, men klikker meg avogtil inn på snappene når de kommer som forslag. Blir det også registrert som klikk/følgere tro? Hun er den minst engasjerende og troverdig av alle bloggere jeg har vært innom, tror jeg. Ja, det blir registrert som en visning og det er det hun bruker ifbm feks sponsorer, samarbeidsavtaler etc. Jeg følger henne ikke og går heller aldri inn på insta eller snap Story nettopp av den grunn. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 1. juni 2019 #7572 Del Skrevet 1. juni 2019 Det er vel ikke «imponerende» nok for henne å bo som hun gjør. Hun ønsker jo en fasade som rik og vellykket forretningsdame - ikke 4-barns mamma som leier for liten leilighet. Det som irriterer meg er at det er hennes mening. Det er mange som lever som henne og hun burde være tydelig og ærlig - ikke late som hun er noe hun ikke er for fasaden på Internett er alt for lett å gjennomskue. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 1. juni 2019 #7573 Del Skrevet 1. juni 2019 39 minutter siden, kahaki skrev: Det er vel ikke «imponerende» nok for henne å bo som hun gjør. Hun ønsker jo en fasade som rik og vellykket forretningsdame - ikke 4-barns mamma som leier for liten leilighet. Det som irriterer meg er at det er hennes mening. Det er mange som lever som henne og hun burde være tydelig og ærlig - ikke late som hun er noe hun ikke er for fasaden på Internett er alt for lett å gjennomskue. Tror hun sliter med å være milevis fra sin drømmeverden , blir litt stakkarslig når hun prøver og prøver og prøver , men er på samme sted år etter år etter år . I tillegg ser hun « venninner « som er 20 år yngre eier eneboliger / leiligheter og har inntekter AB ikke er i nærheten av . 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Dark Star Skrevet 1. juni 2019 Populært innlegg #7574 Del Skrevet 1. juni 2019 Folkens, kan jeg oppfordre til noen dager taushet i tråden her? Bedriften legger ut massiv eksponering av barn, spørsmålrunde med tilbakemeldinger om 100 prosent pen osv, snap om hatere som blokkeres, og ellers store rop om oppmerksomhet. Hvirfor? Jo, for det første er er hun tatt så det holder med usannheter i boka si, for det andre er hun jo en stjerne i fritt fall, kræsj bang boom, og for det tredje har tråden her vært veldig stille i lang tid, noe jeg tror skyldes st dam er så fiullstendg uinteressant st folk ikke gidder å engasjere seg. Skal vi være kul og ikke gi bedriften den oppmersomheten det legges opp til? 102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 2. juni 2019 #7575 Del Skrevet 2. juni 2019 "Alle må bidra!" (jfr ABD) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 2. juni 2019 #7576 Del Skrevet 2. juni 2019 11 timer siden, Heidegger skrev: Fordi sladder er noe å kose seg med. Uansett hvor giftig det er. Og gjemmes bak uttrykk og begreper. i disse dager hvor netthets diskuteres, så er visst brukerne her inne unntatt det. For de ser det ikke selv. Jeg tror mange både ser og opplever denne (og fler diskusjoner) som «netthets». Jeg ser svært lite sladder - det meste som diskuteres er dokumentert av ABD selv. Er det sladder når man diskuterer handlingene til en person? Da er jo alt man snakker om netthets da. Jeg diskuterer jo feks hva en foreleser gjør med mine venninner over en kopp kaffe. Gjerne sladder, men ikke negativt ladet fordi man videreformidler. Å prate OM noen er ikke automatisk negativt sladder. Dette er et diskusjonsforum. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 2. juni 2019 #7577 Del Skrevet 2. juni 2019 (endret) Ryddet for persondebatt. Ninab82, mod Endret 2. juni 2019 av ninab82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvania Skrevet 3. juni 2019 #7578 Del Skrevet 3. juni 2019 10 minutter siden, kahaki said: Hun deltar i Tigershallen en del i følge samme kanal. Sikkert kun for å ta bilder og videoer derfra for å skryte. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 3. juni 2019 #7579 Del Skrevet 3. juni 2019 Ryddet for persondebatt. Ninab82, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 3. juni 2019 #7580 Del Skrevet 3. juni 2019 Alle snappene fra denne tavlen😂... Virker jo bare som hun visker ut og skriver på måfåz Og er det andre som har whiteboard hjemme? 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg