Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilken aldersgruppe det er som følger AB på some? Som er «fans» liksom.... tenker at det er lettere å lure evt småjenter med «suksessen» sin.... 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, marthes skrev:

Noen som vet hvilken aldersgruppe det er som følger AB på some? Som er «fans» liksom.... tenker at det er lettere å lure evt småjenter med «suksessen» sin.... 

Jeg tror det er folk som ikke behersker internett så godt. De leser det de leser, og så står de for det. Tror det er flere aldersgrupper. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det å lide av mindreverdighetskompleks , hun burde ta på seg sannhetsbrillene og se hvor hun er i livet , hun mangler jo det meste av hva andre på hennes alder har og eier , klarer ikke en gang å betale skatten sin . Hvem prøver hun imponere tro ??

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan

Det magasinet hennes er rimelig tynt. Det skulle være 5 "grundere" som skulle skrive der, men hittill har det bare vært to, pluss et par rene reklamer fra Anne Brith. Den eneste som leverer som hun skal, er Forbrukerfrue, jeg hadde vært sur om jeg var henne.

Og jeg håper Anne Brith (eller noen andre) tar imot økonomiske råd fra henne. I siste innlegg beskriver hun sitt eget gjeldsbonansa, og hadde jeg vært i hennes sko så hadde jeg hatt magesår og løpende resept på valium. Det er fullfinansiert bolig, kjøp av større bolig og den første ble solgt med tap. Flere bilskilter, også lånefinansiert. Det er forbrukerlån, kredittkortgjeld og studiegjeld på toppen av det hele, etterfulgt av bekymret brev fra banken. De fleste vil kjenne seg igjen, skriver hun, men jeg håper de fleste har en virkelighet fjernt fra dette!

Dette var en digresjon, men det sier noe om kvaliteten på magasinet som bærer Anne Briths navn.

Forøvrig ser det tregt ut med Blogghuset og Franskemakroner skulle åpnet for over en måned siden. Jeg håper denne kontrakten hennes er reell, og ikke noe hun har skrevet selv for å ha noe å skryte av. For hun flyr på den ene visningen etter den andre, samtidig som hun velger maling og fliser til huset hun bygger, så hun trenger penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, EllaSays skrev:

Tror det må være for firmaene hennes. Ser absolutt poenget ditt! Jeg reagerte bare på at hun liksom ønsker å fremstå vellykket og vise "tallenes tale". Mange tenker nok at det er penger som skal i hennes lomme, og sånn ønsker hun nok at det skal fremstå også. 

At hun vil at folk skal tro at tallene gjelder henne personlig er jeg ikke i tvil om. Dette handler definitivt om at hun vil fremstå som vellykket gründer og/eller forretningskvinne og det er nok mange av følgerne hennes som biter på. Dette til tross for at AB har en lang forhistorie med konkurser, økonomisk rot og store prosjekter som blir lansert med brask og bram, men ender med å renne ut i sanden og aldri blir fullført. Det virker som blodfansen som støtter henne med hjerter i kommentarfeltet har like dårlig hukommelse og like lite peiling på forretningsdrift som AB selv.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, CecilieX skrev:

Er det ikke litt smårart å ha et så stort behov for å fronte sin økonomiske suksess? Og hvorfor bedrive antydningens kunst? Reell suksess lar seg jo dokumentere og snakker for selv. 

Og folk spør og engasjerer seg i hvorfor økonomien hennes blir omtalt her. Dama snakker mer om/bretter ut/skryter av sin økonomi mer enn noen jeg vet om. Luksusfellen Silje snakker mindre om økonomi enn AB gjør. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør denne dama noe annet enn å skryte av seg og sine for tiden? Jeg har i alle fall ikke sett annet enn selvskryt, det er pinlig. Jeg kjenner ingen som skryter av hva de tjener slik som Anne Brith. Nylig var det en snap hvor det ble nevnt at det var mange visninger på gang OG ny bil. Hørt det før liksom.......

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Chrisssi skrev:

Gjør denne dama noe annet enn å skryte av seg og sine for tiden? Jeg har i alle fall ikke sett annet enn selvskryt, det er pinlig. Jeg kjenner ingen som skryter av hva de tjener slik som Anne Brith. Nylig var det en snap hvor det ble nevnt at det var mange visninger på gang OG ny bil. Hørt det før liksom.......

Så da var bygging av hus glemt for denne gang , hun etterlyste for ikke lenge siden noen som tok på seg grunnarbeide av hustomt . Noen som har tall på hvor mange husvisninger og biler hun har gitt inntrykk av å skulle være interessert i/ kjøpe  ? Er bare drømmer og luftslott som har pågått i årevis , hun fullfører ALDRI noe .

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette en velkjent forretningsstrategi? Det er etter min mening lureri, men å la kunder tro at forretningen går så det suser for å få flere kunder, selv om butikken går ganske dårlig.. hva heter den strategien? Noen som vet? 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
4 minutter siden, Oline12 skrev:

Er ikke dette en velkjent forretningsstrategi? Det er etter min mening lureri, men å la kunder tro at forretningen går så det suser for å få flere kunder, selv om butikken går ganske dårlig.. hva heter den strategien? Noen som vet? 

Svindel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2019 den 16.10, marthes skrev:

Hun sikter seg hvertfall inn på 13-åringer.. snapper fra en «sminkebursdag» hos en 13-åring, der Paradise-Isabel Eriksen var trekkplaster. «Ta kontakt med blogghuset.no om du har lyst til å ha sminke-bursdag» sto det på snappen  

Endret av Zenhouse
Fjernet siste avsnitt
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Halle-Palle skrev:

Døh! Du har vel hørt om Prince og Adele? Er man stor nok er ett navn alt man trenger. 

Ikke glem Madonna da!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Juliannaos skrev:

Ikke glem Madonna da!

Og Sputnik 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sparetipsene hun kommer med er jo bare kopi av det hun økonomifrue eller forbrukerfrue eller hva hun kaller seg hadde skrevet et par innlegg tidligere. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 timer siden, Christiane_W skrev:

Det er en evig runddans. Hun lanserer nye prosjekter og store planer, det skal kjøpes hus eller bygges hus, millioninntekter tikker inn på whiteboardet og AB løper fra møte til møte og signerer spennende kontrakter.  Til tross for den påståtte suksessen står hun på stedet hvil i den leide leiligheten på Sørumsand og prosjektene renner ut i sanden og forsvinner i glemselen mens AB går i gang med å lansere nye prosjekter...

Skrev ikke AB at hu måtte flytte ut fra leiligheten som hu leide i mars i år? At hu fikk lov å bli i den leiligheten frem til da av nye eiere, men at hu skulle klare å få til denne husdrømmen sin frem til da eller har jeg lest feil? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Men har seriøse bedrifte møter på lørdager? 

Enten er de useriøse eller så er de superseriøse og viktig. Vanlige bedrifter tror jeg sjelden har møter på lørdager med mindre det er noe prekært. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Zenhouse skrev:

Hun sikter seg hvertfall inn på 13-åringer.. snapper fra en «sminkebursdag» hos en 13-åring, der Paradise-Isabel Eriksen var trekkplaster. «Ta kontakt med blogghuset.no om du har lyst til å ha sminke-bursdag» sto det på snappen  

Modell mamma Donna Ioanna fikk 150 000 i bot for å henvende seg til jenter under 18 som hun ønsker skal delta på modell kurs( som koster noen tusen. ) 

Send bevisene til Datatilsynet

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Halle-Palle skrev:

Men har seriøse bedrifte møter på lørdager? 

Nei. Med mindre det er helt ekstraordinær situasjon.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...